گردشگران شیراز لوگو
معرفی هتل لوکس دبی - تور دبی - گردشگران شیراز
معرفی هتل لوکس دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

معرفی 5 هتل لوکس دبی برای تجربه اقامتی شاهانه

سرفصل های مقاله

آیا نام 5 هتل لوکس دبی برای تجربه اقامتی شاهانه را می‌شناسید؟ دبی، جزیره شگفتی‌هاست و مرزهای تفریحات لذت‌بخش و اقامت‌های شاهانه و لاکچری در دنیا را به راحتی جابه‌جا کرده است. بهترین هتل‌های دبی از نظر مسافران به اندازه‌ای محبوب و لاکچری هستند که واقعاً انتخاب کردن از میان آن‌ها یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا به حساب می‌آید.هتل فورسیزن دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

 

برای اینکه مسیر شما را برای انتخاب بهترین هتل لوکس دبی برای اقامتی لاکچری و شاهانه راحت‌تر کرده باشیم، در ادامه به معرفی 5 هتل لاکچری و رویایی در دبی می‌پردازیم. تور دبی لاکچری خود را در یکی از این هتل‌ها رزرو کنید. هتل‌های لوکس دبی عبارتند از:

  • هتل فور سیزن ریزورت
  • هتل آتلانتیس د پالم
  • هتل آپارتمان سوفیتل پالم دبی
  • هتل پالاس داون تاون دبی
  • هتل هیلتون پالم جمیرا

 

لیست 5 هتل لوکس دبی که سفرتان را رویایی و لاکچری می‌کنند!  

هتل‌های لوکس و پنج ستاره دبی به معنای واقعی مرزهای تجمل، شکوه و لذت در طول سفر را جابه‌جا کرده‌اند. اقامت در این هتل‌های لوکس برای شما خاطرات و لحظاتی ماندگار و فراموش‌نشدنی رقم می‌زنند. اگر شما هم به دنبال به دنبال تجربه اقامتی شاهانه در سفر خود به دبی هستید، یکی از هتل‌های زیر را برای اقامتتان انتخاب کنید.

  • هتل فور سیزن ریزورت (Four Seasons Resort) در ساحل جمیرا

این هتل 5 ستاره در سواحل جمیرا به شما حس و حال زندگی شبیه شیخ‌های دبی را می‌دهد. همه‌چیز در کسری از ثانیه و با یک اشاره در دسترس شماست! این هتل لوکس و بی‌نظیر که در سال 2014 به بهره‌برداری رسید، دارای یک موقعیت مکانی عالی است و دسترسی راحت به سایر اماکن گردشگری دبی همانند فواره دبی و برج خلیفه دارد.

هتل فورسیزن ریزورت دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

تمام 23 اتاق و سوئیت این هتل دارای امکانات کامل و مبلمانی شیک و لاکچری برای یک اقامت شاهانه هستند. اگر می‌خواهید خستگی سفر را از بدن خود دور کنید، فقط کافیست تا به سالن اسپا و ماساژ هتل بروید. خیالتان راحت باشد که در سالن ماساژ بهترین و لذت‌بخش‌ترین خدمات را دریافت می‌کنید. یا اینکه به یکی از دو استخرهای روباز هتل بروید و بعد از شنا مدتی را در ساحل اختصاصی هتل در آرامش سپری کنید.

امکانات رفاهی این هتل لوکس شامل استخر روباز، ساحل اختصاصی، اتاق خانوادگی و پارکینگ رایگان است. هتل فور سیزن ریزورت دبی یکی از بهترین هتل‌های دبی از نظر مسافران است و در میان گرانترین هتل‌های دبی قرار دارد. در رستوران SUQ می‌توانید انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را نوش‌جان کنید یا اینکه برای یک قرار عاشقانه و رویایی به کافه مرکزی هتل در طبقه 6 با چشم‌اندازی ابدی بروید.

امکانات هتل فور سیزن دبی: سیستم تهویه هوا، وای‌فای رایگان، سیستم اعلام و اطفا حریق، حمام اختصاصی، کمد دیواری، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار، مینی‌بار، صندوق امانات، چای‌ساز و قهوه‌ساز

آدرس هتل فور سیزن ریزورت: جمیرا 2، جاده جمیرا بیچ

هتل آتلانتیس د پالم دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

  • هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis, The Palm) در پالم جمیرا   

به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دبی در مجاورت سواحل نیلگون خلیج فارس خوش آمدید! این شاهکار معماری که در سال 2008 در یک جزیره مصنوعی در منطقه پالم جمیرا ساخته شد، دارای معماری مشابه معماری هتل آتلانتیس ایالت فلوریدا آمریکاست. مطمئن باشید که از میان 1539 اتاق لوکس و سوئیت‌های مجهز در هتل آتلانتیس، شما می‌توانید محل اقامت و چشم‌انداز اتاق مورد علاقه خود را با خیال راحت انتخاب کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی این هتل به تنهایی شما را شگفت‌زده می‌کند. امکانات تفریحی هتل آتلانتیس عبارتند از: پارک آبی، ساحل اختصاصی، زمین ورزشی، سالن ماساژ و اسپا و کلوب کودکان. یک خبر عالی اینکه استفاده از پارک آبی هتل آتلانتیس برای تمام مهمانان ساکن در این هتل کاملاً رایگان است.

