هتل در مشهد نزدیک حرم

هتل در مشهد نزدیک حرم - هتل نزدیک حرم - هتل های مشهد

به‌ عنوان محبوب‌ترین مقصد گردشگری ایران، سالانه هزاران گردشگر به مشهد سفر می‌کنند و طبیعتاً هتل‌ در مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) از محبوبیت بالایی برخوردار است. با اقامت در این هتل ها می توانید به راحتی تا حرم مطهر پیاده روی کنید. علاوه بر این دسترسی بهتری به جذابیت های گردشگری و مکان های دیدنی شهر خواهید داشت. در این مقاله به ارائه بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر و ویژگی های هر کدام می پردازیم.

 

اقامت در هتل های نزدیک حرم با گروه گردشگران شیراز

شهر مشهد به دلیل میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی که هر ساله برای زیارت حرم مطهر امام هشتم شیعیان به این شهر سرازیر می شوند، دارای هتل ها و اقامتگاه های فراوانی است. از هتل های لاکچری و لوکس تا اقامتگاه های ساده و ارزان، همه نوع در این شهر یافت می شود. البته برای کسانی که با هدف زیارت امام رضا (ع) به این شهر سفر می کنند، نزدیکی هتل به حرم یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

گروه مسافرتی گردشگران شیراز با آگاهی از این نیاز متقاضیان، تور مشهد را با رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم ارائه می دهد. تورهای مشهد این گروه گردشگری با ارائه خدمات برتر تور شامل رزرو هتل نزدیک حرم، تدارک برنامه های گشت و گذار در شهر و بازدید از جذابیت های دیدنی مشهد از برترین تورهای گردشگری ایران محسوب می شود.

هتل در مشهد نزدیک حرم - هتل نزدیک حرم - هتل های مشهد

هتل های لوکس در مشهد نزدیک حرم

کمتر گردشگری را پیدا می کنید که از سفر به شهرهای ایران و به ویژه سفر زیارتی به مشهد مقدس خاطرات خوبی نداشته باشد. بخش زیادی از این خاطرات خوب و ماندگار به هتل و اقامتگاه و خدمات آن ها مرتبط است. در واقع دوری و نزدیکی به حرم مطهر و همچنین نوع خدمات هتل ها و دارا بودن رستوران های باکیفیت می تواند سفر ما به این شهر را ماندگار کند. در این مقاله با لیست مجلل ترین و لوکس ترین هتل های مشهد آشنا می شوید که مهم ترین مزیت آن ها نزدیکی به حرم مطهر است.

 

هتل الماس 2

مسافت تا حرم امام رضا1.54 کیلومتر، 5 دقیقه پیاده روی تا حرم
امکاناتدارای امکانات هتل 4 ستاره با 25 طبقه: ترانسفر فرودگاهی، تهویه مطبوع اتاق ها، تلویزیون، جکوزی، مرکز تجاری و خدمات چاپ و کپی، سالن کنفرانس بزرگ، رستوران های لوکس با غذاهای ایرانی و بین المللی
ویژگی منحصربه فردتسلط کارکنان پذیرش به زبان انگلیسی و عربی

سرو صبحانه وگان (گیاه خواری)

 

هتل الماس (2) از بهترین هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) با امکانات لاکچری است. این هتل دارای وای فای رایگان در همه اتاق ها و چشم انداز زیبایی از شهر مشهد می باشد. هتل الماس با وجود تراس و سالن استراحت مشترک و اتاق های دارای نشیمن از بهترین هتل های مشهد محسوب می شود. هر اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع، میز و تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس و حمام اختصاصی است. صبحانه وگان نیز برای گیاه خوارها هر روز صبح در این هتل سرو می شود.

میهمانان می توانند از انواع وعده های غذایی رستوران هتل شامل انواع پیتزا، غذاهای دریایی و غذاهای خاورمیانه و غذاهای گوشت حلال لذت ببرند. کارکنان این هتل بسیار صمیمی و مودب هستند. وجود اتاق های راحت با تمام امکانات و سرو صبحانه همراه با نمای فوق العاده طبقه 17 از ویژگی های مهم اقامت در این هتل به شمار می آید.

 

 

هتل بین المللی قصر طلایی

مسافت تا حرم امام رضا2.14 کیلومتر، کمتر از 8 دقیقه پیاده روی
امکاناتدارای 20 طبقه و 600 اتاق (یک نفره، 2 نفره، رویال، اتاق ملکه)، 3 رستوران مجلل، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی، بازی های کامپیوتری
ویژگی منحصربه فردهتل 5 ستاره با امکانات لوکس و مجلل نزدیک حرم

 

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در منطقه ای به مساحت 6 هکتار در سال 1389 تاسیس شده است. هتل قصر طلایی یکی از جذاب ترین و زیباترین هتل های ایران و از هتل های نزدیک حرم محسوب می شود. مراکز خرید زیادی در نزدیکی این هتل وجود دارد. از موارد مهم در مورد این هتل کیفیت بالای غذای رستوران و وجود کارکنان مودب و منظم است.

 

هتل درویشی مشهد

مسافت تا حرم امام رضا1.7 کیلومتری حرم، 20 دقیقه پیاده روی
امکاناتهتل 5 ستاره و دارای 25 طبقه و 230 سوئیت و اتاق، چندین رستوران، روف گاردن، سالن بدنسازی و تناسب اندام، فروشگاه های خرید سوغاتی
ویژگی منحصربه فردمجلل ترین هتل مشهد در نزدیکی حرم

 

هتل مجلل درویشی رتبه اول در لیست هتل های مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) است. این هتل 5 ستاره همه امکانات مورد انتظار در یک هتل باکیفیت و با کلاس را دارا می باشد. هتل درویشی در خیابان امام رضا، همان خیابان منتهی به حرم مطهر واقع شده و تا حرم 20 دقیقه پیاده روی فاصله بیشتر ندارد.

اتاق های 25 طبقه این هتل مشرف به منظره ای زیبا از حرم مطهر هستند. درویشی یک انتخاب محبوب برای افرادی است که به دنبال هتلی مجلل در نزدیکی حرم مطهر هستند. هتل درویشی مشهد ترکیبی از فرهنگ سنتی غنی و آرامش و راحتی زندگی مدرن است. با رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم یک اقامت به یاد ماندنی در بهترین هتل شهر امام رضا (ع) خواهید داشت.

این هتل در منطقه مرکزی مشهد واقع شده و فروشگاه های کوچک زیادی در خیابان این هتل وجود دارد. همچنین یک قطار شهری و مترو در نزدیکی آن قرار دارد. از جمله خدمات هتل می توان صبحانه با مواد تازه و طعم محلی را نام برد. نوشیدنی های زیاد مانند آب هویج تازه و آب سیب تازه هر روز در این هتل سرو می شود. فضای تمیز و راحت اتاق ها به همراه ملحفه های تمیز و وجود همه نوع امکانات برای اقامت دلپذیر این هتل را در زمره هتل های خوب مشهد قرار داده که نزدیک حرم هستند. علاوه بر همه این ها، هتل درویشی یک گزینه فوق العاده مقرون به صرفه است که دارای قیمت هتل در مشهد نزدیک حرم ارزان می باشد.

 

هتل جواد مشهد

مسافت تا حرم امام رضا0.8 کیلومتر، 10 دقیقه پیاده روی
امکاناتفضایی آرام و دنج، دارای پارکینگ، فروشگاه خرید سوغاتی و رستوران، دارای چشم اندازی عالی از حرم، بوفه صبحانه رایگان، اینترنت پرسرعت، سالن بدنسازی، اسپا و اتاق های بسیار مجهز
ویژگی منحصربه فردنزدیک ترین هتل 4 ستاره به حرم امام رضا

 

هتل جواد که در سال 1389 به طور کامل بازسازی، طراحی و مبله شد، از بهترین هتل در مشهد نزدیک حرم ارزان و به صرفه می باشد. این هتل خدمات و اقامتگاه های راحت به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) را ارائه می دهد. هتل جواد نزدیکترین هتل 4 ستاره به حرم مطهر است. قیمت هتل در مشهد نزدیک حرم با غذا بسیار مناسب می باشد.

مسافران با رزرو این هتل در مشهد نزدیک حرم و اقامت در آن سه گزینه برای صرف غذا دارند: خوردن غذا در یک رستوران در طبقه بالا یا در یک فست فود در لابی، و یا در یک کافی شاپ در طبقه پایین.

در سال 2017، سالن بدنسازی و اسپا هتل جواد افتتاح شد و مسافران پس از یک روز پرمشغله، می توانند در این سالن های بدنسازی دوباره انرژی بگیرند. هتل جواد مدیریت و برگزاری مجالس ضیافت و مجالس عروسی را نیز عهده دار می باشد. مسافران در هتل جواد آسایش، راحتی و خدمات در سطح بالا را تجربه می کنند.

از آن جا که این هتل در کنار حرم واقع شده، بنابراین بازدید از شهر بسیار راحت و بدون اتلاف وقت است. اتاق های هتل راحت و تمیز و کارکنان آن مودب و منظم هستند.

 

هتل ایران

مسافت تا حرم امام رضا0.77 کیلومتر، کمتر از 5 دقیقه پیاده روی
امکاناتاتاق ها دارای تهویه مطبوع، صندوق امانات خصوصی، مینی بار و حمام با امکانات رفاهی، رستوران با غذاهای متنوع
ویژگی منحصربه فردنزدیک ترین هتل به بازار مشهد

 

هتل ایران که در مرکز شهر مشهد و نزدیک به حرم مطهر قرار دارد، به مراکز خرید و دیگر جاذبه های گردشگری این شهر بسیار نزدیک است. دسترسی به اینترنت بی سیم در همه اتاق ها و لابی هتل امکان پذیر است.

مسافران می توانند از صرف غذا در رستوران هتل با سرو غذاهای ایرانی و بین المللی لذت ببرند یا در کافی شاپ آن نوشیدنی های گرم/سرد را سرو کنند. صرف غذا در اتاق از طریق سرویس اتاق شبانه روزی و خدمات خشکشویی و تاکسی از دیگر خدمات این هتل برای مهمانان است. این هتل دقیقا نزدیک بازار مشهد قرار دارد و دارای موقعیت مکانی بسیار خوب با فاصله کم با ایستگاه مترو است. این هتل از همه نظر خوب و راحت است.

 

هتل هما 2

مسافت تا حرم امام رضا5.84 کیلومتر، کمتر از 5 دقیقه پیاده روی
امکاناتاتاق ها دارای مینی بار، چای ساز و قهوه جوش، تلویزیون ماهواره ای، میز آرایش، دسترسی به اینترنت و سرویس بهداشتی داخل سوئیت با وان، دوش و سشوار
ویژگی منحصربه فردنزدیکی به بهترین مراکز خرید و همچنین حرم مطهر

 

هتل هما 2 از هتل های 5 ستاره در مرکز شهر و در نزدیکی بوتیک های بلوار سجاد و مرکز خرید پروما مشهد واقع شده است. این هتل در چند کیلومتری آرامگاه نادرشاه افشار از جمله هتل های مجلل مشهد است که بر روی یک پارک ساخته شده است.

رستوران داخل هتل غذاهای ایرانی و بین المللی و کافه 24 ساعته فست فود سرو می کند. علاوه بر این، بساط شیرینی‌ و چای یا قهوه بعدازظهر به پا است و مسافران می‌توانند در باغ این هتل در کنار شنیدن موسیقی سنتی ایرانی از نوشیدنی‌ها و تنقلات محلی لذت ببرند. امکانات تفریحی شامل استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، اتاق بخار و مرکز تناسب اندام است. حرم مطهر امام رضا، پارک نادرشاه، پارک فردوسی، پارک کوه سنگی و مجموعه کوهستان پارک شادی از مقاصد گردشگری نزدیک به این هتل هستند. فرودگاه بین المللی مشهد تقریباً 19 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

 

