گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جزیره بیوک آدا ترکیه

سرفصل های مقاله

جزیره بیوک آدا ترکیه ، نگین دریای مرمره | تور ترکیه

شهر استانبول ترکیه به دلیل نزدیک بودن به دریا جزیره های زیادی در اطراف آن وجود دارد که بسیار زیبا و جذاب هستند . در بین 9 جزیزه اطراف ، جزیره بیوک آدا یکی از بزرگ ترین و زیباترین جزیره های ترکیه می باشد که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است .

جزیره بیوک آدا در کجا قرار دارد ؟ | تور ترکیه

جزیره بیوک آدا ، جزیره ای زیبا و سرسبز و بدون هیچ گونه وسیله نقلیه ای می باشد و دارای آب و هوایی بسیار خوب می باشد و این جزیره زیبا در شهر استانبول قرار گرفته است . این جزیره از مجموعه جزایر پرنس می باشد و مساحت آن حدود 5 کیلومتر است .

جاذبه های دیدنی جزیره بیوک آدا

جزیره بیوک آدا دارای چندین جاذبه ی دیدنی می باشد که می تواند  یک روز کامل شما را سرگرم کند . هنگامی که با کشتی به این جزیره نزدیک می شوید منظره ای سرسبز به همراه ویلاهای پلکانی توجه شما را به خود جلب می کنند . در ادامه به  معرفی جاذبه های دیدنی بیوک آدا می پردازیم :

  • موزه آدالار

در جزیره بیوک آدا موزه ای جذاب به نام موزه آدالار قرار گرفته است که مجموعه ای از مستندات و داستان های تاریخی است و برای افرادی که علاقه مند به تاریخ می باشند می تواند ساعت ها آن ها را سرگرم کند .

  • صومعه سنت جورج کودوناس

صومه سنت جورج کودوناس از جاذبه های باستانی جزیره بویوک آدا می باشد که در مرتفع ترین تپه این جزیره یعنی یوجه تپه قرار دارد . داستان این صومعه این گونه می باشد که در سال های بسیار پیشین یک چوپان به نام جورجیوس هنگامی که گله خود را به چرا برده بود متوجه صدای زنگ در زیر زمین شد و آن قسمت را حفر کرد و نمدی از سنت جورج را در زیر زمین مشاهده کرد و کردم آنجا را به صومعه سنت جورج اختصاص دادند و با بسیاری از تغییرات امروزه به عنوان صومعه سنت جورج کودوناس  در جزیره بیوک آدا قرار دارد که بسیار زیبا می باشد .

  • سواحل بکرو نیلگون بیوک آدا

سواحل بیوک آدا از سواحل بکر در تور ترکیه می باشند که گردشگران زیادی به این سواحل می آیند و تجربه ای جذاب و هیجان انگیز را برای خود رقم می زنند . سواحل بیوک آدا به دلیل بکر و تمییز و صیقلی بودن از سواحل جذاب در تور ترکیه می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما به آنجا سر بزنید .

  • دوچرخه سواری

از دیگر تفریحات موجود در این جزیره می توان به دوچرخه سواری در این جزیره اشاره کرد که بسیار جذاب می باشد و شما می توانید کل جزیره را با دوچرخه بگردید و از هوای پاک و طبیعت بکر آن لذت ببرید

علاوه دوچرخه سواری ، کالسکه سواری نیز در این جزیره وجود دارد که به شدت پیشنهاد می شود .

تور ترکیه

غذاهای بیوک آدا

بیوک آدا به دلیل داشتن گردشگران زیاد دارای رستوران های زیادی می باشد که دارای غذاهای محلی و سنتی و همچنین غذاهای بین المللی نیز می باشد و شما با هر گونه زائقه ای که باشید می توانید از غذاهای باکیفیت این جزیره لذت ببرید .

تور ترکیه بستنی های بیوک آدا نیز بسیار معروف هستند پس سعی کنید در طول سفر به این جزیره حتما آن ر ا امتحان کنید

اقامت در جزیره بیوک آدا

در این جزیره هتل های زیاد با امکانات بسیار  خوب می باشند که شما به راحتی می توانید در این هتل ها اقامت داشته باشید . هتل های  بوتیک هتل عاشیکلار ، هتل مارینا هاوس ، بوتیک هتل اسکی باغ ، بوتیک هتل آدا پالاس ، هتل چنار کوناک از هتل بسیار خوب این جزیره می باشد .

چگونه به جزیره بیوک آدا ترکیه سفر کنیم ؟

برای رفتن به جزیره بیوک آدا تنها از راه دریا می توانید به این جزیره بروید . اگر تنها قصد سفر  به این جزیره را دارید می بایست به اسکله استانبول بروید و از آنجا با قایق و یا اتوبوس های دریایی به این جزیره سفر کنید . اما می توانید در کنتر تور استانبول ، تور جزیره بیوک آدا را نیز خریداری کنید و به همراه لیدر و دیگر اعضای تور به این جزیره سفر کنید .

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com