گردشگران شیراز لوگو
نکته کلیدی در خرید بلیط هواپیما

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

نکته کلیدی در خرید بلیط هواپیما

سرفصل های مقاله

سفر شاید لذت بخش ترین تجربه انسان از زندگی باشد، اما از آن جا که نمی توانید به همه مقصدهای رویایی خود رانندگی کنید، سفر هوایی سریع ترین و تنها راه ممکن برای رسیدن به این مقصدها است!

و اولین موضوع در مورد برنامه ریزی برای یک سفر داخلی یا خارجی تهیه بلیط هواپیما است. در واقع قدم اول برای مسافرت های کوتاه یا طولانی با خرید یا رزرو بلیط شروع می شود. اما تا کنون به این فکر کرده اید که چه عواملی می تواند بر قیمت بلیط و یا راحتی پرواز تاثیر داشته باشد؟ یا نحوه رزرو بلیط برای سفرهای خارجی چگونه است؟ یا برای خرید بلیط هواپیما چه مدارکی لازم دارید؟

ما کارشناسان گروه مسافرتی گردشگران شیراز در این مقاله به این سوال های شما پاسخ می دهیم و چندین نکته کلیدی در خرید بلیط هواپیما را برای راهنمایی شما ارائه می دهیم. اگر به زودی باید چمدان هایتان را ببندید و راهی شهر یا کشوری دور شوید، خواندن این مقاله کوتاه چند دقیقه ای را از دست ندهید!

 

چه زمانی بلیط هواپیما را رزرو کنیم؟

بسیاری از خطوط هوایی معتبر جهان بهترین بلیط های خود را حداکثر 6 ماه قبل از پرواز به فروش می رسانند. البته همیشه هم این طور نیست، خطوط هوایی آمریکا ایرلاین American Airline یا Alaska Airline 330 روز قبل از پرواز بلیط های خود را برای رزرو و فروش عرضه می کنند!

اما به طور کلی بهترین زمان برای رزرو یا خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی حدود 11 ماه قبل از پرواز است. در مورد پروازهای داخلی دست شما بازتر است و گزینه های زیادی دارید. البته اگر برای سفر داخلی و خارجی خود برنامه ریزی دقیقی دارید، با رزرو بلیط های ارزان و کم هزینه مدت ها قبل از پرواز می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

نکته کلیدی در خرید بلیط هواپیما

9 نکته مهم برای خرید بلیط هواپیما

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که برای خرید بلیط هواپیما چه باید کرد؟ و یا به منظور رزرو بلیط سفرهای خارجی و داخلی چه مواردی را باید مد نظر قرار داد؟ برخی از مهم ترین نکات مهم سفر با هواپیما و همچنین خرید بلیط هواپیما عبارت است از:

 

 بلیط هواپیما ارزان و اقتصادی یا گران و درجه یک؟

شاید شما هم وسوسه شوید که ارزان ترین بلیط موجود را رزرو کنید، اما فراموش نکنید که اقتصادی و ارزان بودن بلیط چندان هم خوب نیست. برای یکی از سفرهایم از پیدا کردن یک بلیط ارزان و مقرون به صرفه بسیار خوشحال شدم، اما بعداً متوجه شدم که بلیط ارزان من به این معنی است که نمی توانم صندلی ام را انتخاب کنم و نمی ‌توانم چمدان دستی به همراه خودم به کابین ببرم!

اگر کمی بیشتر می ‌پرداختم، می ‌توانستم چمدان دستی را رایگان به داخل کابین ببرم و روی صندلی دلخواه بنشینم!

 

توجه به اعتبار و شهرت خطوط هوایی

یکی از نکات مهم خرید بلیط هواپیما شهرت آن ایرلاین، از خدمات مسافر تا امکانات رفاهی در پرواز است. قبل از رزرو یا خرید بلیط هواپیما اکونومی خارجی و داخلی نکات زیر را بررسی کنید:

  • کارکنان آن خط هوایی چگونه با مشتریان خود رفتار می کنند؟
  • آیا وای فای رایگان و در حین پرواز وجود دارد؟
  • آیا سرگرمی و بازی های خاصی برای کودکان در هواپیما وجود دارد؟
  • آیا علاوه بر وعده های غذایی تنقلات و نوشیدنی نیز سرو می شود؟
  • میزان راحتی صندلی ها چقدر است؟

این چیزها ممکن است برای سفر اولی چه داخلی و چه خارجی چندان به نظر شما مهم نباشد. اما پس از 5 ساعت پرواز با مهماندار بی ادب، صندلی‌ های ناراحت و تنگ، بدون سرو تنقلات و کلافه شدن از بی حوصلگی کودک خود به اهمیت این خدمات پی می برید!

 

چقدر بار مجاز است؟

به ندرت پیش می آید که ما بدون بردن چمدان های متعدد سفر کنیم، بنابراین درک میزان بار مجاز یا تعداد چمدان یک شرکت هواپیمایی اهمیت زیادی دارد. بنابراین از نکات مهم برای خرید بلیط هواپیما آگاهی از میزان بار مجازی است که می توانید همراه ببرید. اگر وسایل خود را در چمدان ‌های چرخدار می گذارید، حداکثر اندازه مجاز برای چمدان‌ های چرخدار را بررسی کنید.

اگر چمدان های زیاد و یا اقلام بزرگی به همراه دارید، قبل از رزرو یا خرید بلیط از سایت خرید و رزرو بلیط هواپیما یا آژانس های مسافرتی هزینه بارهای اضافی را سوال کنید. گاهی هزینه اضافه بار و یا اقلام سنگین و بزرگ بیشتر از قیمت بلیط هواپیما می شود!

برخی از خطوط هوایی معتبر و جهانی اجازه می دهند مسافران وسایلی مانند چوب اسکی خود را به رایگان همراه ببرند. در حالی که برخی دیگر برای حمل چمدان های بزرگ بیشتر از 70 دلار دریافت می کنند.

 

در چه زمانی از سال سفر کنیم؟

همیشه نمی توانیم در آب و هوای عالی سفر کنیم و انتظار داشته باشیم که در هر زمان سفر بدون مشکلی را در پیش رو داشته باشیم. گرچه می توانیم تا حدودی زمان سفر را تعیین کنیم. مثلاً اگر نگران لغو شدن پرواز هستید و یا نمی خواهید در طوفان و کولاک گیر کنید، بهتر است تعطیلات کریسمس را در خانه خودتان بگذرانید تا در هوای طوفانی بین زمین و آسمان!

با این حال این یکی از نکات مهم خرید بلیط هواپیما است که اگر مجبور هستید در فصل برف و سرما سفر کنید، بلیط خود را برای اولین ساعت صبح رزرو کنید. زیرا در بیشتر موارد، هواپیما از شب قبل در فرودگاه است و لازم نیست نگران و منتظر رسیدن هواپیما باشید و به موقع خارج پرواز خواهید کرد.

 

پاسپورت، ویزا و شرایط واکسیناسیون

از شرایط مهم در نحوه خرید بلیط هواپیما خارجی دارا بودن پاسپورت و ویزا و کارت واکسیناسیون است. در واقع اگر به خارج از کشور سفر می کنید، قبل از اینکه به قیمت بالای یک پرواز بین المللی فکر کنید، باید مطمئن شوید که آیا دارای شرایط لازم برای ورود به آن کشور خارجی هستید؟ یا مدارک لازم برای بلیط هواپیما داخلی یا خارجی را دارید؟

برخی از کشورهای جهان برای صدور مجوز ورود به آن کشور شرایط سلامتی مسافر را از لحاظ برخی بیماری ها مانند سل، ایدز و یا بیماری های صعب العلاج بررسی می کنند. قبل از رزرو و خرید بلیط هواپیما ضروری است که بررسی کنید آیا برای سفر به آن کشور به ویزا نیاز دارید یا خیر. برخی از کشورها برای هر مسافری به ویزا نیاز دارند، برخی دیگر فقط به یک پاسپورت معتبر! (گرچه این شرط این روزها برای ما ایرانی ها صدق نمی کند!)

اگر مجبور به کنسل کردن بلیط خود هستید، زودتر اقدام کنید تا حداقل پول خود را از دست ندهید.