هتل بین المللی پارس مشهد

مسافت تا حرم امام رضا5.05 کیلومتر، کمتر از 5 دقیقه پیاده روی
امکاناتهتل 5 ستاره دارای 227 اتاق، امکانات تفریحی شامل: استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا و مرکز تناسب اندام، امکانات کنفرانس و جلسه های کاری، مرکز تجاری و پارکینگ
ویژگی منحصربه فرددارای سرویس اتاق 24 ساعته (ارائه خدمات و سرو غذا در هر ساعت از شبانه روز)

 

هتل بین المللی پارس از هتل های 5 ستاره مشهد در منطقه وکیل آباد، در فاصله کوتاهی تا ایستگاه مترو صیاد شیرازی و تقریباً در 22 کیلومتری مرکز شهر مشهد واقع شده است. اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تلفن IDD، دسترسی به WiFi، سشوار و حمام اختصاصی است. صبحانه رایگان در رستوران داخلی به همراه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می شود.

علاوه بر این، مسافران می توانند از میان وعده ها و نوشیدنی های سبک کافی شاپ لابی میان وعده خود را انتخاب کنند. هتل پارس از بهترین هتل در مشهد نزدیک حرم با غذا است. حرم مطهر امام رضا، پارک نادرشاه، پارک فردوسی، پارک کوه سنگی و مجموعه کوهستان پارک شادی از مقاصد گردشگری نزدیک به این هتل هستند. فرودگاه بین المللی مشهد حدود 21 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

 

هتل پردیسان

مسافت تا حرم امام رضا7.25 کیلومتر، حدود 20 دقیقه پیاده روی
امکاناتهتل 5 ستاره و امکانات تفریحی شامل: زمین تنیس، سالن بدنسازی با مجموعه ای از دستگاه های بدنسازی، سونا، استخر، جکوزی و میزهای بیلیارد، ماساژ درمانی، دسترسی به اینترنت بی سیم، مرکز نگهداری از کودکان، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، رزرو بلیط، گشت شهری و خدمات حمل و نقل رایگان به حرم مطهر
ویژگی منحصربه فرددارای فضاهای سبز و بی نظیر در بهترین منطقه آب و هوایی مشهد

 

هتل 5 ستاره پردیسان در جنوب غربی مشهد قرار دارد. اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون ماهواره ای، قسمت نشیمن، تلفن، میز کار و حمام با امکانات رفاهی هستند. مسافران برای صرف غذا می توانند از میان 3 رستوران در محل و همچنین کافی شاپ 24 ساعته آن غذای خود را انتخاب کنند. 160 واحد اقامتی این هتل شامل اتاق های امپراتوری، سلطنتی، دوبلکس و سوئیت های دو نفره و یک نفره با طراحی های داخلی زیبا هستند. وقتی در هتل پردیسان هستید، گویی در بهشت ​​هستید!

بوفه صبحانه، ناهار و شام رایگان با پرداخت هزینه در این هتل دسترس است و یک اتوبوس کار حمل و نقل به حرم مطهر را به صورت رایگان انجام می دهد. هتل پردیسان به جاذبه های گردشگری مانند طرقبه، شاندیز، کوه سنگی و پارک ملت مشهد نزدیک است. این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 

دیگر هتل های مشهد نزدیک حرم

لیست هتل مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) هنوز تمام نشده و ادامه دارد…

در ادامه بهترین هتل های مشهد بر اساس فاکتور نزدیکی به حرم و بر اساس رتبه بندی ستاره آن ها ارائه شده اند:

