گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

مزایا و معایب زندگی در کیش

سرفصل های مقاله

جزیره آرام و زیبای کیش، واقعا بسیارگردشگران بسیار جذاب و اغوا کننده است و هر کس که حتی یک بار به این جزیره زیبا سفر میکند؛ محال است که به زندگی در این جزیره آرام و دوست داشتنی فکر نکرده باشد. آژانس گردشگران در این مقاله میخواهد شما را با مزایا و معایب زندگی در کیش آشنا کند.

کیش یکی از گردش پذیر ترین و بهترین شهرهای ایران می باشد. این جزیره دارای آرامشی خاص و سواحلی آرام و بسیار جذاب می باشد. زندگی در کیش نیز مانند سایر شهرها و کشور های دنیا مزیت ها و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله از گردشگران شیراز به بررسی  مزایا و معایب زندگی در کیش می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید  .

معایب زندگی در کیش

مزیت های زندگی در کیش

زندگی در جزیره آرام کیش مزیت های زیادی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم :

  • امنیت

باتوجه به اینکه که جزیره کیش از شهر توریستی ایران می باشد امنیت در این شهر حرف اول را می زند و زندگی در این شهر را بسیار راحت کرده است .

  • آرامش

جزیره کیش بسیار آرام و جذاب است و سواحل آن بسیار دنج و مناسب تفریح و استراحت است . زندگی در این جزیره باتوجه به امکانات جذاب و آرامشی که دارد مورد توجه افراد زیادی است .

  • هوای تمییز و پاک

کیش از جمله 4 منطقه باکیفیت جهان از نظر آب و هوا و اکسیژن می باشد . کیش دارای هوای بسیار پاک و تمیزی است و دلیل آن هم این است که گردشگران و مسافران به این شهر بدون خودرو شخصی سفر می کنند و خودروهای موجود در این شهر معمولا بسیار باکیفیت و لوکس هستند و از آلودگی کمی برخوردار هستند .

  • قوانین

در کیش هیچ گونه ترافیک و چراغ قرمز که در سایر شهر وجود دارد دیده نمی شود و قوانین راهنمایی و رانندگی به صورت جدی پیگیری می شود . نظافت و تمیزی در این شهر بسیار رعایت می شود و به گونه ای می باشد که اگر خودروی شما کثیف باشد جریمه خواهید شد .

دانشگاه ها

8 تا از دانشگاه های ایران در کیش قرار دارد و 6 مورد از این دانشگاه ها بین المللی می باشند و سایر دانشگاه های این جزیره نیز به دانشگاه تهران و صنعتی شریف وابسته است

برای داشتنی سفری دل‌انگیز به جزیره زیبای کیش حتما به صفحه تور کیش از شیراز و صفحه تور کیش نوروز مراجعه نمایید.

معایب زندگی در کیش

هر شهری از جهان می تواند در کنار مزیت هایی که دارد یک سری معایب نیز داشته باشد اما باتوجه به مزیت های زیادی که  ارد می توان گفت زندگی در این جزیره ارزش زیادی دارد .

  • گرمای هوا

گرمای این جزیره زیاد است و این شهر در سال دارای دو نوع آب و هوا می باشد . آب و هوای تابستانی ، آب و هوای بهاری و بهترین زمان برای گردش د ر این جزیره نیز همان زمان بهار می باشد.

  • هزینه های زندگی

این جزیره دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی می باشد اما هزینه زندگی در این شهر مقداری زیاد است که می تواند از معایب این شهر به حساب آید .

  • هزینه آب و برق

چون شرکت های آب و برق در این جزیره خصوصی هستند به همین دلیل هزینه های این دو قبض بسیار بالا هستند . پس می توان گفت هزینه آب و برق از معایب زندگی در کیش می باشد و برای زندگی در این شهر باید خود را برای صرفه جویی آماده کنید .

معایب زندگی در کیش

آیا زندگی در کیش ارزش دارد ؟

زندگی در کیش مزیت های بسیار زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به آرامش، امنیت و رفاه اشاره کرد. شهرهای توریستی از شادترین شهرهای دنیا هستند و همیشه اتفاقات و شور و شوق فراوانی در آن‌ها موج می‌زند .همچنین با در نظر گرفتن شرایط و هدف شما از زندگی در کیش و امکانات و سایر ویژگی های دیگر این شهر را تبدیل به یکی از جذاب ترین و آرامش بخش ترین شهرها برای زندگی کرده است .

زندگی در جزیره کیش به دلیل امکانات و مزیت های آن بسیار خوب می باشد .

قیمت تور کیش گردشگران شیراز چقدر است؟

قیمت و هزینه تورهای داخلی و خارجی باتوجه به بلیط هواپیما و هتل موردنظر شما و فصلی که می خواهید در آن سفر کنید متفاوت می باشد. خدمات آژانس مسافرتی گردشگران شیراز با ارائه انواع تورهای ارزان و لحظه آخری و همچنین آفر تورهای داخلی شرایط سفر را برای شما باتوجه به بودجه ای که دارید تهیه می کند تا شما بتوانید سفری مقرون به صرفه و با کیفیت را تجربه کنید.

همچنین به صورت میانگین می توان گفت هزینه تور کیش از 2 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان می باشد.

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com