بهترین زمان سفر به دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

هتل آتلانتیس د پالم در لیست برترین هتل‌های دنیا قرار دارد که نماد شکوه و جلال پادشاهی امارات است. معروف‌ترین پارک‌های آبی، بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها در کنار آکواریوم‌های عظیم با دستپخت معروف‌ترین سرآشپزهای دنیا باعث شده است تا این هتل جوایز متعددی مانند برترین ریزورت خاورمیانه از سال‌های 2010 تا 2021 را به خود اختصاص دهد. فرقی نمی‌کند به دنبال اقامت در یک سوئیت خانوادگی هستید، یا اینکه می‌خواهید تخت اتاقتان در اعماق اقیانوس و در کنار جانوران دریایی باشد! هتل آتلانتیس رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند.

آدرس هتل آتلانتیس: دبی، پالم جمیرا

هتل آپارتمان سوفیتل پالم دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

  • هتل آپارتمان سوفیتل پالم دبی (Sofitel Dubai Palm Apartments)

این هتل آپارتمان 5 ستاره لاکچری از سال 2013 در جزیره نخل جمیرا به بهره‌برداری رسید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که باعث شده است تا این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل دبی از نظر موقعیت مکانی شناخته شود، نزدیکی آن به پارک آبی آکواونچر (Aqua venture) و فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB)  است. این هتل آپارتمان لاکچری که دارای ساحل اختصاصی است، امکان اقامت در یکی از 182 سوئیت، اتاق و ویلای مجهز با امکانات کامل را به شما می‌دهد.

اگر به دنبال یک محل اقامت لاکچری و در عین حال با محیطی خانوادگی و آرام در دبی هستید، هتل آپارتمان سوفیتل برای شما بهترین انتخاب است. صبحانه‌های هتل به شکل بوفه و در سبک‌های کانتیننتال، مگان و غذاهای حلال سرو می‌شود و انواع غذاهای مختلف برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد. برای ناهار و شام هم می‌توانید به یکی از 5 رستوران مجلل با منوهای متنوع بروید و انواع غذاهای ملل یا هندی را نوش‌جان کنید.

تور لاکچری دبی از شیراز - تور دبی - گردشگران شیراز

امکانات هتل آپارتمان سوفیتل: اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت، آشپزخانه کاملاً مجهز، چای‌ساز و قهوه‌ساز، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع و فضای استراحت. از دیگر امکانات تفریحی هتل می‌توان به غواصی، اسنورکلینگ، کانوئینگ، موج‌سواری، دارت، بیلیارد و تنیس روی میز اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان سوفیتل: دبی، پالم جمیرا، خیابان هلال شرقی (East Crescent Road)

هتل پالاس داون تاون دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

  • هتل پالاس داون تاون دبی (The Palace Downtown Dubai)

این هتل 5 ستاره بی‌نظیر در مجاورت مرکز تجارت جهانی دبی و تعدادی دیگر از مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی دبی در منطقه شیخ زاید واقع شده است. این هتل به عنوان یکی دیگر از هتل‌های لوکس دبی برای تجربه اقامتی شاهانه به حساب می‌آید که در بهترین موقعیت مکانی نیز قرار دارد. هتل پالاس داون تاون دبی در سال 2008 در موقعیتی مکانی عالی با چشم‌اندازی به سمت دریای اطراف برج خلیفه و دبی مال ساخته شد.

در این هتل بی‌نظیر 6 رستوران با انواع منو غذاهای آسیایی و بین‌المللی وجود دارد که لذت غذا خوردن را برای شما چند برابر می‌کند. علاوه بر این، 8 مدل اتاق و سوئیت مختلف با مساحت، امکانات و چشم‌اندازهای مختلف در این هتل وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید با توجه به تعداد اعضای خانواده خود بهترین اتاق را انتخاب کنید.

امکانات هتل پالاس داون تاون شامل اتاق سیگار، سیستم تهویه هوا، تراس، آسانسور، فامیلی روم، خدمات مختص افراد معلول، مینی‌بار و چای‌ساز است. علاوه بر این، امکانات تفریحی این هتل شامل انواع استخر روباز، زمین تنیس، زمین گلف، سالن ماساژ و اسپا و تجهیزات ماهیگیری است که لحظات خوشی را برای شما در زمان اقامتتان در هتل فراهم می‌کند.

آدرس هتل پالاس داون تاون: دبی داون تاون، بلوار شیخ محمد بن رشید

هتل هیلتون دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

  • هتل هیلتون (Hilton Dubai Palm Jumeirah) در پالم جمیرا دبی

به هتل هیلتون، هتل لوکس دبی برای تجربه اقامتی شاهانه در دبی خوش آمدید. این هتل 5 ستاره که در سال 2022 در جزیره نخل جمیرا تاسیس شد، دارای دسترسی بسیار راحت از طریق مونوریل است. این هتل در منطقه‌ای عالی در ابتدای جزیره قرار دارد و از هتل تا مرکز خرید نخیل مال نیز فاصله زیادی وجود ندارد. یک فرصت عالی برای خرید!

