توضیحات کامل تور

موقعیت مبدا

موقعیت مقصد

تبدیل دما به درجه سانتی‌گراد

قاره کهن و سبز اروپا از زیباترین قاره های جهان است که راحت ترین مقصد برای سفرهای ماجراجویانه نیز می باشد. این قاره همه چیز را برای یک سفر عالی و ایده آل دارد: سواحل رویایی، شهرهای کهن و تاریخی، پارک ها و طبیعت منحصربه فرد، مسیرهای پیاده روی دل انگیز و مکان هایی برای ماجراجویی. این ها دلایلی است که بسیاری از گردشگران هر ساله اروپا را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند.

اگر همیشه با خودتان می گویید: «کاش میشد کل اروپا رو توی دو هفته ببینم! البته با هزینه مناسب!» خوشحال باشید که آرزویتان برآورده شده و گروه مسافرتی گردشگران شیراز چنین سفری را برای شما تدارک دیده اند. در این سفر 13 روزه تور دور اروپا از زیباترین کشورهای اروپایی آلمان، سوئیس، هلند، بلژیک و فرانسه دیدن می کنید، آن هم با کشتی کروز!

با ما همراه باشید تا در مورد این سفر هیجان انگیز به دور اروپا بیشتر بدانید.

در تور 13 روز سفر رویایی به دور اروپا کدام کشورها را می بینیم؟

تور 13 روز سفر رویایی به دور اروپا از آن سفرهای خاطره انگیز و واقعاً رویایی است که همیشه در خیال و تصورتان آرزویش را داشتید. از ویژگی های تور 13 روزه اروپاگردی که ارزان ترین تور اروپا نیز محسوب می شود و شهرهایی که در این سفر خواهید دید، موارد زیر را می توان نام برد:

  • دیدن 5 کشور اروپایی: سوئیس، آلمان، هلند، بلژیک و فرانسه
  • بازدید از 8 شهر اروپایی: زوریخ، بن-کلن، آمستردام، اشتوتگارت، روتردام، آنتورپ، بروکسل و پاریس
  • لذت سفر با کشتی کروز رودخانه ای AROSA (5 شب اقامت در کشتی کروز)
  • تنها سفری که نگران خورد و خوراک و وعده های صبحانه، ناهار و شام نیستید! (وعده های غذایی و نوشیدنی از جمله خدمات تور است)
  • خاطره فراموش نشدنی سفر بر روی رود راین
  • اقامت 3 شب در زوریخ- اشتوتگارت + یک شب بن-کلن + 5 شب کشتی کروز + 3 شب پاریس
  • مسیر رود راین با کشتی کروز: کلن، آلمان، آمستردام، روتردام، آنتورپ و بروکسل
  • تور دور اروپا از شیراز با ارزانترین قیمت تور اروپا و خدمات تور ایده آل
  • ارزانترین تور اروپا تابستان 1403 با 13 روز رویایی و فراموش نشدنی

 

13 روز سفر رویایی به دور اروپا با کشتی کروز رودخانه ای AROSA بر روی رودخانه راین و دیدن 5 کشور سوئیس، آلمان، هلند، بلژیک و فرانسه. علاوه بر این دیدن 8 شهر زوریخ، بن-کلن، آمستردام، اشتوتگارت، روتردام، آنتورپ، بروکسل و پاریس.

دیگر از یک سفر اروپاگردی چه می خواهید؟ تور دور اروپا 13 روزه گروه مسافرتی گردشگران شیراز همان سفری است که همیشه در خیال و رویا آرزویش را داشتید!

تور دور اروپا با کروز AROSA

اطلاعات تور

کشورهای سوئیس، آلمان، بلژیک، فرانسه و هلند در یک نگاه

اطلاعات سوئیس آلمان بلژیک فرانسه هلند
پایتخت برن برلین بروکسل پاریس آمستردام
نوع حکومت جمهوری فدرال جمهوری فدرال پادشاهی مشروطه جمهوری فرانسه پادشاهی هلند
نام رسمی کنفدراسیون سوئیس جمهوری فدرال آلمان پادشاهی بلژیک فرانسه هلند
زبان رسمی آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، رومانش آلمانی هلندی، فرانسوی، آلمانی فرانسوی هلندی
مساحت 412.84 کیلومتر مربع 357.600 کیلومتر مربع 30.688 کیلومتر مربع 640.679 کیلومتر مربع 41.543 کیلومتر مربع
جمعیت 8.000.000 نفر 80.000.000 نفر 11.420.163 نفر 66.121.000 نفر 17.131.000 نفر
واحد پول فرانک سوئیس CHF یورو  EURO یورو  EURO یورو  EURO

