گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

هتل های یزد

سرفصل های مقاله

در این مقاله هتل های یزد ، گروه مسافرتی گردشگران شیراز سعی دارد شما را با بهترین هتل ها در این شهر زیبا آشنا کند.

با ما باشید. به دور ایران و یزد سفر کنید.

 

هتل سنتی مهر

این هتل بینظیر با معماری سنتی درست شده و در بافت تاریخی شهر یزد قرار گرفته است.

اینجا در سالهای پیش در دوران حکومتی قاجار در اختیار خانواده تاجری به نام زرگر یزدی قرار گرفته است.

و دارای 23 باب سنتی است. با امکانات مطلوب و زیبا.

هتل های یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل چهارستاره بسیار جذاب پارسیان صفائیه در یکی از محله‌های خوش آب‌ و هوای شهر یزدساخته شده است. در باغی سرسبز و بزرگ

با درختان زیبا و سر به فلک کشیده و باغچه‌های جذاب نزدیک به جاذبه‌های دیدنی.

هتل صفائیه از دو بخش جدید و باغ تشکیل شده است. شاهکاری بینظیر است

از تلفیق معماری سنتی و مدرن و قسمت هایی از هتل، باغ دارای ساختاری سنتی دارد.

 

هتل داد یزد

هتل 4 ستاره یزد که در دل بافت تاریخی قرار دارد، نمونه ای بی نظیر از یک هتل کلاسیک با سبکی ایرانی – یزدی است. هتل داد دارای ۸۸ باب اتاق، اتاق های متصل به هم ( چهار تخته)، ماه عسل و رویال سوئیت با طراحی سنتی و امکانات رفاهی مدرن است. خدمات رفاهی هتل داد شامل دو رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی جهت برگزاری تورهای مختلف و خرید بلیت، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم است

 

هتل صفائیه یزد

امکانات این هتل: سالن بدنسازی، کافی‌نت ، رستوران فضای باز ،کافی‌شاپ، سالن همایش، رستوران سنتی،

مرکز خرید و اینترنت بی‌سیم ، فضای سبز، خشکشویی، تاکسی سرویس،، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه،

آرایشگاه، فست ‌فود خدمات پزشکی، استخر روباز، ، ماهواره، خودپرداز.

 

هتل باغ مشیرالممالک یزد

اتاق‌ها و سوئیت‌های سنتی هتل بالکن‌هایی با چشم‌انداز فوق‌ا لعاده از باغ زیبای هتل دارند که بسیار جذاب است

می‌توانید ساعت‌ها در محوطه زیبای باغ به تماشای فواره‌های زیبا، درختان کهن و سر به فلک کشیده قدم بزنید و لذت ببرید.

اگر در هتل باغ مشیرالممالک اقامت داشته باشید در جایی هستید که دسترسی شما به مرکز شهر بسیرا راحت و آسان خواهد بود.

به موزه آب و امیر چخماق هم دسترسی راحتی خواهید داشت.

هتل لاله یزد

هتل لاله یزد یا خانه تاریخی گلشن در دوره قاجار بنا شده است. این هتل دارای یک طبقه می باشد که هر اتاق به گونه ای متفاوت و با حفظ فضای سنتی، طراحی شده اند. هتل لاله دارای ایوانی مشرف به حیاط است که این ایوان به گویش مردم یزد تالار نامیده می شود.

 

هتل ارگ جدید یزد

هتل چهار ستاره ی ارگ جدید یزد از آن دسته از هتل های یزد است که با معماری سنتی اش توجه همگان را به خود جلب می کند. هتل ارگ جدید یزد دارای 160 واحد اقامتی است. از امکانات و خدمات هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، تالار عروسی، سالن کنفرانس و… اشاره کرد. محوطه ی هتل ارگ نیز یک از جذابیت های این هتل محسوب می شود که در آن حوض آب و فضایی برای پیاده روی و دوچرخه سواری وجود دارد.

 

هتل موزه فهادان

هتل چهارستاره موزه فهادان از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مهر است که در بافت سنتی و نزدیکی آثار باستانی قرار گرفته است

بنای هتل را با پنجره‌های چوبی و شیشه‌هایی بینظیر و رنگارنگ این خانه چشم هر بیننده‌ای را یاد خانه‌های قدیمی و خاطرات شیرین گذشته می‌اندازد.

و در قلب شهر خشتی یزد است.

 

هتل فاضلی یزد

هتل فاضلی یزد در بافت تاریخی شهر یزد در سال 1395 افتتاح شد. این هتل با معماری سنتی دارای 16 باب اتاق بوده، که در 2 طبقه پیرامون حیاط پراکنده شده‌اند.

 

هتل فیروزه یزد

هتل فیروزه یزد با معماری سنتی ایرانی در سال 1395 فعالیت خود را در این شهر کویری آغاز کرد. قدمت این هتل به حدود 100 سال پیش باز می گردد که پس از بازسازی های انجام شده جهت پذیرایی از طرفداران این خانه های سنتی، به بهره برداری رسید. هتل سنتی فیروزه یزد در مجموع دارای 21 باب اتاق با امکانات کامل اقامتی و دو حیاط مجاور هم می باشد که 13 باب از این اتاق ها در حیاط اصلی و 2 باب اتاق دیگر در حیاط نارنجستان واقع شده اند. لازم به ذکر است افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که این هتل در قسمت ورودی به بخش پذیرش و برخی از اتاق ها دارای پله می باشد.

 

هتل زنبق یزد

هتل زنبق یزد با مساحتی در حدود 7000 متر مربع در خیابان جمهوری یزد و در محیطی فارغ از ترافیک و هیاهو واقع شده است. این هتل سه ستاره متشکل از دو طبقه و 32 باب اتاق و سوئیت می باشد. امکانات مدرن هتل زنبق یزد و برخورد شایسته پرسنل این هتل جزء امتیازات مثبت آن بوده و لذت بردن از محوطه سنتی، پارک بازی کودکان و فضای سبز آن مزید بر علت است تا رزرو هتل چهار ستاره زنبق گزینه ای مناسب برای اقامتی خوش و به یادماندنی در شهر تاریخی یزد به شمار بیاید.

 

هتل کاروانسرای مشیر یزد

این مجموعه که از بناهای تاریخی بازمانده از دوران قاجار می باشد، جزء آثار ملی نیز به ثبت رسیده است. کاروانسرای مشیر یزد دارای 16 باب اتاق و 3 باب سوئیت است که نمای واحدها رو به محوطه داخلی می باشد.

 

هتل کهن کاشانه یزد

تل کهن کاشانه یزد در بافت تاریخی و باستانی شهر یزد واقع شده است. این هتل سنتی، دارای 18 باب اتاق و دو حیاط بزرگ و کوچک می باشد که 10 باب از این اتاق ها در حیاط بزرگ و 8 اتاق دیگر در حیاط کوچک این خانه سنتی قرار دارد. هتل کهن کاشانه ابتدا منزل شخصی بوده که در سال 1383 بازسازی و مرمت شده و به عنوان هتل کهن کاشانه جهت پذیزایی از مهمانان و گردشگران گرامی افتتاح شده است.

 

هتل مظفر یزد

هتل مظفر یزد در یکی از بناهای تاریخی شهر یزد، به دستور تاجر نام آشنایی به نام مظفر ساخته شده است. این هتل در سال 1388 مرمت شد و در سال 1389 رسما به بهره برداری رسید. هتل سه ستاره مظفر یزد دارای 19 اتاق بوده که در پیرامون حیاط مرکزی پراکنده شده اند.

هتل باغ مرشد

هتل باغ مرشد یزد در سال 1386 شروع به فعالیت کرد. این هتل دارای 5 باب اتاق است که با امکانات مناسب در اختیار گردشگران قرار گرفته است. هتل سنتی باغ مرشد یزد با قدمت بیش از 300 سال، در سال 1382 مرمت شد. دسترسی آسان هتل باغ مرشد به جاذبه های گردشگری شهر یزد از جمله آب انبار شش بادگیر و آتشکده زرتشتیان، موجب صرفه جویی در وقت مهمانان گرامی می شود.

 

هتل پارس یزد

هتل سنتی پارس یزد که قدمت بنای آن مربوط به دوران قاجار می باشد، از خانه های قدیمی در یزد است که در سال 1396 برای پذیرایی از دوستداران این خانه های تاریخی، مرمت و بازسازی شد. این هتل سنتی شامل یک حیاط اصلی است که 18 باب اتاق در این محوطه کنار یکدیگر واقع شده اند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند، ورودی تعدادی از اتاق ها در هتل پارس یزد و بخش ورودی اقامتگاه دارای تعدادی پله می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل سنتی پارس یزد در خیابان فهادان و در بافت قدیم شهر یزد که اکثر اماکن تاریخی در آنجا قرار دارد، واقع شده است و دسترسی آسانی به زندان اسکندر نیز دارد.

 

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com