گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

لیستی از ارزانترین کشورها برای مسافرت ایرانیان

سرفصل های مقاله

ارزنترین کشورها برای مسافرت ایرانیان

کشورهای همسایه ایران کشورهای زیادی می باشند که با هزینه های کم می توان به راحتی سفری جذاب را تجربه کرد . در ادامه به معرفی لیستی از ارزان ترین کشورهای برای مسافرت ایرانی ها می پردازیم .

ترکیه از مقاصد جذاب ایرانی های برای سفرهای خارجی می باشد و هزینه های سفر به ترکیه نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار کمتر می باشد . در بین شهرهای ترکیه آنکارا از شهرهای خوش آب و هوا می باشد و هزینه ها در این شهر نسبت به ترکیه کمتر می باشد پس بین گشت و گذار هایتان برای یافتن ارزان‌ترین کشور برای سفر ایرانیان به آنکارا هم به عنوان یکی از گزینه ها فکر کنید .

تور استانبول

  • گرجستان

سفر به کشورهای آسیای میانه و جاذبه های دیدنی این منطقه هیجان‌انگیز است . علاوه بر آثار تاریخی، زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای نیز دارند. سفر به تفلیس اصلی‌ترین بخش برنامه سفر به گرجستان می باشد .

  • تایلند

سفر به تایلند را هم می توان با هزینه کم انجام داد . طبیعت تایلند بسیار زیبا و خاص است و سفر به شهرهای ساحلی تایلند هم می‌تواند گزینه خوبی برای سپری کردن تعطیلات باشد.  در تایلند علاوه بر بانکوک می‌توانید به پاتایا نیز سفر کنید .

  • ارمنستان

ارمنستان یکی از کشورهای کوچک در نزدیکی ایران است که گردشگران ایرانی می‌توانند به صورت زمینی یا هوایی به آن سفر کنند . ارمنستان دارای طبیعت و جاذبه های تاریخی بسیار زیادی می باشد و سفر به ارمنستان نسبت به ترکیه و کشورهای دیگر بسیار ارزان تر می باشد .

  • قبرس

قبرس سومین جزیره پرجمعیت دریای مدیترانه می باشد . این کشور دارای ساحل های زیبا، شن‌زارهای نرم و سفید ، آب‌های شفاف و فیروزه‌ای رنگ و خانه‌های سفید رنگ با معماری تلفیقی شرقی و غربی یکی از زیباترین کشورها برای سفر در اروپا است که می‌توان در آن تعطیلاتی مقرون‌ به ‌صرفه و جذاب را داشته باشید .

تورهای خارجی

  • صربستان

اگربه دنبال  یک مقصد اروپایی در بین ارزان‌ترین کشور برای سفر ایرانیان می گردی د، پیشنهاد ما به شما سفر به صربستان است. کشور صربستان نیز مانند ترکیه و سایر کشورهای هم مرز ایران نیاز به ویزا نمی باشد . پس می توانید به کشوری اروپایی سفر کنید و آن هم بدون ویزا که از نقاط قوت این کشور اروپایی با هزینه هایی مقرون به صرفه می باشد .

پکن

اگر در بین گزینه های معرفی شده بالا ارزان‌ترین کشور برای سفر ایرانیان هنوز کشور مدنظر خود را پیدا نکرده اید ، آخرین پیشنهاد ما به احتمال زیاد می تواند کمک زیادی به شما کند. به عنوان آخرین مقصد خارجی اما ارزان پکن را به شما معرفی می کنیم. چون به صورت کلی  سفر به چین در بین بسیاری از مردم دنیا علاقه‌ ذمندان بسیاری داردزیرا دارای  جاذبه های تاریخی، تفریحی، گردشگری و افسانه ای زیادی دارد  که برای هرکسی جذابیت دارد.

چرا کشورهای همسایه  ایران ارزانترین کشور برای مسافرت ایرانی ها هستند ؟

کشورهای همسایه ایران به دلیل داشتن فاصله کم بلیط هواپیما برای آن ها ارزان تر می باشد و پول آنها نسبت به پول ما چندان گران نمی باشد و به همین دلیل می توانید برای سفرهای خارجی به سراغ کشورهای همسایه خود بروید .

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com