گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

سوغات در هلند

سرفصل های مقاله

 

سوغات در هلند

اشتروپ وافل

سوغات در هلند

بسیار وعده غذایی مناسب ، خوشمزه و لذیذ از نظر تمام گردشگرانی است که به آمستردام و شهرهای هلند سفر میکنند. این شیرینی از دو ردیف ویفر نرم و لطیف درست شده است. که وسط آن را شیرینی کارامل یا شکلات گرفته است.اشتروپ واقل در شهر های هلند به خصوص آمستردام در خیابان ها درست می شود و با قیمت مناسب فروخته می شوند که سیار هم خوشمزه هستند.

 

دلفتور در مقاله سوغات در هلند

سوغات در هلند

این شهر مخصوص کسانی است که عاشق سفال و صنایع دستی با سفال هستند. شهر دلفت مخصوص صنایع دستی هلند است . و شما این صنایع دستی را نه تنها در این شهر بلکه در همه شهرهای هلند مشاهده خواهید کرد .توریستها بسیار این صنایع دستی را دوست دارند.

گل های هلند در مقاله سوغات در هلند

در هلند چه چیزهایی باید بخریم

شما می توانید برای گل های باغچه خودتان از تخم این گل های بسیار زیبا ببرید یا حتی می توانید برای سوغات این گزینه را انتخاب کنید چرا که معدن گل در جهان هلند میباشد. و سالیانه توریست های بی شماری برای بازدید از این نمایشگاه گل در هلند، در فصل بهار و تابستان می آیند و بسیار لذت می برند.

پنیر هلندی در مقاله سوغات در هلند

پنیر هلندی بهترین سوغاتی

پنیر معروف هلندی را هم می توان به عنوان سوغات خوب کشور هلند انتخاب کنید. حتی پنیرهایی که می توانید برای حمل و نقل در مسافت های زیاد ببرید . و حمل و نقل در هواپیما هم به سلامتی این پنیرهای مورد علاقه گردشگران آسیبی نزند.

کلومپن

سوغات در هلند

سوغات بسیار معروف هلندی است که در فیلم ها هم آن ها را حتما دیده ایم. این کفش ها با چوب ساخته می شوند. و روی آنها طرح های جذاب و بسیار دلنشینی نقش بسته است مانند گل های زیبا یا نقش آسیاب های معروف هلندی. این صنایع اصلی را گردشگران بسیار خریداری میکنند.

 

آبنبات‌های هلندی

یکی دیگر از محصولات کشور هلند که هم برای گردشگران و هم برای اهالی این شهر جذابیت دارد، آبنبات‌های هلندی است که با شیرین بیان درست می‌شوند. اهالی هلند، بیشترین مصرف سرانه شیرین بیان در سرتاسر دنیا را دارند و بسیار شیفته طعم خاص آن هستند.
تقریبا در تمام سوپرمارکت‌ها و شیرینی فروشی‌های هلند و آمستردام، می‌توانید این آبنبات‌های خوشمزه که Drop یا Licorice نام دارند را خریداری کنید. این آبنبات‌ها نه تنها در ابعاد و اشکال مختلف، بلکه با طعم‌های مختلف و حتی در انواع سخت و نرم تهیه می‌شوند.

 

آسیاب های هلندی

مجسمه آسیاب های هلندی

مجسمه های این آسیاب ها بسیار مناسب برای دوستانتان هستند. شما می توانید تعداد زیادی را برای دوستانتان خریداری کنید. و آنها بسیار از این هدیه لذت ببرند.

 

ونسان ونگوگ

نگران نباشید، قرار نیست خود ونسان ونگوگ را به عنوان سوغات آمستردام با خود به منزل ببرید! بلکه منظور اشیایی است که با نقاشی‌های ونگوگ تزئین شده‌اند. این نقاش چیره‌دست، یکی از برجسته‌ترین هنرمندان و چهره‌های هلندی است که در سرتاسر دنیا شناخته شده و طرفداران بسیاری دارد.
یکی از بهترین سوغات آمستردام، اشیایی با طرح و نقش آثار ونگوگ است. انواع مختلفی از وسایل شخصی و لوازم منزل از قبیل کیف دستی، روتختی و روبالشتی، دفتر یادداشت، شال، لیوان و … با تصویر آثار ونگوگ وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیازتان آنها را خریداری کنید.

 

ماگ های هلندی

ماگ های هلندی

همه ماها می دانیم که ماگ مناسب ترین هدیه و سوغاتی برای اطرافیانمان است. این ماگ ها در جای جای نوتردام موجود است و می توانید آن ها را به راحتی خریداری و حمل کنید.

 

پازل

هلند زادگاه هنرمندی به نام «یان وان هاستئن» (Jan van Haasteren) است که مجموعه پازل‌هایش با عنوان «والدو کجاست؟» (Where’s Waldo) به شهرت جهانی دست یافته‌ است. این پازل‌های سرگرم‌کننده و دیدنی که کاراکتر بامزه‌ی والدو را در بین طرح‌های شلوغ آن باید بیابید را در اغلب فروشگاه‌های هلند می‌توانید ببینید و به عنوان هدیه‌ای متفاوت سوغاتی ببرید.

 

جواهرات کهربایی

جواهرات کهربایی در هلند

این جواهرات که بسیار زیبا و لوکس میباشند با متریال هایی مثل نفره طلا ، و گاهی هم با سنگ معروف هلندی که کهربا نام دارد درست می شوند. و کادویی بسیار ارزنده و زیباست برای هدیه

 

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
6 ماه قبل

آیا سوپر مارکت ایرانی در هلند وجود دارد؟

مدیر تولید محتوا گردشگران شیراز
پاسخ به  رضا
6 ماه قبل

در هلند امکان خرید از سوپر مارکت های ایرانی مانند سایر کشور ها وجود دارد که برای دسترسی بهتر در زیر لینک های هر یک از آن ها را ارائه میدهیم :
roosmarket.nl
https://iranbezorger.nl/
در این سوپر مارکت ها شما با محصولات متنوع همچنین خوشمزه و اقلام مورد نیاز ایرانی ها آشنا خواهید شد و تازه ترین انواع رب،خیارشور و ترشی های اصیل ، تا انواع غلات و مواد پروتئینی حلال در دسترس شما قرار دارد .

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com