گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

چگونه با هزینه کم به ترکیه سفر کنیم؟

سرفصل های مقاله

چگونه با هزینه کم به ترکیه سفر کنیم؟

ترکیه یکی از کشورهای گردشگری جذابی می باشد و دارای شهرهای توریستی با جاذبه های تاریخی زیادی است و به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند .هزینه های سفر به ترکیه برای ما ایرانی ها ممکن است زیاد باشد اما می توان با کم کردن هزینه ها سفر خوبی را تجربه کنید . در ای مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی چگونه با هزینه کم به ترکیه سفر کنیم ؟ بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

روش های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید :

  • استفاده از تور ترکیه به جای سفر شخصی

همانطور که می دانید باتوجه به اینکه تورها قرارداد هایی با شرکت های هواپیمایی و هتل های ترکیه دارند و چون بلیط ها و هتل ها را به صورت گروهی رزرو می کنند هزینه ها کاهش پیدا می کنند و شما نیز می توانید تور  ترکیه را با هزینه کمتری خریداری کنید . همچنین خرید تورهای لحظه آخری نیز می تواند در کاهش هزینه های سفر شما موثر باشد . سفر  با تور دارای مزیت های زیادی می باشد که از مهم ترین آن ها صرفه جویی در وقت و هزینه شما می باشد و تجربه سفری راحت و بدون درد سر از مزیت های آن می باشد .

  • پروازهای چارتری

درصورت که قصد سفر به ترکیه به صورت شخصی را دارید استفاده از پروازهای چارتری می تواند هزینه های شما را برای سفر کاهش دهد زیرا بلیط های چارتری دارای قیمت کمتری نسبت به بلیط های سیستمی و معمولی هستند .

  • کاهش هزینه سفر به ترکیه با انتخاب فصل

سعی کنید برای اینکه هزینه سفر خود را کمتر کنید فصل هایی را انتخاب کنید که مسافران کمتری به ترکیه سفر می کنند . فصل هایی مانند پاییز و زمستان قیمت سفربه ترکیه کاهش می یابد و در فصل هایی مثل بهار و تابستان و مخصوصا عید هزینه های سفر به ترکیه بیشتر خواهد بود .

  • رزرو هتل های 3 ستاره

سفر به ترکیه دارای هزینه های زیادی است اما اینکه شما یک سری هزینه ها را کم کنید می تواند در روند سفر شما تاثیر داشته باشد مثلا انتخاب هتل های 3 ستاره به جای هتل های 5 ستاره می تواند بسیاری از هزینه های شما را کاهش دهد و تنها یک سری امکانات هتل کمتر خواهد شد وگرنه تفاوت زیادی نخواهد داشت .

  • • هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا
  • استفاده کردن از وسایل نقلیه عمومی به جای تاکسی ها

هزینه حمل ونقل در ترکیه با تاکسی بسیار زیاد می باشد . برای بازدید از جاذبه های شهر ترکیه می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید .

همچنین در شهر استانبول ترکیه شما با خرید استانبول کارت می توانید با پرداخت هزینه کم از مترو ، اتوبوس و تراموا استفاده کنید .

  • رفتن به رستوران های ارزان

یکی از جذابیت های هر سفری خوردن غذاهای آن کشور می باشد . تنوع غذا در ترکیه زیاد می باشد و شما برای کاهش هزینه های سفر خود می توانید از رستوران های کوچک محلی که زیاد توریست پذیر نیستند استفاده کنید و از غذاهای جذاب آن ها لذت ببرید .

  • تفریحات ارزان و کم هزینه در ترکیه

ترکیه دارای تفریحات زیادی می باشد و برای بسیاری از آن ها نیاز به پرداخت هزینه نمی باشد . اگر اهل طبیعت گردی و بازدید از گالری و موزه هستید می توانید به صورت رایگان تفریح کنید و هزینه های سفر خود را کاهش دهید .

خدمات تور ترکیه گروه گردشگران شیراز شامل چه چیزهایی می باشد ؟

بلیط رفت و برگشت با هواپیما ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری ، بیمه مسافرتی و لیدر تور از خدمات تور ترکیه گروه گردشگران شیراز می باشد .

تور ترکیه

هزینه سفر به ترکیه چقدر می باشد ؟

هزینه سفر به ترکیه باتوجه به هتل محل اقامت و پرواز و مدت زمان سفر شما می تواند متفاوت باشد . همانطور که در بالا اشاره کردیم یک سری روش ها وجود درند که شما با استفاده از آن ها می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید . برای اطلاع از قیمت دهید هزینه سفر به ترکیه و قیمت تورهای ترکیه به سایت گردشگران شیراز سر بزنید و سفر خود را با هزینه کم انتخاب کنید .

مزیت های تهیه استانبول کارت

  • استفاده از اینترنت رایگان
  • راهنمای شبانه روزی به صورت آنلاین
  • حمل و نقل رایگان از فرودگاه تا محل اقامت
  • تفریحات رایگان با داشتن استانبول کارت
  • حمل و نقل با هزینه کم
  • بازدید رایگان از موزهایی که با استانبول کارت رایگان می باشند
  • رستوران های قیمت مناسب استانبول

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com