گردشگران شیراز لوگو

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای سفر به سویل

سرفصل های مقاله

در این مقاله راهنمای سفر به سویل گروه مسافرتی گردشگران شیراز سعی دارد شما را با زیباییهای وصف ناپذیر یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری اروپا سویل آشنا کند. سویل به نام های سبیا و سویا شناخته می شود این شهر ساحلی آرامشی دارد که سالیانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به خود جذب می کند.سویل شهری باستانی و قدیمی است به همین خاطر منبع تماشایی خوبی در زمینه هنر و معماری می باشد در تمام نقاط شهر موزه های قدیمی زیادی یافت می شود از لحاظ تعداد پارک و باغ این شهر در کشور اسپانیا همتایی ندارد. تعدادی از مکان ها و بناهای تاریخی سویل تحت حمایت میراث جهانی یونسکو می باشد. این شهر دارای فرودگاه بین المللی است که می توان به طور مستقیم از کشورهای دیگر به شهر سویل پرواز کرد.

موقعیت جغرافیایی در مقاله راهنمای سفر به سویل

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

شهر سویل در جنوب کشور اسپانیا و در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و مرکز منطقه ی خودمختار اندلس و استان سبیا در کشور اسپانیا است

آب و هوای سویل

آب و هوای شهر سویل با توجه به شرایط جغرافیایی مدیترانه ای و در تمام طول سال آفتابی است به همین خاطر در تمام فصل های سال مقصدی بینظیر برای سفر به اسپانیا به حساب می آید البته تابستان های گرمی دارد ولی شرایط آب و هوایی در فصل زمستان کاملا تغییر می کند تا جایی که دمای هوا به زیر نقطه انجماد می رسد آب و هوا در فصل پاییز و بهار بسیار مطلوب و لذتبخش است این نکته را به یاد داشته باشید فروشگاه ها در فصل تابستان بعد از ظهر که دمای هوا بالا می رود برای چندین ساعت تعطیل است.

جاذبه های دیدنی در مقاله راهنمای سفر به سویل

پلازا د توروس

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

پلازا د توروس یا میدان گاو بازی یکی از معروفترین جاذبه های دیدنی شهر سویل به شمار می آید که یکی از بهترین میادین گاوبازی کشور اسپانیا بوده به صورتیکه که تاریخ و سنت های اسپانیایی را به خوبی منعکس می کند این سازه دارای آکوستیکی است که هر صدایی به راحتی شنیده می شود. همچنان مسابقات گاو بازی در این میدان اجرا می شود اما اگر خواستید از این جاذبه حیرت انگیز دیدن کنید در زمانی ساکت تر برای بازدید بروید این سازه با داشتن معماری باروکی و ورودی اصلی بسیار باشکوه و دیدنی است.

کلیسای جامع سویل

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

کلیسای جامع سویل یکی از بزرگترین های جهان به شمار می آید نمای کلاسیک بیرون این کلیسا به اندازه طراحی داخلی بازدیدگنندگان را شگفت زده می کند. تابوت سنگی کریستف کلمب در این کلیسا نگه داری می شود که برای بازید می تواند تجربه ای تکرار نشدنی باشد.

کاخ سلطنتی آلکاسار

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

یکی دیگر از جاذبه های شهر سویل کاخ سلطنتی آلکاسار است که در کنار کلیسای جامع قرار دارد در این کاخ ترکیبی از سبک های موری، رنساسی، و مودخار به کار برده شده است طبقات بالایی آلکاسار اقامتگاه خاندان سلطنتی هستند به همین خاطر جز قدیمی ترین کاخ های سلطنتی اروپا به حساب می آید که همچنان مورد استفاده است.

موزه باستان شناسی سویل

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

موزه باستان شناسی سویل به عنوان بخشی از ” نمایشگاه ایبرو-آمریکن” ساخته شد که در پاویونی نئو رنسانسی واقع شده است در این موزه تعدادی از دست سازه های ارزشمند و حیرت انگیز فنیقی ها و رومی ها و تعدادی از آثار هنری و مجسمه به نمایش گذاشته شده است اگر به این موزه رفتید حتما از “گنجینه کارامبولو” دیدن کنید این گنجینه شامل یک گردنبند طلا و قطعاتی از تاج می باشد.

موزه رقص فلامنکو

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

رقص فلامنکوی حیرت انگیز شهر سویل از شهرت بسیاری برخوردار است در این موزه می توانید با فرهنگ اسپانیایی، عناصر،ترانه ها و رقص و گیتار آشنا شوید این موزه در بالاترین نقطه شهر سویل و بر روی پایه های یک معبد رومی بنا نهاده شده است. موزه رقص فلامنکو از لحاظ تکنولوژی جزو پیشرفته ترین موزه های اسپانیا می باشد.

پلازای اسپانیا

پلازای اسپانیا در پارک ماریا لوئیزا قرار گرفته که به عنوان بخش مرکزی نمایشگاه ایبرو-آمریکن ساخته شده است. پلازا به خاطر داشتن سرامیک های رنگی و آلاچیق های کاشی کاری شده اش یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری سویل به شمار می آید این جاذبه در فیلم” جنگ ستارگان” و “لورنس عربستان” به نمایش گذاشته شده است.

پارک ماریا لوئیزا

پارک ماریا لوئیزا با درختان پرتقال، نخل و باغچه های گل پر شده و برای گردش جای فوق العاده ای به شمار می آید. نیمکت های کاشی کاری شده رنگی و آبنماهای که به سبک موری ساخته شده اند به این شهر حال و هوای بینظیری بخشیده است برای گشت و گذار در این پارک می توانید از قایق، دوچرخه و درشکه های رمانتیک استفاده کنید.

پاراسول متروپل

متروپل جدیدترین جاذبه معماری شهر سویل و بزرگترین سازه چوبی جهان است ال میرادور جذاب ترین و بالاترین نقطه پاراسول است که بازدیدکنندگان می توانند به راحتی مناظر زیبای اطراف را تماشا کنند.

کاسا د پیلاتوس

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

کاسا د پیلاتوس به سبک رنسانسی ساخته شده و زمانی جزء املاک “مارکی تاریفا” بوده است برخی از مردم معتقدند این بنا به خانه “یونتیوس پیلانه” در اورشلیم شبیه است مجسمه هایی از زمان های رومی در این خانه وجود دارند و حیاط این ساختمان با کاشی ها و گچ کاری های زیبا بسیار جالب و دیدنی است.

بازار تریانا

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

یکی از بهترین روش ها برای فرار از مناطق شلوغ شهر سویل رفتن به بازار تریانا است در این بازار فقط مواد غذایی به فروش می رسد این بازار سرپوشیده به شما این امکان را میدهد که از نزدیک با مردم محلی معاشرت کنید.

دانشگاه سویل

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

دانشگاه سویل یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اسپانیایی زبان جهان به شمار می آید. گردشگران در حال حاضر می توانند به صورت رایگان وارد محوطه این دانشگاه شوند و از مشهورترین کمپ آن به نام ” کارخانه سلطنتی تنباکو” بازدید کنند این ساختمان از گذشته به عنوان کارخانه تنباکو مورد استفاده قرار گرفته است.

محله سانتا کروز

زیباییهای سویل

محله سانتا کروز یا محله قدیمی یهودیان سویل یکی از مشهورترین محله های اندلسی است. این محله به قلب تاریخی سویل شهرت دارد که پیشنهاد می شود حتما از این محله قدیمی با خیابان های باریک سنگفرش و میدان های رمانتیک دیدن کنید.

دیدنیهای سویل

معروف ترین رستوران های سویل

  • رستوران تابرنا
  • رستوران آلفافا
  • رستوران تبارنا دل آلاباردرو

هتل های معروف سویل

راهنمای سفر به سویل در اسپانیا – گردشگران شیراز

هتل کاسا 1800 سویل

این هتل نزدیک به ایستگاه مترو است و دارای اتاق های بسیار زیبا و بزرگ است این هتل احساس بسیار خوبی به شما می دهد و لحظات شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد قابل ذکر است که سیگار کشیدن در این هتل ممنوع می باشد.

جاذبه های دیدنی در سویل

هتل بکور

هتل بکور هتل 4 ستاره ای است که فاصله آن به وسایل نقلیه بسیار نزدیک است این هتل شیک دارای اتاق های بزرگ و بسیار زیبا است که تمام امکانات رفاهی را در اختیار مسافر قرار می دهد.

وضعیت حمل و نقل

تاکسی و حمل و نقل در سویل

وضعیت حمل و نقل در اسپانیا در شرایط فوق العاده ای می باشد به طوریکه گردشگر می تواند به راحتی از تمام وسایل نقلیه برای تردد درون شهری استفاده کند. دوچرخه هایی به نام سویس در این شهر وجود دارند که برای سفرهای درون شهری بسیار مناسب است همچنین اتوبوس های قرمز و نارنجی و تاکسی آماده خدمت رسانی به مسافرین است.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور