گردشگران شیراز لوگو
تور کشتی کروز نوروز 1404- گردشگران شیراز

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

13 دلیل برای سفر با کشتی کروز

سرفصل های مقاله

آیا به دنبال یک دلیل برای سفر با کشتی کروز می‌گردید؟ در این مقاله به 13 دلیل از برترین دلایل سفر با کشتی تفریحی می‌پردازیم. مقصد؟ جنگل‌های آمازون یا اروپا فرقی نمی‌کند. مهم‌ترین نکته این است که تور کشتی کروز اروپا نوروز 1404 خود را همین الان رزرو کنید.

بی‌شک سفرهای دریایی یکی از راه‌های فوق‌العاده برای کشف جهان و مکان‌های ناشناخته آن به حساب می‌آیند و مسافرانی که هنوز این مدل از سفرها را تجربه نکرده‎اند، قطعاً فرصت بسیار منحصربه‌فردی را از دست داده‌اند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به ارزش‌های نهفته سفر با کشتی کروز پی ببرید.

سفر با کشتی کروز - گردشگران شیراز

مهم‌ترین دلیل برای سفر با کشتی کروز از دیدگاه افراد متفاوت چیست؟ 

سفرهای دریایی همه‌چیز را با هم ارائه می‌کنند. حمل‌ونقل مسافر از مبدا تا مقصد و بالعکس، فعالیت‌ها و تفریحات متنوع و هیجان‌انگیز، محل اقامت لوکس و درجه یک و وعده‌های غذایی لذیذ و به‌یادماندنی همگی در یک پکیج کامل هنگام رزرو تور کشتی کروز به شما دو دستی تقدیم می‌شود!

سفرهای دریایی و کشتی‌های تفریحی به اندازه‌ای تنوع دارند که قطعاً هر شخصی سفر موردعلاقه خود را در میان تمام گزینه‌های موجود پیدا خواهد کرد. زوج‌های جوان برای ماه عسل، خانواده‌ها به همراه فرزندان خود برای یک سفر آرام و بدون دغدغه، جهانگردان و توریست‌ها برای کشف مناطق جدید و آشنایی با فرهنگ‌های جدید و بقیه افراد نیز برای آشنایی با افراد جدید و ثبت لحظه‌های شاد سفرهای دریایی را انتخاب می‌کنند.

در میان تمام دلایل موجود برای انتخاب یک سفر کروز،موارد زیر در میان محبوب‌ترین دلایل قرار داشتند. کدام یک از این دلایل برای شما ارزشمندتر است؟

  • ارزش پول خود را زنده نگه‌دارید!

شاید شما هم این حس را در سفرهای قبلی خود تجربه کرده باشید که حتی با وجود خرج‌کردن پول زیاد در سفر هنوز هم این احساس را دارید که مکان‌های دیدنی زیادی در آن شهر یا کشور وجود داشته که شما فرصت یا سرمایه کافی برای بازدید از آن‌ها را نداشتید…. این احساس در سفر با کشتی کروز به شما دست نخواهد داد.

سفر با کشتی کروز از ایران واقعاً سفری فراموش‌نشدنی برای شما و خانواده‌تان خواهد بود. هر کدام از کشتی‌های کروز با توجه به مسیر حرکت، کشورهای مقصد و مدت زمان اقامتشان هزینه‌های متفاوتی دارند.

هزینه وعده‌های غذایی کامل، محل اقامت، سرگرمی و تفریحات عالی و بازدید از کشورهای مختلف در یک سفر با کشتی کروز در مقایسه با هر کدام از سفرها به کشورهای دیگر به تنهایی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است. انتخاب با شماست!

  • از جایزه‌های متنوع لذت ببرید! 

بیشتر کشتی‌های کروز برای مسافران خود آفرهای ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند تا مجدد شما را در سفرهای بعدی خود ببینند. این آفرهای ویژه معمولاً چند شب اقامت رایگان در هتل، اتاق یا کابین‌های کشتی، پرواز رایگان یا خدمات حمل‌ونقل شهری رایگان در مقاصد مختلف است. تمامی این آفرها فقط برای لذت‌بخش‌تر کردن سفر شما با کشتی‌های تفریحی است!

  • هربار در کشوری جدید بیدار می‌شوید! 

