گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاذبه های برتر ارمنستان

سرفصل های مقاله

صومعه ماتناداران

Matenadaran

جاذبه های برتر ارمنستان

شما در این صومعه شاهد یکی از بزرگ ترین متون و نوشته های جهان از عهد باستان خواهید بود ، و نوشته هایش به عنوان کهن ترین متون و همچنین مهم ترین متون ارمنی به حساب می آید. این موزه در ایروان پایتخت ارمنستان قرار دارد.جالب است بدانید که الفبای ارمنی یکی از قدیمی ترین الفباها در جهان به شمار می آید و این موزه به عنوان یکی از اصیل ترین موزه های مربوط به نسخه های خطی در ارمنستان به شمار می آید. بازدید از آن را فراموش نکنید

رشته کوه های قفقاز در مقاله جاذبه های برتر ارمنستان

Caucasus Mountains in Armenia

جاذبه های برتر ارمنستان

در قسمت های شمالی ارمنستان، شما شاهد رشته کوه های قفقاز هستید ، که پوشیده از برف هستند و دیدن از این رشته کوه ها بسیار دلنشین و رویایی است. اگر اهل تفریح و قدم زدن در کوهستان و لذت بردن از هوای تازه هستید حتما به اینجا سفر کنید. بعضی از گردشگران، از روستاهای اطراف رشته کوه های قفقاز عسل های محلی و طبیعی با قیمت های مناسب خریداری میکنند و بعضی از آنها راه های سختی را می پیمایند تا از فراز و نشیب کوهستان ، و مناظر شگفت انگیز آن بالا بروند و حسابی لذت ببرند.

صومعه خور ویراپ

khor virap monastery

جاذبه های برتر ارمنستان

پر بازدید ترین مکان مذهبی در ارمنستان این صومعه میباشد که در بین کوه های آرارات و مرز ترکیه قرار گرفته است. علت معروف شدن این مکان از زمانی بود که گریگور لوساووریچ توسط تیرداد سوم به مدت سیزده سال در این صومعه، زندانی شد. گریگور بسیار در ترویج دین مسیحیت در ارمنستان نقش مهمی داشت. و ارمنستان را با دین مسیحیت آشنا کرد. و می توان گفت نقش اصلی را داشت. دیدن این صومعه را از دست ندهید. ترکیب مناظر کوه های آرارات با این صومعه بسیار دلنشین است.

Republic square

دیدنیهای ارمنستان

در مرکز ایروان یک میدان زیبا قرار دارد که قبلا با نام میدان لنین شناخته شده است. زمانی یکی از بخش های اتحاد جماهیر به شمار می آمده و این میدان هفت ساختمان بزرگ را در خود جای داده است و در مرکز آن محل نمایش فواره ها میباشد. دیدن این میدان را از دست ندهید مخصوصا ساعتی به آنجا بروید که موسیقی های زنده پخش میشود و این فواره ها با سبک های موسیقی به رنگها و شکلهای متفاوتی در می آیند.

صومعه گغارد در مقاله جاذبه های برتر ارمنستان

geghard Armenia

هر آنچه باید در ارمنستان ببینیم

کشوری که تاریخی سراسر مذهبی دارد شک نکنید که بیشتر جاذبه هایش را مکان های مذهبی و صومعه ها پر میکند. این صومعه نمونه بارز یک صومعه ی قرون وسطایی است که در دل کوه کنده و ساخته شده است. این صومعه در زمان گریگوری ، در قرن چهارم ساخته شده و در زمانی که اعراب به این سرزمین حمله کردند ویران شده اما ارامنه ، آن را در قرن سیزدهم دوباره احیا کردند. دیدن این صومعه خالی از لطف نیست.

موزه قتل عام ارامنه

museum of armenian genocide

کشتارگاه میلیون ها نفر ارمنی

در دوره عثمانی ، یک و نیم میلیون نفر ارامنه ، به دستور امپراتوری عثمانی در این خاک بی گناه کشته شدند و این بنا برای یادبود از آنها ساخته شد. و یادگار آن واقعه ی مرگ بار عظیم و سخت است. در روز 24 آوریل هزاران ارمنی برای یادواره از آن روز سخت و وحشتناک به این محل می آیند و یادشان را زنده میکنند.

آبشار

The Cascade

جاذبه های ارمنستان

اگر به مرکز ایروان سفر کردید حتما سری به این آبشار مدرن بزنید. این آبشار، ترکیبی از مدرنیته و معماری جدید است که با طبیعت گره خورده است. شما به راحتی با پله های شیک و مدرن و یا با آسانسور میتوانید به نوک قله سفر کنید. و از آنجا به راحتی از منظره کل آبشار دیدن کنید و لذت ببرید.

 رزرو هتل در ارمنستان

قیمت و نرخ هتل در ارمنستان بسیار متنوع است، از بهترین هتل های 5 ستاره تا مسافرخانه های ارزان قیمت همه در این کشور یافت می شوند. قیمت هتل با توجه به پکیج انتخابی تور ارمنستان مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج های مربوط به تور ارمنستان اطلاعات کامل مربوط به سفرتان را از آژانس گردشگران شیراز دریافت کنید.

هزینه بلیط ارزان هواپیما

هزینه بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان در زمان های مختلف سال متفاوت است. اما، شما میتوانید اطلاعات و یا قیمت هر لحظه بلیط ارمنستان را از ما بخواهید. حتی شما میتوانید با مراجعه به وبسایت ما بلیط خود را به راحتی رزرو کنید.

توجه داشته باشید که گروه مسافرتی گردشگران در تلاش است که بهترین تور ارمنستان را با ارزان ترین قیمت ممکن در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com