گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

صفر تا صد سفر به آنتالیا ، همه چیز درباره ی سفر به آنتالیا

سرفصل های مقاله

صفر تا صد سفر به آنتالیا ، همه چیز درباره ی سفر به آنتالیا | تور آنتالیا

آنتالیا یکی از معروف ترین و جذاب ترین شهر های ترکیه ی باشد و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی و ساحل های آرام و جذب است و به همین دلیل به کی از شرهای توریستی ترکیه تبدیل شده است پس اگر به دنبال مقصدی جذاب برای مسافرت هستید با خرید تور آنتالیا می توانید سفری جذاب و هیجان انگیز داشته باشید . در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی صفر تا صد سفر به آنتالیا بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

شهر آنتالیا

مساحت کلی شهر آنتالیا حدود 20.800 کیلومتر مربع می باشد و حدود 2.5 میلیون جمعیت دارد و دارای سواحلی آرام و بکر است و به دلیل تفریحات ساحلی و طبیعت زیبایی که دارد بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد .

تفریحات و جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا

هتل های آنتالیا دارای امکانات جذابی می باشند اما سعی نکید مسافرت خود را تنها به هتل و تفریحات داخل آن محدود کنید .

بافت قدیمی  : در مرکز شهر آنتالیا بافت تاریخی این شهر قرار دارد که دارای خانه های جذاب و قدیمی و اسکله نیز می باشد که تماشای آن ارزش دارد .

آبشارهای دودن : از زیباترین جاذبه های طبیعی آنتالیا می توان به آبشار دودن اشاره کرد که در دل جنگل قرار دارد و در آخر به دریا می ریزد و منظره ای بسیار دیدنی را به وجود آورده است .

تور آفرود : اگر عاشق تفریح و هیجان هستید می توانید با تهیه تور آفرودسواری به طبیعت و جنگل های اطراف آنتالیا بروید و از طبیعت بکر آنتالیا نهایت لذت را ببرید .

حمل و نقل در آنتالیا

حمل و نقل در آنتالیا به وسیله تاکسی ، اتوبوس ، مینی بوس ، تراموا صورت می گیرد و شاما می توانید با تهیه آنتالیا کارت به راحتی با پرداخت هزینه کم از این وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید . استفاده از تاکسی و تاکسی های آنلاین مقداری گران می باشد پس سعی کنید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید .

باوجود هتل های متنوع در شهر آنتالیا شما هیچ نگرانی از بابت اقامت در آنتالیا نخواهید داشت و با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید هتل موردنظر خود را انتخاب کنید . اگر می خواهید هزینه کمتری برای اقامت پرداخت کنید اقامت گاهایی نیز در شهر وجود دارد که با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه می توانید در این شهر اقامت داشته باشید .

تور ترکیهمرکزخریدهای شهر آنتالیا

آنتالیا دارای چندین مرکز خرید خوب و متنوع می باشد و شما با هر سلیقه ای که باشید می توانید در این مرکز خرید ها به راحتی خرید کنید . مرکزخرید های فروشگاه تانساش، دپو، میکروس، اوزدیلک از مرکزخرید های خوب آنتالیا می باشند که می توانید به آن ها سر بزنید .

زمان مناسب برای سفر به آنتالیا ؟

بهترین زمان برای سفر به ترکیه اسفند تا اواخر اردیبهشت ماه می باشد زیرا در این ماه ها هوا حالت بهاری می باشد و در بهترین حالت خود قرار دارد . نه سرد می باشد و نه خبری از آفتاب سوزان است.

سیم کارت های ترکیه ای

برای راحتی در ارتباطات می توانید از سیم کارت های ترکیه ای استفاده کنید . اپراتورهایی مانند ترکسل و وودافون درترکیه وجود دارند که به راحتی می توانید از نمایندگی های آن ها در فرودگاه یم کارت موردنظر خود را تهیه کنید و از اینترنت ان استفاده نمایید .از لحاظ آنتن دهی ترکسل دارای پوشش بیشتری می باشد و به راحتی در همه نقاط شهر آنتن می دهد .

غذاهای آنتالیا

شهر آنتالیا دارای رستوران های بسیار خوب با غذاهای جذابی دارد که بسیار مورد توجه قرار دارند . رستوران سِراسَر یک رستوران رمانتیک با فضایی جذاب و غذاهایی بسیار عالی و خوشمزه می باشد و دارای غذاهای مدیترانه ای و محلی بسیار خوشمزه ای می باشد .

رستوران آرما نیز یکی از رستوران های جذاب آنتالیا با فضای دریای مدیترانه می باشد که  اشتهای فرد را باز می کند .

راحت ترین راه سفر به آنتالیا

راحت ترین راه برای سفر به آنتالیا استفاده از تورهای آنتالیا می باشد که می توانید به راحتی به این شهر ساحلی سفر کنید و نهایت لذت را ببرید . اگر قصد دارید که از راه های ارزان تر به آنتالیا سفر کنید خرید بلیط هواپیما تهران آنتالیا نیز می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد .

بلیط رفت و برگشت با هواپیما

ترانسفر رفت و برگشت  فرودگاهی

گشت درون شهری

بیمه مسافرتی

لیدر تور

تور آنتالیا

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com