فرانک اقیانوسیه EUR XPF

یورو  EURO
واقع در بخش غربی مرکز اروپا کوه های آلپ و میان دریای بالتیک غرب قاره اروپا در اروپای غربی و نزدیک دریای مدیترانه شمال غربی اروپا
موقعیت جغرافیایی از شرق با اتریش، از شمال با آلمان، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است از شرق با لهستان و جمهوری چک، از شمال با دانمارک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه همسایه است از شرق با آلمان، از شمال غربی با دریای شمال، از جنوب شرقی با لوکزامبورگ و از جنوب با فرانسه همسایه است از شرق با ایتالیا، سوئیس و آلمان و بلژیک، از جنوب با اسپانیا و آندورا، از جنوب با موناکو همسایه است از شرق با آلمان، از غرب با بریتانیا و از جنوب با بلژیک همسایه است
شهرهای مهم برن، ژنو و زوریخ برلین، مونیخ، هامبورگ و کلن بروکسل و آنتورپ پاریس، نیس، لیون و مارسی آمستردام، لاهه، و ماستریخت
تور دور اروپا با کروز AROSA را با گروه مسافرتی گردشگران شیراز تجربه کنید. هم‌اکنون تماس بگیرید و جزئیات را دریافت کنید.

 

 

چرا به قاره اروپا سفر کنیم؟

اروپا قاره ای کهن و جذاب با کشورهایی پیشرفته است که گردشگران فراوانی از سراسر جهان برای سفر به کشورهای این قاره سبز برنامه ریزی می کنند. اروپای مرکزی منطقه ای در قلب اروپا است که کشورهای مهمی مانند آلمان، دانمارک، بلژیک و فرانسه در آن قرار دارند. از شگفتی های قاره اروپا نزدیکی کشورها به یکدیگر است. مثلاً با یک سفر کوتاه 13 روزه می توانید از 5 کشور و 8 شهر برتر جهان دیدن کنید، همان حکایت یک تیر و چند نشان! امشب در یک کشور زیبا هستید و فردا صبح در کشور دیگری بیدار می شوید.

از زیبایی های کشورهای اروپایی هر چه بگوییم کم گفته ایم، از آلمان، کشوری وسیع و پهناور با شهرها و قلعه های زیبا برای کاوش تا کشور کوچک اما پر از شگفتی بلژیک.

از دلایل سفر به قاره اروپا با تور دور اروپا از شیراز موارد زیر را می توان نام برد:

  • جابجایی و حمل و نقل در این کشورهای اروپایی بسیار راحت است، زیرا همه این کشورها با هم هم مرز هستند.
  • با قدم زدن در شهرهای اروپایی گویی در تاریخ زنده جهان قدم می زنید.
  • کشورهای اروپایی دارای بالاترین درصد امنیت اجتماعی هستند.
  • نه تنها از جذابیت های طبیعی، رشته کوه های آلپ و مناظر خیره کننده طبیعت بلکه از دیدن معماری و ساختار شهرها نیز شگفت زده می شوید.
  • در کشورهای اروپایی حمل و نقل عمومی واقعاً خوب کار می کند.
  • در یک کلام در فرهنگ جهان غوطه ور می شوید و در موزه ها و گالری های هنری از دیدن کهن ترین و گران ترین آثار هنری جهان لذت می برید.
  • برای هر میزان بودجه گزینه های اقامتی زیادی وجود دارد.
  • آب موجود در خیابان ها برای نوشیدن سالم و بهداشتی است.
  • در جشن ها و فستیوال های مداوم و منحصربه فرد این کشورها در تمامی روزهای سال شرکت می کنید.

تور دور اروپا با کروز AROSA

هیجان سفر دور اروپا با کشتی کروز AROSA

رود راین مناظری کاملاً نفسگیر دارد و سفر با کشتی کروز و گذر از این رود برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود. 5 شب اقامت در کشتی کروز AROSA و دیدن شهرهایی در آلمان، فرانسه و سوئیس و سفرهای ساحلی، برنامه هایی از ماجراجویی های این سفر شگفت انگیز هستند.

برنامه ریزی دقیق برای این سفر به صورتی که همه این کشورهای اروپایی را ببینید در حالی که با کشتی از رود راین عبور می کنید، تا همیشه در یاد و خاطره شما باقی می ماند. از وعده های ناهار و صبحانه و شام که دیگر نیاز نیست چیزی بگوییم، نوشیدنی که همیشه در دسترس است و خدمه در هر حال در خدمت حاضر و دی جی در هر ساعت در حال نواختن آهنگ های روز جهان!

همه چیز به معنای واقعی کلمه در اتاق هتل شما وجود دارد. اسکله های این کشتی در شهرهای بزرگ اروپا بیشتر در مرکز شهر قرار دارند. بنابراین، تا به شهری رسیدید، کیف دستی یا کوله پشتی خود را بردارید و شروع کنید! عکس بگیرید، خاطره بسازید و مکان های جدید را کشف کنید!

در کشتی AROSA هر آنچه از یک هتل ممتاز روی عرشه انتظار دارید؛ چشم‌انداز تماشایی، نوشیدنی ‌های خوش طعم، مینی گلف، اسپا و آفتاب زیاد در دسترس شماست، چه در کابین بزرگ خود باشید، چه در استخر یا در رستوران کشتی. جالب است که در مدت کوتاهی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی دیدن می کنید و جذابیت های دیدنی 8 شهر مهم جهان را می بینید.

با این همه امکانات و مناظر و چشم اندازهای وسیع و شگفت انگیز از تعطیلات رویایی خود که به تازگی به واقعیت تبدیل شده است، لذت ببرید.

 

بهترین زمان برای سفر دور اروپا با کشتی کروز

فصل سفر دریایی برای کشورهای اروپایی همانند کشورهای آمریکای شمالی از ماه ‌های آوریل تا اکتبر (از نیمه فروردین تا نیمه مهر) است. در این زمان دمای هوا مناسب و بهاری و در جولای (تیر) و آگوست (مرداد) گرمتر می شود.

از زیبایی های طبیعت کشورهای اروپایی در این بازه زمانی شکوفایی گل ها، سرسبزی باغ ها و طبیعت بکر و خنک و بهاری بودن هوا را می توان نام برد.

هر چه به سمت شمال اروپا می رویم، روزها طولانی ‌تر می ‌شوند و شب ها دمای هوا فقط تا حد یک نسیم خنک کاهش می ‌یابد. فصل اوج سفر به دور اروپا از ماه ژوئن (خرداد) تا آگوست (مرداد) است. جالب است که ماه آگوست (مرداد) از گذشته های دور ماه تعطیلات اروپایی ها بوده است، بنابراین در این زمان با ازدحام جمعیتی روبه رو می شوید که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به این کشورها هجوم آورده اند.

رودخانه‌های زیادی در قاره اروپا در جریان هستند: راین در اروپای مرکزی و شمالی، دانوب که اروپای مرکزی و شرقی را به دو نیم می‌کند و رودخانه ‌های دورو، سن و رون علاوه بر منطقه بوردو در اروپای غربی. همه این رودها هزاران مایل از قاره را پوشش می دهند و از بسیاری از کشورها عبور می کنند. موقعیت این رودها در اطراف عرض های جغرافیایی یکسان باعث می شود که دما و آب و هوا در همه این کشورها نسبتاً مشابه باشد.

فصل سفر دریایی در رودخانه اروپا از مارچ (اسفند) تا دسامبر (آذر) ادامه دارد، اگرچه بهترین زمان برای سفر دریایی در رودخانه در اروپا اواخر بهار (آوریل-می) یا اوایل پاییز (سپتامبر-اکتبر) است.

 

ارزانترین تور اروپا از شیراز

اگر به دنبال ارزان ترین تور اروپا با خدمات تور عالی هستید، سفر در ماه های می (نیمه اردیبهشت) تا سپتامبر (نیمه شهریور) بهترین گزینه برای شماست. تا اواسط اکتبر (مهر) آب و هوا به طور قابل توجهی سرد می شود و باران و در نهایت برف بسیاری از مناطق شمال اروپا را درگیر می کند. در این ماه ها به دلیل سردی هوا تقاضا برای تورهای اروپاگردی کمتر می شود و قیمت ها کاهش می یابند.

مشاوران گروه مسافرتی گردشگران شیراز با ارائه بهترین گزینه تور دور اروپا و ارائه خدمات برتر شما را در انتخاب آفرهای مناسب کمک می کنند. یکی از موارد مهم برای رزرو تور توجه به اطلاعات هزینه های اقامت در هتل، امکانات و خدمات هتل و شرایط کنسلی است. کارشناسان این گروه مسافرتی شرایطی را فراهم کرده اند تا با رزرو هتل و مقایسه آنلاین قیمت تور اروپا تابستان 1403 و امکانات هتل ها در 5 کشور فرانسه، سوئیس، آلمان، بلژیک و هلند با خیال راحت گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

13 نکته مهم برای سفر 13 روزه به دور اروپا

قاره اروپا به خاطر مجموعه ای شگفت انگیز از بهترین کشورهای جهان دربرگیرنده ترکیبی از فرهنگ ها، زبان ها و مناظر زیبا شناخته شده است. احتمالاً آماده هستید که خود را در آفتاب به ظاهر بی پایان، غذاهای خوشمزه محلی و فرهنگ ها و سنت های فرهنگی مختلف غرق کنید. در این بخش 13 نکته مهم را برای شما گردآوری کرده ایم که باید حتماً قبل از سفر و تور اروپا از شیراز به آن ها توجه کنید.

 

1.      بسیاری از کشورهای اروپایی ارز یورو را نمی پذیرند

بسیاری از مسافران با یک دسته یورو به اروپا سفر می کنند و انتظار دارند در هر کشوری بتوانند آن را خرج کنند. اما در واقع، تنها 20 کشور از 51 کشور اروپایی، یورو را به عنوان پول ملی خود پذیرفته اند. قبل از سفر به دور اروپا با مراجعه به وب سایت اتحادیه اروپا، واحد پول آن ها را بررسی کنید.

 

2.      یافتن هتل لحظه آخری در تابستان دشوار باشد

اگر در ماه جولای (تیر) یا آگوست (مرداد) به اروپا سفر می کنید، عاقلانه است که هتل و محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید. تابستان فصل اوج گردشگری در کشورهای اروپایی است. اگر به امید یافتن جایی در هاستل و یا اقامتگاه های ارزان باشید، زمانی به خودتان می آیید که همه جا رزرو شده است. خوشبختانه، وقتی یک تور دور اروپا با گروه مسافرتی گردشگران شیراز رزرو می کنید، محل اقامت شما در پکیج تور گنجانده می شود و دیگر نگرانی در مورد یافتن محل اقامت و هتل بی مورد است!

 

3.      بسیاری از هتل ها در اروپا آسانسور ندارند

ساختمان‌ ها در کشورهای اروپایی جذاب، با معماری و پیچ و تاب‌ ها، چرخش‌های غیرمنتظره، نقش و نگارهای نفس‌گیر و منحصربه‌فرد هستند. اما آن ها می توانند برای مسافری که دوست دارد چمدان های زیادی به همراه داشته باشد ناخوشایند نیز باشند. از آنجا که بیشتر هتل ها در ساختمان های قدیمی قرار دارند، بسیاری از آن ها آسانسور ندارند. بنابراین هر چیزی که برای سفر به اروپا بسته بندی می کنید، ممکن است در یک روز گرم تابستان نیاز به چند پله بالا بردن داشته باشد. البته از جهت دیگر بردن یک چمدان بزرگ به اروپا کمی مشکل ساز نیز هست، زیرا کشیدن آن ها بر روی خیابان ‌های سنگفرش شده سخت است.

 

4.      منطقه شینگن که باید درباره آن بدانید

منطقه شینگن از 26 کشور اروپایی تشکیل شده است. این کشورها برای مسافران اروپایی که قصد سفر به یک کشور اروپایی دیگر را دارند مرزهای باز دارند، بنابراین هنگام خروج از یک کشور و ورود به کشور دیگر نیازی به گذر از کنترل مرزی ندارند. برخی از ملیت ها ممکن است برای جابجایی در کل منطقه شینگن به یک ویزا نیاز داشته باشند و این سفر را بسیار راحت می کند. برخی دیگر به هیچ وجه نیازی به ویزا ندارند، اما فقط مجاز به سفر در منطقه برای چند روز مشخص هستند. قبل از خروج حتماً قوانین و مقررات منطقه شینگن را با دولت خود بررسی کنید.

 

5.      ما ایرانی ها برای سفر به اروپا باید ویزا بگیریم

گرفتن ویزا برای برخی از کشورهای اروپایی می تواند یک فرآیند طولانی باشد که ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد. کارشناسان گروه مسافرتی گردشگران شیراز در روند اخذ ویزای کشورهایی که در طول سفر 13 روزه به قاره اروپا مورد نیاز است، تلاش می کنند تا در زمان مناسب این ویزاهای توریستی را دریافت کنند و به دست مسافران برسانند.

 

6.      می توانید سیم کارت های چند کشوری دریافت کنید.

بسیاری از مسافران هنگام سفر به اروپا و خارج از کشور باید رومینگ بین‌المللی را روشن کنند. سیم کارت های محلی هر کشور دارای نرخ های مشابهی در سراسر اروپا هستند. اگر یک تلفن آنلاک دارید، دریافت یک سیم کارت اروپایی چند کشوری می تواند در مقایسه با نرخ رومینگ معمولی، می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

 

7.      خارج از منطقه توریستی هر شهر غذا بخورید

آیا می خواهید در رستورانی درست در نزدیکی برج ایفل غذا بخورید؟ به احتمال زیاد برای آن وعده غذایی باید هزینه نجومی پرداخت کنید! اما اگر به محله های مسکونی هر شهر بروید، غذاهایی با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد. نکته جالب در تور 13 روز سفر رویایی دور اروپا این است که دیگر نمی خواهد نگران غذا و شام و ناهار خود باشید. همه وعده های غذایی و حتی نوشیدنی در پکیج تور دور اروپا گروه مسافرتی گردشگران شیراز گنجانده شده است! دیگه چی از این بهتر!

 

8.      از همه انتظار نداشته باشید که به انگلیسی مسلط باشند

در سفر به اروپا به خاطر سپردن آداب و رسوم هر کشور بسیار مهم است. گرچه در کپنهاگ یا آمستردام همه انگلیسی صحبت می کنند، اما در شهرهای کلن و یا بن آلمان کمتر زبان انگلیسی را خواهید شنید. بهتر است به هر یک از زبان های کشورهای اروپایی چند کلمه ساده را بلد باشید.

 

9.      قبل از سفر به اروپا جشنواره ها را بررسی کنید

به دور اروپا سفر می کنید در حالی که مونیخ مملو از هیجان در حال برگزاری جشنواره اکتبر از شما استقبال می کند یا در روزهای گرم تابستان جشنواره های آمستردام یا زوریخ شما را به دنیایی دیگر می برند! بهتر است قبل از سفر به اروپا، از جشنواره ها، تعطیلات عمومی و رویدادهای مهم در کشور یا شهری که قصد بازدید از آن را دارید، مطلع شوید. و چه خوش شانس هستید که در همان روزهای سفر و تور اروپا با کشتی کروز در یکی از این فستیوال‌ ها حضور یابید.

 

10.  برای توالت های عمومی باید پول خرد داشته باشید

برای استفاده از بیشتر توالت های عمومی هنگام سفر در کشورهای اروپا، باید با سکه پرداخت کنید. همراه بردن سکه های رایج هر کشور برای پرداخت در این مکان ها بهتر است تا از درد شکم به خود بپیچید!

 

11.  قبل از درآوردن لباس در حمام بپرسید که چگونه دوش را باز می کنند

اگر تنها و برهنه در حمام گیر کردید و سر خود را روی دکمه ها و صفحه های پیشنهادی می خارانید، متوجه منظور ما خواهید شد. طرز کار دوش های حمام در سراسر اروپا گیج کننده و متفاوت است. در این کشورها دوش حمام فقط شیرهای سرد و گرم ساده نیست. سیستم دوش حمام خود در هتل را بررسی کنید و اگر نمی توانید آن را باز کنید، مودبانه از میز خدمات هتل بپرسید.

 

12.  در تور دور اروپا همیشه به ارز محلی پرداخت کنید

پس از تصمیم گیری برای 13 روز سفر رویایی به دور اروپا، در مورد روش پرداخت خود در هنگام اقامت در این کشور فکر کنید. پرداخت با کارت بانکی فوق العاده راحت است. اما مشکل اینجاست که دستگاه کارت خوان ممکن است امکان خرید به ارز اصلی یا ارز محلی را داشته باشد و البته پرداخت به ارز محلی هر کشور بهترین گزینه است. گرچه در پرداخت با این روش نرخ های مبادله پنهان و بالایی وجود دارد.

 

13.  بررسی کنید که آیا بلیط های عمومی نیاز به تأیید اعتبار دارند یا خیر

در سفر به دور اروپا حمل و نقل عمومی از مکانی به مکان دیگر، حتی در داخل همان کشور متفاوت است. عاقلانه است که هنگام خرید بلیط خود در مورد مراحل مربوط به استفاده از اتوبوس، قطار، تراموا یا کشتی محلی پرس و جو کنید. مراقب دستگاه ‌های اعتبارسنجی بلیط باشید، زیرا بسیاری از مناطق شهری در اروپا از شما می ‌خواهند قبل از پیاده‌شدن  بلیط خود را مهر بزنید.

تور دور اروپا با کروز AROSA

خرید تورهای اروپا از طریق گروه مسافرتی گردشگران شیراز

اگر از کل کشورهای اروپایی فقط به دیدن چند کشور مانند فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک و سوئیس بسنده کنید، همین برای شما کافی است! چرا که اروپا را دور زده اید و هر آنچه در جهان بوده را دیده اید، با کشتی بر روی رودخانه راین عبور کرده اید و از زیبایی های زوریخ، آمستردام و کلن نیز دیدن کرده اید.

گروه مسافرتی گردشگران شیراز نیز می خواهند که هر یک از شما با ارزانترین تور اروپا تابستان 1403 لذت یک سفر هیجان انگیز و خاطره ساز را تجربه کنید.  

 

تورهای اروپا با کشتی کروز، تور دور اروپا از شیراز و ارزان ترین تور اروپا از شیراز از جمله خدماتی است که گروه مسافرتی گردشگران شیراز در فصل تابستان برای شما مسافران ارائه می دهند.

ما کارشناسان و مشاوران این آژانس مسافرتی سعی می کنیم تا قیمت تور دور اروپا از شیراز را کاهش دهیم، خدمات تور را با تخفیف های باورنکردنی ارائه دهیم و شرایط مناسب برای تجربه یک سفر خاطرانگیز و ماجراجویانه را برای شما فراهم کنیم. برخی از مهم ترین خدمات تور 13 روزه دور اروپا از شیراز عبارت است از:

  • دریافت ویزای توریستی کشورهای سوئیس، آلمان، بلژیک، فرانسه و هلند (گرچه روند آن دشوار است اما ما برایتان این ویزاها را می گیریم!)
  • رزرو بلیط کشتی کروز رودخانه ای AROSA
  • رزرو هتل در هر فصل سال (بر اساس شرایط مالی از لوکس ترین هتل ها تا اقامتگاه های ساده و ارزان همراه با صرف صبحانه)
  • ارائه تورهای گروهی (برای مسافران تازه وارد و سفر اولی ها)
  • رزرو بلیط رفت و برگشت (بلیط های ارزان و اقتصادی و یا درجه یک)
  • تور لیدر فارسی زبان آشنا با فرهنگ و آداب و رسوم هر شهر اروپایی
  • ارائه وعده های غذایی (شامل غذاهای محلی، غذاهای سنتی و غذاهای بین المللی)
  • گشت شهری و بازدید از جذابیت های طبیعی، تاریخی و باستانی به همراه راهنمای محلی
  • بیمه نامه مسافرتی معتبر با پوشش مدت زمان اقامت
  • راهنمای محلی با تجربه کافی برای بازدید از مکان های دیدنی کشورهای اروپایی
  • ارائه خدمات CIP در فرودگاه کشور مبدا و ترانسفر فرودگاهی
  • بدون نیاز به پرداخت ورودی برای مکان های دیدنی

 

سوالات متداول

 

  1. ارزانترین تور دور اروپا برای چه زمانی است؟

ارزان ترین تور دور اروپا برای ماه های می (نیمه اردیبهشت) تا سپتامبر (نیمه شهریور) است. تا اواسط اکتبر (مهر)، آب و هوا به طور قابل توجهی سرد می شود و به دلیل سردی هوا تقاضا برای تورهای اروپا گردی کمتر می شود و قیمت ها کاهش می یابند.

  1. بهترین زمان برای تور اروپا با کشتی کروز چه موقع است؟

بهترین زمان برای اروپا گردی با کشتی کروز فصل از ماه ‌های آوریل تا اکتبر (از نیمه فروردین تا نیمه مهر) است. در این زمان دمای هوا مناسب و بهاری و در جولای (تیر) و آگوست (مرداد) گرمتر می شود.

  1. دلایل انتخاب تور دور اروپا چیست؟

جابجایی و حمل و نقل در این کشورهای اروپایی بسیار راحت است، زیرا همه این کشورها با هم هم مرز هستند و کشورهای اروپایی دارای بالاترین درصد امنیت اجتماعی هستند.

 

 

 

 

 

 

برای سفری راحت و بی‌دغدغه به دور اروپا با کروز AROSA، با مشاوران گروه مسافرتی گردشگران شیراز تماس بگیرید و رزرو خود را انجام دهید.