گردشگران شیراز لوگو
بهترین کافه ای روباز و مسقف کیش - تور کیش - گردشگران شیراز
بهترین کافه ای روباز و مسقف کیش - تور کیش - گردشگران شیراز

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

معرفی بهترین کافه‌های کیش (رو باز) + مسقف

سرفصل های مقاله

اگر تور کیش خود را با قیمتی ارزان و خدماتی باورنکردنی رزرو کرده‌اید، حالا نوبت به برنامه‌ریزی برای تفریحات و کافه‌گردی در کیش می‌رسد. حیف است حالا که تا کیش آمدید، یک بعدازظهر رویایی را در بهترین کافه‌های کیش سپری نکنید!

در یک نگاه کلی، بهترین کافه‌های کیش عبارتند از: کافه ترنج، کافه طهرون، کافه دامون، کافه اسپرسولب، کافه دنج، کافه کاکتوس، کافی‌شاپ ماکارون، کافه فراتی، گپ کافه، کافه لاواتزا.

فرقی نمی‌کند برای یک دورهمی دوستانه، کشیدن قلیان یا گذراندن یک عصر رویایی در کیش به دنبال کافه هستید، کیش بهترین‌ها را دور یکدیگر جمع کرده است.

لیست بهترین کافه‌های کیش را بشناسید!

اگر در هنگام سفر رفتن با دقت و وسواس زیاد به انتخاب و رزرو هتل خاص و مورد علاقه خود مشغول می‌شویم، باید به فکر روزهای خود در سفر و برنامه‌های متنوع مانند رفتن به کافه، رستوران و تفریحات موردعلاقه خود نیز باشیم. از آنجایی که کیش یک جزیره تفریحی و گردشگری است و به عنوان مروارید خلیج فارس شناخته می‌شود، بنابراین تعداد کافه‌های کیش نیز بسیار زیاد است. کافه ساحلی کیش یا کافه‌های کیش برای قلیان همگی در لیست زیر هستند تا شما بتوانید به راحتی کافه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

  • کافه ترنج، صرف قهوه همزمان با مهمانی ماهی‌ها

تنوع بالا در انتخاب کافه موردعلاقه خود را از مجموعه اقامتی لوکس ترنج بخواهید! کافی‌شاپ ساحلی، کافه گلف و لمکده همگی از کافه‌های بی‌نظیر هتل ترنج هستند که چشم‌اندازی رویایی به سمت آب‌های نیلگون خلیج فارس و منویی با تنوع بالا از انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سنتی و بین‌المللی را به شما ارائه می‌دهد.کافی‌شاپ ساحلی ترنج یکی از بهترین کافه‌های ساحلی کیش است.

کافه‌های مجموعه اقامتی ترنج در کنار ساحل یا روی آب‌های زلال خلیج فارس ساخته شده‌اند و شما در تمام ساعات شبانه‌روز در اصل مهمان ماهی‌ها هستید. اگر اهل قلیان هستید، در کافه لمکده این فرصت برای شما مهیاست. ساحل اختصاصی، فضایی مدرن و لوکس، محیط دنج و آرام، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی از مهم‌ترین ویژگی‌های کافه ترنج هستند.

آدرس کافه ترنج: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

کافه طهرون کیش - تور کیش - گردشگران شیراز

  • کافه طهرون، یک تیر و دو نشان!

کافه طهرون یکی از بهترین کافه‌های ساحلی کیش است که هم دارای محیط مسقف و سربسته و هم فضای باز در کنار ساحل است. روی یکی از صندلی‌های کافه طهرون بنشینید، نوشیدنی موردعلاقه خود را از منوی اختصاصی با تنوع و کیفیت بالا سفارش دهید و در آرامش به صدای امواج دریا گوش دهید. لحظات شاد شما در این کافه فراموش نشدنی است.

محیط ساحلی و مسقف، نوشیدنی‌های خوشمزه و لذیذ، کادر مجرب و حرفه‌ای و منو با تنوع نوشیدنی‌های ایرانی و بین‌المللی از ویژگی‌های بارز این کافی‌شاپ پرطرفدار در کیش است. حال تصور کنید که تور کیش خود را با قیمتی استثنایی و آفرهای ویژه هم رزرو کرده باشید!

آدرس کافه طهرون: کیش، جنب کیبل اسکی

  • کافه دامون، کافه‌ای با دکور لوکس

اگر به دنبال کافه‌ای مسقف در فضایی آرام و دنج در کیش هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بعد از یک خرید درست و حسابی و لذت‌بخش در مرکز خرید دامون به کافه دامون در طبقه دوم بروید و لذت روز خود را با نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه تکمیل کنید. این کافه با مبلمان رنگارنگ و زیبا دارای یک فضای بزرگ و اختصاصی است که محیطی عالی برای برگزاری دورهمی و جشن تولد هم به حساب می‌آید.

قطعاً زمانی که وارد این کافه می‌شوید فقط به فکر گرفتن عکس‌های زیبا از محیط کافه و خودتان هستید. همچنین کادر خوش‌برخورد و حرفه‌ای به همراه منو متنوع و لذیذ لحظات خوشی را برای شما فراهم می‌کند.

آدرس کافه دامون: مرکز خرید دامون، طبقه دوم

کافه دامون کیش - تور کیش - گردشگران شیراز

  • کافه اسپرسو لب، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی

یک کافه خوشمزه که از دکور و مبلمان آن هم کاملاً مشخص است. در کافه اسپرسولب انواع دسر و شیرینی‌های خوشمزه‌ای سرو می‌شود که لحظات شما را فراموش‌نشدنی و ماندگار می‌کند. این کافه در سه شعبه در مکان‌های مختلف کیش به مسافران خوش‌ذوق و سخت‌پسند خدمات خود را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید نزدیکترین شعبه به محل اقامت خود را انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی کافه اسپرسولب، همراه با ویترینی پر از غذاهای خوشمزه به عنوان یکی از کافه‌های لاکچری کیش شناخته می‌شود که باید حتماً در سفرتان به کیش یکبار شیرینی‌های خوشمزه این کافه را امتحان کنید.

آدرس کافه اسپرسولب: کیش، ساختمان 20 واحد 19/ برج مسکونی دیپلمات/ میکامال، هایپر میتاکیش

  • کافه دنج، دنج و دوست‌داشتنی؟!

اگر به دنبال یک کافه قدیمی و بااصالت در کیش همراه با کادری مجرب و حرفه‌ای هستید، کافه دنج برای شما بهترین گزینه است. نکته جالب در مورد کافه دنج این است که بر خلاف اسمش، حسابی پررفت‌وآمد و محبوب است. دلیل این محبوبیت هم فقط کیفیت نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه آن است که توسط کارکنانی حرفه‌ای و کاربلد سرو می‌شود.

کافه دنج یکی از بهترین کافه‌های کیش است که دارای دو فضای سربسته و محیط روباز است. استعمال دخانیات در محیط روباز این کافه برای مشتریان آزاد است و هر از گاهی نیز از صندلی‌های گوشه و کنار این کافه نیز صدای موسیقی جشن تولد به گوش می‌رسد.

آدرس کافه دنج: کیش، میدان پارس، کافه دنج

کافه کاکتوس کیش - تور کیش - گردشگران شیراز

  • کافه کاکتوس، لاکچری و جذاب

اگر به دنبال کافه‌های لاکچری کیش هستید، کافه کاکتوس برای شما یک انتخاب عالی است. کافه رستوران کاکتوس دارای منو اختصاصی کافه و رستوران است و شما می‌توانید نام این کافه را در لیست بهترین کافه‌های کیش برای صبحانه نیز ببینید. کافه کاکتوس دارای فضای روبسته و روباز اختصاصی و دکوراسیون زیبا و لوکس است که برای شب‌نشینی یا دورهمی‌های دوستانه یکی از بهترین گزینه‌های روی میز به حساب می‌آید.

منو نوشیدنی و غذای متنوع، کیفیت بالا، کادر مجرب، فضای شیک و لاکچری همگی از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این کافه به حساب می‌آید. زمانی که منو کافه رستوران کاکتوس را می‌بینید، از تنوع بالای غذا و نوشیدنی و این رنگارنگی در میان خوراکی‌ها قطعاً حسابی خوشحال می‌شوید.

آدرس کافه رستوران کاکتوس: کیش، بلوار داریوش، پشت هتل ارم

  • کافی‌شاپ ماکارون، بهترین کافه کیش برای صبحانه

این کافی‌شاپ جذاب با منوی اختصاصی برای صبحانه در مرکز خرید دامون قرار دارد و به عنوان یکی از کافه‌های لاکچری کیش شناخته می‌شود. شما می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 11 شب در زمان دلخواه به این کافه لاکچری و دنج بروید و از لحظات خوش و خوراکی‌های خوشمزه لذت ببرید. کافه ماکارون در طبقه همکف قرار دارد و منو آن شامل انواع نوشیدنی، کیک، شیرینی، سالاد و غذا می‌شود. کافه‌ای مسقف و نوساز که در محیطی شیک و عالی قرار گرفته است.

آدرس کافی‌شاپ دامون: کیش، شهرک دامون، میدان وصال، مرکز خرید دامون، طبقه همکف

کافه فراتی کیش- تور کیش - گردشگران شیراز

  • کافه فراتی کیش، لاکچری و گران

به یکی از بهترین کافه‌های ساحلی کیش با محیطی شیک و جذاب خوش آمدید. اگر به فکر برگزاری یک تولد شیک در بهترین کافه‌های کیش هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم حتماً دیزاین‌های جشن‌های تولد این کافه را ببینید. این کافه لاکچری که در ساحل مرجان قرار دارد، دارای پارکینگ اختصاصی و امکانات کامل است.

کافه فراتی کیش هم دارای فضای مسقف و هم دارای فضای روباز اختصاصی است و استعمال دخانیات نیز در این کافه آزاد است. تمامی وعده‌های غذایی در کافه فراتی سرو می‌شود و منو این کافه یک منوی کامل و همه‌چیز تمام است.

آدرس کافه فراتی: کیش، ساحل مرجان، جنب برج‌های دوقلو

 

  • گپ کافه، کافه و بیرون‌بر ساحلی و لاکچری؟!

زمانی که وارد این کافه می‌شوید، دلتان می‌خواهد صندلی خود را به سمت چشم‌انداز ساحلی این کافه بگذارید و همراه با نوشیدن قهوه به تماشای ساحل بنشینید. گپ کافه یکی از کافه‌های لاکچری کیش است که در خط ساحلی قرار دارد و دارای منوی متنوع برای وعده‌های ناهار و شام است. علاوه بر این، گپ کافه یکی از بهترین کافه‌های کیش برای صبحانه نیز به حساب می‌آید.

این کافه دارای فضای سربسته و روباز است و شما می‌توانید در فضای موردنظر خود بنشینید و خوراکی موردعلاقه خود را سفارش دهید. حتی اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید غذای خود را به صورت بیرون‌بر سفارش بدهید. کافه گپ دارای فضای اختصاصی پارکینگ و اینترنت رایگان است که شما می‌توانید از تمامی این خدمات استفاده کنید.

آدرس گپ کافه: کیش، میدان ساحل، پشت هتل شایان

بهترین زمان سفر به کیش - کافه گپ کیش - تور کیش - گردشگران شیراز

  • کافه لاواتزا، محبوب و پرطرفدار

قبل از هرچیز با تلفظ صحیح نام این کافه آشنا شوید. لاواتزا (Lavazza)! این کافه لوکس و جذاب به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین کافه‌های کیش به حساب می‌آید که در مجتمع کوروش برند سنتر قرار دارد. محیط بسیار خوب، کیفیت و تنوع بالای غذا، پرسنل خوش‌برخورد و دوست‌داشتنی همگی از مهم‌ترین برای محبوبیت این کافه به حساب می‌آید.

فرقی ندارد به دنبال نوشیدن قهوه و چای ماسالا در یک غروب رویایی در کیش هستید یا اینکه به دنبال یک کافه دنج و آرام برای صرف صبحانه‌های دو نفره یا همراه با خانواده! در هر صورت کافه لاواتزا در میان لیست بهترین کافه‌های کیش برای صبحانه قرار دارد.

آدرس کافه لاواتزا: کیش، میدان مرجان، بلوار پارس، کوروش برند سنتر، طبقه همکف

کافه لاوازا کیش - تور کیش - گردشگران شیراز

  • کافه رستوران آلور بیسترو، دنیایی از تنوع و خوشمزگی!

کافه رستوران آلور بیسترو یکی از بهترین کافه ساحلی کیش شناخته می‌شود که دارای انواع منو مختلف فست‌فود، غذای ایرانی و دریایی است. خدمات 24 ساعته، امکان ارسال رایگان در محدوده منطقه صدف و مرکز شهر، محیط لوکس و جذاب، غذاهای خوشمزه و لذیذ، پرسنل مجرب همراه با آشپزی توانمند در مجموعه همگی باعث شده است تا نام این کافه در میان بهترین‌های کیش بدرخشد.

فقط کافیست تا صبح خود را با نوشیدن قهوه در کافه ساحلی بیسترو در فضای باز با صدای آرامش‌بخش امواج دریا شروع کنید تا بهترین و ماندگارترین لحظات در کیش را برای خود رقم بزنید. اطراف این کافه جذاب مراکز خرید متعددی مانند مرکز خرید دامون، مرکز خرید مرجان و مرکز خرید کیش وجود دارد که شما می‌توانید بعد از صرف نوشیدنی و میان‌وعده در این کافه به خرید هم بروید.

آدرس کافه رستوران آلور بیسترو: کیش، شهرک صدف، میدان گلستان

  • کافه رستوران هوک لانژ، لوکس و جذاب

به یکی از لوکس‌ترین کافه‌های کیش خوش آمدید. کافه رستوران هوک لانژ در ساحل زیبای مرجانی کیش قرار دارد و شما می‌توانید از فضای مسقف و محیط روباز آن استفاده کنید. دکوراسیون این رستوران به سبک اروپایی است و در کنار این محیط دلنشین دارای بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهاست. این کافه رستوران جذاب با نمای شیشه‌ای و انواع امکانات مانند پارکینگ، صبحانه بوفه و اینترنت رایگان بهترین لحظات را برای مشتریان خود رقم می‌زند.

آدرس کافه رستوران هوک لانژ: مجموعه آوای خلیج فارس، منطقه دانشگاه، خیابان اسکله تفریحی

کافه بیسترو کیش - تور کیش - گردشگران شیراز

بهترین کافه‌های کیش برای صبحانه کجاست؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بدون تور به کیش سفر کرده‌اید و در هتل با خدمات صبحانه اقامت ندارید، اصلاً جای هیچ نگرانی نیست. زیرا در ادامه به یک لیست از لوکس‌ترین کافه‌های کیش برای صبحانه اشاره کرده‌ایم که شما می‌توانید وعده صبحانه خود را در این کافه‌ها نوش‌جان کنید و از زندگی لذت ببرید.

  • کافه طهرون
  • کافه ترنج
  • کافه مارینا
  • کافه لاواتزا
  • کافه کاکتوس
  • کافه دنج
  • کافه دیاکو
  • کافه رستوران ساحلی فراتی

 

بهترین کافه‌های کیش با موزیک زنده کجا هستند؟

صرف لحظاتی خوش در کافه‌ها همراه با پخش موسیقی زنده طرفداران بسیار زیادی دارد. کافه‌ها و رستوران‌های کیش نیز این موضوع را به خوبی متوجه هستند و معمولاً در کافه‌های لوکس کیش موسیقی زنده برگزار می‌شود. اگر شما هم به دنبال کافه‌های کیش با موزیک زنده هستید، پس کافه خود را از لیست زیر انتخاب کنید.

البته به یاد داشته باشید که تعداد رستوران‌های کیش با موسیقی زنده بسیار بیشتر و متنوع‌تر از کافه‌ها هستند. ممکن است دلتان بخواهد تا به این رستوران‌های نیز یک سری بزنید.

  • کافه رستوران بوم لانژ: ابتدای جاده شاندیز، بین ویرانی 1 و 3، روف گاردن سدروس
  • کافه دامون: مرکز خرید دامون، طبقه 2
  • کافه دیاکو: بلوار ساحل، بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد 148
  • رستوران و کافی‌شاپ کوه نور: میدان امیرکبیر، خیابان دانش
  • کافه رستوران هوک لانژ: کیش، دانشگاه، خیابان اسکله بزرگ تفریحی، مسیر دوچرخه‌سواری
  • کافه رستوران تایم لپس: کیش، کوروش برند سنتر، طبقه چهارم
  • کافه رستوران بیت‌المزه: بلوار خلیج فارس، جنب هتل کوروش
  • کافه رستوران مارینا: بلوار مرجان، مرجان 7

بهترین کافه‌های کیش، کافه‌های ساحلی و با موسیقی زنده کیش را از دست ندهید!

کیش جزیره تفریح و سرگرمی است. دنیایی از تفریحات و لحظات خوش که حتی با برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های دوستانه در بهترن کافه‌های ساحلی کیش تکمیل می‌شود. اگر قبلاً سفری خاطره‌انگیز با رزرو ارزانترین تور قشم داشته‌اید، حالا نوبت به کیش و جذابیت‌های فرامو‌نشدنی آن می‌رسد.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com