این موضوع به اندازه‌ای جذاب است که حس زندگی در افسانه‌ها به انسان دست می‌دهد. سفر با کشتی تفریحی همانند زندگی در هتل 5 ستاره شناور است. شما در یک اتاق مجهز و باشکوه اقامت دارید و اصلا متوجه گذر زمان نمی‌شوید. بسیاری از مسافران بعد از تفریح و خوشگذرانی و خوردن غذاهای خوشمزه به اتاق خود می‌روند تا کمی استراحت کنند، اما زمانی که چشمان خود را باز می‌کنند در کشور جدیدی هستند. به دنیای سفرهای لاکچری و مهیج خوش آمدید! این تجربه برای افراد ماجراجو بسیار لذت‌بخش‌تر است.

  • دلیل برای سفر با کشتی کروز: سفری بدون استرس و دغدغه! 

معمولاً در هر سفری باید دغدغه رزرو هتل، وعده‌های غذایی و حمل‌ونقل در کشور مقصد را داشته باشید. اما زمانی که با یک کشتی کروز سفر می‌کنید، همه‌چیز از قبل برای راحتی و آرامش شما برنامه‌ریزی شده است. شما هم برای تجربه این سفر خاطره‌انگیز و بی‌نظیر فقط به اندازه خرید بلیط کشتی کروز فاصله دارید.

به تازگی هم سفر 3 ساله با کشتی کروز از مبدا بندر گالاتا در ترکیه سروصدای زیادی به راه انداخته است. در سفر با کشتی کروز تمام دغدغه شما فقط لذت‌بردن از سفر خواهد بود.

  • تمامی خدمات و تفریحات، شبانه‌روز در اختیار شماست! 

شاید اصطلاح هتل 5 ستاره شناور روی آب نتواند به خوبی حق مطلب را ادا کند. نظرتان در مورد یک شهر شناور روی اقیانوس‌های پهناور چیست؟ دلیل این انتخاب چیست؟ کشتی‌های کروز از Wi-Fi گرفته تا تلفن، تلویزیون‌های ماهواره‌ای و انواع فروشگاه‌ها و کلاب‌های شبانه را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند.

حتی احتیاجی نیست تا نگران سلامت خود باشید. در این کشتی‌ها پزشکان حرفه‌ای و آموزش‌دیده به صورت تمام‌وقت آماده خدمت‌رسانی به شما هستند تا لحظه‌ای از سفر خود را از دست ندهید. به نظرتان وجود پزشک در کشتی‌ها تفریحی تا چه اندازه در انتخاب این نوع از سفرها برای شما تاثیرگذار است؟

  • با یکبار پیچیدن چمدان خود به چند کشور سفر کنید!

برای لحظه‌ای فقط این صحنه را تصور کنید. یکبار چمدان خود را می‌پیچید و بدون اینکه هر صبح چمدان خود را روی سنگ‌فرش‌های یک خیابان حرکت دهید تا به قطار خود برای حرکت به سمت مقصد بعدی برسید، از چندین کشور با هم بازدید می‌کنید. هتل 5 ستاره به راحتی شما را از کشوری به کشور دیگر و از جزیره‌ای به جزیره دیگر می‌برد! اتاقتان در کشتی کروز منتظر شماست تا شما را به مقصد رویایی بعدی ببرد. شما فقط حدس بزنید مقصد بعدی کجاست؟ اسپانیا؟ ایتالیا؟ جنگل‌های آمازون یا برزیل؟!

  • سفر با کشتی کروز انتخابی عالی برای خانواده‌هاست!

فرقی نمی‌کند کودک 2 ساله یا مادربزرگ 70 ساله‌ شما در این سفر همراهتان است. وجود تفریحات متنوع و متناسب با هر سنی یک دلیل برای سفر با کشتی کروز است. در کشتی‌های تفریحی تمامی تفریحات بر اساس سن و علایق افراد دسته‌بندی شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید کودکان و عزیزان خود را در محیطی شاد و آرام رها کنید.

بازی‌های ویدیویی یا سالن مطالعه‌ای آرام و ساکت؟ انتخاب با شماست.

  • ترس از پرواز و هواپیما را فراموش کنید! 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از هواپیما و پرواز ترس دارید ولی همچنان به دنبال دیدن مقاصد تفریحی و گردشگری جدید هستید، سفر با کشتی کروز از ایران را به شما یشنهاد می‌دهیم! اقامت در اتاق‌های کشتی تفریحی به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که همه‌چیز در امن و امان است.

احتیاجی نیست تا حتماً هزینه سفر با کشتی کروز دور دنیا را آماده کنید. با هزینه‌ای مناسب به راحتی می‌توانید در بهترین فصل سال یعنی بهار به ماجراجویی در اقیانوس پهناور بپردازید.

  • بازدید کوتاه ولی خاطره‌انگیز و هیجان‌انگیز 

یک دلیل دیگر برای سفر با معروفترین کشتی کروز! برای همگی ما پیش آمده که قصد بازدید از یک کشور یا مکان تاریخی را داریم ولی قصد اقامت طولانی‌مدت در آن کشور را نداریم. راه‌حل این مساله بسیار ساده است. سفر با کشتی‌های کروز!

سفر با کشتی‌های تفریحی به شما این فرصت را می‌دهد در یک بازه زمانی چند روزه به چندین کشور مختلف سفر و همزمان از مکان‌های تاریخی و جذاب این کشورها دیدن کنید. اما احتیاجی نیست تا کل بازه زمانی سفر خود را در همان کشور بمانید. نهایتاً یک یا دو روز بعد به سمت مقصد جدید حرکت خواهید کرد.

  • از غذاها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر لذت ببرید! 

شاید شما ناگهان تصمیمتان برای سفر قطعی شود و به دنبال تور لحظه آخری کشتی کروز باشید، ولی در هر صورت باید به شما بگویم که این سفر واقعاً ارزشش را دارد؛ زیرا لحاظ مقاصد مختلف در سفر هستید و دیگر  دغدغه ناهار و شام خود را در طول سفر ندارید.

در کشتی‌های کروز انواع رستوران‌ها و کافه‌ها با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه باب میل هر شخص به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافران کشتی هستند و این فرصت بسیار خوبی برای خوردن غذاهای بین‌المللی و خوشمزه است.

  • با یک تیر دو نشان بزنید! 

در سفرهای دیگر کمتر فرصتی پیش می‌آید تا از اکثر اوقات خود نهایت استفاده را ببرید یا اینکه همزمان در طول سفر خود از تفریحات مختلف لذت ببرید. ولی کشتی‌های تفریحی بزرگ این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند تا در طول مسیر بهترین لحظات را در کنار اعضای خانواده خود با تفریحات متنوع و مهیج سپری کنید.

تفریح مورد علاقه شما چیست؟ پارک آبی یا مطالعه یک کتاب در کتابخانه‌ای زیبا؟

  • دوستان جدید خود را ملاقات کنید! 

معمولاً یکی از لذت‌بخش‌ترین خاطرات افرادی که با کشتی‌های کروز سفر می‌کنند این است که در طول سفر خود با افرادی آشنا شدند که الان در لیست بهترین دوستانشان قرار دارند. قطعاً سفری بی‌نظیر مانند کشتی‌های کروز باعث آشنایی با افراد جدیدی در زندگیتان می‌شود که همگی سلیقه و تفریحات مشترک با شما دارند.

  • طبیعت را از نزدیک احساس کنید!

قطعاً همگی ما خاطرات افرادی که در کوه و جنگل کمپ کرده‌اند را به دفعات زیاد شنیده‌ایم. شرط می‌بندم شنیدن خاطرات افرادی که با کشتی‌های کروز تجربه سفر و اقامت در اقیانوس آبی را داشته‌اند به مراتب جذاب‌تر و شنیدنی‌تر باشد. آسمان پر ستاره، صدای آرام موج‌های دریا، ماه نقره‌ای رنگ و شاید پری‌های دریایی!

نوبتی هم که باشد، نوبت داستان شماست. به نظرتان کدامیک از این دلایل بهترین دلیل برای سفر با کشتی کروز برای شماست؟

سفر نوروزی با کشتی کروز - گردشگران شیراز

چگونه می‌توانم خاطره‌ای زیبا از سفر با کشتی کروز بسازم؟ 

قبل از هرچیزی باید بدانید که کشتی‌های کروز مسیرهای متفاوتی و کشورهای مختلفی را در برنامه سفر خود دارند. پس با دقت تمامی موارد تاثیرگذار در انتخاب مناسب‌ترین تور کشتی کروز را بررسی و با آگاهی کامل بلیط کشتی کروز خود را خریداری کنید.

اولین و مهم‌ترین قدم فقط انتخاب کشتی کروز مناسب با مسیر و مقاصد دلخواه شماست. پس از آن هزینه‌ها را بررسی و با خانواده مشورت کنید. زمانی که تصمیم شما برای سفر قطعی شد، با کارشناسان ما در مجموعه گردشگران شیراز تماس بگیرید تا به شما در رزرو و خرید بلیط کشتی کروز مورد علاقه‌تان مشاوره کامل و تخصصی بدهیم. سفر خوب و امنی را برایتان آرزومندیم.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

ظرفیت محدود (6 نفر)

تایلند از شیراز با پرواز سلام ایر

رفت: پوکت  ✈️ برگشت: بانکوک

تاریخ: ۲۹ مرداد و ۲ شهریور