هتل های نزدیک حرمکیفیت هتل/ رتبه بندیفاصله تا حرمامکاناتآدرس
هتل مدینه الرضاعالی- 5 ستاره150 متری حرم/ 5 دقیقه پیاده روی تا حرمتنها رستوران گردان در مشهد، اتاق بازی کودکان و خدمات نگهداری کودکان، کتابخانه و استخرمشهد، حرم مطهر، خیابان شیرازی
هتل اترکخوب- 4 ستاره800 متری حرم/ 12 دقیقه پیاده روی تا حرمپارکینگ، فروشگاه خرید سوغاتی، رستورانمشهد، میدان بیت المقدس
هتل هاتراخوب- 3 ستاره10 دقیقه پیاده روی تا حرمدارای 9 طبقه، دارای منظره زیبا از حرم و شهر مشهد، معماری حرفه ای، رستوران و کافی شاپ باکیفیت، پرسنل حرفه ایمشهد، خیابان دانش غربی، سرشور 37
حیات شرقخوب- 3 ستاره15 دقیقه پیاده روی تا حرمنزدیک به مرکز خرید آرمان، رستوران مجلل، بالکن های مشرف به حرممشهد، خیابان نواب صفوی، جنب مرکز خرید آرمان
جواهر شرقخوب- 3 ستاره15 دقیقه پیاده روی تا حرمدارای رستوران مجلل با سرآشپز بین المللی، سالن ماساژ، ترانسفر فرودگاهیمشهد، خیابان امام رضا، فرعی امام رضا 6
هتل سهندخوب- 3 ستاره500 متری حرمترانسفر رایگان، تورهای گشت و گذار روزانه در شهر، پذیرایی فول برد (ناهار  و شام رایگان)مشهد، خیابان امام رضا، کوچه کربلا، فرعی امام رضا 2
هتل اطلسخوب- 3 ستاره3 دقیقه پیاده روی تا حرماز قدیمی ترین هتل های مشهد، دارای رستوران، نزدیک پارک میرزا کوچک خان و بازار رضامشهد، خیابان امام رضا، میدان آب
هتل بشراخوب- 2 ستارهدرست روبه روی باب الجواد حرمدارای معماری زیبا، دارای چندین جواهر و طلا فروشی، پارچه فروشی، رستورانمشهد، خیابان خسروی نو، باب الجواد
هتل ادریسخوب- 2 ستارهکمتر از یک دقیقه پیاده روی تا حرمنزدیک ترین هتل به حرم مطهر، دارای 71 سوئیت آپارتمان و 2 رستورانمشهد، میدان بیت المقدس، ورودی باب
هتل قصر شمسمتوسط- یک ستاره8 دقیقه پیاده روی تا حرماز ارزان ترین هتل آپارتمان های مشهد، نزدیک بازار رضا و مرکز خرید آسمان، دارای آشپزخانه در هر اتاقمشهد، امام رضا 8، چهارراه دوم، رجب زاده 16
هتل آپارتمان پرهاممتوسط- یک ستاره6 دقیقه پیاده روی تا حرماز ارزان ترین هتل آپارتمان های مشهد، نزدیک به ترمینال و ایستگاه قطار مشهد (در فاصله 15 دقیقه ای)مشهد، خیابان آخوند خراسانی

 

هتل در مشهد نزدیک حرم - هتل نزدیک حرم - هتل های مشهد

سخن آخر

در این مقاله به ارائه اطلاعات لازم در مورد هتل در مشهد نزدیک حرم پرداختیم. مقوله نزدیکی به حرم مطهر یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب هتل و اقامتگاه در مشهد مقدس است. جالب است که بسیاری از هتل های 5 ستاره مانند هتل هما، هتل پردیسان، هتل اطلس و غیره در نزدیکی حرم مطهر قرار دارند! فاصله برخی از هتل ها تا حرم کمتر از 5 دقیقه می باشد و این ویژگی نقش مهمی در رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم دارد. گروه مسافرتی گردشگران شیراز با ارائه تورهای مشهد نزدیک ترین هتل به حرم مطهر را در برنامه تور قرار داده اند تا لذت این سفر صد چندان شود!

 

سوالات متداول

  1. مهم ترین ویژگی هتل الماس 2 در مشهد چیست؟

تسلط کارکنان به زبان های انگلیسی و عربی و سرو صبحانه برای گیاهخواران

  1. مجلل ترین و لوکس ترین هتل در مشهد نزدیک حرم کدام است؟

هتل درویشی

  1. هتل 5 ستاره بسیار باکیفیت در نزدیکی حرم امام رضا (ع) کدام است؟

هتل بین المللی قصر طلایی

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوع تور را انتخاب کنید
شعبه شیرازمال: 07191009291

بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲- مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم - واحد ۲۰۴

شعبه رودکی: 07191009293

بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران