گردشگران شیراز لوگو

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

معرفی بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی

سرفصل های مقاله

بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی

ترکیه دارای شهرهای بسیار خوبی برای زندگی می باشد و هرکدام از آن ها دارای امکانات و آب هوا و امکانات تریحی متفاوتی می باشند که در ادامه به معرفی بهترین شهرها برای زندگی می پردازیم :

استانبول یکی از بزرگ ترین و بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی می باشد . استانبول دارای جمعیت زیادی می باشد و وجود جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری ، بازار کار خوب ، مرکز خرید های متنوع ، حمل و نقل آسان ، استانبول را تبدیل به یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی کرده است.

استانبول از شهرهای توریست پذیر ترکیه می باشد و در تمام سال دارای توریست می باشد به همین دلیل از امنیت خوبی برخوردار است . البته هزینه های زندگی در استانبول نسبت به شهرهای کوچک بیشتر می باشد اما امکانات بیشتری در اختیار شما قرار دارد و نسبت به سایر  کشورهای دیگر هزبنه کمتر و مقرون به صرفه تر است .

  • تور ترکیه
  • آنکارا

آنکارا پایتخت کشور ترکیه و شهری مدرن و اداری می باشد و از قدیمی ترین شهرهای ترکیه است . شهرآنکارا دارای کسب و کارهای انبوه و صنایع بسیار زیادی می باشد و بیشتر مردم با هدف کاری ، سرمایه گذاری و تجاری به این شهر سفر می کنند زیرا در  این شهر  کارخانجات ، وزارتخانه ، شرکت‌های دفاعی و نظامی، سازمان هوافضا و اداره های خصوصی و دولتی زیادی وجود دارد و رشد اقتصلد در این شهر بسیار بالا است . همچنین از نظر هزینه ها باید گفت که این شهر ترکیه نسبت به شهرهای دیگر مقرون به صرفه تر می باشد .

  • آنتالیا

آنتالیا یکی از معروف ترین و جذاب ترین شهر های ترکیه ی باشد و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی و ساحل های آرام و جذب است و به همین دلیل به کی از شهرهای توریستی ترکیه تبدیل شده است پس اگر به دنبال مقصدی جذاب برای مسافرت هستید با خرید تور آنتالیا می توانید سفری جذاب و هیجان انگیز داشته باشید . آنتالیا از شهرهای محبوب در بین افراد و مخصوصا ایرانی ها برای زندگی می باشد زیرا دارای هتل های لوکس ، سواحلی زیبا و آرام و طبیعتی بکر و زیبا است .

  • بورسا

بورسا نیز یکی از شهرهای ترکیه می باشد و از لحاظ امنیت ، ترافیک ، امکانات ، شرایط آب و هوایی ، تحصیل و زندگی ، خدمات اجتماعی و آموزشی عالی در سطح بسیار بالایی قرار دارد . مزان درآمد دراین شهر با میزان مخارج ر ابطه ای متوازن دارد و یکی از شزهرهای خوب ترکیه برای زندگی و تحصیل می باشد .

  • ازمیر

شهر ازمیر نیز از شهرهای محبوب ترکیه برای زندگی می باشد . این شر دارای بناهای تاریخی با قدمت زیاد است و از شهرهای بندری می باشد و تجارت و اقتصاد در این شهر بسیار خوب است از ویژگی های این شهر می توان به خلوت بودن شهر با توجه به جمعیت زیاد آن ، امنیت بالا خصوصا برای بانوان ، پاکیزه بودن هوای شهر ، داشتن امکانات بسیار خوب دانشگاهی و بیمارستانی  را می توان نام برد  . پس اگر به دنبال شهری آرام و یک زندگی ساده هستید شهر ازمیر موی تواند گزینه خوبی برای شما باشد .

  • آنتالیابدروم

شهر بدروم نیز از شهرهای ساحلی و جذاب ترکیه می باشد و داشتن جاذبه های دیدنی و ساحل فیروزه ای و قایق های بادبانی این شهر را بسیار جذاب و ومحبوب کرده است . سیستم حمل و نقل در این شهر بسیار خوب می باشد و هزینه های زندگی در این شهر نسبت به سایر شهرهای ترکیه بسیار مقرون به صرفه تر است .

زمان مناسب برای سفر به شهرهای ترکیه  ؟

بهترین زمان برای سفر به ترکیه اسفند تا اواخر اردیبهشت ماه می باشد زیرا در این ماه ها هوا حالت بهاری می باشد و در بهترین حالت خود قرار دارد . نه سرد می باشد و نه خبری از آفتاب سوزان است.

هزینه سفر به ترکیه چقدر می باشد ؟

هزینه سفر به ترکیه باتوجه به هتل محل اقامت و پرواز و مدت زمان سفر شما می تواند متفاوت باشد . همانطور که در بالا اشاره کردیم یک سری روش ها وجود درند که شما با استفاده از آن ها می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید . برای اطلاع از قیمت دهید هزینه سفر به ترکیه و قیمت تورهای ترکیه به سایت گردشگران شیراز سر بزنید و سفر خود را با هزینه کم انتخاب کنید .

 

 

 

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور