گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاهای دیدنی مالدیو: جزایر گردشگری مالدیو

سرفصل های مقاله

مدتی است که مالدیو در جذب گردشگری و با استفاده از جذابیت‌های طبیعی فوق العاده خود به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. سواحل فوق رویایی، دریایی زیبا با رنگ آبی دل انگیز، جنگل‌هایی زیبا با شباهت زیاد به جنگلهای ‌استوایی و تابش دلپذیر خورشید که برای آفتاب گرفتن و تغییر رنگ عالی است، مردم را از سراسر جهان جذب می‌کند. همچنین این مقصد جذاب به عنوان مقصدی برای ماه عسلی دل‌انگیز که زمانی فوق العاده را در جزایر دلربای مالدیو سپری کنند. احتمالا هزینه سفر به مالدیو، یکی از ابتدایی ترین سوالاتی است که ذهن شما را درباره این کشور درگیر خود خواهد کرد.

ماه عسل در جزایر گردشگری مالدیو

اکثرا افرادی که به مالدیو سفر میکنند، این کشور جزیره ای را برای اوقات خوش و دلپذیر ماه عسل خود انتخاب میکنند. اما، آرامش و حس جذابی که در این کشور بی حد و اندازه است، این نقطه از کره زمین را برای تعطیلات بسیاری از افراد جذاب ترین نقطه گردشگری کرده است است..

کشور مالدیو با بیش از ۱۲۰۰ جزیره گردشگری خود توانسته است ویلاهای زیبایی را در خود جای دهد و هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود بکشد. در این مقاله قصد داریم جاهای دیدنی مالدیو: جزایر گردشگری مالدیو را با هم مرور کنیم.

جاهای دیدنی مالدیو جزایر گردشگری مالدیو
ماه عسل در مالدیو

جزیره زیبا ماله

ماله یکی از بزرگترین و زیباترین جزیره های کشور مالدیو می باشد. این شهر که مرکز تجاری مالدیو نیز میباشد، مرز آبی مشترک با کشور سریلانکا دارد. به همین سبب یک مکان منحصر به فرد برای کسانی باشد که عاشق امواج اقیانوس هستند. مساحت این جزیره کوچک ۲۹۸ کیلومترمربع می باشد. جمعیت آن حدود ۳۰۰ هزار نفر است. همچنین، در کنار شگفتی هایی که این جزیره در اختیار شما می گذارد می توانید از سایر جاذبه های این شهر مانند موزه ملی، مسجد جامع، مسجد قدیمی و غیره نیز دیدن کنید.

جاهای دیدنی مالدیو جزایر گردشگری مالدیوجزایر گردشگری مالدیو در قسمت شمالیه مالدیو

نیمه شمالی کشور مالدیو دارای جزایر گردشگری بی نظیری است که سفر به هر کدام از آن ها می تواند جذاب باشد. آری، تودو و رادهو از بهترین جزایر شمالی مالدیو محسوب می شوند. درواقع، هر کدام از آنها ویژگی مختص خود را دارند. اگر به جزیره آری سفر کنید خواهید دید که این جزیره هتل ها و بازار های محلی جالبی دارد. همچنین، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید سوغاتی خوب و متنوع و صنایع دستی منحصر به فرد مالدیو باشد.

جزایر گردشگری مالدیو در قسمت جنوبی مالدیو

برای کسانی که از سر و صدا فراری هستند و  به دنبال آرامش هستند و می خواهند تعطیلات آرامی را سپری کنند جزایر جنوبی مالدیو بهترین گزینه خواهد بود. اگر از ازدحام جزایر شمالیه مالدیو خوشتان نمی آید، میتوانید به قسمت های جنوبی سر بزنید.

جزایر باآتول، از مهم ترین جزایر گردشگری مالدیو

سفر به مالدیو یکی از جذاب‌ ترین انتخاب ها و تجربه‌های گردشگری برای عاشقان ساحل و دریا است. جزیره با آتول با آب‌هایی شفاف و زلال و صخره‌های مرجانی زیبا احاطه شده است. سفر به این جزیره تعطیلاتی بی نظیر و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

جاهای دیدنی مالدیو جزایر گردشگری مالدیو
جزیره باآتول

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com