گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

سرمایه گذاری در گرجستان

سرفصل های مقاله

در این مقاله ، گروه مسافرتی گردشگران شیراز سعی دارد شما را با سرمایه گذاری در گرجستان آشنا کند

شروع یک فعالیت اقتصادی در کشور گرجستان

همواره برای سرمایه گذاری لازم است با افراد آگاه و متخصص مشورت کنید. مخصوصا این که سرمایه گذاری شما در کشور دیگری باشد که قوانین خاص خود را دارد. بنابراین حتما یک مشاور با تجربه و قابل اعتماد انتخاب کنید تا بتواند شما را در بهترین فرصت های سرمایه گذاری گرجستان راهنمایی کند. در ادامه تا حدودی تجارب برخی از افراد را برای شما آورده ایم:

در مقاله سرمایه گذاری در گرجستان ،برای ایجاد یک فعالیت اقتصادی در هر کشور یک سری عوامل کلی را مد نظر قرار دهید:

  • جمعیت کشور مورد نظر: جمعیت گرجستان در سال 2017 حدود 3.700.000 نفر می باشد و یک کشور کم جمعیت محسوب می شود. (این نکته را بدانید که اگر جمعیت یک کشور حدود 20.000.000 نفر به بالا باشد، این یک عامل مثبت و مناسب به شمار می رود)
  • درآمد سرانه کشور مقصد: قدرت خرید مردم یک کشور با عنوان درآمد سرانه نشان داده می شود. اگر درآمد سرانه بالا باشد یعنی قدرت خرید مردم و میزان نقدینگی در گردش بیشتر خواهد بود. (عامل مثبت برای سرمایه گذاری میزان درآمد سرانه 10.000 دلار آمریکا به بالا می باشد.)
  • مسافت کشور مقصد تا ایران: هرچه کشور مقصد به ایران نزدیک تر باشد، امکان ارتباط و تبادل بین دو کشور بیشتر شده و زمان و هزینه جهت رفت و آمد نیز کاهش خواهد یافت. (مدت زمان پرواز از تهران به تفلیس یک ساعت و نیم می باشد)

سرمایه گذاری در گرجستان

نتیجه گیری جهت شرایط ایجاد یک فعالیت اقتصادی سود ده در مقاله سرمایه گذاری در گرجستان

با در نظر گرفتن مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، این نتیجه حاصل می شود که کشور گرجستان پاسخگوی هر نوع تجارتی جهت سرمایه گذاری نمی باشد و تنها برخی از فعالیت های اقتصادی در مناطق خاص گرجستان سوددهی دارند. همچنین دوره بازگشت سرمایه مطابق تجربه در اغلب فعالیت ها بالای دو سال می باشد.

در دنیای تجارت هیچگاه نمی توان گفت موفقیت بصورت 100 درصد یا شکست به میزان 100 درصد اتفاق می افتد. چون هر تجارتی که دارای موفقیت 100 درصد باشد دیگر به آن تجارت نمی گویند. بیزینس ها همیشه با ریسک همراهند.

یک نکته را نیز مد نظر قرار دهید. اگر سرمایه کمی دارید، حتما بصورت شراکتی عمل کنید آن هم با کسی که می شناسید و در کشور خودتان سرمایه گذاری کنید. همواره مراقب کسانی باشید که با نشان دادن رویاهایی برای شما در کشور گرجستان، بخواهند از شما و سرمایه تان سوء استفاده کنند.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com