نکته کلیدی در خرید بلیط هواپیما

رزرو صندلی مناسب

از دیگر نکات مهم خرید بلیط هواپیما انتخاب صندلی ها به گونه ای است که کنار یکدیگر باشید (در مورد یک خانواده). گرچه به جز این موضوع چیزهای دیگری وجود دارد که اهمیت زیادی دارند. مثلاً اگر یک عضو خانواده شما در سفر دچار حالت تهوع می شود، بهتر است صندلی جلو هواپیما را برای او رزرو کنید. اگر از سفر هوایی ترس زیاد و یا در اصطلاح فوبیای پرواز دارید، بهتر است در صندلی های وسط هواپیما بنشینید. صندلی های وسط و عقب هواپیما امن ترین مکان هواپیما هستند.

شاید نشستن در سمت سایه دار هواپیما برای شما راحت تر باشید، برای انتخاب صندلی مناسب از سایت خرید بلیط هواپیما به این نکات توجه کنید. اگر هیچ هزینه اضافی برای نشستن بر روی هر صندلی وجود ندارد، چرا سوال نکنید که کدام سمت نمای بهتری دارد؟ اگر این احتمال وجود دارد که در طی پرواز شفق قطبی را ببیند، می توانید سمت شمالی هواپیما را انتخاب کنید.

 

مدت زمان ترانزیت فرودگاهی

گاهی برای سفرهای خارجی به دلیل مسافت های طولانی، پرواز مستقیم به کشور مقصد امکان پذیر نیست و باید در چندین کشور توقف و پروازهای خود را عوض کنید. قبل از رزرو یا خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی همه جزئیات تغییر پروازها و ترانزیت های فرودگاهی را بررسی کنید!

این که چه مدت در آن فرودگاه خواهید بود، آیا آن فرودگاه دارای امکانات رفاهی و هتل و غیره می باشد و مدت زمان انتظار برای پرواز بعدی اهمیت زیادی دارد. گاهی باید یک تا سه روز را در یک فرودگاه منتظر پرواز بعدی باشیم و گاهی 15 دقیقه!

وقتی بلیط هواپیما خارجی را رزرو می کنید، همه این موارد را به دقت بررسی کنید!

 

زمان مناسب برای پرواز

اگر برای رفتن به تعطیلات رسمی و یا روزهای شلوغ سال قصد خرید یا رزرو بلیط هواپیما را دارید، باید تاخیرها و صف های طولانی بررسی مدارک و بلیط و همچنین تحویل چمدان ها را نیز در نظر بگیرید.

اگر ترجیح می دهید در ساکت ترین و خلوت ترین زمان به فرودگاه بروید، گرچه فقط یک نفر شما را چک می کند و فقط یک صف خلوت وجود دارد، اما ممکن است هیچ یک از رستوران ها و فروشگاه های فرودگاه باز نباشند و کلاً فضای خسته کننده ای باشد. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه چیزی شخصاً برای شما مهمتر است: بدون استرس و در زمان خلوت از فرودگاه عبور کنید یا در شلوغ ترین زمان فرودگاه از دیدن فروشگاه های باز و آدم های در حال رفت و آمد کلافه شوید!

البته این را نیز در نظر بگیرید که هر چه فرودگاه شلوغ تر باشد، احتمال تاخیر پروازها بیشتر است. زیرا بین پروازها زمان بسیار کمتری برای آماده کردن مجدد هواپیما وجود دارد.

از نکات مهم خرید بلیط هواپیما این است که بهترین زمان پرواز بدون تاخیر بین ساعت 6 صبح تا 8 صبح است. همچنین خلوت ترین روزهای فرودگاه یکشنبه ها، دوشنبه ها و سه‌شنبه هاست.

 

هتل یا محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید

فرقی نمی‌ کند پرواز درجه یک، تجاری، ممتاز یا اقتصادی را انتخاب کنید، باید بلیط پرواز و هتل و محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید تا مطمئن شوید راحت ‌ترین مکان را برای استراحت پس از یک پرواز طولانی دارید.

 

4 کلاس پروازی برای سفرهای خارجی

شاید برایتان جالب باشد که برای سفر به یک کشور خارجی کلاس های پروازی متفاوتی وجود دارد. کلاس های پروازی از نوع ارزان و اقتصادی تا فرست کلاس طبقه بندی می شوند و بر اساس هزینه ای که پرداخت می کنید، می توانید یکی از 4 نوع کلاس پروازی را رزرو کنید. کلاس های پروازی بر اساس نوع صندلی، امکانات و امتیازها و خدمات رفاهی به 4 گروه اکونومی یا اقتصادی، پریمیوم، تجاری و فرست کلاس تقسیم می شوند. در جدول زیر به ارائه تفاوت های هر یک از این کلاس ها می پردازیم:

انواع کلاس های پروازی هزینه بلیط نوع صندلی فاصله بین صندلی ها خدمات و امکانات
کلاس اکونومی (اقتصادی)

Economy Class

ارزان/ بدون خدمات لوکس/مقرون به صرفه صندلی باریک با 40 تا 48 سانتی متر عرض حدود 86 سانتی متر میان وعده/ نوشیدنی/ فیلم و موسیقی
کلاس پریمیوم اکونومی (اقتصادی ممتاز)

Premium Economy

متوسط/ خدمات باکیفیت تر صندلی های پهن تر/ فضای پا بیشتر فاصله بیشتر/ صندلی ها در جلوی هواپیما یک وعده غذای رایگان/ بار اضافی/ کیت های رفاهی
کلاس تجاری Business Class گران/ خدمات عالی و با کیفیت بالا صندلی ها پهن تر با قابلیت خم شدن به پشت فاصله صندلی ها از هم زیاد/ صندلی ها در ردیف جلوی هواپیما غذای کامل/ کیت رفاهی/ سرگرمی حین پرواز/منوی غذای دلخواه/ سرویس مینی بار/ صفحه نمایش بزرگ/ شامپاین و نوشیدنی های دیگر/ دسترسی به سالن هواپیما
درجه یک First Class بسیار گران/بالاترین کیفیت و خدمات فضای پای زیاد/ صندلی بسیار راحت، نرم و قابل تنظیم/ دارای ماساژور/وجود در برای حفظ حریم خصوصی فاصله زیاد صندلی ها از هم/ صندلی های کشیده و دراز خدمات غذای کامل/منوی غذاهای متنوع/ لپ تاپ و تلویزیون/ دیرتر از همه سوار شدن و زودتر پیاده شدن/ دسترسی به وای فای/وجود سوئیت های 3 اتاقه/ حمام و دوش اختصاصی

 

نکته کلیدی در خرید بلیط هواپیما

 

8 نکته مهم قبل از رزرو یا خرید بلیط هواپیما خارجی

قبل از اینکه وارد سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما شوید و برای خرید بلیط هواپیما و یا رزرو آن اقدام کنید، توجه به 8 مورد زیر الزامی است:

  • نرخ بلیط پروازهای خطوط هوایی صبح روزهای سه شنبه اعلام می شود. اگر قصد رزرو ارزان ترین بلیط پرواز را دارید، سه شنبه ها را از دست ندهید!
  • بلیط لحظه آخر یا لست سکند چندان ارزان نیست، بنابراین برای خرید یا رزرو بلیط خارجی یا داخلی تا آخرین لحظه صبر نکنید.
  • روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه خلوت ترین روزهای پرواز هستند که شانس یافتن بلیط ارزان تر و اقتصادی تر بیشتر است. پروازهای صبح زود نیز قیمت کمتری دارند، دلیل آن نیز شیرین بودن خواب صبحگاهی است!
  • اگر به دنبال بلیط با قیمت مناسب هستید، برخی از هزینه های اضافی را حذف کنید. بسیاری از خطوط هوایی برای خدمات لاکچری خود هزینه دریافت می کنند.
  • اگر بلیط پرواز خود را از طریق آنلاین رزرو می کنید، توجه کنید که برخی از خطوط هوایی هزینه انتخاب صندلی را از شما دریافت و به قیمت خرید بلیط اضافه می کنند. برخی از بهترین صندلی‌ ها تا روز پرواز خالی می مانند و می توانید با انتخاب آن ها یک سفر خوب و راحت را تجربه کنید.
  • پروازهای داخلی سرو یک وعده غذای رایگان را به عنوان خدمات خود در نظر می گیرند که چندان چنگی به دل نمی زند! بنابراین با همراه بردن یک ساندویچ کوچک خانگی، آجیل و یا میوه نه تنها از خوردن غذای سالم بهره مند می شوید بلکه از پرداخت هزینه منوی گران پرواز راحت می شوید!
  • از دیگر نکات مهم خرید بلیط هواپیما: بهترین زمان برای رزرو بلیط های ارزان برای سفرهای خارجی ماه های سرد سال و گران ترین و شلوغ ترین زمان تابستان است.
  • سعی کنید از قرار دادن وسایل اضافی و همراه بردن یک عالمه لباس و کفش خودداری کنید. سبکبار سفر کردن و به اندازه نیاز بار به همراه بردن هنر است!

