تورهای ترکیه از تهران - تور ترکیه از شیراز - تور ترکیه - ترکیه

تاریخ اعتبار: نامشخص

فصل: [season]

لیست پکیج‌های تورهای ترکیه از تهران

هیچ داده ای یافت نشد

برنامه سفر

اطلاعات تور

تاریخ رفت

متن سربرگ خود را وارد کنید

حمل و نقل تور

متن سربرگ خود را وارد کنید

مدت تور

متن سربرگ خود را وارد کنید

سوالات متداول

مزیت خرید تور از آژانس گردشگران شیراز:

 

تجربه و تخصص:

  • سابقه طولانی در ارائه خدمات مسافرتی به گردشگران داخلی و خارجی
  • تسلط بر انواع مقاصد گردشگری و نیازهای مسافران
  • ارائه مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین تور متناسب با سلیقه و بودجه شما

تنوع تورها:

  • طیف گسترده‌ای از تورهای داخلی و خارجی در تاریخ‌ها و قیمت‌های مختلف
  • ارائه تورهای خاص و منحصر به فرد برای علایق و سلایق گوناگون
  • امکان سفارشی‌سازی تورها مطابق با درخواست شما

 

کیفیت خدمات:

  •  همکاری با معتبرترین هتل‌ها، ایرلاین‌ها و شرکت‌های حمل و نقل
  •  ارائه خدمات باکیفیت و پشتیبانی 24 ساعته در طول سفر
  • تضمین رضایت شما از خدمات ارائه شده

قیمت مناسب:

  •  ارائه تورها با قیمت‌های رقابتی و مقرون به صرفه
  • تخفیف‌های ویژه برای مشتریان دائمی و گروهی
  • ارائه مشاوره برای یافتن بهترین قیمت برای سفرتان

پشتیبانی:

  • پشتیبانی 24 ساعته در تمام مراحل سفر
  • پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات شما قبل، حین و بعد از سفر
  • ارائه خدمات راهنمای فارسی‌زبان در مقصد (در صورت درخواست)

 

مزیت گردشگران شیراز نسبت به سایر سایت‌ها:

  • تجربه مستقیم: گردشگران شیراز علاوه بر فروش آنلاین، دارای شعبات حضوری در شیراز نیز می‌باشد که امکان مشاوره حضوری و ارائه خدمات باکیفیت‌تر را فراهم می‌کند.
  • خدمات متنوع: گردشگران شیراز علاوه بر فروش تور، خدمات دیگری مانند صدور بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و اخذ ویزا را نیز ارائه می‌دهد.
  • قابلیت اعتماد: گردشگران شیراز دارای مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌باشد.
  • رضایت مشتری: گردشگران شیراز به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی می‌دهد و در نظرسنجی‌های انجام شده، امتیاز بالایی را از مسافران دریافت کرده است.

در نهایت، انتخاب آژانس مسافرتی مناسب برای خرید تور، به نیازها و سلیقه شما بستگی دارد. گردشگران شیراز با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات و مزایا، می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی باشد که به دنبال تجربه‌ای امن، راحت و خاطره‌انگیز از سفر خود هستند.

تمامی تورهای به صورت انفرادی برگزار میشوند.

با کمال میل به استحضار می رسانیم به دلیل تمرکز بر ارائه خدمات باکیفیت، که تمامی تورهای ارائه شده توسط آژانس گردشگران شیراز به صورت هوایی را به مسافران گرامی ارائه می دهیم. ما در حال حاضر تورهای زمینی ارائه نمی دهیم.

تفاوت نرخ ها به عوامل مختلفی بستگی دارند مثل زمان رزرو تور –ایام پیک و غیر پیک –نرخ ارز –شرایط آب و هوایی مقصد

از طریق ثبت نام در اپلیکیشن بله

فقط در صورت دانشجو بودن با گذاشتن ضمانت نزد نظام وظیفه

  • هزینه عوارض خروج از کشور در سال 1403 برای مسافران عادی در سفر اول 520 هزارتومان
  • هزینه عوارض خروج از کشور در سال 1403 برای مسافران عادی در سفر دوم 780 هزارتومان
  • هزینه عوارض خروج از کشور در سال 1403 برای مسافران عادی در سفر سوم و پس از آن 1میلیون 40 هزارتومان

پروازهای سیستمی مستقیماً از طریق ایرلاین خریداری می‌شود اما پروازهای چارتری از طریق شرکت‌های واسطه –نرخ کودکان در پروازهای سیستمی ارزانتر می باشد . بلیط های چارتری امکان کنسلی و استرداد ندارد.

به طور کلی خانم های باردار باید تاریخ پرواز و طول مدت پرواز و شرایط سفر را در اختیار پزشک خود قرار دهند و اجازه پرواز خود را از پزشک طی نامه کتبی بگیرند.

  • برای حمل دارو بهتر است ابتدا قوانین شرکت هواپیمایی خود را بررسی کنید.
  • قوانین حمل دارو برای کشورهای مختلف متفاوت می باشد.
  • حمل دارو ملزم به داشتن نسخه معتبر پزشک و تایید ایرلاین دارد.
  • مسافرانی که به دلیل وخامت بیماری احتمال فوت آن‌ها در پرواز وجود دارد.

  • نوع بیماری به شکلی باشد که برای مسافران دیگر وضع ناخوشایندی را ایجاد کند.

  • بیمارانی که احتمال وخامت بیماریشان  در حالت پرواز  زیاد است.

  • بیماران روانی غیرقابل کنترل که احتمال داشته باشد امنیت پرواز یا مسافران را به خطر  بیندازند.

  • مبتلایان به بیماری‌های عفونی مُسری

  • نوزادانی که یک هفته از تولدشان نگذشته باشد.

  • بیمارانی که در هیچ‌ حالتی از صندلی نمی‌توانند روی آن بنشینند و کمربند را ببندند.

  • بیماران تنفسی حاد

تورهای پیشنهادی

اطلاعات تور

توضیحات کامل تور

موقعیت مبدا

موقعیت مقصد

برای سفر به ترکیه سرزمینی با تاریخ کهن، زادگاه بسیاری از تمدن ها و خانه برخی از بزرگترین امپراتوری های تاریخ جهان می توانید از طریق تورهای ترکیه از تهران اقدام کنید. ترکیه با مناظر طبیعی منحصربه فرد، ویرانه‌های تاریخی، غذاهای متنوع و صنایع دستی بی نظیر، گردشگران را به وجد می‌آورد.

گروه مسافرتی گردشگران شیراز طیف گسترده ای از تورهای جذاب، آفرهای متنوع و تورهای ترکیه گردی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند از سفر خود در ترکیه بهترین استفاده را ببرید و مجموعه وسیعی از زیبایی های شگفت انگیز این کشور را کشف کنید. در حال حاضر با گران شدن سفرهای خارجی برای ایرانی ها تورهای ترکیه بهترین گزینه برای یک سفر خارجی ارزان هستند!

 

کشور ترکیه Turkey در یک نگاه

پایتختآنکارا
بزرگترین و پرجمعیت ترین شهراستانبول (مرکز اقتصادی و مالی ترکیه و بزرگترین شهر اروپا)
جمعیتدر حدود 85.372.377 نفر
مساحتدر حدود 783.562 کیلومتر مربع
موقعیت جغرافیاییاز شمال با دریای سیاه، از شرق با گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و ایران، از جنوب با عراق، سوریه و دریای مدیترانه و از غرب با بلغارستان، یونان و دریای اژه همسایه است
آب و هواآب و هوای معتدل
زبان رسمیترکی
واحد پوللیر ترکیه TRY
ارزش و اهمیت ترکیه در جهانهجدهمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر اسمی و یازدهمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی

یکی از اعضای موسس OECD، G20 و سازمان کشورهای ترک زبان

یکی از نامزدهای اتحادیه اروپا، بخشی از اتحادیه گمرکی اتحادیه اروپا، شورای اروپا، OIC

اهمیت ترکیه از لحاظ گردشگریپنجمین کشور پربازدید جهان

دارای 21 سایت میرات جهانی یونسکو و

30 کتیبه میراث فرهنگی یونسکو

 

تورهای ترکیه از تهران - تور ترکیه از شیراز - تور ترکیه - ترکیه

بهترین جاهایی که در تورهای ترکیه باید دید

ترکیه، کشوری آمیخته با شرق و غرب جهان، ترکیبی مسحورکننده از شگفتی های طبیعی، خرابه های باستانی و فرهنگ های پر جنب و جوش را به همه گردشگران ارائه می دهد. میراث تاریخی ترکیه در معماری و بناهای دیدنی آن نهفته است.

بنای ایاصوفیه استانبول به عنوان میراث جهانی یونسکو و عظمت مسجد آبی و شهر باستانی افسوس، شکوه معماری ترکیه را نشان می دهد. در ادامه به ارائه شهرها و مکان هایی از ترکیه می پردازیم که در تورهای ترکیه گروه مسافرتی گردشگران شیراز آن ها را خواهید دید.

استانبول Istanbul، شهر افسانه ای ترکیه

استانبول نقطه شروع بهترین تور ترکیه از تهران و شیراز و تبریز و دیگر شهرهای ایران است. این شهر زیبا و جذاب نزدیک به 2000 سال مرکز فرهنگی مهم امپراتوری روم، بیزانس و عثمانی بوده است. معروف ترین و پربازدیدترین مکان های استانبول عبارت اند از: سلطان احمد کامی Sultanahmet Camii  (مسجد آبی)، مسجد ایاصوفیه  Hagia Sophia Mosque، کاخ توپکاپی Topkapi Palace، آب انبار باسیلیکا Basilica Cistern و دیوار بیزانس Byzantine Wall.

 

استانبول در بازار بزرگ خود، در امتداد خیابان استقلال Istiklal Avenue و میدان معروف تکسیم  Taksim Squareبسیاری از مراکز خرید مدرن با کلاس جهانی را ارائه می دهد. گروه مسافرتی گردشگران طیف گسترده ای از تورهای ارزان ترکیه از تهران و شیراز را ارائه می دهد که از استانبول شروع می شود و به پایان می رسند.

 

بورسا Bursa، اولین پایتخت امپراتوری عثمانی

شهر زیبای بورسا به عنوان اولین پایتخت امپراتوری عثمانی، شهری غنی از تاریخ کهن و معماری باشکوه عثمانی است. بورسا آخرین محل استراحت بسیاری از سلاطین عثمانی می باشد و مقبره سبز سلطان محمد اول معروف ترین جاذبه تاریخی این شهر است.

شهر تاریخی بورسا دارای برخی از متمایزترین و زیباترین مساجد ترکیه مانند مسجد Ulucami  است که به خاطر نمایش خوشنویسی های خیره کننده اش شهرت دارد. مسجد سبز  Green Mosqueبا آن فواره زیبا در محل برگزاری نماز و دعا از دیگر زیبایی های این شهر است.

 

ترابزونTrabzon ، زیباترین شهر ساحلی ترکیه

ترابزرون را می توان محبوب ترین شهر برای لذت از خط ساحلی خیره کننده دریای سیاه ترکیه نامید. این شهر با تابستان های معتدل و دلپذیر و زمستان های خنک از مقاصد بسیاری از گردشگران بین المللی و تهران و دیگر شهرهای ایران است. دریای سیاه ترابزون the Black Sea Trabzon نیز از آن جاهایی است که آرامش بی نظیری را در سواحلش حس می کنید.

لذت چشیدن غذاهای خوشمزه ترکی در میدان آتاتورک آلانی Ataturk Alani  و دیدن موزه ایا صوفیه در این شهر تجربه بی نظیری است. علاوه بر این با سفر به این شهر از دیدن جذابیت های طبیعی زیبای آن مانند فلات Hidirnebi و دریاچه جذاب Uzungol در ارتفاع 1000 متری از سطح دریا و احاطه شده با کوه ها غرق شگفتی می شوید.

از دیگر جذابیت های دیدنی شهر ترابزون، صومعه سوملا Sumela Monastery را می توان نام برد که در زمان امپراتوری روم روی صخره ها حک شده است. با سفر به غرب ترابزون در امتداد بزرگراه ساحلی زیبای آن می‌توانید آماسیا Amasya را با مقبره‌های صخره‌ای و خانه‌های عثمانی در کنار رودخانه ببینید و از خوردن ماهی کبابی لذیذ در شهر قلعه سینوپ Sinop در شمالی‌ترین نقطه ترکیه لذت ببرید.

 

افسوس Ephesus، زیباترین شهر باستانی ترکیه

شهر افسوس یکی از بهترین مکان‌ های باستان‌شناسی جهان است. این شهر زمانی دومین شهر بزرگ امپراتوری روم و محل ویرانه‌های معبد آرتمیس، یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان بود. با آفر تور ترکیه از تهران گروه مسافرتی گردشگران که به شهر افسوس سفر کردید، حتماً از سالن تئاتر بزرگ با 24000 صندلی و خانه های زیبا با تراس های مجلل و نقاشی های دیواری و موزاییک های به خوبی نگهداری شده آن دیدن کنید.

 

پاموکاله Pamukkale، صخره های برف مانند ترکیه

پاموکاله به خاطر وجود صخره های سفید غیرمعمول از جنس تراورتن و چشمه های آب گرمش بسیار شناخته شده است. چشمه های آبگرم پاموکاله بیش از 2000 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر جذابیت های این شهر می توان به ویرانه های رومی باستانی هیراپولیس Hierapolis اشاره کرد. در سفر به ترکیه از ایران از این منطقه و جذابیت های تاریخی آن دیدن کنید.

 

کاپادوکیه Cappadocia، پرواز بالون های رنگارنگ در ترکیه

کاپادوکیه منطقه ای منحصربه فرد و خیره کننده از دره ها و صخره های شگفت انگیز است. در دل این منطقه شهرهای زیرزمینی وسیع با خانه ها، کلیساها، صومعه ها و قلعه ای حک شده در دامنه های کوه قرار دارد. کاپادوکیه به عنوان بهترین نقطه جهان برای پرواز با بالون شناخته شده است. این منطقه با دارا بودن مناظر طبیعی سورئالیستی خود از بهترین مقاصد توریستی ترکیه و مقصد تورهای ترکیه از شهر تهران گروه مسافرتی گردشگران می باشد.

 

آنتالیا Antalya، شهر تابستانی ترکیه

آنتالیا شهری جذاب و زیبا در سواحل مدیترانه ترکیه با انبوهی از بناهای تاریخی و باستانی یکی از مقاصد جذاب گردشگران در سراسر جهان است. آنتالیا دارای بناهای تاریخی گسترده‌ از دوران روم باستان می باشد. از جذابیت های بی نظیر این شهر می توان به  Pergeاشاره کرد؛ شهری با حمام‌ها، آکروپولیسacropolis  و یک استادیوم به خوبی نگهداری شده و  Aspendos بهترین تئاتر رومی باستان در جهان.

آنتالیا با موقعیت جغرافیایی خود، با زمین حاصلخیز و احاطه شده با کوه ها و صخره ها دارای پارک های ملی و آبشارهای زیبایی است. گروه مسافرتی گردشگران شیراز آفر تور ترکیه از تهران و گزینه های متنوع برای سفر به این شهر تابستانی با انبوهی از فعالیت های آبی را ارائه می دهد.

تورهای ترکیه از تهران - تور ترکیه از شیراز - تور ترکیه - ترکیه

لذت خوردن غذاهای ترکی در تورهای ترکیه

غذاهای ترکی با ترکیب غنی و تاثیر سنت های اروپایی و آسیایی شهرت جهانی دارند. در واقع استانبول را می توان یکی از بهترین مقاصد آشپزی در جهان محسوب کرد.

محبوب ترین غذاهای ترکیه کباب و پیده pide  (پیتزای ترکی) است که از ترکیب نان با گوشت گاو یا گوسفند یا مرغ، تخم مرغ، پنیر یا سبزیجات درست می شود. در سفر به ترکیه از ایران با ارزانترین تور ترکیه از تهران فراموش نکنید که غذاهای لذیذ ترکی را نیز امتحان کنید! بیشتر غذاها در ترکیه حلال هستند و گزینه های زیادی برای گیاهخواران نیز وجود دارد.

 

بهترین زمان سفر با تورهای ترکیه از تهران

ترکیه کشوری بزرگ با مناطق آب و هوایی مختلف است. شمال و شرق این کشور زمستان های سردی دارند، در حالی که مناطق ساحلی دریای اژه دارای آب و هوای معتدل با آب و هوای مطبوع در همه روزهای سال است. آب و هوای منطقه مدیترانه در تابستان بسیار گرم است. بهترین زمان سفر به ترکیه در تابستان، از ماه اپریل (اواسط فروردین) تا ماه اکتبر (اواسط مهر) می باشد. از جذابیت های بی نظیر کشور ترکیه مزرعه های لاله آن را می توان نام برد. سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر جهان در فصل گل دهی لاله های ترکیه به این کشور سفر می کنند.

در برنامه تورهای ترکیه از شهر تهران گروه مسافرتی گردشگران برنامه دیدن این جذابیت طبیعی وجود دارد. فصل لاله در استانبول از اواخر ماه مارچ (اواسط اسفند) تا اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت) است.

جدا از همه این زیبایی ها دیدن خط ساحلی دریای مدیترانه به ویژه در فصل بهار (از اواخر اسفند تا اواخر اردیبهشت) و در فصل پاییز (اواسط شهریور تا اواسط آبان) لذتی دیگر دارد!

این مناطق در فصل های بهار و پاییز با دمای بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد نه تنها خیلی زیبا و آرامش بخش هستند، بلکه مکانی برای فعالیت های آبی و ورزش های آبی مهیج می باشد.

ماه های اپریل (فروردین)، می، (خرداد) سپتامبر (شهریور) و اکتبر (مهر) با دمای معتدل 20 درجه سانتیگراد تا 30 درجه سانتیگراد، بهترین زمان برای بازدید از مجموعه عظیم مکان های باستانی ترکیه است. تابستان در بسیاری از مناطق ترکیه هوا گرم است و دمای هوا به بالاتر از 30 درجه نیز می رسد.

 

مزایای سفر با تورهای ترکیه از ایران

تورهای ترکیه از ایران در حال حاضر بهترین گزینه برای افرادی است که قصد یک سفر خارجی ارزان و کم هزینه با بازدید از مکان های دیدنی و نزدیک به ایران را دارند.

از مزایای سفر با تورهای ارزان ترکیه از تهران و دیگر شهرهای ایران می توان به اقتصادی و ارزان بودن هزینه تور ترکیه از تهران اشاره کرد. در واقع اگر خودتان بخواهید بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل های ترکیه را بپردازید، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

علاوه بر این خدمات تورهای ترکیه شامل مواردی است که در یک سفر خارجی برنامه ریزی برای همه این موارد ممکن است برای شما دشوار باشد: برنامه ریزی برای رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و اقامتگاه راحت، برنامه گشت و گذار روزانه، برنامه بازدید از جذابیت های دیدنی ترکیه، ترانسفر فرودگاهی، تهیه بیمه مسافرتی و همراهی تور لیدر آشنا با زبان و فرهنگ ترکیه. در حالی که همه این موارد موجب بالا رفتن قیمت تورهای ترکیه از تهران نمی شود و می توان گفت که هزینه تور ترکیه از تهران کمتر از هزینه ترکیه گردی به تنهایی است!

همچنین خطوط هوایی ترکیه و ایران روزانه پروازهای مستقیم از تهران دارند. دارندگان پاسپورت ایرانی برای مدت اقامت و سفر به ترکیه تا 90 روز از اخذ ویزا معاف هستند. البته شرایط ویزای توریستی ترکیه ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند، بنابراین بهتر است قبل از سفر با نزدیکترین سفارت یا کنسولگری ترکیه و یا مشاوران آژانس های مسافرتی مشورت کنید.

 

پرتقاضاترین تورهای ترکیه از ایران

به طور کلی گردشگران برای بازدید از جذابیت های طبیعی و تاریخی کشور ترکیه رهسپار این کشور می شوند. در واقع بیشتر شهرهای ترکیه دارای جاذبه های گردشگری، مکان های دیدنی و جذابیت های طبیعی و تاریخی هستند. از نظر گردشگران ایرانی پرتقاضاترین تورهای ترکیه از کشور ایران عبارت اند از:

تورهای وان ترکیه از تهران

شهر وان در نزدیکی مرز ایران و ترکیه به دلیل فاصله کم و همچنین دارا بودن جذابیت های طبیعی از مکان های پرتقاضای ترکیه برای ایرانی ها است. علاوه بر این هزینه تور ترکیه از تهران برای شهر وان در مقایسه با دیگر شهرهای ترکیه نیز پایین است.

تور ترکیه استانبول از تهران

تور ترکیه استانبول از تهران را می توان محبوب ترین و بهترین تور ترکیه برای ایرانی ها محسوب کرد. دیدن شهر افسانه ای استانبول با آن همه جذابیت های تاریخی و طبیعی لذتی وصف ناپذیر دارد!

 

ارزانترین تور ترکیه از تهران

فصل های بهار و پاییز پربازدیدترین و شلوغ ترین فصل های کشور ترکیه برای گردشگران خارجی است. بدون شک در این ماه ها قیمت تورهای ترکیه از شهر تهران بالاتر و گرانتر می باشند. در حالی که در زمستان و تابستان (از اواسط شهریور) هزینه تور ترکیه از تهران کاهش می یابد. به جز این، فاکتورهای دیگری در قیمت تور ترکیه از تهران و شیراز و تبریز و غیره تاثیر می گذارند که عبارت اند از:

  • سفر به شهرهای ارزان ترکیه
  • عدم رزرو تورهای ترکیبی ترکیه (تورهایی با سفر به چندین شهر ترکیه)
  • رزرو تور ترکیه لحظه آخری
  • انتخاب فصل ارزان و خلوت برای سفر به ترکیه
  • و گزینه آخر: سفر با تورهای گروه مسافرتی گردشگران شیراز

این گروه مسافرتی با ارائه خدمات برتر و درصد بالای رضایتمندی مسافران شرایط مناسب را برای رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل و مقایسه آنلاین قیمت ها و امکانات هتل ها در شهرهای ترکیه برای شما فراهم کرده است.

 

خرید تورهای ترکیه از تهران از طریق گروه مسافرتی گردشگران

ملاک خرید بهترین تور ترکیه برای بیشتر ما کیفیت سفر و داشتن لحظه های خاطره انگیز از سفر است. به منظور سفر با بهترین تور ترکیه از تهران هوایی باید دو عامل قیمت مناسب و آژانس مسافرتی معتبر را در نظر داشته باشیم. در واقع وجود این دو عامل با هم موجب می شود تا هم سفر مقرون به صرفه ای داشته باشیم و هم در زمان سفر دچار مشکلات و ناهماهنگی نشویم.

گروه مسافرتی گردشگران شیراز به عنوان مجری مستقیم تور ترکیه از تهران و یکی از بهترین آژانس های گردشگری با دریافت جوایز بی شمار همواره تلاش می کند تا با هر بودجه ای سفر شما به ترکیه و دیگر کشورها را امکان پذیر کند.

هدف ما این است که هر یک از شما با هر میزان بودجه بتوانید به کشورها و شهرهای توریستی جهان سفر کنید و این تجربه لذت بخش را با ما به اشتراک بگذارید.

در راستای این هدف سعی می کنیم تا:

  • قیمت تورهای خارجی را کاهش دهیم.
  • خدمات تورهای خارجی را بهینه کنیم.
  • همه تورهای خارجی را با تخفیف ارائه دهیم.
  • سفری خاطره انگیز و لذت بخش را برایتان فراهم کنیم.

موارد زیر تلاش ما برای تجربه یک سفر راحت و بدون دردسر و با نهایت لذت با تور ترکیه از تهران است:

  • اخذ ویزای توریستی ترکیه ( با ارسال فرم های درخواست ویزا، دریافت مدارک و اسناد مورد نیاز و فراهم کردن شرایط پرداخت هزینه های اخذ ویزا)
  • رزرو هتل و اقامتگاه (از لاکچری ترین هتل ها تا کم هزینه ترین اقامتگاه ها)
  • ارائه وعده های غذایی (صبحانه و در برخی تورها همه وعده های غذایی)
  • رزرو بلیط رفت و برگشت با هواپیما و کشتی کروز ( بلیط های ارزان و اقتصادی، بلیط های فرست کلاس و درجه یک)
  • ارائه تور لیدر فارسی زبان، آشنا با زبان، فرهنگ و آداب و رسوم مردم ترکیه
  • گنجاندن غذاهای محلی، غذاهای سنتی و غذاهای بین المللی ترکی در پکیج تور
  • ارائه برنامه گشت و گذار شهری و بازدید از مکان های دیدنی و شهرهای زیبای ترکیه
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی معتبر با پوشش مدت زمان اقامت در ترکیه
  • ارائه خدمات CIP در فرودگاه ترکیه و ترانسفر فرودگاهی (در صورت درخواست)

 

تورهای ترکیه از تهران - تور ترکیه از شیراز - تور ترکیه - ترکیه

 

سوالات متداول

  1. کشور ترکیه چه ویژگی خاصی دارد؟

ترکیه کشوری بی نظیر برای افرادی است که می خواهند با معماری و تاریخ کهن و امپراتوری های عثمانی آشنا شوند. زیبایی های مسحورکننده شهرها، غذاهای لذیذ و فرهنگ پر جنب و جوش و غنی این کشور مردم را از سراسر جهان جذب می کند.

  1. موارد جذاب تورهای ترکیه کدام اند؟

وجود طیف متنوعی از موسیقی، ادبیات، غذا، رقص و هنر تا سنت‌های باستانی که همچنان پابرجا هستند. فرهنگ ترکیه و آداب و رسوم آن و غذاهای ترکی و جذابیت های تاریخی و طبیعی آن در تورهای ترکیه از ایران برای ایرانی ها بسیار جذاب است.

  1. پرتقاضاترین تورهای ترکیه از کشور ایران کدام اند؟

تورهای وان ترکیه از تهران و تورهای استانبول از پرتقاضاترین تورهای ترکیه برای ایرانی ها هستند.

نظرات مسافرین

نوع تور را انتخاب کنید
شعبه شیرازمال: 07191009291

بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲- مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم - واحد ۲۰۴

شعبه رودکی: 07191009293

بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران