گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

رستوران های معروف بانکوک

سرفصل های مقاله

غذا در بانکوک

در بانکوک رستوران های متنوع زیادی و با هر بودجه ای یافت می شود. بهترین رستوران های تایلندی در مرکز شهر اطراف خیابان سوکومویت و تنون سیلون قرار دارند.

 

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای تابستان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از آژانس گردشگران شیراز خریداری نمایند. برای خرید تور بانکوک 1401 شما تنها کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

رستوران ها در مناطق مختلف

در منطقه بنگلامفو تعداد زیادی کافه رستوران است. در منطقه چایناتاون رستوران های چینی و هندی استدر منطقه میدان سیام رستوران ها و فست فوردهای بینظیر است.نام این رستوران ای بینظیر را برای شما می آوریم:

رستوران های بانکوک   : رستوران ایسائو

غذا در بانکوک

سر آشپز این رستوران تعلیم دیده از شیکاگو است، و حتما در این سفر این رستوران را تجربه کنید. در این رستوران تمام عاشق های غذا و شکم گردی را خواهید دید. و غذاهایی که در این رستوارن تجربه خواهید کرد با تمام غذاها در کل بانکوک متفاوت است. رول های سوشی را حتما امتحان کنید و غذای معروف ولکانو را هم در این رستوران سفارش دهید.

رستوران های معروف بانکوک   :  رستوران پیست بانکوک

غذاهای لذیذ بانکوک

این رستوران معروف که تازگیها برنده جایزه میشلن شده است. سرآشپز آن به خانم نمونه آشپز آسیا تبدیل شده است. مواد اولیه این رستوران بهترین بوده است و از محصولات کشاورزی ترو تازه استفاده می شود. ایده آن توسط یک آشپز استرالیایی و شریکش یک آشپز تایلندی بوده است که غذاهای سالم را در اختیار شما گذاشته است و همچنین غذاهای معروف و جهانی استرالیایی که با خلاقیت بسیار زیادی طبخ و سرو می شوند.

رستوران های معروف بانکوک  :   رستوران سوپانیگا

رستوارن و غذا در تایلند

این رستوران مخصوص قرارهای عاشقانه می باشد و طعم غذاهایش شما را یاد غذاهای مادربزرگتان می اندازد. زیرا مدیر این رستوران تمام تمرکزش را بر روی غذاهای محلی و سنتی تایلندی گذاشته است آن هم به دستور مادربزرگش طبخ میشود. و تمام مواد اولیه غذاها را از همین دستورالعمل الهام میگیرد.

 

رستوران های بانکوک   :   رستوران لوکال در مقاله

رستوران های معروف بانکوک

این رستوران به دست خانواده ای مدیریت میشود که همگی عاشق غذا و آشپزی تایلندی هستند. در این رستوران شما میتوانید غذاهای محلی و بومی را امتحان کنید و لذت ببرید. این رستوران غذای گانگ لون جوان را به مشتریان خودش پیشنهاد میدهد. حتما آن را تجربه کنید.

رستوران های معروف بانکوک   :   رستوران بولن

رستوران های معروف بانکوک

در این رستوران شما میتوانید غذاهای کلاسیک تایلندی را امتحان کنید و لذت ببرید. این رستوران بسیار در مواقع بازیافتی و استفاده از موادی که دور ریختنی نیستند تلاش میکند و جایزه میشلن را از آن خود کرده است . در این رستوران سالاد اردک و و پنانگ را حتما تجربه کنید.

رستوران های معروف بانکوک   :   رستوران لو نورماندی

رستوران های معروف بانکوک

این رستوران بالای هتل اورینتال میباشد و یک رستوران لوکس فرانسوی است . در این رستوران غذای چائو پرایا را تجربه کنید. در این رستوران شاهکارهای آشپزی غذاهای لذیذی را تهیه و طبخ میکنند.

خانه استیک نامی تپاناکی | Nami Teppanyaki Steakhouse

یک رستوران ژاپنی باکیفیت، در میان خود بانکوکی ها خانه استیک نامی تپاناکی  که داخل هتل JW Marriott Bangkok قرار گرفته بسیار مشهور است. همه آن را به خاطر سرو کردن گوشت با کیفیت عالی و خدمات درجه یکش می شناسند. در اینجا، برایتان گوشت گاو Wagyu که بالاترین استانداردهای ژاپنی را دارد سرو می شود.

اگرچه منو کاملا ژاپنی است اما کمی چاشنی تایلندی هم به آن ها اضافه شده و طعم های لذیذ جدیدی را آماده می کنند. داخل رستوران انواع استیک، غذای دریایی، آسیایی و گریل آماده می شود و برای گیاهخواران، وگن ها و کسانی که رژیم غذایی فاقد گلوتن دارند هم مناسب است.

 

کلونید | Colonnade

این جا بصورت بوفه غذا را سرو می کنند و دارای انتخاب های بین المللی، آسیایی و ژاپنی که با تازه ترین مواد اولیه دریایی طبخ شده اند می باشد. می توانید هنگام نوشیدن یک لیوان خنک در شرجی هوای بانکوک از پنجره های بلند و مرتفع رستوران به آبی درخشان تالاب Chedi نگاه کنید. صبحانه روزهای یکشنبه مفصل ترین و متنوع ترین زمان این مورد از بهترین رستوران های بانکوک است و تازه ترین مواد تهیه شده اند.

داخل مجموعه می توانید از اینترنت بی سیم رایگان استفاده کنید، امکان استفاده از صندلی چرخدار نیز وجود دارد. می توانید از قبل جایتان را رزرو کنید و البته مانند دیگر رستوران های شهر این جا هم برای گیاهخواران، وگن ها و کسانی که رژیم غذایی فاقد گلوتن دارند، مناسب است.

 

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com