گردشگران شیراز لوگو
تور دبی
تور دبی

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

تفریحات شبانه دبی

سرفصل های مقاله

دبی بدون شک لوکس‌ترین شهر خاورمیانه است و در هر لحظه و هر زمان می‌توان در این شهر بهترین نوع تفریحات را در تور دبی  تجربه کرد.دبی در شب نمای لوکستری از خود را پیش چشم گردشگران قرار می‌دهد و جاذبه‌های دیدنی شهر مانند برج خلیفه، کشتی‌های کروز و کلاب‌های شبانه پرطرفدارتر از گذشته می‌شوند.شما می تتوانید از طریق آژانس گردشگران بهترین تور دبی را رزرو و تجربه نید

صرف شام در کشتی تفریحی

صرف شام در کشتی تفریحی

صرف غذا با طعم موزیک، شادی و رقص بر روی کشتی‌های تفرحی در تور دبی یکی از لذتبخش ترین تفریحات شبانه در این شهر است. می‌توانید اعضای خانواده و یا عزیزان خودتان را بر روی یکی از این کشتی‌های کروز تفریحی دعوت کنید و آنها را غافلگیر کنید. کشتی‌های وارسیکس دبی یکی از بهترین انتخابها برای صرف شام و دبی گردی شبانه هستند که هم غذای دل پذیری را برای شما فراهم می‌کنند و هم خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن و خاطر شما ماندگار می کنند.

تماشای دبی بر فراز برج خلیفه

تماشای برج خلیفه در تور دبی

برج خلیفه بلندقامترین ساختمان مسکونی دنیا با 163 واحد است. از فراز این برج تمام شهر دبی در یک نگاه قابل دید است.

یکی از تفریحات بسیار جذاب شبانه همین است که سوار آسانسور برج خلیفه شوید و به بالاترین طبقه برج خلیفه بروید. در این طبقه و از نمای 360 درجه به تماشای شهر در تور دبی مشغول شوید. در شب تمامی چراغ های دبی روشن می‌شود و نمایی بسیار حیرت‌انگیز را از شهر جلوی چشمان شما قرار می‌دهد.

در ضمن می‌توانید یکی از خاطره‌انگیزترین وعده‌های غذایی عمرتان را در رستوارن لوکس برج خلیفه صرف کنید تا هم دبی را در شب نظاره‌گر باشید و هم شامی لذیذ نوشجان کنید. اگر بازدید از برج خلیفه را مقارن با بازدید از آبنمای دبی قرار دهید، آنگاه برنامه تفریح شبانه‌تان در دبی به زیباترین شکل ممکن سپری خواهد شد.

تجربه سافاری دبی در شب

سافاری در شب در تور دبی

سافاری در شب یکی از تفریحات شبانۀ لذتبخش در تور دبی است. برای تجربه سافاری در شب دبی به بیابان‌های مخصوص سافاری دبی بیایید و در حالی که چای و یا قهوه عربی را نوش جان میکنید به تماشای شترهای بیابانی و ترتبیت شده دبی بنشنید.

در ضمن در شب امکان شتر سواری را هم دارید که با کمک راهنماهای گردشگری مخصوص می‌توانید در شب با شتر زبر و زرنگی به دل شب بروید. بعد از یک شتر سواری دلچسب هم به چادرهای عربی که در آن کافه و رستوران عربی وجود دارد، بیایید و یک شام مفصل عربی را نوش جان کنید.

این چادرها امانات تفریحی و اقامتی هتل‌های لوکس را دارند. در ضمن تجربه سافاری در دبی را میتوان به رانندگی بر روی شن‌های نقره‌ای صحرا، شکار شاهین و تماشای ستاره‌های آسمان بیابان بسط داد.

تفریح در کلاب های شبانه دبی

کلاب های شبانه در تور دبی

دبی با داشتن کلاب‌های شبانه رنگ و بوی دیگری دارد. اکثر این کلابها در ساختمان هتلها قرار دارند. بسیاری از مراجعه کنندگان به این کلابها توریست‌های کشورهای غربی و شرقی هستند و ورود به بسیاری از آنها برای عموم مردم بلامانع است.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بسیاری از کلاب‌های شبانه دبی آفر ویژه برای ورود خانم‌ها در نظر می‌گیرند و بسیاری از آنها ورود خانمها را رایگان کرده‌اند. کلابهای شبانه دبی از ساعت 10 شب باز می‌شوند و تا 3 صبح نیز رقص و شادی و اجرای برنامه های نمایشی در آنها ادامه دارد.

برای ورود به کلابهای شبانه دبی حتما باید ببشتر از 21 سال تمام داشته باشید و برای اثبات این موضوع نیز به مدرک شناسایی مانند شناسنامه و یا گذرنامه احتیاج است.

معروفترین و محبوبترین کلاب‌های دبی برای گردشگران کلابهای کاوالی، سیرک لو سورر، آرمانی و کلاب دبی سفید است.

لیزر شو در دبی مال

لیزر شو در تور دبی مال | تماشای رقص رنگ و نور

لیزر شو تفریحی رایگان و در عین شبانه در دبی است که گردشگران می‌توانند در تور دبی از آن به رایگان لذت ببرند. لیزر شو در واقع پرتوهای درخشان لیزر هستند که از ساختمان دبی مال ساطع میشوند و رقص رنگ و نور خارق‌العاده‌ای را در شب ایجاد می‌کنند.

 قدم زدن شبانه در تفریحگاه های ساحلی دبی

قدم زدن شبانه در تفریحگاه های ساحلی دبی

دبی مارینا لوکسترین وچشم‌نوازترین بندرگاه دنیا است به همین منظور قدم زدن شبانه در کرانه این بندر تجربه بی‌نظیری است. این لنگرگاه توسط ساختمانهای سر به فک کشیده دبی محاصره شده و نور ساطع شونده از این ساختمانها فضای بینظیری را برای عکاسی شبانه و ثبت خاطره برای شما ایجاد می‌کند.

در  تور دبی مارینا رستورانهای با کیفیت و معروفی هم وجود دارند که بعد از یک شبگردی طولانی میتوانید یکی از آنها را برای صرف یک شام مفصل و لذیذ انتخاب کنید.

در ضمن از طریق لنگرگاه مارینا میتوانید سوار یک لنج بشوید و به دل دریا بزنید و از رستوران‌های شناور برای صرف غذا و نوشیدنی استفاده کنید.

 تفریح شبانه در کلاب های گلف دبی

تفریح شبانه در کلاب های گلف در تور دبی

دبی میزبان پیشرفته‌ترین و مجهزترین زمین‌های گلف جهان است. در این زمین‌ها مسابقات معروف گلف منا و مسابقات دبی دیزرت کلاسیک با شرکت معروف‌ترین گلفبازارن دنیا برگزار می‌شود.

از ماه‌های بین سپتامبر تا مه بهترین زمان برای تماشای این مسابقات و لذت از هوای دلپذیر این زمان دبی است.

در ضمن برای یک تفریح شبانه میتوانید به زمین گلف امارات بروید و از 18 حفره فالدو با نورپردازی فوق العاده، به یک تفریح هیجان انگیز و مفرح مشغول بشوید. کلابهای گلف شبانه در تور دبی همانند یک آهنربای جذاب علاقه‌مندان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کنند.

بازدید شبانه از آکواریوم بزرگ دبی

بازدید شبانه از آکواریوم بزرگ در تور دبی

دبی به داشتن «ترین ها» در دنیا معروف است و به همین منظور یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دنیا نیز در این شهر قرار دارد. آکواریومی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب که پذیرای 140 گونه دریایی و به طور کلی 33 هزار ماهی بزرگ و کوچک است. در محفظه‌های شیشه‌ای بزرگ این آکواریوم می‌توانید حتی شاهد کوسه ماهی‌های بزرگ در کنار سفره ماهی های غول پیکر باشید.

آکواریوم در مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا و در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است. یکی از لذت بخش ترین تجاربی که در آکواریوم دبی قابل کسب است، شرکت در برنامه شارک واکر است. طی این برنامه با گذاشتن کلاه غواصی وارد قفس فلزی محافظ شده و داخل آکواریوم مخصوص کوسه ها می‌شوید. بدین ترتیب خطرناکترین کوسه‌های دنیا را از نزدیک تماشا می‌کنید.

یکی از تفریحات شبانه در این آکواریوم ملاقات با حیوانات شب امارات است. این فضا به صورت بیابان طراحی شده و در آن حیوانات شبزی صحرایی مانند انواع رتیل، مارمولک، خفاش، وزغ، عقرب و آفتاب پرست وجود دارند.

اگر برای بازدید از آکواریوم بزرگ دبی، شب را انتخاب می‌کنید باید به شما بگوییم که در طول هفته تا 10 شب و آخر هفته ها نیز تا 12 شب فرصت بازدید از آکواریوم بزرگ در تور دبی را دارید.

تماشای رقص موزیکال آب نمای دبی

تماشای رقص موزیکال آب نمای در تور  دبی

در محدوده برج خلیفه آبنمای زیبا و موزیکالی قرار داردکه جزو جاذبه های دیدنی دبی در شب است. در ساخت این آبنمای موزیکال از 6 هزار و600 لامپ استفاده شده که وقت روشنایی به همراه موزیک جلوه بسیار زیبایی را در محوطه ایجاد می‌کنند. چراغ های این آبنما می‌توانند 25 رنگ مختلف را در فضای اطراف آبنما در هم آمیخته و رقص نور زیبایی را در محیط ایجاد کنند.

جالب است بدانید که ساخت این آبنمای موزیکال 800 میلیون درهمی توسط یک شرکت آمریکایی بسیار معروف انجام شده است.

آبنمای موزیکال دبی می‌تواند تا 152 متر آب را به سمت بالا هدایت کند که در هنگام شب مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. بازدید از آبنمای دبی یکی از بهترین تفریحات شبانه دبی است که از ساعت 6 عصر تا 11 شب هر نیم ساعت یک بار آب را به سمت بالا پرتاب میکند.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com