گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

تفریحات شگفت انگیز دبی ; از سواحل و پارک های آبی تا شهربازی و پارک

سرفصل های مقاله

تفریحات دبی : گردشی در سرزمین هیجان انگیز خاورمیانهدبی از شهرهای هیجان انگیز و جذاب خاورمیانه می باشد که تفریح و سرگرمی های زیادی در آن وجود دارد و شما می توانید سفری به یادماندنی و مهیج را برای خود رقم بزنید . در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی تفریحات دبی : گردشی در سرزمین هیجان انگیز خاورمیانه بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید .

تفریحات دبی -تور دبی

جاهای دیدنی و تفریحات این شهر آنقدر زیاد و متنوع هنستند که قبل از مسافرت به شما پیشنهاد می کنیم لیستی از تفریحات این شهر تهه کنیم تا هیچکدام از آن ها را از دست ندهیم و بتوانیم به همه آن ها سر بزنیم . در ادامه به معرفی تفریحات این شهر می پردازیم :

  • تفریحات ساحلی

از بهترین تفریحات شهر دبی ، تفریحات ساحلی این شهر می باشد که به دلیل داشتن سواحل شنی زیبا و آرام بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد . از سواحل این شهر می توان چند مورد از بهترین ساحل ها را نام برد :

  1. ساحل لامر

ساحل لامر از ساحل های بسیار خوب دبی می باشد که در بین گردشگران طرفداران زیادی دارد . این ساحل به مرکزخرید و رستوران های این شهر نزد یک است . از تفریحات هیجان انگیز این ساحل می توان از جت اسکی و آفتاب گرفتن در ساحل و … را نام برد .

  1. ساحل جمیرا

یکی از محبوب ترین ساحل های دبی ساحل جمیرا می باشد که ساحلی سفید و زیبا است که برای آرام گرفتن و استراحت این ساحل می تواند بسیار مناسب باشد . این ساحل همچنین دارای تفریحات آبی و پارک های آبی می باشد و یازدید ازاین ساحل به شدت پیشنهاد می شود .

ساحل جمیرا تور دبی

  1. ساحل کایت

این ساحل یکی از هیجان انگیز ترین ساحل های دبی است و دارای تفریحات آبی زیادی مانند بادبادک بازی ، بادبادک بازی با موج دریا ، پیست والیبال ساحلی و… می باشد که شما می توانید لحاظات خوبی را در این ساحل سپری کنید .

ساحل کایت

  • تفریحات آبی در پارک های آبی دبی

دبی معمولا دارای آب و هوای گرم می باشد و یکی از تفریحات این شهر می تواند بازی در پارک های آبی این شهر باشد که بسیار هیجان انگیز است . در ادامه به معرفی دو مورد از بهترین پارک های آبی دبی می پردازیم :

  1. پارک آبی آکواونچر

پارک آبی آکواونچر از بهترین و مهیج ترین تفریحات آبی دبی می باشد که دارای امکانات جذابی می باشد که شما می توانید یک روز کامل را در این پارک آبی سپری کنید و لذت ببرید . از امکانات این پارک آبی می توان به رودخانه های آبی ، غارهای آبی و سرسره های آبی طولانی اشاره کرد که بسیار هیجان انگیز می باشند .

پارک آبی

  1. پارک آبی لگو لند

این پارک آبی نیز از پارک های جذاب دبی است که لذت ساختن لگو و استفاده واقعی از آن ها را به شما القا می کند . در این پارک آبی شما می توانید قایق های آبی و سایر وسایل ها دیگر را خودتان به صورت لگو طراحی کنید و آن ها را در آب های این پارک امتحان کنید و نهایت لذت را ببرید .

پارک آبی لگو لند

  • تماشای آکواریوم

تماشای آکواریوم های دبی نیز مانند سایر تفریحات این شهر به شدت پیشنهاد می شود .

  1. آکواریوم دبی

آکواریوم دبی دارای 140 گونه جانور دریایی می باشد که بسیار زیبا می باشد و با خانواده و عزیزان خود می توانید به تماشای جانوران دریایی زیبایی بروید . همچنین از امکانات این آکواریوم می توان به غواصی با کوسه ها و دیدن آن ها در قفس ها یشان و همچنین غذا دادن به ماهی ها نام برد که توسط کارکنان این آکواریوم ها انجام می شود .

آکواریوم دبی

  • طبیعت جذاب و زیبای پارک های دبی

دبی دارای پارک های جذابی می باشد که طبیعت زیبا و قشنگی دارند و علاوه بر ساحل و خرید کردن می توانید از این پارک ها نیز دیدن کنید .

  1. جنگل بارانی

جنگل بارانی از جاهای دیدنی شهر دبی است . این پارک مصنوعی در زیر سقف یک گنبدی شیشه ای قرار گرفته است و در این پارک می توانید انواع گیاهان استوایی ، حشرات و خزندگان و ماهی ها را ببینید .

  1. باغ معجزه

باغ معجزه یک پارک زیبا با انواع گونه های گیاهی مختلف در قلب کویر می باشد که بسیار زیبا می باشد . همچنین علاوه بر گونه های مختلف گل و گیاه در این باغ ، باغ پروانه نیز وجود دارد که در آن گونه های مختلف و گوناگون پروانه وجود دارد .

  • شهربازی های دبی

دبی همچنین دارای شهربازی های بزرگ و هیجان انگیزی می باشد که با رفتن به یکی از این شهربازی ها می توانید اوج هیجان را تجربه کنید .

  1. شهربازی مادهش ورلد

مادهش به معنی شگفت انگیز است  و شهربازی مادهش از شگفت انگیزترین شهربازی های این شهر می باشد که دارای امکانات جذابی مثل ، چرخ فلک و ماشین بادی و… می باشد و همچنین این شهربازی دارای بخش بازی های کامپیوتری نیز می باشد که مخصوص گیمرها و عاشقان گیم می باشد .

از دیگر شهربازی های جذاب دبی می توان شهربازی آی ام جی ، هاب زیرو و… را  نام برد .

  • تفریحات آدرنالیی

علاوه بر تفریحاتی که در بالا نام بردیم تفریحات هیجان انگیز و مهیج دیگری نیز در دبی وجود دارد که بسیار انسان را به وجد می آورند .

دهکده جهانی ، چتربازی در دبی ، مجتمع تفریحی تریل زون ، دنیای پنگوئن‌های برفی ، آب نمای دبی و… از بهترین تفریحات این شهر می باشد .

تفریحات دبی

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com