گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جذابیت های ترکیه

سرفصل های مقاله

کشور ترکیه با جاذبه های گردشگری فراوان و مردمی مهمان نواز و داشتن شباهت های فرهنگی زیاد با کشور عزیزمان ایران و همچنین نزدیکی بودن به ایران هر ساله میزبان هموطنان عزیزمان می باشد.تور ترکیه به علت قیمت مناسب و گاهاً ارزان بودن آن ،مقصدد پر طرفدار ایرانیان می باشد. علاوه براین ، به علت کم بود اختلاف نرخ واحد پول ترکیه با ایران در مقایسه با کشورهای دیگر دنیا مثل کشورهای اروپایی و همچنین مدت زمان پرواز کوتاه ، قیمت بلیط و تورهای متفاوت به این کشور برای ایرانیان ارزان تر و به صرفه است.

مکان هایی در ترکیه که باید حتما ببینید

همیشه وقتی حرف از سفر ترکیه به میان می آید جاذبه های همچون ایاصوفیه و … در ذهن نقش می بندد. با این حال مناطقی در کشور ترکیه  وجود دارد که ممکن است کمتر دربازه آن ها شنیده باشید اما هر گردشگری را به خود جذب می کند. در ادامه با ما همراه باشید.

جذابیتهای ترکیه
ایاصوفیه – استانبول

آفرودیسیاس در مقاله جذابیتهای ترکیه

آفرودیسیاس شهری کوچک به سبک یونانی است و در میان گردشگران ناشناخته است که در سال ۲۰۱۷ به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شد.

شیرینجه

روستای شیرینجه با خانه های سنگی و مناظر بکر و دیدنی در فاصله حدودا 80 کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است. یونانیان در زمان های قدیم این روستا را ساخته اند.

حسنکیف در مقاله جذابیتهای ترکیه

این شهر تاریخی را باید دید زیرا ممکن است در آینده نه چندان دور به کلی زیر آب غرق شود به دلیل سد سازی های مجاور این شهر. در این شهر غارهای تارخی متعددی وجود دارد که بسیار دیدنی است.

دریاچه اغیردیر در مقاله جذابیتهای ترکیه

این دریاچه زیبا و رویایی که از بالای کوه های توروس منظره ای بسیار دلنشین دارد در منطقه اسپارتا ترکیه قرار دارد.

دریاچه وان

وان بزرگترین دریاچه کشور ترکیه است. اب این دریاچه از جویبارهای کوه های اطرافش تامین می شود اما اصل تشکیل شدن این دریاچه نمکی به خاطر فعالیت های آتشنشانی سالیان متمادی بوده است .

ترمسوس در مقاله جذابیتهای ترکیه

ترموسوس شهری باستانی است که در سمت جنوب غربی کوه سولموس قرار گرفته و از جمله شهرهای قدیمی است که بافت تاریخی آن به خوبی حفظ و نگهداری شده است

دره پروانه

این دره را به خاطر وجود پروانه های ببری آنجا نام گذاری کرده اند. این دره بسیار زیباست . این ساحل با قایق قابل دسترس هست. و شما می توانید با قایق به راحتی وارد آنجا شوید.

 رزرو هتل در ترکیه

قیمت و نرخ هتل در ترکیه بسیار متنوع است، از بهترین هتل های 5 ستاره تا مسافرخانه های ارزان قیمت همه در این کشور یافت می شوند. قیمت هتل در استانبول با توجه به پکیج انتخابی تور ترکیه (استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم) مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج هایبهترین قیمت تور هوایی ترکیه از آژانس گردشگران شیراز دریافت کنید.
آژانس گردشگران شیراز مجری مستقیم تور ترکیه با ارائه بهترین پکیج های مسافرتی بهترین خاطره را برای تهیه سفرنامه استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و بدروم برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ایرلاین های موجود در مسیر ترکیه

یکی از دغدغه‌های اساسی مسافران در سفرهای هوایی، میزان به همراه داشتن بار است. باید بدانید که این میزان معمولا در ایرلاین‌های گوناگون، متفاوت است  اما عموماً اگر تمایل داشته باشد با یکی از بهترین ایرلاین ها سفری مطمین داشته باشد پیشنهاد آژانس گردشگران شیراز ،پرواز با ترکیش ایرلاین را به شما پیشنهاد داده و همپچنین حداکثر بار مجاز شما نیز تا 40 کیلوگرم می باشد. ممکن است که ایرلاین ها در صورت مشاهده‌ی اضافه بار، به همان میزان ایرلاین می‌تواند شما را جریمه کند. همچنین جریمه اضافه بار بستگی به ایرلاین و قوانین آن دارد.

جذابیتهای ترکیه
سواحل زیبای ترکیه

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com