گردشگران شیراز لوگو

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

سفر به دبی در بهار؛ از رویدادهای ویژه تا جاهای دیدنی!

سرفصل های مقاله

وقت آن رسیده است تا برنامه سفرتان به دبی را با خرید یک بلیط ارزان قیمت و مناسب دیگر نهایی کنید. سفر به دبی در بهار حال‌وهوای دیگری دارد. همزمان با بیدارشدن طبیعت از یک خواب طولانی شما هم با یک سفر نوروزی جذاب به استقبال بهار بروید.

سفر به دبی در فصل بهار با جشنواره‌ها، فستیوال و برنامه‌های بی‌نظیری همراه است که هم برای شما و هم برای فرزندان دلبندتان بهترین فرصت است. فرقی نمی‌کند که یک زوج جوان هستید و برای ماه عسل به دبی مسافرت می‌کنید یا اینکه برای یک سفر چندروزه با دوستانتان به این جزیره بی‌نظیر می‌آیید. در هر صورت این مقاله راهنمای یک سفر هیجان‌انگیز و لذت‌بخش را برای شما به تصویر می‌کشد.

سفر به دبی در بهار- تور دبی نوروز 1404-گردشگران شیراز

چه فصلی ارزانترین زمان سفر به دبی است؟

این موضوع غیرقابل انکار است که دبی در هر فصل از سال قطعاً زیبایی‌ها و تفریحات منحصر به فرد خود را دارد. اما بهترین زمان سفر به دبی فقط با توجه به شرایط شخصی هر فرد مشخص می‌شود.

اگر تحمل هوای گرم برای شما سخت است، پس باید در فصل‌های خنک‌تر به دبی سفر کنید. از لحاظ شرایط آب‌وهوایی، دبی از ماه نوامبر (اواسط آبان تا آذر) تا اواخر ماه آپریل (اواسط فروردین تا اوایل اردیبهشت) بهترین آب‌و هوا را دارد و در نتیجه های سیزن (High Season) به حساب می‌آید. های سیزن یعنی فصل‌های شلوغ برای سفر که طبیعتاً قیمت بلیط هواپیما و تور دبی در این فصل‌ها گرانتر است.

اما در صورتی که شما به دنبال ارزانترین تور دبی هستید، پس فصل‌های لو سیزن (Low Season) را برای سفر به دبی انتخاب کنید. در ماه می ( از اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد) تا ماه آگوست (از اواسط مرداد تا اواسط شهریور) تعداد مسافران به حداقل می‌رسد و به همین دلیل نیز ارزانترین زمان سفر به دبی هستند. در این فصل از سال معمولاً مسافرین با یک کوله پشتی کوچک، عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب به استقبال هوای گرم و طاقت‌فرسای دبی می‌روند.

تفریحات دبی-تور دبی -گردشگران شیراز

بهترین فصل سفر به دبی با توجه به انواع تفریحات

همگی ما معمولاً قبل از سفر یک لیست کامل از تفریحات دلخواهمان را آماده می‌کنیم. در ادامه بهترین فصل سفر به دبی را با توجه به تفریح مورد علاقه‌تان طبقه‌بندی کرده‌ایم.

  • بهترین زمان شرکت در جشنواره‌ها و تفریحات دبی در هوای آزاد: ماه نوامبر تا آپریل (از اواسط آبان تا اوایل اردیبهشت)
  • لذت بردن از ساحل و آفتاب‌ گرفتن: ماه مارچ و آپریل (از اواسط اسفند تا اردیبهشت)
  • سفر به دبی برای ماه عسل و زوج‌های عاشق: ماه دسامبر تا فوریه (از اواسط آذر تا اوایل اسفند)
  • سفر ارزان و مقرون‌به‌صرفه به دبی: ماه می تا آگوست (از اواسط اردیبهشت تا اواسط شهریور)
  • سفر به دبی برای خرید و تخفیفات جشنواره‌ها: ماه ژانویه (از اواسط دی تا اواسط بهمن) / ماه جولای (از اواسط تیر تا اواسط مرداد)

شما کدام فصل از سال را برای سفر خود انتخاب می‌کنید؟

 

سفر به دبی در فصل بهار چگونه است؟

همزمان با شکفتن شکوفه‌ها در ایران به سفر بروید و از زیبایی‌های دبی لذت ببرید. در فصل بهار آب‌وهوای دبی کمی به سمت گرما می‌رود اما هنوز بهترین زمان برای تفریحات آبی و شنا به حساب می‌آید. متوسط دمای هوا در دبی در فصل بهار بین 25 تا 28 درجه سانتی‌گراد است و قدم زدن لب ساحل و رفتن به کافه‌های ساحلی لذت دیگری دارد.

