گردشگران شیراز لوگو
تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز
تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

تورهای لاکچری و پرطرفدار برای بهار و تابستان

سرفصل های مقاله

تورهای لاکچری و پرطرفدار برای بهار و تابستان در میان گردشگران فقط یک لیست مشخص است. در تورهای لاکچری تمام خدمات به صورت کامل به شما ارائه می‌شوند و شما کوچکترین دغدغه‌ای در طول سفر خود نخواهید داشت. لیست تورهای لاکچری خارجی عبارتند از: تور فرانسه، تور ایتالیا، تور اسپانیا، تو پوکت، تور آنتالیا، تور ژاپن و تور دبی. لیست بهترین و پرطرفدارترین تورهای لاکچری داخلی عبارتند از: تور شیراز، تور شمال، تور کیش، تور یزد و تور تبریز.

لیست تورهای لاکچری خارجی و پرطرفدار   

اگر به دنبال بهترین تورهای لاکچری خارجی برای بهار و تابستان خود هستید، قطعاً یکی از تورهای خارجی زیر را انتخاب کنید. برخی از تورهای خارجی شامل سفر به کشورهایی می‌شوند که امکان استراحت و تفریح در کنار بهترین و جذاب‌ترین ساحل‌های دنیا را به شما می‌دهند. در صورتی که بعضی از تورهای دیگر شما را به ماجراجویی و هیجان در دل تاریخ و طبیعت می‌برند. انتخاب شما کدامیک از تورهای خارجی است؟

تور ژاپن - تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

  • تور ژاپن، کشور شکوفه‌های گیلاس

تور ژاپن یکی از بهترین و محبوب‌ترین تورهای خارجی است که شما را با دنیایی از شگفتی و جذابیت روبرو می‌کند. فصل بهار بهترین زمان سفر به ژاپن است، حتی اگر خیلی خوش‌شانس باشید و تور خود را سریع رزرو کنید، شاید به شکوفه‌های گیلاس هم برسید. در ژاپن فستیوال‌های مختلفی در فصل بهار در شهرهای مختلف آن برگزار می‌شود که یکی از بهترین برنامه‌ها برای شناخت این کشور جذاب به حساب می‌آید.

جالب است بدانید ژاپن با هیچ کشوری مرز زمینی ندارد و سفرتان به ژاپن قطعاً یک تور لاکچری هیجان‌انگیز خواهد بود. اگر به دنبال رزرو تور ژاپن با قیمت استثنایی هستید، همین حالا اقدام کنید.

  • تور دبی، تور لاکچری خرید

قیمت تور دبی در فصل بهار در مقایسه با فصل زمستان و پاییز بسیار ارزانتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به همین دلیل اگر به دنبال تور ارزان دبی هستید، فصل بهار برای شما بهترین گزینه است. سفر به دبی یکی از محبوب‌ترین سفرهای خارجی برای ما ایرانیان است. زیرا نه تنها قیمت تور دبی در مقایسه با سایر کشورهای اروپای ارزانتر است، بلکه امکان تجربه یک سفر تمام عیار و لاکچری به اندازه تورهای اروپایی را به شما می‌دهد.

تور تایلند - تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

  • تور تایلند، بهترین تور تابستانی خارجی

اگر به دنبال یکی از بهترین تورهای تابستانی خارجی هستید، قطعاً تور تایلند برای شما بهترین گزینه است. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که فقط تعطیلات تابستان را برای سفر و تفریح قبول دارید و همزمان به دنبال مقصدی مناسب و مقرون‌به‌صرفه هستید، تور تایلند برای شما بهترین گزینه است. اما به شرطی که تور خود را برای شهرهای شمالی تایلند مانند چیانگ مای رزرو کنید. شهرهای شمالی هنوز دارای طبیعت بکر و سواحل زیباتری هستند.

از آنجایی که شهرهای شمالی تایلند دارای ارتفاع زیاد و موقعیت کوهستانی هستند، تعداد گردشگران این منطقه کمتر است. بنابراین شما با یک تیر دو نشان می‌زنید و از سفرتان نهایت لذت را می‌برید.

  • تور مالدیو، تکه‌ای از بهشت روی زمین

تور مالدیو یکی از تورهای لاکچری و پرطرفدار برای بهار و تابستان است که خاطراتی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند. سفر به این جزیره محبوب و رمانتیک، گوشه‌ای از آرامش و بهشت روی زمین را به شما نشان می‌دهد و همزمان امکان استفاده از بهترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات ساحلی و دریایی نیز برای شما وجود دارد. یکی از مزایای سفر به مالدیو این است که هر زمان احساس گرما کردید، یک شیرجه به درون آب اقیانوس به سرعت حال و هوای شما را عوض می‌کند. تور لاکچری خارجی مالدیو قطعاً بهترین گزینه برای تعطیلات پیش روی شماست.

در هنگام سفر به مالدیو حتماً یکی از تفریحات دریایی مانند قایق سواری یا غواصی را روی آب‌های نیلگون تجربه کنید تا در کنار غذاهای دریایی و خوشمزه این جزیره لحظات شادتان تکمیل شود.

  • تور کوبا، تور لاکچری و منحصربه‌فرد

شاید تور کوبا در مقایسه با دیگر تورهای خارجی طرفداران کمتری داشته باشد یا حتی هنوز نام این تور هم برایتان جدید باشد، اما به شما قول می‌دهم فقط یکبار کافیست تا به این کشور زیبا در آمریکای لاتین سفر کنید تا برای همیشه عاشق آن شوید. شهر ساحلی هاوانا که پایتخت این مجمع‌الجزایر شگفت‌انگیز است، شما را به مهمانی شگفتی و زیبایی می‌برد.

فستیوال‌های موسیقی و جشن‌های متعدد در فصل بهار و تابستان باعث شده است تا تور کوبا به یک انتخاب شگفت‌انگیز و عالی برای شما گردشگران علاقه‌مند به هیجان تبدیل شود.

تور آنتالیا - تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

  • تور آنتالیا، بهشت تفریحات ساحلی

تفریحات ساحلی در آنتالیا طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از ارزانترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین سفرهای لاکچری و پرطرفدار برای ما ایرانیان است. سواحل آنتالیا، هتل‌های یو آل با بهترین و کاملترین خدمات و همچنین تفریحات دریایی هیجان‌انگیز همگی از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد تورهای لاکچری آنتالیاست. اگر می‌خواهید تا با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه در بازه زمانی خلوت و کم‌گردشگر به آنتالیا سفر کنید، اواخر فصل بهار برای شما بهترین زمان است.

در اواخر فصل بهار تعداد مسافران کمتر می‌شود و بالطبع هزینه‌ هتل و خدمات نیز تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این، دمای آب دریا نیز برای آب‌تنی و تفریحات آبی هنوز مناسب است. چه انتخابی بهتر از تور لاکچری آنتالیا در فصل بهار؟

  • تور پوکت، ملاقات با بودا بزرگ

حتی اگر به پوکت هم سفر نکرده باشید، قطعاً تصاویر زیادی از مجسمه سنگین و بزرگ بودا در این کشور دیده‌اید که به عنوان نماد و سمبل کشور پوکت نیز به حساب می‌آید. اوایل فصل بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به پوکت و ثبت لحظاتی فراموش‌نشدنی و به‌یادماندنی است. اگر به پوکت سفر کردید، حتماً از جزیره جیمزباند دیدن کنید. صخره‌های عظیم این جزیره که از اعماق اقیانوس سر بیرون آورده‌اند، به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری پوکت به حساب می‌آیند که در کتاب گینس نیز ثبت شده‌اند.

  • تور کوش آداسی، جزیره پرنده قوش

این شهر بندری زیبا و جذاب همیشه به عنوان یکی از بندرهای محبوب برای کشتی‌های کروز به حساب می‌آید. کوش آداسی نه تنها به خاطر تفریحات ساحلی هیجان‌انگیز و متنوع بلکه به خاطر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خاص و منحصربه‌فرد خود نیز در میان گردشگران طرفداران بسیار زیادی دارد. تور کوش آداسی یکی از تورهای لاکچری خارجی به حساب می‌آید که در فصل بهار و پس از تعطیلات نوروز می‌توانید این تور را با قیمتی استثنایی و باورنکردنی رزرو کنید.

هتل‌های پنج ستاره لوکس All و UALL کوش آداسی به شما این امکان را می‌دهد تا سفری آرام و لذت‌بخش به دور از هیاهوی زندگی روزمره داشته باشید.

  • تور فرانسه؛ گذاری به دنیای مد و فشن

فرانسه یکی از بهترین و زیباترین کشورهای اروپایی است که با آب‌وهوای چهار فصل و جاذبه‌های گردشگری خود به یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده است. تور فرانسه یکی از تورهای لاکچری و پرطرفدار برای بهار و تابستان است و حتی به صورت ترکیبی با تور دیگر کشورها نیز برگزار می‌شود. اگر زوجی جوان هستید و به دنبال یک مقصد عالی برای ماه عسل یا خانواده‌ای که به دنبال تجربه‌ای متفاوت از سفر هستید، تور فرانسه برای شما بهترین انتخاب است.

پاریس، پایتخت فرانسه، با بیش از 48 هزار درخت در سطح شهر موفق شده است تا لقب سرسبزترین پایتخت اروپا را به خود اختصاص دهد. اگر قصد دارید تا با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه به پاریس سفر کنید، تور خود را پس از تعطیلات نوروز رزرو کنید.

  • تور مالدیو؛ سفری رمانتیک و رویایی

یکی از تورهای لاکچری و محبوب در میان ایرانیان و تمام گردشگران دنیا در اصل تور مالدیو است. مالدیو به اندازه‌ای زیبا و آرامش‌بخش است که شما دلتان می‌خواهد برای همیشه در آرامش این جزیره زندگی کنید. یکی از بهترین تورها برای فصل بهار تور مالدیو است، زیرا در این فصل دیگر خبری از باران‌های موسمی و فصلی نیست و شما می‌توانید از تفریحات دریایی و ساحلی بیشترین لذت را ببرید.

لیست تورهای لاکچری داخلی

اگر دلتان می‌خواهد تا تمام زیبایی‌ها و جذابیت‌های کشور عزیزمان ایران را ببینید، پس به شما پیشنهاد می‌کنیم تورهای لاکچری و پرطرفدار به سراسر ایران را انتخاب کنید که فرصتی بسیار عالی برای تماشای جذابیت‌های ایران در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه لیستی از بهترین تورهای لاکچری داخلی برای بهار و تابستان را برایتان آورده‌ایم. همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که امکان رزرو تورهای داخلی ارزان با قیمت مناسب و اقتصادی نیز برایتان وجود دارد.

تور شمال از شیراز - تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

  • تور شمال؛ تماشای سرسبزی بی‌انتها

شمال، یکی از تورهای پرطرفدار و محبوب برای بهار و تابستان است که هر خانواده‌ای در اولین فرصت و با تماشای اولین تعطیلی در تقویم، راهی سفر به شمال می‌شود. یکی از مزایای سفر به شمال این است که شما با یک تیر چند نشان می‌زنید. شهرهای شمالی به اندازه‌ای نزدیک به هم هستند که شما می‌توانید با یک سفر به شمال از چندین مکان گردشگری و تفریحی با هم دیدن کنید. روستای پلکانی ماسوله، نمک آبرود و هزاران پارک جنگلی زیبا در نزدیکی هم فقط بخشی از جذابیت‌های سفر به شمال به حساب می‌آید.

تور شیراز-تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

  • تور شیراز؛ خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش!

هر ایرانی باید حداقل یکبار در طول عمر خود به شیراز حتماً سفر کند و اگر سفرتان همزمان با ماه اردیبهشت باشد که دیگر بوی عطر بهار نارنج شما را مدهوش می‌کند. یکی از تورهای لاکچری و پرطرفدار برای بهار و تابستان تور شیراز است که امکان اقامت در هتل‌های پنج ستاره و لوکس با خدماتی عالی و لحظاتی فراموش‌نشدنی برای شما وجود دارد. مکان‌های تاریخی و گردشگری شیراز به اندازه‌ای زیاد است که شاید یک سفر چند روزه برای بازدید از تمامی این زیبایی‌ها برایتان کم باشد.

تور تبریز - تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

  • تور تبریز؛ سفری فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز

تور تبریز یکی از بهترین تورهای داخلی برای تابستان است که طرفداران زیادی دارد. آب‌وهوای تبریز در فصل تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است و شما به راحتی می‌توانید در طول روز در شهر به گشت‌وگذار مشغول شوید. اماکن تاریخی و مذهبی شهر تبریز نشان از اصالت و فرهنگ غنی این شهر است که شما را با خود به مهمانی تاریخ می‌برد.

اگر می‌خواهید سفر خود را به خاطره‌ای لذت‌بخش تبدیل کنید، پس از بازدید از تمام بناهای تاریخی و آثار ارزشمند تبریز به سراغ خرید در شهر تاریخی جلفا در نزدیکی تبریز بروید. خرید در هنگام سفر یکی از لذت‌های جدانشدنی از سفر است و اگر امکان خرید کالاهای ضروری و اساسی با قیمتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه هم برایتان فراهم باشد که دیگر لذت سفر دوچندان می‌شود.

تور کیش - تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

  • تور کیش؛ سفری لاکچری به دنیای تفریحات لوکس   

تفریحات لوکس، سواحل رویایی و بی‌نظیر، کافه و رستوران‌های شیک و جذاب همگی فقط بخش کوچکی از جذابیت‌های تور کیش به حساب می‌آید. از آنجایی که کیش یک جزیره کاملاً تفریحی و گردشگری است، بنابراین بهترین تفریحات ساحلی و دریایی و همچنین بهترین هتل‌های پنج ستاره با خدمات کامل در این جزیره وجود دارد که اقامتی رویایی و بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌کند. هیچ سفری با تجربه یک خرید عالی و مقرون‌به‌صرفه کامل نمی‌شود و خوشبختانه در کیش این فرصت برای شما فراهم است.

  • تور یزد؛ شهر بادگیرها 

شهر یزد در هر گوشه‌ای از خود بخشی از تاریخ و اصالت را گنجانده است. از آنجایی که آب‌وهوای این شهر سرد و خشک است، بنابراین در فصل تابستان بسیار گرم و در فصل زمستان بسیار سرد و خشک است. با تمامی این تفاسیر، تور یزد یکی از بهترین تورهای داخلی برای فصل بهار است. اگر به شهر یزد سفر کردید، حتماً از اماکن تاریخی و آثار باستانی آن دیدن کنید، زیرا این اماکن تاریخی شما را با خود به دل تاریخ می‌برند. قنات‌ها، باغ‌ها و آب انبارهای یزد همگی بخشی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این شهر را نشان می‌دهند.

تور یزد - تورهای لاکچری پرطرفدار برای بهار و تابستان - گردشگران شیراز

چگونه بهترین تورهای لاکچری و پرطرفدار را رزرو کنیم؟  

برای اینکه بتوانید بهترین و شیرین‌ترین خاطرات را با تورهای لاکچری و پرطرفدار برای بهار و تابستان امسال خود تجربه کنید، فقط کافیست تا با توجه به اولویت‌ها، بودجه و علایق خود به انتخاب تور مناسب بپردازید. در هنگام انتخاب تور مورد علاقه خود به فصل سفر دقت کنید. برخی از تورهای داخلی فقط در فصل‌های مشخصی ارائه می‌شوند، زیرا در دیگر فصل‌های سال طرفداران زیادی ندارند. این موضوع معمولاً به دلیل شرایط آب‌وهوایی شهر مقصد است.

با این حال شما می‌توانید از میان تمام تورهای داخلی و خارجی آژانس مسافرتی گردشگران شیراز به انتخاب تور مورد علاقه خود با آفر ویژه و خدمات کامل بپردازید. فقط کافیست تا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا به شما در انتخاب بهترین تور بهاری و تابستانی کمک کنیم.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com