تعداد 608 اتاق و سوئیت با امکانات کامل و تجهیزات رفاهی فقط برای اطمینان از آرامش خاطر شما در زمان اقامتتان در این هتل قرار دارد. علاوه بر این، تمامی اتاق‌ها دارای تراس به سمت آب‌های نیلگون خلیج فارس هستند و شما به راحتی می‌توانید یک بعدازظهر آرامش‌بخش با نوشیدن چای در تراس را سپری کنید.

3 رستوران بزرگ و جذاب در این هتل قرار دارد که انواع غذاهای آسیایی، انگلیسی، ایتالیایی، وگان و حلال را در منو خود دارند. صبحانه هتل نیز در فضایی آرام و لذت‌بخش با انواع غذاهای عربی و بین‌المللی سرو می‌شود. همچنین برای گذراندن ظهرهای گرم دبی می‌توانید به ساحل اختصاصی هتل بروید و در دریا آب‌تنی کنید.

امکانات هتل هیلتون پالم جمیرا: اینترنت رایگان، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز و قهوه‌ساز.

آدرس هتل هیلتون: دبی، پالم جمیرا، ساحل غربی پالم

لوکس ترین هتل های دبی - تور دبی - گردشگران شیراز

لیست کامل لوکس‌ترین هتل‌های دبی  

البته که لیست هتل لوکس دبی برای تجربه اقامتی شاهانه فقط به 5 مورد بالا ختم نمی‌شود و تعداد این هتل‌ها بسیار بیشتر از این حرف‌هاست! و از آنجایی که هر مسافری با توجه به بودجه و اولویت‌های خود به انتخاب بهترین هتل دبی برای اقامت خود می‌پردازد، در ادامه لیست کامل هتل‌های لوکس و لاکچری دبی را برایتان آورده‌ایم. شما در انتخاب هتل موردعلاقه خود کاملا آزاد هستید. فقط خاطرات و تجربیات ارزشمند خود از سفرتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

  • Banyan Tree Dubai
  • TRYP by Wyndham Dubai
  • One and Only the Palm
  • Bulgari Resort Dubai
  • The St. Regis Downtown Dubai
  • JA the Resort
  • Anantara World Islands Resort
  • Niki Beach Resort
  • Dukes the Palm

لیست بهترین هتل های دبی از لحاظ مکانی - تور دبی - گردشگران شیراز

لیست بهترین هتل‌های دبی از نظر موقعیت مکانی چیست؟

دبی هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند. فرقی ندارد که به دنبال اقامت در یک هتل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه یا اقامتی شاهانه در هتلی مجلل و زندگی باشکوه به سبک شیخ‌های دبی هستید، در هر صورت یک هتل یا اقامتگاه مناسب برای خواسته شما در دبی وجود دارد. حالا اگر از آن دسته افرادی هستید که به موقعیت مکانی هتل بسیار اهمیت می‌دهید و قصد گشت‌وگذار در شهر را دارید، در ادامه به شما بهترین هتل‌های دبی از نظر موقعیت مکانی را معرفی می‌کنیم.

  • هتل آدرس دبی مال (The Address Dubai Mall): آدرس هتل در منطقه داون تاون دبی، خیابان شیخ محمد بن راشد، روبروی برج خلیفه و کنار دبی مال
  • هتل آدرس اسکای ویو (Address Sky View): آدرس هتل در منطقه داون تاون دبی، بلوار شیخ محمد بن راشد
  • هتل والدورف استوریا در مرکز تجاری بین‌المللی دبی (Waldorf Astoria Dubai International Financial Center): آدرس هتل در پالم جمیرا، جاده هلال
  • هتل جی. دابلیو ماریوت مارکوییس (JW Marriot Marquis Hotel): آدرس هتل در خیابان شیخ زاید، بیزنس بی
  • هتل فایو جمیرا ویلج (Five Jumeirah Village): آدرس هتل در دایره روستای جمیرا، منطقه 14، خیابان 1

 

چگونه در هتل‌های لوکس دبی برای تعطیلات اقامت داشته باشیم؟ 

تور دبی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورها در میان مسافران و توریست‌های ایرانی به حساب می‌آید که فرصتی بی‌نظیر برای لذت بردن از تعطیلاتی رویایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته همه‌چیز زمانی لذت‌بخش می‌شود که بتوانید بهترین و ارزان‌ترین تور دبی را رزرو کنید. فرقی نمی‌کند به دنبال اقامت در هتل لوکس دبی باری تجربه اقامتی شاهانه هستید، یا اینکه قصد سفری اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را دارید، مجموعه گردشگران شیراز برای سفر لذت‌بخش شما همه‌چیز را از قبل تدارک دیده است.

فقط کافیست تا با کارشناسان ما در بخش تورهای خارجی با شماره (0719100291 – 07191009293) تماس حاصل فرمایید و همین حالا بهترین نرخ تور دبی با بهترین ساعت پروازی و اقامتی لوکس را رزرو کنید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com