 

 

بهترین ها و بدترین ها برای خرید بلیط سفرهای خارجی

یکی از موارد مهم برای خرید بلیط هواپیما اکونومی خارجی این است که در پرهزینه ترین زمان ها سفر نکنید. در واقع در این زمان ها نه تنها قیمت بلیط هواپیماها و خطوط هوایی به بالاترین حد خود می رسد بلکه هزینه های سفر، هزینه رزرو هتل و خدمات آن نیز افزایش می یابد. بر این اساس در جدول زیر بهترین ها و بدترین های خرید بلیط های خارجی را ارائه می دهیم:

بهترین روزهای هفته برای پرواز سه شنبه ها و چهارشنبه ها (افراد کمتری در این روزها به سفر می روند!)
بدترین روزهای هفته برای پرواز یکشنبه، دوشنبه و جمعه (هم برای مسافرت تفریحی و هم تجاری!)
بدترین روزها برای سفر در تعطیلات چهارشنبه قبل از روز شکرگزاری Thanksgiving

یکشنبه بعد از روز شکرگزاری

جمعه قبل از تعطیلات کریسمس

یک روز بعد از سال نو New Year’s Day

بدترین زمان برای تعطیلات روزهای تعطیلات بهاری در ماه مارچ (اسفند) و ژوئن ( خرداد)
بهترین زمان برای رزرو تعطیلات دسامبر (آذر و دی) 83 روز قبل از حرکت
بهترین زمان برای رزرو روز شکرگزاری Thanksgiving قبل از هالووین  Halloween

 

 

از چه سایت هایی بلیط هواپیما را رزرو کنیم؟

اگر همین حالا عباراتی مانند «سایت خرید بلیط هواپیما»، «خرید بلیط هواپیما اکونومی» و «برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما چه باید کرد؟» را در گوگل جستجو کنید، هزاران سایت فروش آنلاین بلیط روی صفحه مانیتور شما ظاهر می شود. اما به کدام سایت می توان اطمینان کرد؟ مدارک لازم برای بلیط هواپیما داخلی و خارجی را با چه اعتمادی در این سایت ها بارگذاری کرد؟ در این بخش چند ویژگی مهم سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی را ارائه می دهیم:

  • از وب سایت های معتبر و مطرح در سطح کشور و یا در سطح بین المللی بلیط خود را به طور آنلاین خریداری کنید.
  • آژانس های مسافرتی معتبر هزینه های رزرو و یا خرید بلیط را منصفانه اعلام می کنند. بنابراین گول قیمت های بسیار پایین و با تخفیف های زیاد برخی از سایت ها را نخوردید. گروه مسافرتی گردشگران شیراز بهترین مرجع مطمئن برای اطلاع از قیمت واقعی بلیط های داخلی و خارجی است.
  • از دیگر نکات مهم خرید بلیط هواپیما از طریق آنلاین داشتن نماد اعتماد الکترونیکی آن سایت است که نشانگر امنیت بانکی و اطلاعات شخصی مشتریان است.
  • امکان کنسلی بلیط هواپیما و یا تغییر روز و ساعت پرواز با کسر جریمه، ارائه تقویم پروازی و قیمت های بلیط در هر روز و امکان پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب از دیگر ویژگی های سایت های معتبر رزرو بلیط هواپیما خارجی و داخلی است.

