گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

چطور بلیط هواپیما را کنسل کنیم؟

سرفصل های مقاله

ب) اگر بلیط  هواپیماخود را بر روی پرواز چارتری رزرو کرده باشید:

با توجه به چارتری بودن پرواز، کنسلی بلیط تنها از طریق چارترکننده امکان پذیر می باشد. برای کنسلی بلیط چارتری خود با آژانس گردشگران شیراز تماس بگیرید! پس از هماهنگی با چارترکننده میزان درصد جریمه را به شما اعلام می کنیم. این درصد جریمه بر اساس شرایط و مقررات هر چارترکننده متفاوت است به گونه ای که ممکن است حتی درخواست کنسلی شما پذیرش نشود. با اطلاع از درصد جریمه چنانچه قصد کنسلی داشتید، ما امور مربوط به کنسلی را از طریق چارترکننده برای شما انجام خواهیم داد و پس از آن مبلغ باقیمانده را به شما استرداد خواهیم کرد.

چطور بلیط هواپیما را کنسل کنیم؟

اگر پروازم کنسل شود چطور می توانم مبلغ پرداختیم را دریافت کنم؟

الف) اگر کنسلی بلیط هواپیما از طریق ما به شما اطلاع داده شده باشد:

چنانچه بلیط هواپیما مسافرین پیش از فرا رسیدن زمان انجام کنسل شود، طی تماس تلفنی به ایشان اطلاع خواهیم داد. در اینصورت شما می توانید تمام مبلغ پرداختیتان را دریافت کنید یا یکی از پروازهای جایگزینی که به شما پیشنهاد می کنیم را انتخاب نمایید. ما با کنسلی پرواز، هیچ پرواز جایگزینی به شما تحمیل نخواهیم کرد و در صورت انصراف هیچ مبلغی از مبلغ پرداختیتان بابت خدماتمان کسر نخواهیم کرد. سعی می کنیم پروازهای جایگزین پیشنهادی هم زمان و هم قیمت پرواز اول شما باشد اما در صورت وجود اختلاف قیمت، این اختلاف می بایست توسط شما پرداخت گردد.

ب) اگر کنسلی پرواز به دلیل بدی آب و هوا یا نقص فنی در فرودگاه اعلام شده باشد:

گاهی پرواز مسافرین پس از حضور ایشان در فرودگاه، از زمین بلند نشده یا پس از پرواز در فرودگاه مقصد به زمین ننشسته و به فرودگاه مبدا باز می گردد. در اینصورت جهت تسریع در فرآیند استرداد مبلغ پرداختی، می بایست تصویر بلیط  هواپیما مهر شده برای ما ایمیل یا فکس گردد. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود. چنانچه این اتفاق ناخوشایند برای شما اتفاق افتاد، پس از ارسال بلیط ها برای ما، با شماره 07191009293 تماس بگیرید تا کارشناسان فرآیند استرداد را برای شما انجام دهند.

اگر زمان پرواز تغییر کند و برای من مناسب نباشد آیا می توانم بلیطم را کنسل کنم؟

ما تغییرات زمان پرواز را طی تماس تلفنی به مسافرین اطلاع خواهیم داد. چنانچه تغییرات زمان شامل تعجیل بیش از نیم ساعت یا تاخیر بیش از دو ساعت پرواز باشد و زمان جدید پرواز برای مسافرین مناسب نباشد، امکان کنسلی بدون خسارت بلیط هواپیما فراهم است.

گاهی پروازها، بدون اطلاع به ما و پس از حضور مسافرین در فرودگاه با بیش از دو ساعت تاخیر انجام خواهند شد. در اینصورت جهت استرداد بدون خسارت مبلغ بلیط لازم است تصویر بلیط مهر شده برای ما ایمیل یا فکس گردد. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود.

مبلغ بلیط های کنسل شده چطور و در چه مدتی استرداد خواهد شد؟

مبالغ استردادی مربوط به کنسلی بلیط هواپیما از طریق حواله بین بانکی سحاب به کارت بانکی شما طی 72 ساعت کاری واریز خواهد شد. همچنین اگر دارای حساب کاربری هستید می توانید درخواست نمایید تا مبلغ استردادی به اعتبار کاربری شما افزوده شده و پس از آن در رزروهای دیگرتان از آن استفاده نمایید.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com