گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

هتل های همدان

سرفصل های مقاله

در این مقاله هتل های همدان ، گروه مسافرتی گردشگران شیراز ، سعی دارد شما را با تمام هتل های معروف و برتر این شهر تاریخی آشنا کند.

با ما و تورهای دور ایران و تور همدان همراه باشید.

هتل های برتر همدان

هتل بابا طاهر

هتل بابا طاهر ، یکی از مجهزترین هتل ها در همدان می باشد. این هتل مجهز به استخر و سونا و رستوران بین المللی با تنوع غذایی بسیار بالاست.

حتما در سفرتان به این هتل سری بزنید. این هتل پنج ستاره میباشد.و این هتل در نزدیکی آرامگاه بابا طاهر، آرامگاه بوعلی سینا ، هگمتانه قرار گرفته است.

 

گروه مسافرتی گردشگران شیراز آماده ارائه انواع خدمات در تور داخلی و تور خارجی میباشد. در صورتیکه آژانس مورد نظر شما گردشگران شیراز باشد، این اطمینان را به شما خواهیم داد که بهترین شرایط را برای شما فراهم خواهیم کرد. شما با خرید تور آنلاین و یا حضوری به هر یک از شعب ما، با خیالی آسوده سفری به یادماندنی خواهید داشت. کارشناسان حرفه ای ما در طراحی و اجرای انواع تورهای مسافرتی، تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین و مناسب ترین خدمات را برای تورهای مسافرتی شما اجرا کنند. همچنین شما میتوانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام گردشگران شیراز از جدیدترین تورهای ما با خبر شوید.

هتل های همدان

عباس آباد در مقاله هتل های همدان

این هتل یک هتل سیاحتی تفریحی است. در دامنه کوهستان های الوند قرار گرفته است. و یک منظره تپه ای بسیار زیبا و بکری دارد.

از این هتل دره میشان ، الوند و دره عباس آباد و تله کابین و آبشار گنجنامه به وضوح دیده میشود.

و مسافران می توانند از طبیعت این مناظر زیبا لذت ببرند.

هتل گنجنامه

این هتل زیبا بسیار سیاحتی و تفریحی است. و در این هتل شما به امکانات تفریحی جذابی مثل :

بانجی جامپینگ ، سنگ نوردی ، بولینگ ، دسترسی خواهید داشت.

جذابیتهای همدان

هتل پارسیان آزادی در مقاله هتل های همدان

این هتل چهار ستاره میباشد. و در یکی از خوش آب و هواترین مناطق همدان قرار گرفته است.

و به دلیل اینکه در دامنه کوه الوند قرار دارد یکی از زیباترین چشم اندازها را دارد.

هتل پارسیان بوعلی

در بنای اصلی این هتل شاهد مناظر سرسبز دو باغ هستیم که بین این هتل قرار گرفته است.

و بعضی از اتاق ها در بین این باغ ها قرار گرفته است. و میهمانان پیاده می توانند به آرامگاه بو علی سینا ،

باغ موزه نظری دسترسی راحتی داشته باشند.

هتل خاتم

هتل آپارتمانی شیک در نزدیکی تپه هگمتانه است. و اتاق هایی بسیار شیک و مورد پسند گردشگران لوکس پسند دارد. هتل خاتم ، هتلی سه ستاره با آخرین متودهای

هتلداری است و بسیار مجهز و لوکس است.

 

چرا به همدان سفر کنیم؟

سفر به همدان یعنی سفر به شهر تاریخ و تمدن در غرب ایران. سفر به همدان یعنی دیدن کلی جاذبه‌ی تاریخی و لذت قدم زدن در خیابان‌های هگمتانه‌ی قدیم. در مرتفع‌ترین نقطه‌ی کوهستانی غرب ایران، در دامنه‌های کوه الوند، شهر همدان با آب و هوای خنک کوهستانی و طبیعت منحصر به فرد از کسانی که می‌خواهند حداقل یک بار سفر به شهر زیبای همدان را تجربه کنند، میزبانی می‌کند.

با اقامت در همدان چه جاهایی را ببینیم؟

در لیست جاهای دیدنی همدان یک جاذبه با اختلاف در صدر جدول خودنمایی می‌کند. غار علیصدر همدان، غاری که نه فقط یک جای دیدنی همدان، بلکه خودش می‌تواند دلیل سفر به همدان باشد. این غار که امکان قایقرانی و دیدن کانال‌های آبی درون غار را به بازدیدکنندگان می‌دهد در فهرست آثار ملی ایران هم ثبت شده است. دومین جای دیدنی همدان دهکده گنجنامه است. دهکده‌ای با خانه‌های روستایی و غاز و کتیبه باستانی و آبشار بزرگ گنجنامه. بازدید از دهکده گنجنامه همدان می‌تواند یک روز کامل از سفرتان را پوشش دهد. شیرسنگی همدان، آرامگاه بوعلی سینا و بازدید از موزه‌ی آن، قدم زدن در خیابان سنگ‌فرش شده‌ی بوعلی، میدان باشکوه و تاریخی امام، مقبره قدیس یهودی استرومردخای، مجموعه تاریخی حمام قلعه که حالا به موزه و رستوران تبدیل شده، بازار اصلی همدان، مسجد جامع همدان، شهر باستانی هگمتانه، کلیسای آنجلی و سنت استپانوس، گنبد علویان و موزه مردم‌شناسی همدان و آرامگاه باباطاهر عریان، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی همدان هستند. برای استراحت و قدم زدن و طبیعت گردی هم پارک مردم، بلوار ارم و لاین دوچرخه‌سواری‌اش، شهربازی رنگین کمان، پارک میررضی همدانی و رفتن به تپه و بام عباس آباد و قایق سواری در دریاچه‌اش گزینه‌های خوبی هستند. با رزرو هتل در همدان چند روزی را با خیال راحت به دیدن تمام جاذبه‌های همدان بپردازید.

 

در همدان چه غذایی بخوریم و چه سوغاتی بخریم؟

علاوه بر اینکه هتل‌های با کیفیت زیادی در همدان وجود دارد که همه مجهز به رستوران‌های خوب با بهترین غذاها هستند، در خیابان مهدیه در همدان هم می‌توانید تعداد زیادی فست فود و کافی‌شاپ و انواع و اقسام رستوران را پیدا کنید. اگر بخواهید در سفر به همدان غذاهای سنتی همدان را هم امتحان کنید گزینه‌هایی مثل آبگوشت قرمه همدان، آش برنج، آش بادمجان ملایر، آش اماج، آش هویج و جو، خورشت غوره بادمجان، آبگوشت فلفل همدان، آش کاچی همدان، کوفته مخصوص همدانی و کلی گزینه‌ی خوشمزه دیگر از غذاهای همدان برای شما وجود دارد. هتل‌های همدان هم از این قاعده مستثنا نیستند و با بهترین غذاهای محلی همدان پذیرای مسافران خواهند بود.

بهترین زمان سفر به شهر همدان و رزرو هتل‌های همدان چه فصلی است؟

با توجه به آب و هوای سرد و کوهستانی همدان، بهترین زمان سفر به همدان بهار و تابستان است تا از بادهای سرد و بارش برف و باران در امان باشید و از خنکی هوا لذت ببرید. اما برای عاشقان سفر دیدن یک شهر در برف هم خالی از لطف نیست. به هر حال همدان در نوروز در شلوغ‌ترین زمان خودش از لحاظ گردشگری قرار دارد. اسنپ‌تریپ با گارانتی اتاق به بهترین قیمت در فصل بهار و نوروز، همیشه اتاق‌هایی با بهترین قیمت برای مسافران همدان دارد تا با پر شدن هتل دلخواهتان در فصل پرمسافر همدان مواجه نشوید.

 

پیشنهادات گردشگران برای شما

برای سفر تابستانه خود میتوانید همین حالا اقدام کنید. تور های داخلی پیشنهای ما عبارتند از: تور کیش، تور قشم و غیره. همچنین، برای تور های خارجی ما تور مالدیو، تور ارمنستان، تور ترکیه از جمله تور استانبول و تور آنتالیا را به شما پیشنهاد میدهیم. تمامی این تور های را به صورت آنلاین از روی وبسایت و یا حتی حضوری میتوانید رزرو کنید.

همچنین شما می توانید از طریق آژانس گردشگران شیراز رزرو تمامی بلیط هواپیما ، بلیط هواپیمای خارجی ، خرید بلیط هواپیما ، بلیط هواپیمای لحظه آخری ، بلیط لحظه  اخری خود و همچنین  رزروهتل ، رزرو هتل خارجی به آسانی از طریق کارشناسان آژانس گردشگران شیراز انجام دهید

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com