گردشگران شیراز لوگو

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

چه زمان بلیط هواپیما ارزان میشود؟

سرفصل های مقاله

انواع بلیط هواپیما

در مجموع دو نوع بلیط هواپیما وجود دارد. بلیط سیستمی و بلیط چارتری. بلیط سیستم توسط خود ایرلاین صادر می‌شود. تمامی مشخصات این نوع از بلیط هم از پیش مشخص شده، اما در مواردی قابل تغییر است. همچنین در زمینه کنسل کردن، این نوع از پرواز، انعطاف بیشتری دارد. اگر بلیط اینترنتی هواپیما سیستمی خریده باشید، می‌توانید آن را پیش از پرواز کنسل کنید و تمام وجه پرداخت شده یا درصد مشخص شده توسط ایرلاین را پس بگیرید. این نوع از بلیط مطمئنا قیمت بالاتری هم دارد. همچنین می‌توانید در اکثر موارد، ساعت و جزئیات پرواز خود را تغییر دهید.

اما خرید بلیط هواپیما چارتر محدودیت‌های بیشتری دارد. این نوع بلیط عموما توسط یک شرکت جداگانه خریداری می‌شود. امکان تغییر جزئیات آن وجود ندارد و همچنین در صورت کنسلی، شما درصد کمتری از پول بلیط را دریافت خواهید کرد. در برخی موارد هم درصدی دریافت نخواهید کرد. با این حال، بلیط چارتری همیشه ارزان‌تر از بلیط سیستمی است و در لحظات آخر بیشتر در دسترس است.

در کل همه چیز بستگی به شرایط سفر شما دارد. اگر از مقصد، زمان و جزئیات سفر خود مطمئن هستید و احتمال تغییر نزدیک به صفر است، پس پیشنهاد می‌کنیم خرید بلیط هواپیما چارتری را امتحان کنید. بدین ترتیب هزینه کمتری را پرداخت می‌کنید. اما اگر ممکن است که جزئیات سفر شما تغییر کنید، حتما به دنبال سیستمی باشید و هزینه پرداختی را ریسک نکنید.

 

پاسخ به اینکه چه زمان بلیط هواپیما ارزان میشود؟

مسافرین همیشه به دنبال این هستند که زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما را پیدا کنند. برخی به این اشاره دارند که ممکن است در وسط هفته قیمت‌ها پایین‌تر از اواخر هفته باشد. با این حال خیلی نمی‌توان به چنین مسئله‌ای اعتنا کرد. ایرلاین‌ها فرمول خاصی ندارند و قیمت بلیط هواپیما را بر اساس عرضه و تقاضای بازار مشخص می‌کنند. هر زمان که مسافر کمتری برای پرواز باشد، مطمئنا قیمت هم کاهش پیدا خواهد کرد.گروه گردشگران به شما بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما را اطلاع رسانی میکند.

کسانی که اهل خرید هستند می‌دانند که خرید هر چیزی روش مخصوص به خود را دارد. همچنین خرید بلیط هواپیما هم قلق خاص خود را دارد. قیمت بلیط هواپیما در ابتدای عرضه شدن با قیمتی بالاتر میباشد. اما، این قیمت بالاتر از قیمت استاندارد نمیباشد. درواقع با گذشت زمانی از عرضه آن لازم می‌شود که برای تکمیل ظرفیت هواپیما می بایست از قیمت‌های ارزان تری جهت ارائه به مسافران استفاده شود.

البته این موضوع فقط برای روزهای عادی صادق است. درصورتی ‌که تعطیلات و یا مناسبت خاصی باشد، بهتر است زودتر نسبت به رزرو کردن بلیط هواپیما اقدام نمایید.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای خارجی و داخلی

یکی از موارد مهم برای خرید بلیط هواپیما خارجی توجه به مناسبت ها و یا تعطیلات است. در نزدیکی کریسمس بلیط های خارجی به قیمت بالاتری می رسند. پس، باید با بررسی منظم بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما را بررسی نمایید. مورد قابل ذکر بعدی این است که زمان های پرتردد در مسیرهای پر رفت و آمد است. مثلا در برخی از فصل ها، به علت مناسب بودن شرایط آب و هوا یا موارد دیگر، رفت و آمد در یک مسیر بیشتر از حالت عادی است. این زمان نامناسب ترین زمان برای رزرو بلیط همواپیما میباشد. البته در صورتی که زمان کمی دارید، پیشنهاد ما این است که زودتر بلیط خود را رزرو نمایید.

چه زمان بلیط هواپیما ارزان میشود؟

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور