بهترین هتل های کیش رو به دریا

جزیره کیش همچون جواهری درخشان در خلیج فارس می درخشد و اقامت در بهترین هتل های کیش رو به دریا آرامشی وصف ناپذیر به شما می دهد. این جزیره زیبا به خاطر سواحل آفتابی، ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز و مناظر زیبای آن شناخته شده است. اگر از روال زندگی روزمره و کسل کننده خسته شده اید و به فکر سفری آرامش بخش و در عین حال هیجان انگیز هستید، اقامت در هتل های کیش را به شما توصیه می کنیم. جزیره کیش هتل های زیادی دارد که سرو غذاهای خوش طعم و فعالیت های مفرح در دل طبیعت فقط یکی از مزایای اقامت در آن هاست. بیایید به برخی از بهترین هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره این جزیره نگاهی بیاندازیم.

اقامتی خاطره انگیز در جزیره کیش با گروه مسافرتی گردشگران

جزیره زیبای کیش یا نگین خلیج فارس از دیرباز یکی از مهم ترین جزایر ایران از نظر گردشگری و تجارت بوده است. در حال حاضر نیز گردشگران زیادی از ایران و همچنین دیگر کشورها برای تفریح، استراحت و تجارت برای سفر به کیش برنامه ریزی می کنند.

جزیره زیبای کیش با سواحل مرجانی، هوای پاک و آرامش بی نظیر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود. در این راستا گروه مسافرتی گردشگران شیراز تورهای مسافرتی مختلف با خدمات ایده آل را برای یک سفر لذت بخش برای شما تدارک دیده اند. اقامت در هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا، برنامه های گشت و گذار در این جزیره و فعالیت های مهیج آبی فقط چند مورد از برنامه های تورهای کیش این گروه مسافرتی به شمار می آیند.

بهترین هتل های کیش رو به دریا - بهترین هتل های کیش - هتل های کیش رو به دریا - تور کیش

10 هتل 5 ستاره کیش رو به دریا

با سفر به جزیره بی نظیر کیش می توانید در هتل های مجلل خاطرات رویایی برای خود و خانواده خود داشته باشید و از زیبایی سواحل آن لذت ببرید. سفر با تور کیش و اقامت در هتل های 5 ستاره رو به دریا و هتل های 4 ستاره رو به دریا لذت سفر را صد چندان تجربه می کند. در ادامه با هتل های 5 ستاره کیش آشنا می شویم که هر یک در نوع خود بی نظیرند.

 

هتل ایران کیش Iran Hotel, Kish

سال ساخت1392
مساحت12.000 متر مربع
تعداد اتاق ها196 اتاق در 8 طبقه
امکاناتاستخر، سالن بدنسازی، سونای خشک و بخار، جکوزی، تلویزیون هوشمند، وای فای رایگان و سیستم تهویه مطبوع
ویژگی منحصربه فرداتاق ها و واحدهای رو به دریا و مشرف به پارک

 

هتل مجلل ایران کیش یکی از هتل های 5 ستاره کیش با معماری زیبا و جذاب است. این هتل با زیربنای حدود 12 هزار متر مربع از دو برج مجزا تشکیل شده و با 106 اتاق و 22 سوئیت، در مجموع دارای 128 واحد زیبا با امکانات شیک و مدرن می باشد. این دو برج در طبقه هفتم و همکف به هم متصل شده اند.

برخی از واحدهای این هتل رو به دریا هستند و از هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا محسوب می شود. برخی دیگر از اتاق ها و واحدهای این هتل مشرف به پارک شهر هستند. هتل ایران کیش به دلیل مجاورت با مراکز خرید و مراکز تفریحی این جزیره از موقعیت مناسبی برخوردار است. علاوه بر این رستوران هتل بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و بین المللی را برای مهمانان سرو می کند.

 

هتل بزرگ داریوش کیش Dariush Grand Hotel, Kish

سال ساخت1382
مساحتدر حدود 12 هکتار
تعداد اتاق ها160 اتاق در 3 طبقه
امکاناتخدمات رایگان: صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و استخر

دیگر خدمات: اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، پینگ پنگ و استخر، مسیر دوچرخه سواری، زمین تنیس، قایق سواری در دریاچه شمالی پشت هتل

ویژگی منحصربه فرددارای معماری الهام گرفته از بنای تخت‌جمشید و احساس اقامت در پایتخت امپراتوری هخامنشی

 

هتل داریوش با معماری منحصر به فرد و با الهام از بناهای تخت جمشید در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش و نزدیک به مراکز خرید و ساحل واقع شده است. هتل بزرگ داریوش یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های کیش محسوب می شود.

این هتل در مسیر دوچرخه سواری قرار دارد و لذت دوچرخه سواری در مسیر این هتل از بهترین خاطرات سفر به جزیره کیش و اقامت در این هتل به شمار می آید. یک خبر خوب برای همه کسانی که علاقمند به دنیای زیر آب هستند: هتل داریوش امکان غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس را فراهم کرده است!

بهترین هتل های کیش رو به دریا - بهترین هتل های کیش - هتل های کیش رو به دریا - تور کیش

هتل مارینا پارک کیش Marina Park Hotel, Kish

سال ساخت1389
مساحتدر حدود 10 هکتار
تعداد اتاق ها190 اتاق و سوئیت در 2 طبقه
امکاناتدارای 2 رستوران، 3 کافی شاپ، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن ماساژ، مرکز آبگرم و مرکز کرایه اتومبیل ، پارک آبی، رستوران لوتوس، زمین تنیس، جکوزی، سالن بدنسازی، استخر، اتاق بازی های ویدئویی، فروشگاه ها و سونا و یک آرایشگاه
ویژگی منحصربه فرددارای ساحل اختصاصی (مارینا)

 

هتل مارینا کیش یکی از هتل های نوساز کیش و از بهترین و زیباترین هتل های این جزیره محسوب می شود. برخی از اتاق های این هتل منظره ای رو به دریای زیبای خلیج فارس و برخی دیگر رو به جزیره هستند.

هتل مارینا تنها هتل جزیره کیش است که دارای ساحل اختصاصی (مارینا) است. این هتل در چهار طرف ساخته شده و دارای دو طبقه در هر طرف و در مجموع ۱۹۰ اتاق و سوئیت می باشد. علاوه بر همه ویژگی های جذاب، هتل مارینا کیش دارای مجموعه تفریحی در پارک ساحلی هتل با انواع ورزش های آبی است.

 

هتل ترنج کیش Toranj Hotel, Kish

سال ساخت1393
مساحتدر حدود 60.000 متر مربع
تعداد اتاق ها100 سوئیت روی آب
امکاناتحمل و نقل و ارائه خدمات از طریق ماشین های گلف، رستوران، کافی شاپ، ورزش های تنیس، بیلیارد، بدن سازی، رستوران فضای باز
ویژگی منحصربه فردقرار گرفتن سوئیت ها بر روی آب

 

هتل ترنج کیش از زیباترین و مجلل ترین هتل های کیش است که از لحاظ طرح معماری جذاب و قرار گرفتن اتاق ها روی آب در نوع خود منحصربه فرد است. این هتل به عنوان اولین هتل دریایی ایران مجموعه ای از 100 سوئیت روی آب به ابعاد 40 متر، 60 متر و 120 متر می باشد.

قرار گرفتن این هتل بر روی آب به شکل ترنج (طرح و الگوی سنتی بته جقه) یکی از جذابیت های منحصربه فرد این هتل محسوب می شود و موجب شده تا مسافران بتوانند از مناظر فوق العاده زیبا و بی نظیر آن لذت ببرند.

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای یک کف شیشه ای هستند که تماشای دریا از آن یک تجربه منحصربه فرد و زیباست. هتل ترنج در 2 فاز طراحی شده؛ فاز اول روی آب و فاز دوم در ساحل. تماشای غروب آفتاب از سوئیت ها یا رستوران و کافی شاپ هتل یک تجربه ماندگار برای همه مسافران است. سوئیت های هتل ترنج از طریق یک اسکله چوبی به هم متصل شده اند و از این اتصال طرح زیبایی در آب ایجاد شده است.

 

هتل شایان کیش Shayan Kish Hotel

سال ساخت1351
مساحتدر حدود 50.000 متر مربع
تعداد اتاق ها193 اتاق 4 طبقه
امکاناتویلاهای کنار دریا و مجهز به همه امکانات، رستوران های متعدد از جمله رستوران سنتی باغ بهشت، رستوران چمبلیر Chamblire  و رستوران فرانسوی
ویژگی منحصربه فردقرار گرفتن در جلوی بزرگترین اسکله تفریحی کیش

 

هتل شایان از هتل های 5 ستاره کیش رو به دریا و از قدیمی ترین هتل های مجلل این جزیره محسوب می شود. این هتل در سال 1388 به گروه هتل های پارس ملحق شد. این هتل در بهترین نقطه جزیره و در ساحل ساخته شده و همه اتاق های هتل یا رو به دریا هستند و یا منظره زیبایی از باغ های جزیره کیش دارند.

جالب است که در این هتل پذیرش کودکان زیر 5 سال رایگان می باشد. بزرگترین اسکله تفریحی جزیره زیبای کیش درست روبروی هتل شایان قرار دارد.

 

هتل بین المللی کیش Kish International Hotel

سال ساخت1395
مساحتدر حدود 16.000 متر مربع
تعداد اتاق ها336 اتاق 14 طبقه
امکاناتپارکینگ سرپوشیده اختصاصی، سالن کنفرانس چند منظوره، کافی شاپ، واحدهای تجاری، مجموعه ورزشی مردانه و زنانه، مجموعه بازی کودکان، سالن رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، مجموعه کافی شاپ سرپوشیده با فضای باز کناری، زمین تنیس با استاندارد و ابعاد بین المللی
ویژگی منحصربه فردارائه خدمات گردشگری و تفریحی هیجان انگیز

 

هتل بین المللی کیش یکی از بزرگترین هتل های این جزیره محسوب می شود. این هتل در دو فاز طراحی شده است که فاز اول آن دارای 100 اتاق و سوئیت است و فاز دوم در حال ساخت است. موقعیت مکانی عالی و دسترسی به مراکز تفریحی و خرید از ویژگی های مهم این هتل می باشد.

لذت تماشای ساحل رویایی، دریای نیلگون و طلوع و غروب خورشید از پنجره های این هتل تجربه ای ارزشمند و بی نظیر است. فاصله هتل بین المللی تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه می باشد. از دیگر امکانات و خدمات لوکس و لاکچری این هتل می توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات مرکزی، سیستم اعلام حریق، اینترنت پرسرعت رایگان در همه اتاق ها و فضاهای مشترک، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، خشکشویی تمام اتوماتیک، سالن صبحانه اشاره کرد.

علاوه بر این، هتل خدمات تفریحی و گردشگری مانند تورهای جزیره ای، پکیج بازی های دریایی، سافاری و غیره را نیز ارائه می دهد.

 

هتل ویدا کیش Vida Hotel, Kish

سال ساخت1395
مساحت
تعداد اتاق ها144 اتاق در 12 طبقه
امکاناتاستخرهای سرپوشیده، صبحانه بوفه، تشریفات ویژه، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان، امکانات ورزشی، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و استخر رایگان
ویژگی منحصربه فردارائه 50% تخفیف برای پارک دلفین ها

 

هتل ویدا کیش از هتل های مجلل و لوکس و البته نوساز می باشد که در مرکز جزیره کیش قرار دارد. این هتل فاصله کمی با ساحل و مراکز تفریحی دارد و به همین دلیل در موقعیت منحصر به فردی قرار گرفته است.

هتل ویدا دارای استخرهای سرپوشیده رایگان می باشد و جدیدترین و بهترین امکانات را در سطح استانداردهای جهانی به مهمانان خود ارائه می دهد. علاوه بر این رستوران های هتل غذاهای بسیار لذیذ و مطلوبی را برای میهمانان سرو می کنند. همچنین 50 درصد تخفیف برای رفتن به پارک دلفین ها با اقامت در هتل ویدا کیش به مسافران ارائه می شود.

 

هتل پارمیدا کیش Parmida Hotel, Kish

سال ساخت1392
مساحت
تعداد اتاق ها81 اتاق در 4 طبقه
امکاناتدارای 3 رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات و یک کافی شاپ
ویژگی منحصربه فردنزدیک به مراکز تجاری و پارک شهر زیبای کیش

 

هتل پارمیدا کیش از هتل های 5 ستاره کیش و در مجاورت مرکز تجاری و روبروی پارک شهر کیش قرار دارد. هتل 5 ستاره پارمیدا در ابتدا یک هتل 4 ستاره بود که پس از تغییر و بازسازی به هتل 5 ستاره ارتقا یافت. این هتل با طراحی زیبا و موقعیت بسیار خوب در نزدیکی مراکز تفریحی و گردشگری جزیره، اسکله، کارتینگ و پارک شهر سالانه مسافران زیادی را جذب می کند. از کارکنان مجرب و آموزش دیده هتل و خدمات عالی آن دیگر چیزی نمی گوییم که در نوع خود بی نظیرند!

 

هتل کوروش کیش Kourosh Hotel, Kish

سال ساخت1396
مساحتدر حدود 100.000 متر مربع
تعداد اتاق ها500 اتاق در 23 طبقه
امکاناتاستخر، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت و صندوق امانات
ویژگی منحصربه فرددارای 9 رستوران سنتی و بین المللی

 

هتل کوروش کیش واقع در میدان پردیس و پارک دلفین جزیره کیش از زیباترین و بهترین هتل های 5 ستاره کیش می باشد. این هتل دارای همه استانداردهای بین المللی است و از مراکز مهم تفریحی و توریستی کیش محسوب می شود.

چشم انداز همه اتاق های هتل کورش رو به جزیره زیبای کیش است. این هتل با دارا بودن 9 رستوران و ارائه انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و دریایی لذیذترین غذاها را برای مسافران سرو می کند.

 

هتل پارمیس کیش Parmis Hotel, Kish

سال ساخت1394
مساحت
تعداد اتاق ها170 اتاق
امکانات2 پنت هاوس جذاب، استخر، سونا، جکوزی، اتاق بیلیارد، اتاق ماساژ، اتاق بازی، اتاق کامپیوتر، سالن اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه، اجاره ماشین
ویژگی منحصربه فرددارای سوئیت بی نظیر برای گذراندن ماه عسل

 

هتل پارمیس کیش از هتل های بین المللی و یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره زیبای کیش است. این هتل با دارا بودن 4 رستوران با غذاهای ایرانی و بین المللی، رستوران سنتی با معماری بسیار زیبای دوران صفوی و رستوران اسپاگتی هاوس Spaghetti House با سرو انواع غذاهای ایتالیایی از منحصربه فردترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود. موقعیت مکانی این هتل و دسترسی به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره از دیگر ویژگی های مهم هتل پارمیس می باشد.

 

هتل های 4 ستاره کیش رو به دریا

وجود هتل های لوکس، مراکز خرید مدرن متنوع و قیمت های مناسب در کنار جذابیت های گردشگری هیجان انگیز، کیش را به یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران تبدیل کرده است. در این جزیره زیبا هتل های 4 ستاره کیش رو به دریا و هتل های 3 ستاره کیش رو به دریا نیز وجود دارد که در کیفیت خدمات چیزی از هتل های 5 ستاره کم ندارند. از هتل های 4 ستاره کیش رو به دریا هتل صدف و هتل مریم سورینت را می توان نام برد.

 

هتل مریم سورینت Maryam Sorinet Hotel

از گران ترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش هتل مریم سورینت را می توان نام برد. این هتل از جمله هتل های 4 ستاره کیش رو به دریا دارای طراحی داخلی مدرن سبک معماری اروپایی بروک است. یکی از ویژگی های بارز این هتل 4 طبقه نزدیکی آن به مراکز خرید و سواحل و دریا می باشد. علاوه بر این دسترسی به اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید اصلی مانند بازار مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری کیش و غیره از این هتل بسیار راحت است.

هتل مریم سورینت، اولین هتل ایران دارای فناوری BMS است که مهمانان می توانند از استخر شنا، باشگاه بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و فروشگاه های آن لذت ببرند. با اقامت در این هتل 4 ستاره می توانید به برخی از بهترین جاذبه های گردشگری جزیره مانند مجموعه پارک دلفین، کاریز کیش و هندورابی دسترسی داشته باشید.

 

هتل صدف کیش Kish Sadaf Hotel

هتل صدف از هتل های 4 ستاره کیش با 55 اتاق در 2 طبقه است. این هتل برای سالمندان و افرادی که ترس کلاستروفوبیا از آسانسور دارند، بسیار مناسب است. زیرا همه این 55 اتاق در 2 طبقه راحت و زیبا ساخته شده است. علاوه بر این مسافران می توانند نوشیدنی و غذا را در کافه و رستوران هتل میل کنند. این هتل با اتاق های بزرگ برای خانواده ها و کودکان بسیار مناسب است. نکته جالب دیگری در مورد هتل صدف کیش رایگان بودن هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال می باشد.

بهترین هتل های کیش رو به دریا - بهترین هتل های کیش - هتل های کیش رو به دریا - تور کیش

سخن آخر

آیا قصد سفر به جزیره کیش، یکی از زیباترین و جذاب ترین مقاصد توریستی ایران را دارید؟ یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از سفر اقامت در یک هتل راحت و لوکس است. در این مقاله در مورد بهترین هتل های کیش رو به دریا اطلاعات لازم را ارائه دادیم. این هتل ها دارای ویژگی های رویایی و منحصربه فرد هستند. هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل کوروش و هتل داریوش از بهترین هتل های این جزیره با ویوی ساحل و دریا محسوب می شوند. گروه مسافرتی گردشگران شیراز با ارائه تورهای کیش شرایط اقامت در این هتل های 5 ستاره و 4 ستاره لوکس را با امکانات ایده آل تور و هتل ها فراهم می کند.

 

سوالات متداول

  1. هتل های مجلل نزدیک مراکز خرید کیش کدامند؟

هتل های لوکس زیادی در نزدیکی مراکز خرید معروف کیش وجود دارند مانند هتل بزرگ داریوش، هتل مریم سورینت، هتل بین المللی شایان کیش، هتل مارینا پارک و هتل کوروش.

  1. هتل های لوکس نزدیک فرودگاه کیش کدامند؟

جالب است که فرودگاه بین المللی کیش در وسط جزیره قرار دارد و برای رسیدن به فرودگاه از هر نقطه جزیره باید حداکثر 15 دقیقه رانندگی کنید.

  1. آیا هتل های کیش کلاب شبانه دارند؟

بر اساس قوانین اسلامی وجود دیسکو و کازینو در هتل ها ممنوع است و الکل نیز سرو نمی کنند و زندگی شبانه در کیش مفهوم دیگری دارد.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
یک گروه باستان شناسی بین المللی در جدیدترین تحقیقات خود
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوع تور را انتخاب کنید
شعبه شیرازمال: 07191009291

بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲- مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم - واحد ۲۰۴

شعبه رودکی: 07191009293

بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران