گردشگران شیراز لوگو
بهترین هتل UALL آنتالیا - تور آنتالیا
بهترین هتل UALL آنتالیا - تور آنتالیا

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

بهترین هتل‌های UALL آنتالیا، معرفی 12 هتل  

سرفصل های مقاله

اگر به دنبال سفر به آنتالیا با قیمتی استثنایی و خدماتی عالی هستید، باید قبل از هر چیز با بهترین هتل‌های UALL آنتالیا آشنا شوید تا انتخاب صحیح و هوشمندانه‌ای داشته باشید. این راهنما برای شماست. از آنجایی که تمام تفریحات آنتالیا در هتل‌ها خلاصه می‌شود، بنابراین انتخاب بهترین هتل یو آل برای تجربه سفری لذت‌بخش الزامیست. 

بهترین هتل‌های UALL آنتالیا کدام هتل‌ها هستند؟ 

امکانات هتل‌های آنتالیا بر اساس ستاره و قیمتشان متغیر است. اگر به دنبال اقامت در بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا هستید، هتل خود را از لیست زیر انتخاب کنید. تور آنتالیا فقط در هتل‌ها و امکانات هر هتل خلاصه می‌شود! در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های آنتالیا برای ایرانیان پرداخته‌ایم. 

1- هتل کراون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Antalya)

هتل کراون پلازا یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا برای ایرانیان است که تعطیلاتی دنج، آرام و فراموش‌نشدنی را به شما هدیه می‌دهد. دکوراسیون داخلی اتاق‌ها و محل قرارگیری هتل به نحوی است که شما به راحتی می‌توانید طلوع و غروب آفتاب را مشاهده کنید و ظهرها هم در ساحل اختصاصی این هتل قدم بزنید. از آنجایی که هتل کراون پلازا هتلی یوآل با تمام امکانات است، در رستوران‌ها و کافه‌های این هتل می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را نوش جان ‌کنید. 

امکانات هتل یو آل کراون پلازا: استخر سرپوشیده و روباز، پارک آبی، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، رستوران و کافه، خدمات اسپا و ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، زمین تنیس   

آدرس هتل کراون پلازا: منطقه کنیالتی، بلوار آکدنیز 

هتل کراون پلازا آنتالیا - بهترین هتل‌های UALL آنتالیا

 

2- هتل رامادا ریزورت لارا (Ramda Resort Lara) 

هتل پنج ستاره UALL رامادا ریزورت در بهترین موقعیت مکانی قرار دارد و مراکز خرید بزرگ شهر و پارک‌های آبی مختلفی در اطراف هتل هستند که لذت اقامت شما را دو برابر می‌کند. روز خود را با خوردن صبحانه در رستورانی مجلل و باشکوه شروع کنید و در کنار استخر از انواع نوشیدنی‌های گازدار لذت ببرید. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل رامادا ریزورت این است که شما می‌توانید از خدمات رایگان آبگرم درمانی و حمام ترکی استفاده کنید. 

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا: بخش ویژه برنامه‌های شبانه، رستوران و کافی‌شاپ، استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی، زمین بازی کودکان، پارک آبی و ورزش‌های آبی 

آدرس هتل رامادا ریزورت: منطقه لارا، بلوار یاشار سوبوتای 

هتل رامادا ریزورت لارا - بهترین هتل‌های UALL آنتالیا

3- هتل تایتانیک بیچ لارا  (Titanic Beach Lara) 

 اگر به دنبال سفر به آنتالیا هستید و هنوز برای انتخاب هتل تصمیم قطعی نگرفته‌اید، به شما پیشنهاد می‌دهیم هتل تایتانیک بیچ را انتخاب کنید. این هتل یکی از بهترین و خاص‌ترین هتل‌ها در آنتالیا به حساب می‌آید که طرفداران زیادی دارد. در این هتل لوکس و شیک که بهترین حال و هوای دریای مدیترانه را به شما انتقال می‌دهد، 561 اتاق زیبا و مجهز با چشم‌اندازهای مختلف رو به دریا، رو به منظره باغ، رو به منظره استخر و سوییت‌های دوبلکس مجهز وجود دارد که انتخاب را برای شما با توجه به تعداد اعضای خانواده راحت‌تر می‌کند. 

علاوه بر تمام رستوران‌ها، کافه‌ها و تفریحات مناسب برای بزرگسالان، بخش‌های اختصاصی برای کودکان نیز وجود دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا هتل تایتانیک به یک گزینه عالی برای خانواده‌ها تبدیل شود. 

امکانات هتل تایتانیک بیچ: استخر فضای باز با سرسره آبی، استخر فضای باز کودکان، سالن اسپا، زمین فوتبال، زمین بسکتبال، کلاب کودکان، رستوران و کافی شاپ، باشگاه بدنسازی 

 آدرس هتل تایتانیک بیچ: منطقه لارا 

هتل تایتانیک بیچ لارا - بهترین هتل‌های UALL آنتالیا

4- هتل سلکتوم فمیلی ریزورت (Selectum Family Resort) 

این هتل پنج ستاره یوآل که در امتداد دریای مدیترانه با ساحل اختصاصی 458 متری قرار دارد، اقامتی رویایی و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند. امکانات و تفریحات متعددی در اختیار مسافران قرار دارد که استفاده از آن‌ها در طول مدت اقامتتان برای شما کاملاً رایگان است. هتل سلکتوم فمیلی یکی از بهترین هتل‌هایUALL  آنتالیا برای ایرانیان است که امکان استفاده از تفریحاتی هیجان‌انگیز مانند موج سواری و پاراسلینگ را در ساحل برای مسافران فراهم می‌کند. 

این هتل دارای چندین رستوران با منو متنوع غذاهای ترکی، آسیایی و غذاهای بین‌المللی است و شما می‌توانید در زمان استراحت خود در کنار استخر نیز از انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و عرقیات گیاهی لذت ببرید. 

امکانات هتل سلکتوم فمیلی ریزورت: استخر روباز، ماساژ و اسپا، زمین تنیس، پارکینگ رایگان، رستوران وکافی‌شاپ، حمام ترکی 

آدرس هتل سلکتوم فمیلی ریزورت: منطقه بلک (Belek) 

هتل سلکتوم فمیلی ریزورت

5- هتل آستریا کرملین (Asteria Kremlin Palace)

هتل آستریا کرملین دارای 874 اتاق و سوئیت مجهز است که برای انواع خانواده‌های دو نفره تا چند نفره طراحی شده است. این هتل در جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران اخیراً بازسازی و کاربری‌های جدیدی به آن اضافه شده است. در این هتل یک اتاق بازی و باشگاه مخصوص کودکان وجود دارد که کودکان شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگه می‌دارد.

بنابراین هتل آستریا کرملین یک گزینه عالی برای خانواده‌هایی با فرزندان کوچک به حساب می‌آید. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که با ماشین فقط 35 دقیقه تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارید. 

امکانات هتل آستریا کرملین: رستوران و کافی‌شاپ، وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، زمین تنیس، سونا و جکوزی، سالن بولینگ، حمام بخار ترکی 

آدرس هتل آستریا کرملین: منطقه لارا 

هتل آستریا کرملین

6- هتل سی لایف کمر ریزورت (Sea life Kemer Resort Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های UALL  آنتالیا در اصل هتل سی لایف ریزورت است. فاصله شما از هتل تا ساحل زیبای آنتالیا فقط 18 دقیقه پیاده‌روی است و حتی سرویس‌های هتل نیز راس ساعات مشخصی معمولاً مسافران را به سمت ساحل می‌برند. این هتل مجهز در سال 2004 تاسیس و در سال 2021  در جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران مجدد بازسازی شد. هتل سی لایف کمر ریزورت یکی از بهترین هتل‌های یو آل آنتالیا برای ایرانیان است که امکان اقامت در 8 مدل اتاق مختلف از اتاق سینگل تا سوئیت جونیور را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

امکانات هتل سی لایف کمر ریزورت: چهار رستوران با منو متنوع (غذاهای ترکی، مکزیکی، مدیترانه‌ای و غذاهای بین‌المللی)، باغ، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، استخر فصلی روباز و روبسته، سونا، زمین بازی کودکان  

آدرس هتل سی لایف: کمر (Kemer)، محله ینی، بلوار آتاتورک 

هتل سی لایف کمر ریزورت

7- هتل تایتانیک مردان پالاس (Titanic Mardan Palace)

هتل تایتانیک مردان پالاس با معماری و دکوراسیون باشکوه و جذاب خود چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. این هتل در فاصله نزدیکی از مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و چشم‌انداز اتاق‌های آن به سمت دریای مدیترانه و کوه‌های توروس است. این هتل زیبا دارای تمامی امکانات و تفریحات لازم برای گذراندن اوقاتی خوش و فراموش‌نشدنی است. 

امکانات هتل تایتانیک مردان پلاس: اینترنت رایگان، ساحل اختصاصی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، کافی شاپ و رستوران با غذای ترکی و بین‌المللی، سرویس رفت و آمد، استخر ویژه کودکان  

هتل تایتانیک مردان پالاس

8- هتل لند آف لجندز کینگدام (Land of Legends Kingdom)

هتل لند آف لجندز کینگدام یکی از بهترین هتل‌های UALL  آنتالیا با پارک آبی است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. خدمات این هتل کامل و بی‌نظیر است و شما بلافاصله پس از ورود متوجه این موضوع خواهید شد. شما به عنوان مهمان پس از ورود یک بلیط رایگان شهربازی و پارک آبی اختصاصی هتل را دریافت می‌کنید و در نهایت از لحظات شاد خود در این هتل بی‌نظیر لذت خواهید برد. تفریحات متنوع، رستوران‌های بزرگ با منو غذاهای ترکی و بین‌المللی و کافی‌شاپ‌های لوکس همگی اقامت شما را رویایی می‌کنند. 

امکانات هتل لند آف لجندز کینگدام: پارک آبی اختصاصی، اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، سونا و جکوزی، استخر، رستوران فضای باز و سرپوشیده، کافی شاپ 

آدرس هتل لند آف لجندز: محله کادریه، خیابان آتاتورک 

هتل لند آف لجندز کینگدام

9-   هتل کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort)

راحت‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین اتاق‌ها در هتل کنکورد دلوکس ریزورت با چشم‌اندازی بی‌نظیر به سمت دریای مدیترانه بزرگ قرار دارد. 7 رستوران سرباز و کافی‌شاپ‌های متعدد در این هتل وجود دارد که همگی بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را به مسافران ارائه می‌دهند. هتل کنکورد دلوکس دارای یک سالن اسپا تخصصی در ساحل لارا با استخری زیبا و بزرگ است که اقامت شما را به اقامتی رویایی و فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند. بی دلیل نیست که هتل کنکورد دلوکس یکی از بهترین هتل‌های UALL آنتالیا به حساب می‌آید. 

امکانات هتل کنکورد دلوکس ریزورت: استخر، سرسره آبی، سالن اسپا و ماساژ، پارکینگ رایگان، زمین تنیس، رستوران و کافی شاپ با منو غذاهای ترکی و بین‌المللی، ساحل اختصاصی  

آدرس هتل کنکورد دلوکس: منطقه لارا 

بهترین هتل UALL آنتالیا - تور آنتالیا

10- هتل لارا باروت کالکشن (Lara Barut Collection)

هتل لارا باروت کالکشن یکی از بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا با طبیعی فوق‌العاده زیبا و محصور در بین درختان نخل است. این هتل دارای اتاق‌های متنوع با متراژهای مختلف است که شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود مناسب‌ترین اتاق را انتخاب کنید. پرسنل این هتل بسیار خوش‌برخورد و مودب هستند و شما اقامتی راحت و بدون دردسر با خدمات کامل در این هتل خواهید داشت. 

امکانات هتل لارا باروت کالکشن: حمام ترکی، سونا و جکوزی، استخر روباز با سرسره آبی و استخر سرپوشیده، موسیقی زنده، پارکینگ رایگان، 9 رستوران بزرگ و کافی‌شاپ، زمین بازی کودکان، چتر آفتاب 

آدرس هتل لارا باروت کالکشن: منطقه لارا، 23 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا 

هتل لارا باروت کالکشن

11- هتل کالیستا لاکچری ریزورت (Calista Luxury Resort)

اگر به دنبال یک هتل عالی با خدمات کامل در منطقه بلک آنتالیا هستید، هتل کالیستا لاکچری ریزورت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. اقامت در این هتل واقعاً ارزش پول پرداختی شما را دارد و از تفریحات و امکانات هتل بهترین استفاده را می‌برید. در هتل کالیستا انواع تفریحات آبی و غیرآبی مانند گلف و تنیس برای مسافران در دسترس است تا لحظات شادی را در طول اقامتتان برایتان فراهم کند. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و لاکچری با چشم‌اندازهای متنوع و بالکن‌های اختصاصی هستند. 

امکانات هتل کالیستا لاکچری ریزورت: مدرسه موج‌سواری و قایقرانی، سالن بولینگ، اسب‌سواری، استخر روباز و سرپوشیده، ورزش‌های غیرآبی، مینی کلاب، رستوران با منو بین‌المللی و کافی شاپ 

آدرس هتل کالیستا لاکچری ریزورت: آنتالیا، بلک 

هتل کالیستا لاکچری ریزورت

12- هتل رکسوس پریمیوم (Rios Premium)

یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های UALL آنتالیا با امکانات، خدمات و تفریحات کامل در اصل هتل رکسوس پریمیوم است که در زمینی به مساحت 40 هکتار در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. یکی از مزایای اقامت در این هتل دسترسی راحت به سایر تفریحات و مکان‌های دیدنی آنتالیا و فاصله 35 کیلومتری تا فرودگاه بین‌المللی است. مبل‌های تخت‌خواب‌شو، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، وای فای، چای‌ساز و قهوه‌ساز، آشپزخانه کوچک، جکوزی، حمام و مبل نشیمن از امکانات هر اتاق در این هتل به حساب می‌آید. 

امکانات هتل رکسوس پریمیوم: رستوران و بار، استخر، کلوپ شبانه و موسیقی زنده، زمین‌های ورزشی، ورزش‌های آبی، ساحل اختصاصی، سالن اسپا و ماساژ، زمین بازی کودکان، باشگاه ورزشی  

آدرس هتل رکسوس پریمیوم: آنتالیا، بلک 

هتل رکسوس پریمیوم

لیست بهترین هتل‌های آنتالیا برای مجردها کدام است؟ 

سفر مجردی حال‌وهوایی دیگر دارد و اکثر مجردها در سفرهای خود به دنبال هتل‌هایی هستند که تفریحات و فضای هتل برای دنیای یک فرد مجرد مناسب باشد. دنیای شبانه پرجنب‌وجوش، مهمانی ساحلی، کلاب‌های شبانه و تفریحات آبی هیجان‌انگیز برای مجردها در هنگام انتخاب هتل در اولویت است. بنابراین در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های آنتالیا برای مجردها پرداخته‌ایم. 

  • هتل دلفین امپریال آنتالیا (Delphin Imperial Lara)
  • هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا (Orange County Resort Kemer)
  • هتل جندر (Cender Hotel)
  • هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace)
  • هتل سو اند آکوالند آنتالیا (Hotel Su & Aqualand)
  • هتل لارا پالاس (Lara Palace)

بهترین هتل‌های  UALL آنتالیا با پارک آبی کدام است؟ 

پارک آبی یکی از تفریحات جذاب و خواستنی برای بیشتر مسافران و گردشگران به حساب می‌آید که طرفداران زیادی نیز دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تنوع تفریحات و پارک آبی برایتان در اولویت است، هتل خود را از میان لیست بهترین هتل‌های یوآل آنتالیا با پارک آبی انتخاب کنید. 

  • هتل لند آف لجندز کینگدام (Land of Legends Kingdom)
  • هتل سلکتوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort)
  • هتل کریستال واترورلد ریزورت و اسپا (Crystal Water world Resort & Spa)
  • هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)
  • هتل رکسوس سان گیت (Rixos Sungate)

هتل یوآل UALL چیست؟  

هتل یو آل که با نام هتل maximum all inclusive نیز شناخته می‌شود، بدین معناست که شما قبل از ورود و اقامت خود به هتل در اصل هزینه‌ تمامی خدمات و امکانات را به صورت کامل پرداخت کرده‌اید و بعد از ورودتان به هتل اجازه استفاده از تمامی خدمات هتل به صورت کامل و رایگان را دارید. این خدمات شامل استفاده از تمامی وعده‌های غذایی، میان وعده، نوشیدنی، امکانات تفریحی و رفاهی و سایر خدمات هتل است. 

هتل‌های یو آل معمولاً هتل‌های پنج ستاره در آنتالیا هستند که هر کدام از آن‌ها برای رقابت با دیگری خدمات خود را افزایش می‌دهد. برای مثال برخی از هتل‌ها امکان استفاده از خدماتی ویژه مانند سالن اسپا و ماساژ یا استخر را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. 

بهترین هتل UALL آنتالیا برای تعطیلات کدام است؟ 

معمولاً هر مسافری در هنگام انتخاب بهترین هتل یوآل آنتالیا معیار و ملاک‌های متفاوتی در نظر دارد. برخی مسافران وجود پارک آبی و تفریحات متنوع برایشان در اولویت است و برخی دیگر قیمت و خدمات هتل برایشان در اولویت قرار دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال چه هتلی برای تور آنتالیا و سفر خود برای تعطیلات هستید، فقط کافیست تا با کارشناسان تورهای خارجی ما در گردشگران شیراز ارتباط برقرار کنید تا به شما در انتخاب بهترین تور کمک کنند. 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com