گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

ویزای کره جنوبی

سرفصل های مقاله

در این مقاله گردشگران شیراز با نحوه دریافت ویزای کره جنوبی آشنا می شوید. کره جنوبی یکی از کشورهای آسیای شرقی می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. پایتخت این کشور شهر سئول می باشد که یکی از پیشرفته ترین و زیبا ترین شهر های دنیا به شمار می آید و آب و هوای مرطوب و قاره ای دارد. متروی این شهر از لحاظ گستردگی و وسعت، در رتبه ی سوم متروهای جهان قرار دارد. کره ی جنوبی یکی از کشورهای پیشرو در زمینه برگزاری فستیوال های مختلف می باشد. از مهم ترین فستیوال هایی که همه ساله در این کشور برگزار می شود می توان به فستیوال فانوس نیلوفر آبی، فستیوال رز جونگنانگ، فستیوال تفنگ آب پاش سینچون، فستیوال آتش بازی بین المللی کره جنوبی، فستیوال تولید و اشتراک کیمچی، فستیوال فرهنگی گوگوجونگنو و فستیوال گل بهاری یونگدئونگپو یئوییدو نام برد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کره جنوبی:

کشور کره جنوبی نیز جزء کشور هایی به شمار می آید که هموطنان عزیز ما برای سفر به این مقصد، نیاز به گرفتن ویزا دارند. بنابراین متقاضی یا نماینده و یا وکیل وی باید با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز، به سفارت کره جنوبی واقع در تهران، خیابان ولیعصر، روبروی مطهری، کوچه سوم یوسف آباد پلاک 15 مراجعه کنند و درخواست ویزا بدهند.

مراحل و مدارک مورد نیازسفارت کره جنوبی

  • تمام مدارک فارسی جهت ارائه به سفارت ژاپن باید به انگلیسی ترجمه شوند و به تایید دادگستری برسند. (بیشتر از 3 ماه از تاریخ ترجمه ها نگذشته باشد)
مدارک شناسایی
اصل پاسپورت امضا شده اصل شناسنامه ها دو قطعه عکس جدید
نکته پاسپورت: حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر و 2 صفحه خالی رو به روی هم + کپی از ویزاهای شنگن ، امریکا ، کانادا ، انگلیس ، استرالیا + اصل پاسپورت های قدیمی + کپی از تمام ویزاهای شنگن ، امریکا ، کانادا ، انگلیس و استرالیا موجود در انها

نکته عکس: 4 * 3( 3 ماه اخیر ) رنگی با زمینه سفید ، مستقیم رو به دوربین ، 80 درصد صورت باشد و در هیچ پاسپورت یا ویزای قبلی استفاده نشده باشد

مدارک شغلی:

پزشکان پروانه مطب ، کارت نظام پزشکی
وکلا پروانه و کارت وکالت
مهندسین پروانه و کارت نظام مهندسی
کارمندان دولتی حکم کارگزینی با مهر + آخرین فیش حقوقی با مهر + گواهی اشتغال به کار
کارمندان شرکت های خصوصی گواهی اشتغال به کار + لیست سوابق بیمه با مهر سازمان تامین اجتماعی + قرارداد کار و فیش حقوقی (در صورت وجود)
کسبه جواز کسب یا کارت مباشرت ( در صورت داشتن کارت مباشرت اصل جواز کسب الزامی است)
اعضای هیئت مدیره شرکت ها گواهی اشتغال به کار و روزنامه رسمی( آخرین تاسیس و آخرین تغییرات )
سازندگان ساختمان پروانه ساختمان یا پایان کار
موجر اجاره نامه معتبر با کد رهگیری + سند املاک مربوطه
بازنشستگان حکم باز نشستگی و آخرین حکم افزایش حقوق + آخرین فیش حقوقی با مهر
اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه گواهی اشتغال به کار + حکم کارگزینی با مهر+ آخرین فیش حقوقی با مهر
دانشجویان و دانش آموزان گواهی اشتغال به تحصیل در سال تحصیلی جاری یا ثبت نام سال آینده
سرمایه گذاران و سهامداران داشتن سپرده بلند مدت و حسابی که سود سپرده بلند مدت ایشان به ان واریز میگردد . ( حداقل زمان افتتاح حساب بلند مدت می بایست 6 ماه قبل از تاریخ سفر میباشد)

مدارک مالی:

گردش 3 ماه آخر حساب بانکی به انگلیسی با مهر و امضا بانک صادر شده در حد اکثر روز مانده به تحویل مدارک به سفارت ( به ازای هر نفر حداقل 40 میلیون تومان )
در صورتیکه فرزند زیر 18 سال بدون یکی از والدین سفر می کند، رضایت نامه محضری از هر کدام از والدین که درسفر نیستند الزامی است.

(ترجمه رضایت نامه با تایید دادگستری و امور خارجه مورد قبول است)

برای تایید رضایت نامه علاوه بر رضایت نامه اصل شناسنامه تمام کسانی که اسمشان در شناسنامه امده الزامی است
  • ارائه اصل تمامی مدارک به شرکت گردشگران شیراز الزامیست. تمام مدارک ارائه شده تا پایان سفر نزد شرکت گردشگران باقی می ماند.
  • در صورت صلاحدید کارشناسان و یا سفارت مربوطه ، مسافر موظف به ارائه مدارک تکمیلی می باشد.
  • نیاز به حضور مسافر در سفرت نیست .

قابل توجه متقاضیان محترم :

با توجه به این نکته که کلیه مدارک ارائه شده توسط شرکت مجری و سفارت مورد استعلام قرار می گیرد، کلیه مدارک مستند و قابل استعلام باشد.

لزوما ارائه ضمانت نامه بانکی جهت بازگشت از سفر و مبلغ ان به ازای هر نفر پس از بررسی مدارک متقاضی به ایشان اعلام می گردد.

در صورت عدم وجود کلیه مدارک هنگام ثبت نام ، مسافر موظف به تکمیل مدارک خود حداکثر تا دو روز پس از تاریخ ثبت نام الزامی می باشد.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com