گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جاهای دیدنی مالدیو

سرفصل های مقاله

تور مالدیو

مدتی است که مالدیو در جذب گردشگری و با استفاده از جذابیت‌های طبیعی فوق العاده خود به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. سواحل فوق رویایی، دریایی زیبا با رنگ آبی دل انگیز، جنگل‌هایی زیبا با شباهت زیاد به جنگلهای ‌استوایی و تابش دلپذیر خورشید که برای آفتاب گرفتن و تغییر رنگ عالی است، مردم را از سراسر جهان جذب می‌کند. همچنین این مقصد جذاب به عنوان مقصدی برای ماه عسلی دل‌انگیز که زمانی فوق العاده را در جزایر دلربای مالدیو سپری کنند. احتمالا هزینه سفر به مالدیو، یکی از ابتدایی ترین سوالاتی است که ذهن شما را درباره این کشور درگیر خود خواهد کرد.

بهترین جاهای دیدنی مالدیو

تور مالدیو

جزایر مالدیو به لطف اقیانوس هند، بدون شک به یکی از زیباترین مکان‌های استوایی در جهان تبدیل شده‌اند. از سواحل زیبا جزایر مرجانی شمالی گرفته تا کلبه های دریایی خاکی و دهکده های ماهیگیری جزایر جنوبی، کل ملت را می توان تا حدودی از شبه قاره هند در سراسر آب های فیروزه ای پراکنده یافت.

بیشتر بازدیدکنندگان در شهر پر تپش و تپنده ماله فرود می‌آیند که در جزیره‌ای مملو از بازارهای معطر ادویه و مساجد بزرگ است. بیشتر آنها نیز قبل از برخورد با هواپیماهای دریایی یا قایق‌ها معطل نمی‌شوند و به خلیج‌های خصوصی درخشان استراحتگاه انتخابی خود می‌روند، جایی که استخرهای بی‌نهایت و کابانای روی آب معمول هستند.

مسجد جامع ماله

مالدیو کشوری مسلمان‌ نشین است. طبیعی است که مساجد یکی از جاذبه‌های گردشگری آن باشند. مسجد جامع مالدیو در شهر ماله قرار گرفته است. این مسجد، به‌عنوان بزرگ‌ترین مسجد کشور مالدیو شناخته می‌شود. قدمت این مسجد که معروف به «مسجد السلطان» است، به سال ۱۶۵۶ میلادی می‌رسد. نمای زیبای مسجد و وجود مقبره‌های قهرمانان و افراد معروف مالدیو در این مسجد از ویژگی‌های جالب آن به شمار می‌روند.

جاهای دیدنی مالدیو
مسجد جامع ماله

مافوشی

شاید مافوشی بر خلاف جزیره‌هایی که در نزدیکی‌اش قرار دارند، منطقه های لوکس و هتل‌های ۵ ستاره زیادی نداشته باشد، اما جذابیت های منحصر به فردی دارد. در سونامی سال ۲۰۰۴، این جزیره با امواج خروشان ویران شد. اما از سال های گذشته تا به حال بازسازی دهکده‌های ماهیگیری و آلونک‌های ملوانی‌اش درحال انجام است. صدوراجازه‌ی فعالیت به مهمان‌ سراهای محلی اتفاقی بوده که باعث پیشرفت این منطقه شده.همچنین، باعث شده مافوشی به یک مقصد گردشگری برای مسافران مالدیو به همراه هزینه  کمتر تبدیل شود. همچنین، شما در مافوشی می‌توانید انتظار دیدن ساحل‌های زیبا با درختان نخل، موج‌ دریا و کافی‌شاپ‌های کوچک کنار ساحل را داشته باشید.

جاهای دیدنی مالدیو
مافوشی

مارادو

مارادو پل ارتباطی اصلی در زنجیره‌ی جزیره‌هاست. این راه از گن شروع شده و به شرق کشیده می‌شود. این جزیره جاده‌ای ساحلی است که درست در نزدیکی فیدهو و روی سواحل مرجانی سینو آتول قرار گرفته است. ظاهر مارادو بلند و باریک است. همچنین، ساحل‌های کم‌عرض و درختان نارگیل آن شبیه به یک انگشت بر اقیانوس هند قرار دارد. مردم محلی مارادو مانند مردم فیدهو آرام و دوست‌داشتنی هستند. غذاهای مارادو هم بر پایه‌ی غذاهای دریایی و پر از ادویه است.

جاهای دیدنی مالدیو

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com