توضیحات کامل تور

موقعیت مبدا

موقعیت مقصد

تبدیل دما به درجه سانتی‌گراد

 

کشورهای آلمان، سوئیس و اتریش کشورهای به اصطلاح DACH را تشکیل می دهند و اشتراکات زیادی با هم دارند: مرزهای مشترک در قلب کوه های آلپ اروپایی، زبان آلمانی که بیشتر ساکنان هر کشور به آن صحبت می کنند، اقتصادهای باثبات و سیستم های سیاسی قدرتمند. و از همه این ها مهم تر طبیعت سرسبز و بی نظیری که در زیبایی، جذابیت و منحصربه فرد بودن به کارت پستال های زیبا می ماند.

دیدن شهرهای زیبای آلمان و یا لذت بردن از طبیعت بی نظیر سوئیس یا دیدن مکان های تاریخی اتریش تجربه ای است بسیار ارزشمند. اما تصور کنید که هر 3 این کشورهای منحصربه فرد را در یک سفر ببینید! به نظرتان امکان دارد؟! بله. خبر خوب اینکه نه تنها امکان پذیر که سفری به غایت شگفت انگیز و جذاب است!

اگر قصد سفر به کشورهای داچ DACH یا همان آلمان، اتریش و سوئیس را دارید، تور ترکیبی سوئیس آلمان اتریش از شیراز با بهترین خدمات و امکانات از گروه مسافرتی گردشگران شیراز همان چیزی است که به دنبالش هستید: قیمت مناسب، خدمات باکیفیت تور و هتل های راحت و دنج. به همه این ها گشت و گذار در میان تاریخ و فرهنگ و هنر اروپا و همچنین جذابیت های طبیعی هر کشور را نیز اضافه کنید!

 

 

 

کشورهای سوئیس، آلمان و اتریش در یک نگاه

آلمان اتریش سوئیس
پایتخت: برلین پایتخت: وین پایتخت: برن
نام رسمی: جمهوری فدرال آلمان نام رسمی: جمهوری اتریش نام رسمی: کنفدراسیون سوئیس
نوع حکومت: جمهوری فدرال نوع حکومت: جمهوری پارلمانی فدرال نوع حکومت: جمهوری فدرال
زبان رسمی: آلمانی زبان رسمی: آلمانی زبان رسمی: آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، رومانش
مساحت: 357.600 نفر مساحت: 83.879 کیلومتر مربع مساحت: 412.85 کیلومتر مربع
جمعیت: 80.000.000 نفر جمعیت: 9.027.999 نفر جمعیت: 8.000.000 نفر
واحد پول: یورو  EURO واحد پول: یورو  EURO واحد پول: فرانک سوئیس CHF
واقع در: کوه های آلپ و میان دریای بالتیک واقع در: رشته کوه های آلپ شرقی واقع در: قسمت غربی مرکز اروپا
شهرهای مهم: برلین، هامبورگ، مونیخ، کلن شهرهای مهم: وین، گراتس، لینتس، اینسبروگ شهرهای مهم: برن، ژنو، زوریخ
موقعیت جغرافیایی:

ار شرق با لهستان و جمهوری چک، از شمال با دانمارک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه همسایه است

موقعیت جغرافیایی:

از شرق با مجارستان، از شمال با جمهوری چک، از جنوب با ایتالیا و از غرب با سوئیس همسایه است

موقعیت جغرافیایی:

از شرق با اتریش، از شمال با آلمان، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است

 

 

 

اینکه بتوانید با یک سفر چند روزه به قلب اروپا از بهترین کشورهای این قاره سبز دیدن کنید همان حکایت یک تیر و چند نشان است! با تور سوئیس آلمان اتریش از شیراز می توانید از مکان های دیدنی، آثار باستانی و تاریخی و مراکز هنری این کشورها دیدن کنید، غذاهای سنتی و محلی آن ها را مزه مزه کنید و در فرهنگ و تاریخ کهن آن ها غرق شوید.

 

 

 

کارشناسان و مشاوران باتجربه گروه مسافرتی گردشگران شیراز با آگاهی از روند اخذ ویزای توریستی آلمان، سوئیس و اتریش، خرید بلیط، رزرو هتل و دیگر خدمات تور ترکیبی سوئیس آلمان اتریش از شیراز مقدمات یک سفر خاطره انگیز را برای شما فراهم کنند. به منظور دریافت اطلاعات لازم در مورد هزینه های سفر بر روی اطلاعات تور زیر کلیک کنید:

 

ویژگی های کشورهای داچ DACH (آلمان، سوئیس و اتریش)

منطقه DACH به سه کشور اروپای مرکزی آلمان (D)، اتریش (A) و سوئیس (CH) اشاره دارد. این منطقه با مجموع بیش از 100 میلیون نفر جمعیت دارای ویژگی های مشترک بسیاری از نظر فرهنگ، تاریخ و سبک زندگی است. برخی از ویژگی های منطقه داچ متشکل از 3 کشور سوئیس، آلمان و اتریش عبارت است از:

  • آلمان با حدود 83 میلیون نفر پرجمعیت ترین کشور در میان این 3 کشور است، در حالی که اتریش و سوئیس هر کدام کمتر از 9 میلیون نفر جمعیت دارند.
  • آلمانی پرگویش ترین زبان در هر 3 کشور و دومین زبان اول در اروپا (پس از روسی) است.
  • از نظر جغرافیایی، آلمان بیش از 4 برابر اتریش و اتریش بیش از 2 برابر سوئیس وسعت دارد.
  • اتریش و سوئیس هر دو محصور در خشکی و بیشتر کوهستانی هستند و در کوه‌ های آلپ قرار دارند و ایالت کوچک لیختن اشتاین (به عنوان بخشی از منطقه DACH) بین این دو قرار گرفته است.
  • آلمان از رشته کوه های آلپ در جنوب تا دریای بالتیک در شمال امتداد دارد و از نظر موقعیت های جغرافیایی تنوع بیشتری نسبت به سوئیس و اتریش دارد.
  • کشورهای DACH در میان پیشرفته ترین اقتصادهای جهان قرار دارند.
  • برای بیش از 3 دهه، آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا و یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان بوده است.
  • سوئیس به طور مداوم از نظر تولید ناخالص سرانه داخلی در میان کشورهای برتر قرار دارد (تقریباً دو برابر اتریش یا آلمان).
  • سوئیس ثروتمندترین کشور جهان محسوب می شود.
  • بر اساس شاخص های مختلف جهانی، کشورهای DACH و شهرهای آن ها از جمله ژنو، هامبورگ، مونیخ، وین و زوریخ در بین 10 کشور برتر از نظر کیفیت زندگی، شادی و امنیت اجتماعی قرار دارند.

 

تفاوت کشورهای داچ در شاخص های جهانی

آلمان بالاترین نرخ مرگ و میر
اتریش کمترین نرخ شهرنشینی
سوئیس بالاترین امید به زندگی
اتریش بالاترین بدهی نسبی
سوئیس کمترین نرخ تورم
آلمان بزرگترین تراز تجاری
آیا می‌خواهید بیشتر درباره سفر به ترکیبی سوئیس -آلمان-اتریش بدانید؟ با گروه مسافرتی گردشگران شیراز تماس بگیرید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

 

 

شباهت ها و تفاوت های کشورهای داچ (آلمان، سوئیس و اتریش)

آلمان، اتریش و بخش آلمانی سوئیس همگی دارای فرهنگ‌ آلمانی هستند که به نوعی از یک ریشه سرچشمه می ‌گیرند. همه این کشورها دارای فرهنگ های اروپایی هستند که لاتین نیستند و چندین ویژگی کاملاً مشابه در مورد زبان، اقتصاد و پیشرفت های امروزی دارند.

به طور خلاصه و کلی در مورد 3 کشور آلمان، سوئیس و اتریش می توان گفت که بقایای فرهنگ رومی مانند کشت انگور، وجود کارخانه های سوسیس ‌سازی، چوب شور، شیرینی زنجبیلی و حتی معماری نیمه ‌چوبی آن ها نمایانگر ویژگی ‌های اصلی فرهنگ سنتی در این 3 کشور هستند.

اما مهمترین ویژگی جغرافیایی این 3 کشور، وجود کوه های آلپ است، کوه های ناهمواری که یک مانع فیزیکی بین اروپای آلمانی زبان و دریای مدیترانه را تشکیل می دهند. علاوه بر این در مناطق کوهستانی باواریا، سوئیس و غرب اتریش خوردن غذاهایی رواج دارد که کاملاً متمایز از دیگر کشورهای اروپایی آلمانی زبان است. فصل مشترک همه این غذاها  لبنیات است و محصولات شیر ​​و پنیر اجزای اصلی آن ها را تشکیل می دهند.

روابط بین اتریش و آلمان به دلیل تاریخ و فرهنگ مشترک آن ها نزدیک است، آلمانی زبان رسمی و آلمانی ها گروه قومی اصلی هر دو کشور هستند. اجداد اتریشی ها باواریایی های آلمان باستان بودند. علاوه بر این دو کشور سوئیس و اتریش در مرکز اروپا قرار دارند، مناظر کوهستانی خیره ‌کننده‌ای دارند و مردم آن ها «لدرهوسن  Lederhosen» و «دیرندل  Dirndl» می ‌پوشند.

 

 

 

مکان های دیدنی در تور ترکیبی سوئیس آلمان اتریش

اگر سیندرلا، زیبای خفته، سفید برفی و جادوگر شهر اوز هم برای فرار برنامه ریزی می کردند، این برنامه سفر آنها بود!

اگر می خواهید اروپاگردی کنید و واقعاً می خواهید روستاهای عجیب و غریب، خیابان های کتاب قصه ها، کوه ها و قلعه های نفسگیر و زیبایی های افسانه ای را ببینید که کتاب ها و فیلم های بی شماری از آن ها الهام گرفته اند، پس باید این چند روز را در آلمان، سوئیس و اتریش بگذرانید. تور سوئیس آلمان اتریش از شیراز جذاب ترین برنامه سفر به اروپای مرکزی است که به شما قول می دهیم یکی از جذاب ترین سفرهای زندگیتان باشد.

مکان های دیدنی و جذابیت های شگفت انگیز این 3 کشور اروپایی همگی تقریباً نزدیک به هم هستند. بنابراین نگران جابجایی و یا طی کردن مسیرهای طولانی نباشید.

برای رفتن به بهترین برنامه تور سفر اروپا آماده اید؟ پس فعلاً در مورد این مکان های جذاب بخوانید تا آماده رفتن شوید!

 

هایدلبرگ  Heidelberg، آلمان

هایدلبرگ واقعا یکی از زیباترین شهرهای آلمان و اروپا است. از جذابیت های دیدنی این شهر می توان به قلعه ماسه‌سنگ، شهر قدیمی که از قرن هفدهم تاکنون دست‌نخورده باقی مانده و رودخانه Neckar که از میان شهر می ‌گذرد، اشاره کرد. نکته جالب در مورد شهر هایدلبرگ این است که آن قدر بزرگ نیست که زمان زیادی را بخواهید صرف مکان های دیدنی آن کنید. شهری زیبا، افسانه ای و جمع و جور.

با پیاده روی می توانید این مکان دیدنی را ببینید یا از تراموا استفاده کنید. اقامت در هتل 4 ستاره این شهر و صرف صبحانه خوشمزه آن را فراموش نکنید.

 

 

بادن-بادن و جنگل سیاه  Baden-Baden and Black Forest، آلمان

شهر بادن-بادن در آلمان به عنوان شهر آبگرم و دارای حمام های آب معدنی برای درمان بسیاری از بیماری ها شهرت دارد. قدرت شفابخشی آب های معدنی این شهر شناخته شده است. در این شهر انواع مراکز زیبایی و درمانی (اسپا) و کازینو و مراکز تفریحی وجود دارد. مرکز شهر پر از ساختمان های رنگارنگ و کافه های زیبا است. در ایستگاه بعدی به جنگل سیاه می رویم.

اگر کتاب قصه هانسل و گرتل را خوانده باشید با دیدن جنگل سیاه هر لحظه منتظر بیرون آمدن هانسل و گرتل از یکی از کلبه های چوبی این جنگل خواهید بود!

خانه های نیمه چوبی و درختان زیبای این جنگل همانند یک مکان افسانه ای است. Sasbachwalden شهری در جنگل سیاه و یکی از بهترین مکان ها برای نشستن در یک کافه و خوردن یک قهوه خوش عطر و طعم می باشد.

 

بازل و زوریخ  Basel and Zurich، سوئیس

بازل در مرز فرانسه، آلمان و سوئیس یک شهر شگفت انگیز و بسیار جذاب است. در این شهر قدیمی قدم بزنید و به تالار شهر Rathaus و کلیسای بازل مانستر خیره شوید، این دو بنا در جذابیت و افسونگری رقیبی ندارند! سپس منظره پانوراما از رودخانه راین Rhine را تماشا کنید، بسیار آرامش بخش و زیباست.

سپس به سمت شرق و به شهر زوریخ بروید تا طعم اقامت در یک شهر مدرن اروپایی را تجربه کنید. در کنار دریاچه شمال سوئیس، کلیسای جامع قرن 12 Grossmünster  و کلیسای قرن 11 Fraumümster  را در فاصله چند قدمی خود خواهید دید. بخش مدرن شهر زوریخ با پیشرفت های اقتصادی گسترده و کلان شهرهای جهانی همراه است. در کنار لذت بردن از مناظر زیبای دریاچه غذای معروف سوئیسی (فوندو Swiss fondue) را نیز مزه مزه کنید.

 

 

دریاچه کنستانس  Lake Constance، آلمان

رودخانه راین که از دریاچه کنستانس در سوئیس شروع می شود، هزاران سال است که مهد اصلی فرهنگ آلمان بوده است. این سرزمین زادگاه گول‌های Gauls باستانی بود که تمایل آن ها برای خوردن گوشت خوک و آبجو هنوز هم در فرهنگ آلمانی وجود دارد.

دریاچه کنستانس که در آلمانی “Bodensee” نامیده می شود، دریاچه ای است که توسط کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس احاطه شده است. در شهر کنستانس، شهری قدیمی و عجیب و غریب را پیدا خواهید کرد که در آن می توانید از برج بلند و قدیمی Hohenzollernhaus  قرن 15 و Konstanz Minster  کلیسای جامع آن دیدن کنید. از برج Hohenzollernhaus  بالا بروید و منظره جالب و نفسگیر از کل شهر را در زیر پایتان ببینید.

در همین منطقه از آلمان می توانید از دیدن زیباترین قلعه این کشور قلعه نویشوانشتاین Neuschwanstein لذت ببرید. در بالای تپه ای ناهموار بالای دهکده هوهن شوانگائو Hohenschwangau ، کاخ لودویگ دوم قرار دارد.  این قلعه رازهایی از قرون وسطی را برایتان فاش می کند و دیدن فضای داخلی قلعه تجربه بسیار با ارزشی است. البته دیدن این قلعه از بالای پل (Marienbrücke) شکوه و عظمت آن را بیشتر نشان می دهد. قدم زدن در اطراف محوطه قلعه شما را با رازهای بسیاری از قرون وسطی آشنا می کند.

از مکان های دیدنی در این محدوده از کشور آلمان ساختمان‌ های آب نباتی رنگ و یک مکان عالی برای استراحت در شهر نزدیک فوسن Fussen است. قابل توجه ایرانی های عاشق کباب!

غذاهای فست فود آلمانی ها نیز عموماً کباب است و در شهر فوسن مکان شگفت انگیزی به نام «کباب شهر» قرار دارد با طبخ سریع و باکیفیت کباب با قیمت پایین! پس از خوردن کباب در حین پیاده روی می توانید شیرینی خود را در دهکده کوچک و زیبای Eiscafe Dolomiti صرف کنید.

 

اینسبروک  Innsbruck، اتریش

اینسبروک مرکز تیرول Tyrol و شهری زیبا و چشم نواز است که در کشور اتریش قرار دارد. نه تنها معماری باشکوه این شهر بلکه چشم انداز زیبا از کوه های آلپ بر جذابیت اینسبروک افزوده است. از جذابیت های دیدنی این شهر کاخ هافبورگ  Hofburg و کاخ امپراتوری هاپسبورگ  Hapsburgsبا دکوراسیون مجلل و زیبا را می توان نام برد.

با پیاده روی در شهر قدیمی به بام طلاییGoldenes Dachl  می رسید که 2738 کاشی طلاکاری شده در آن به کار رفته است. پل Inn Bridge، کلیسای Jesuit، خانه‌های رنگارنگ پاستلی در آن سوی رودخانه و برج شهر از دیگر مکان های چشمگیر و زیبای شهر اینسبورک می باشد.

 

 

 

وایلدر کایزر  Wilder Kaiser، اتریش

منطقه Wilder Kaiser اتریش را می توان از بهترین مکان های دیدنی این سفر محسوب کرد. کوه Wilder Kaiser در رشته کوه های آلپ واقع شده است و از آن چشم انداز، دیدن کیلومترها تپه های زیبا و کوه های تند و تیز و شنیدن صدای زنگوله گاوها تجربه بکر و خاطره انگیزی می باشد.

به راستی که همه شهرهای وایلد کایزر از زیباترین مناطق جهان هستند. روستاهای  Ellmau، Going، Scheffau و Söll به شما احساس راحتی در خانه را می دهند.

این روستاها مانند پناهگاهی است برای فرار از شلوغی و هرج و مرج زندگی روزمره شهری. می توانید در طبیعت زیبای آن ها استراحت کنید، غذا بخورید و از دنیای اطراف خود لذت ببرید.

گرچه رشته کوه های آلپ از چشمگیرترین مکان های دیدنی اتریش محسوب می شوند، اما روستاهای این کشور نیز به همان اندازه خیره کننده هستند. دیدن برج‌ کلیسای جامع با رنگ ‌های روشن در کنار کلبه‌ های چوبی، دوچرخه سواری (این منطقه بزرگترین منطقه دوچرخه الکترونیکی در جهان است) یا استراحت. در این جا می توانید چیزی را پیدا کنید که مورد علاقه شما باشد: در زمستان ها اسکی روی کوه ‌های آلپ و در بهار و تابستان پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و شنا، شرکت در جشنواره های محلی و چشیدن طعم غذاهای سنتی!

دریاچه های آلپ از جمله دریاچه Hintersteinersee به عنوان یکی از تمیزترین و زیباترین دریاچه های جهان شناخته می شود. آب آبی فیروزه ای آن که توسط قله های کوه ها احاطه شده، منظره ای بسیار نفسگیر را به وجود می آورد.

 

 

ارزان ترین زمان سفر با تور سوئیس آلمان اتریش

انتخاب فصل و ماه مورد نظر برای سفر به اروپا تعیین کننده هزینه های سفر می باشد. به عبارت بهتر اگر می خواهید به کشورهای برتر اروپا مانند آلمان، سوئیس و اتریش سفر کنید و در ضمن هزینه های بالایی نیز پرداخت نکنید، توصیه می شود فصل های پاییز و زمستان را انتخاب کنید.

پرتقاضاترین فصل های اروپاگردی فصل های گرم و بهاری است. گرچه برخی از گردشگران برای شرکت در جشن های کریسمس و عید پاک در زمستان نیز به این کشورها مسافرت می کنند.

به طور کلی در فصل های سرد و برفی سال از لحاظ خرید بلیط و رزرو هتل و دیگر خدمات گردشگری تخفیف های فراوانی برای سفر به کشورهای آلمان، سوئیس و اتریش وجود دارد.

اگر تا کنون برای سفر به کشورهای سوئیس و آلمان و اتریش برنامه ریزی نکرده اید و نمی دانید که توان پرداخت هزینه های این سفر را دارید، همین حالا تلفن را بردارید و با کارشناسان گروه مسافرتی گردشگران شیراز تماس بگیرید، چرا که ممکن است تور سوئیس آلمان اتریش با تخفیف های باورنکردنی! را از دست بدهید.

 

 

بهترین زمان سفر با تور ترکیبی سوئیس آلمان اتریش از شیراز

به طور کلی زمان سفر به کشورهای اروپایی از اوایل ماه ژوئن ( اواسط خرداد ماه) آغاز می شود و تا ماه آگوست (اواخر مردا ماه) طول می کشد. گرچه برخی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه و ایتالیا در فصل تابستان هوای گرم تری دارند ولی کشورهایی که در قسمت شمالی اروپا قرار دارند، دارای آب و هوای مطبوع تری در تابستان هستند. می توان گفت که کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس در اواخر فصل بهار، اوایل تابستان و اوایل پاییز در زیباترین حالت خود با مطلوب ترین آب و هوا هستند. بنابراین از می تا اکتبر (از اردیبهشت و خرداد تا اواسط مهر ) بهترین زمان برای سفر به این کشورهای اروپایی است.

البته این نکته را نیز باید مد نظر قرار دهید که کشورهای عضو اتحادیه اروپا در فصل های گرم سال بسیار شلوغ می شوند و در فصل های اوج گردشگری هزینه های سفر نیز افزایش می یابند.

به منظور اطلاع از زمان تور ترکیبی سوئیس آلمان اتریش از شیراز با مشاوران گروه مسافرتی گردشگران شیراز تماس بگیرید. یکی از موارد مهم برای رزرو تور توجه به اطلاعات قیمت هتل، امکانات هتل، شرایط کنسلی هر اتاق و عکس واقعی آن هتل و اتاق است. مجموعه گردشگران شیراز شرایطی را فراهم کرده است تا با رزرو هتل و مقایسه آنلاین قیمت ها و امکانات هتل ها در کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس با خیال راحت گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

 

 

خرید تورهای ترکیبی آلمان، سوئیس و اتریش از طریق گروه مسافرتی گردشگران شیراز

گروه مسافرتی گردشگران شیراز همانند هر آژانس مسافرتی معتبر و مطرح برنامه های زیادی برای سفر، تفریح، گردش و گذراندن اوقات خوش برای شما مشتریان عزیز دارد. در یک کلام ما می خواهیم هر یک از شما با هر میزان بودجه بهترین سفر زندگیتان را تجربه کنید.

ما تلاش می کنیم تا با ارائه ارزان ترین تور ترکیبی سوئیس آلمان اتریش از شیراز و امکانات مناسب لذت یک سفر هیجان انگیز را تا همیشه در خاطرتان ماندگار کنید. برخی از مهم ترین خدمات تور ترکیبی سوئیس آلمان اتریش از شیراز از این گروه مسافرتی عبارت است از:

  • دریافت ویزای توریستی آلمان، اتریش و سوئیس (تکمیل فرم های درخواست ویزا، ارائه مدارک و اسناد مورد نیاز، پرداخت هزینه های اخذ ویزا و غیره)
  • رزرو هتل و محل اقامت در هر 3 کشور (بر اساس شرایط مالی از لوکس ترین هتل ها تا اقامتگاه های ساده و ارزان همراه با صرف صبحانه)
  • ارائه تورهای گروهی (برای مسافرانی که برای اولین بار به آلمان، اتریش و سوئیس سفر می کنند)
  • رزرو بلیط رفت و برگشت (بلیط های ارزان و اقتصادی یا درجه یک بین کشورها و همچنین بلیط قطار برای سفر بین کشورها)
  • تور لیدر فارسی زبان آشنا با فرهنگ و آداب و رسوم هر کشور
  • ارائه وعده های غذایی (شامل غذاهای محلی هر کشور، غذاهای سنتی و غذاهای بین المللی)
  • گشت شهری و بازدید از جذابیت های طبیعی، تاریخی و باستانی به همراه راهنمای محلی
  • ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر بین شهری
  • بیمه نامه مسافرتی معتبر با پوشش مدت زمان اقامت
  • راهنمای محلی با تجربه کافی برای بازدید از مکان های دیدنی هر کشور
  • ارائه خدمات CIP در فرودگاه کشور مبدا
  • بدون نیاز به پرداخت ورودی برای مکان های دیدنی هر کشور و شهر

 

سوالات متداول

 

  1. کشورهای داچ DACH چه کشورهایی هستند؟

کشورهای آلمان، سوئیس و اتریش کشورهای به اصطلاح DACH هستند و دارای مرزهای مشترک در قلب کوه های آلپ اروپایی و زبان مشترک آلمانی هستند.

  1. بهترین زمان برای سفر تور ترکیبی سوئیس آلمان اتریش از شیراز کی است؟

اواخر بهار و اوایل تابستان بهترین زمان سفر با این تور است.

برای اطلاعات بیشتر درباره تور ترکیبی سوئیس -آلمان-اتریش و رزرو تور، با گروه مسافرتی گردشگران شیراز تماس بگیرید.