فصل بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به دبی است؛ آب‌وهوا هنوز معتدل است و انواع تفریحات آبی و جشنواره‌ها در این زمان از سال برگزار می‌شوند. پس از همین الان تور دبی نوروز 1404 خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

هزینه سفر به دبی-تور دبی نوروز 1404-گردشگران شیراز

هزینه سفر به دبی 1403 چقدر است؟

عوامل متعددی مانند ستاره‌های هتل، نوع پرواز، تعداد مسافران و مدت زمان اقامت شما در دبی بر هزینه نهایی سفر نوروزی به دبی تاثیرگذار هستند. اما در حالت کلی، هزینه یک سفر ارزان به دبی بین 18 تا 25 میلیون تومان، هزینه یک سفر نسبتا اقتصادی بین 40 تا 80 میلیون تومان و هزینه سفر لوکس به دبی برای هر نفر به 250 میلیون تومان هم می‌رسد.

اما اگر به فکر هزینه‌ها و مخارج خود در مدت زمان سفرتان به دبی هستید و از خود می‌رسید: «برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟»، باید به شما بگوییم که همه‌چیز به تفریحات انتخابی و برنامه‌های شما در دبی بستگی دارد. برای مثال آخرین هزینه برآوردشده برای برخی از تفریحات در دبی به شرح زیر هستند:

  • بلیط پارک آبی: حدود 300 درهم
  • بلیط شهربازی: حدود 300 درهم
  • بازدید از برج خلیفه: 154 درهم
  • بلیط آکواریوم: 175 تا 400 درهم
  • بازدید از باغ گاردن گلو: 65 درهم

حال که با نرخ برخی از تفریحات در دبی آشنا شدید، وقت آن رسیده است تا مکان‌های دیدنی و تفریحات محبوب در دبی را نیز بشناسید.

جاذبه های گردشگری دبی - تور دبی نوروز 1404-گردشگران شیراز

جاهای دیدنی و مکان‌های بی‌نظیر در دبی کجاست؟

تور نوروزی دبی شما چند روزه است؟ 4 روزه یا بیشتر؟ چرا این سوال را از شما می‌پرسم؟ زیرا قرار است در ادامه یک لیست بلند بالا از مکان‌های دیدنی و جاهای تفریح در دبی برایتان بیاورم که باید سر حوصله و دقت برای بازدید از تمامی آن‌ها برنامه‌ریزی کنید وگرنه روز آخر حسرت می‌خورید.

 

  • آسمان خراش حیرت‌انگیز برج خلیفه

برج خلیفه در اصل نماد شهر دبی است. بلندترین ساختمان جهان با 828 متر ارتفاع و 200 طبقه به همراه طولانی‌ترین آسانسور جهان! فراموش نکنید تا در مرتفع‌ترین رستوران جهان در طبقه 122 و در ارتفاع 1450 متری یک وعده شام لذیذ میل بفرمایید.

در طبقات 12 و 148 دو تراس بزرگ طراحی شده است که برای دیدن شهر دبی از و زیبایی آن از ارتفاع بالا فقط کافیست تا به یکی از این تراس‌ها مراجعه کنید. از زیبایی و عظمت این ساختمان و این شهر حیرت‌زده می‌شوید.

  • شاهکار معماری موزه آینده در دبی

این موزه با ساختمان بیضی شکل خود که از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است، هیچ ستونی ندارد و آینده شهر دبی در سال 2071 را به تصویر می‌کشد. با قدم گذاشتن در این موزه به دنیای آینده وارد می‌شود. روی بدنه این ساختمان با خطی زیبا جملات عربی نوشته شده است و زیبایی این ساختمان را دو برابر می‌کند. آماده باشید تا بعد از ورود به ساختمان از ارتباط دنیای انسان‌ها با هوش مصنوعی و ماشین‌ها تعجب کنید!

  • اکتشاف دنیای زیر آب با آکواریوم دبی 

این آکواریوم بی‌نظیر در دبی به عنوان بزرگترین قاب اکریلیک جهان ثبت شده است و در آن بیش از 33 هزار گونه جانوارن دریایی و گیاهان آبزی قرار دارد. اگر از موجودات دریایی نمی‌ترسید، می‌توانید با کوسه‌ها در یک مخزن 10 میلیون لیتری شنا کنید! این آکواریوم یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان است که لحظات خوب و خوشی را برای شما و اعای خانواده‌تان ثبت می‌کند.

  • دبی مال محبوب و پرطرفدار

این بازار بزرگ با بیش از 1200 فروشگاه و یک فود کورت با بیش از 200 غرفه غذاهای خوشمزه و بین‌المللی طبیعی است که در میان گردشگران و توریست‌ها محبوبیت ویژه‌ای داشته باشد. زمانی که برای خرید وارد این مال می‌شوید، دیگر گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

  • جزیره مصنوعی پالم جمیرا

پالم جمیرا یا نخل جمیرا یک جزیره مصنوعی که در ساخت آن از هیچ‌گونه فولاد یا بتن استفاده نشده است. این جزیره زیبا که از بالا به شکل نخل دیده می‌شود فقط از 120 میلیون متر مکعب شن و ماسه در بستر دریا ساخته شده است. هتل‌های لوکس و شیک بسیاری در ساحل این جزیره قرار دارند و بسیاری از این هتل‌ها در طبقات بالای خود یک استخر لاکچری با دید به جاذبه‌های تفریحی دبی دارند.

از دیگر مکان‌های دیدنی دبی می‌توان به تورهای سافاری، برج العرب، آبنماهای موزیکال، دهکده جهانی دبی، پارک دلفین‌های آبی، قاب دبی، پارک واقعیت مجازی و باغ معجزه دبی اشاره کرد. حتماً از تجربیات خود در سفرتان به دبی برای ما در بخش کامنت بنویسید.

 

از رویدادهای ویژه و فستیوال‌های هیجان‌انگیز در دبی لذت ببرید!

اگر به دنبال جشنواره‌های هیجان‌انگیز فرهنگی و ورزشی، کنسرت‌های بی‌نظیر و فستیوال‌های به‌یادماندنی و خرید از برندهای معتبر در بازه تخفیفات متعدد هستید، به دبی خوش آمدید!

  • فستیوال خرید دبی

سفر به دبی بدون خرید از برندهای معتبر با تخفیفات هیجان‌انگیز واقعاً لطفی ندارد! اگر هدف شما از سفر به دبی در اصل خرید از جشنواره‌های مختلف در مراکز خرید دبی است، پس باید در اواسط دی تا اواسط بهمن (ماه ژانویه) سفر کنید. فرقی نمی‌کند به دنبال خرید لباس هستید یا جواهرات و لوازم برقی منزل! قطعاً از این جشنواره دست خالی بیرون نمی‌روید.

  • جشنواره شاد فیلم و کمیک در خاورمیانه (MEFCC

طرفداران فیلم، کمیک، بازی‌های کامپیوتری و نشست‌های فرهنگی هر ساله از سراسر دنیا برای شرکت در این جشنواره تاریخی و بزرگ دبی دور هم جمع می‌شوند. این جشنواره در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود و هنرمندان، سلبریتی‌ها و بازیگران معروفی در این جشنواره شرکت می‌کنند.

اگر می‌خواهید از بازیکن مورد علاقه خود در یک بازی کامپیوتری خاص امضا بگیرید، این فرصت طلایی هرساله را از دست ندهید.

  • نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل برای عاشقان دنیای سرعت

عاشق سرعت و ماشین هستید؟ پس نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل امسال در دبی را از دست ندهید. از جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های ماشین گرفته تا تکنولوژی‌های پیشرفته در ساخت ماشین‌های جدید همگی در این نمایشگاه هستند. اتوموبیل‌های قدیمی کلاسیک در کنار اتومبیل‌های مدرن و پیشرفته یک دنیای لذت‌بخش و جذاب را برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد.

  • جشنواره جذاب میراث فرهنگی المرموم

اگر می‌خواهید با فرهنگ، میراث باستانی و صنایع دستی دبی آشنا شوید، حتما ًدر این جشنواره فرهنگی شرکت کنید که در دهکده تاریخی المرموم برگزار می‌شود. دنیای موسیقی سنتی و غذاهای خوشمزه این دهکده شما را شگفت‌زده می‌کند. بخش مهمی از فرهنگ بومی دبی در اصل مسابقات شترسواری است که در هر سال در ماه فروردین برگزار می‌شود. جایزه برنده شدن در آن مسابقه بسیار زیا است! آیا شما هم شترسواری بلدید؟

  • تابستان گرم به همراه جشنواره‌های داغ داغ!

بیش از 6 هفته از تابستان را با جشنواره‌های سورپرایز دبی سرگرم باشید تا کمی از گرمی طاقت‌فرسای دبی برایتان جبران شود. این جشنواره تابستانه که هر ساله در فصل تابستان در دبی برگزار می‌شود، بهترین زمان برای استفاده از تخفیف‌های باورنکردنی و سرگرمی خانواده‌ها در دبی است. علاوه بر خرید، مسابقات و قرعه‌کشی‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود که جایزه‌های ارزنده‌ای به برندگان می‌دهند.

فستیوال های دبی - تور دبی نوروز 1404- گردشگران شیراز

در نهایت بهترین زمان سفر به دبی چه فصلی از سال است؟

دبی مکان‌های دیدنی و تفریحات بسیار جذاب و منحصربه‌فردی دارد، اما تمامی این موارد زمانی باارزش هستند که بتوانید از آن‌ها لذت ببرید. بر اساس تجربه و یک تجزیه و تحلیل ساده می‌توان بهترین زمان سفر به دبی همراه با قیمت‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه را فصل‌های بهار و پاییز در نظر گرفت. گرانترین فصل سفر به دبی نیز اواسط زمستان است.

در فصل‌های بهار و پاییز گرمی هوا قابل تحمل و تعداد مسافران و گردشگران نیز در مقایسه با زمستان کمتر است. به همین دلیل نیز سفر به دبی در فصل بهار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. اگر شما هم به دنبال رزرو تور دبی در فصل بهار با بهترین قیمت هستید، چرا همین الان قیمت تورها و خدمات مجموعه گردشگران شیراز را از کارشناسان ما نمی‌پرسید؟! سفر به خیر!

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور