گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

کدام شهر ترکیه برای خرید مناسب است؟

سرفصل های مقاله

ترکیه از زیباترین کشورهای گردشگری می باشد و سالانه گردشگران زیادی را از ایران و سایر کشورهای دیگر به خود جذب می کند و این روزها تور ترکیه محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است. همچنین ترکیه علاوه داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحات آبی دارای مرکز خرید های مناسبی می باشد که می توانید بهترین لباس ها و وسایل دیگر را با قیمت مناسب بخرید . در این مقاله از گردشگران شیراز قصد داریم به بررسی اینکه کدام شهر ترکیه برای خرید مناسب است ؟ بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

شهر استانبول

شهر استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید می باشد و علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی دارای مرکز خریدهای جذاب با قیمت مناسب نیز می باشد . مرکز خرید های استانبول دارای اجناس خوب و برند می باشد و شما می توانید از کیف و کفش و لباس و سایر لوازم خانگی مارک را نیز خریداری کنید .

ایستینیه پارک یکی از لوکس ترین و پرطرفدارترین مرکز خرید های ترکیه می باشد و بسیاری از خواننده ها ، بازیگرها و … از این مرکز خرید ، خریدهای خود را انجام می دهند . اجناس این مرکز خرید همگی مارک می باشند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند اما کالاهای غیر مارک نیز در این مرکز خرید پیدا می شود .

چندین مرکز خرید مهم برای خرید برندهای ترک و خارجی در استانبول وجود دارد ، مرکز خرید جواهر ، مرکز خرید کانیون ، مرکز خرید آکمرکز و اوتلت کاله می باشد . اما اگر به دنبال خرید ارزان تر می باشید مرکز خرید های فروم استانبول ، بی اوغلو ایش ، استار سینی اوتلت نیز می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند .

تور آنتالیا

 

شهر آنتالیا

بعد از تور آستانبول ، تور آنتالیا نیز یکی از تورهای پر طرفدار در بین تور ترکیه می باشد و شما می توانید علاوه بر جاذبه های تاریخی و طبیعی و سواحل بکر و تفریحات آبی از خرید ارزان نیز در آنتالیا بهره ببرید .

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا یکی از جذاب ترین و بزرگ ترین مرکزخرید های آنتالیا می باشد که در منطقه لارا قرار دارد . این مرکز خرید دارای انواع کالاها با برندهای مختلف می باشد .

مرکز خرید اوت لت دیپو از ارزان ترین مرکزخریدهای آنتالیا می باشد که اگر به دنبال خرید برند با قیمت مناسب و ارزان می باشید می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد .

شهر ازمیر

شهر ازمیر یکی از شهرهای ترکیه می باشد که علاوه بر داشتن مکان های تاریخی و تفریحات آبی دارای بازارها و مرکزخریدهای ارزانی می باشد که با هر بودجه ای که داشته باشید به راحتی می توانید خرید کنید .

بازارهای کمرالتی ، سوکه و بازار محلی سوسیته از بازارهای بزرگ محلی ازمیر می باشند و قیمت های ارزان محصولات آن ها موردتوجه گردشگران قرار دارد .

از مرکز خرید های شهر ازمیر می توان به مرکزخرید آگورا ، سلوای، اپتیوم و ازمیر پارک را نام برد که به راحتی می توان در آن ها انواع کیف و کفش و عینک و وسایل منزل و… را با قیمت مناسب خریداری نمود .

شهر آنکارا

آنکار پایتخت کشور ترکیه و یکی از شهرهای توریستی جذاب می باشد که گردشگران زیادی سالانه به این شهر می آیند .

مرکز خرید کنت پارک و آنکمال از مرکز خرید های جذاب آنکارا می باشند که انواع لوازم خانگی ، لوازم مد و فشن ، جواهرات  و … را می توانید در این مرکز خرید ها پیدا کنید .

خیابان تونلی هیلمی نیز از خیابان های معروف آنکارا می باشد و سالانه افرادی زیادی برای خرید و گشت و گذار به این قسمت آنکارا می آیند .

شهر وان

شهر وان یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید می باشد . بازارهای وان مانند مرکزخرید های آنتالیا و استانبول لوکس و بزرگ نیستند اما دارای اجناس متنوع با قیمت های مناسب می باشند . بسیاری از افراد برای خرید لوازم الکترونیکی با قیمت مناسب به این شهر سفر می کنند و لوازم الکترونیکی را با قیمت های مناسب و سایر برندهای معتبر خریداری می کنند .

مرکزخرید های فروشگاه‌های برشکا ، اِی وی ام وان ، آیدین پریهان ، تورکوز مال ، متروپولیتن مال ، از مرکزخرید های مهم و جذاب شهر وان می باشد که موردتوجه گردشگران زیادی قرار دارد و گزینه های مناسبی برای خرید می باشند .

تور ترکیه

کدام شهر ترکیه برای خرید عمده مناسب است ؟

یک سری از شهر های ترکیه برای خرید عمده بسیار مناسب می باشند ، ازار فاتیح، اکسارای، مرتر و بازار عثمان در شهر استانبول و بازار را سیتی، میگروس، مارک آنتالیا، دیپو و ترا از مرکزخرید های عمده فروشی  در شهر آنتالیا می باشند .

 

 

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com