سایت گروه مسافرتی گردشگران شیراز با دارا بودن همه ویژگی های ذکر شده یک سایت معتبر و مورد اطمینان برای رزرو و خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما ارزان، بلیط هواپیما خارجی و تورهای خارجی و داخلی می باشد.

 

 

اصطلاحاتی که برای خرید بلیط هواپیما باید بدانید

اطلاع از برخی اصطلاحات خاص برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی الزامی است. برخی از این اصطلاحات عبارت اند از:

  • بلیط هواپیما چارتر: گاهی یک آژانس مسافرتی یا هواپیمایی چندین صندلی را از خطوط هوایی خریداری می کند و به قیمت خودشان به مسافران می فروشند. نکته مهم در بلیط چارتر عدم امکان تغییر در این نوع بلیط است و در صورت کنسلی درصد کمتری پرداخت خواهد شد.
  • بلیط هواپیما سیستمی: شرکت های هواپیمایی معتبر و مطرح بلیط سیستمی را به فروش می رسانند که دارای قیمت های مشخص و بدون تغییر است. امکان تغییر تاریخ پرواز و یا کنسلی بلیط های سیستمی و پرداخت همه مبلغ پرداخت شده وجود دارد.
  • پرواز لحظه آخری: پروازهای لحظه آخر یا پرواز لست سکند به بلیط های نزدیک به زمان پرواز گفته می شود که در برخی مواقع قیمت بالاتری دارند.
  • پرواز خارجی غیرمستقیم: برای سفر به کشورهای دور پروازهای خارجی مستقیم وجود ندارد و مسافران باید در چند فرودگاه توقف و هواپیمای خود را عوض کنند. برخی از فرودگاه ها نیاز به ویزای ترانزیت دارند.

 

پرواز چارتر

 

سخن آخر

در این مقاله به ارائه نکات مهم خرید بلیط هواپیما پرداختیم. علاوه بر این در مورد خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، سایت خرید بلیط هواپیما و انواع بلیط های هواپیما توضیحاتی را ارائه کردیم. از چند نکته کلیدی در خرید بلیط هواپیما می توانیم به خرید بلیط در روزهای غیر تعطیل و ماه های زمستان و پاییز اشاره کنیم. گرچه رزرو بلیط کار راحت و ساده ای است اما آژانس های هواپیمایی و مسافرتی معتبر بهترین مرجع برای این کار می باشند.

مشاوران گروه مسافرتی گردشگران شیراز با ارائه آفرهای متنوع و همچنین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی به شما کمک می کنند تا بهترین زمان را برای سفرهای داخلی و خارجی خود انتخاب کنید. رزرو بلیط داخلی و خارجی، دریافت ویزای توریستی و رزرو هتل و محل اقامت بر اساس شرایط مالی شما از جمله خدمات این گروه مسافرتی است.

 

سوالات متداول

  1. تفاوت بین بلیط کاغذی و الکترونیکی چیست؟

همانطور که تلفن های هوشمند رایج تر شد، خرید بلیط های الکترونیکی نیز افزایش یافت. این بلیط ها برای محیط زیست بهتر و برای مسافران و خطوط هوایی راحت تر هستند. خطوط هوایی در مورد بلیط های کاغذی و الکترونیکی سیاست های متفاوتی دارند.

  1. آیا امکان رزرو بلیط اوپن open وجود دارد؟

بله. امکان رزرو بلیط اوپن وجود دارد. بلیط های اوپن زمان حرکت مشخصی ندارند، به این معنی که مسافران می توانند گزینه های خود را باز نگه دارند و برنامه های انعطاف پذیری داشته باشند.

  1. بهترین روزها برای خرید بلیط ارزان و اکونومی کدام اند؟

روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه بهترین روزها برای یافتن بلیط ارزان و اکونومی هستند. علاوه بر این پروازهای صبح زود نیز قیمت کمتری دارند.

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com