گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

معرفی بهترین مقاصد سفر خارجی نوروز 1404

سرفصل های مقاله

نوروز فرصتی استثنایی برای سفر به مقاصد خارجی و تجربه فرهنگ های متنوع، آثار تاریخی و تفریحات سرگرم کننده است. در فصل بهار، در سراسر جهان جاذبه های مختلفی، منتظر گردشگران هستند و انتخاب‌های بیشماری برای مسافران وجود دارد. گردشگران شیراز در این مقاله بهترین مقاصد خارجی سفر در نوروز 1403 را به شما معرفی می کند:

نمایی از هتل گرانادا لاکچری با استخر و ساحل اختصتصی و که در شب نورپردازی شده است

سفر خارجی نوروزی به آنتالیا بهشت آبی

آنتالیا از شهرهای زیبای کشور ترکیه که به دلیل قرار داشتن در کنار دریای مدیترانه و هتل های لوکس که تمام امکانات رفاهی، تفریحی و سرویس پذیرایی متنوع را شامل میشود، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.همچنین، برای افرادی که سفر نوروزی را جهت استراحت، تفریح و لذت بردن از تفریحات آبی و برنامه های سرگرم کننده متنوع انتخاب می کنند گزینه بسیار مناسبی است. آنتالیا به داشتن هتل های بسیار متنوع و لوکس با ارائه خدمات ALL و UALL شهرت دارد، همچنین با توجه به تعطیلات نوروزی انتخاب بسیاری از مسافران برای سفر نوروزی به عنوان یک مقصد خارجی در نظر گرفته میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آنتالیا میتوانید مقاله راهنمای سفر به آنتالیا را مشاهده کنید، همچنین جهت تهیه بلیط و تور نوروزی آنتالیا  از طریق لینک زیر با اقدام نمایید:

نمایی از کاج دولما باغچه در استانبول در کنار دریا و عبور کشتی های مسافربری

سفر نوروزی به استانبول،بزرگ ترین شهر توریستی جهان 

بزرگ ترین شهر توریستی جهان، ترکیبی از دو قاره اروپا و آسیا می باشد. در حال حاضر استانبول پنجمین مقصد مورد توجه گردشگران در دنیا است، جایی که پیشنهاد میکنیم حداقل برای یک بار به آنجا سفر کنید. یک شهر زیبا با جاذبه های تاریخی و هنری، طبیعت چشم نواز باعث شده سالانه گردشگران زیادی از تمام نقاط دنیا به این دیار سفر کنند. همچنین ، آب و هوای دلپذیر و طبیعت فوق العاده زیبای استانبول در فصل بهار توجه مسافران را برای گذراندن تعطیلات نوروزی به خود جلب میکند و به همین دلیل اکثر مسافران استانبول را به عنوان سفر نوروزی خود انتخاب می کنند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جاذبه های گردشگری، هتل ها و رستوران های استانبول میتوانید به مقاله سفر به استانبول مراجعه کنید، همچنین جهت تهیه بلیط و تور استانبول در نوروز 1404 از طریق لینک زیر با کارشناسان ما در تماس باشید:

 

 سفر نوروزی 1404 به وان همراه با تجربه لذت خرید 

وان شهری کوچک با داشتن دریاچه ای زیبا و طبیعت دلپذیر در ترکیه است که به دلیل نزدیک بودن به ایران، امکان سفر به این شهر از طریق زمینی و هوایی را میسر میسازد. داشتن بازارهای خرید بزرگ و متنوع از جاذبه های اصلی شهر وان ترکیه می‌باشد که در فصل بهار مقصد سفرهای نوروزی مسافران است و از آنجایی که تعطیلات نوروزی فرصتی برای خانواده ها فراهم می کند زمان مناسبی برای داشتن تجربه سفر به این مقصد خارجی در عید نوروز می باشد. جهت آشنایی بیشتر با شهر وان میتوانید مقاله سفر به وان را مطالعه کنید. همچنین جهت مشاهده تورهای نوروزی سفر به وان و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر با کارشناسان ما  در ارتباط باشید:

 سفر خارجی نوروز - نمای یاز هتل ایده آل پرایم مارماریس با استخر و ساحل اختصاصی

بهاری شگفت انگیز با سفر نوروزی به مارماریس 

مارماریس شهر ساحلی زیبا در ساحل غربی ترکیه است، که به دلیل داشتن ساحل شنی آرام و طبیعت بی‌ نظیر در فصل بهار به عنوان مقصد خارجی سفر نوروزی مسافران می باشد. از ویژگی های قابل توجه در مارماریس وجود هتل هایی با سطح کیفیت و خدمات مشابه هتل هایی که در آنتالیا توضیح داده‌ایم می باشد، که خدمات رفاهی و تفریحی فوق العاده لوکس و متنوع را برای گردشگران و خانواده‌‍ها فراهم میکند. مسافرانی که به دنبال استراحت و تفریحات آبی و برنامه های متنوع سرگرم کننده هستند می توانند مارماریس را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنند. جهت آشنایی بیشتر با شهر مارماریس میتوانید به مقاله سفر به مارماریس مراجعه کنید، همچنین جهت مشاهده تورهای نوروزی مارماریس و تهیه تور و بلیط از طریق لینک زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

 سفر خارجی نوروز - نمایی از پارک آبی آکوا فنتسی جذاب و تفریحات در کوشی آداسی

رویایی‌ترین نوروز با سفر به  کوشی آداسی قلب طبیعت 

کوشی آداسی یکی از جزایر زیبا با آب و هوای مدیترانه ای و سواحل چشم نواز یکی از مقاصد سفرهای خارجی در نوروز است. با توجه به اینکه تعطیلات نوروز فرصتی مناسبی برای گردشگران فراهم میکند، کوشی آداسی به دلیل داشتن هتل های با کیفیت همراه با  خدمات رفاهی و تفریحی لوکس ، امکانات بسیار مناسب را برای خانواده ها میسر ساخته است و مسافران میتوانند انواع تفریحات آبی و ساحلی مانند پارک های آبی بزرگ، قایق سواری، موج سواری و برنامه های متنوع و سرگرم کننده را تجربه کنند و از سفر نوروزی خود نهایت لذت را ببرند.

علاوه بر  طبیعت چشم نواز کوشی آداسی برای مسافرانی که تعطیلات نوروز را به عنوان فرصتی برای استراحت و ریلکس کردن در سفر انتخاب می کنند، همچنین می توانند از فضاهای دلنشینی مانند تماشای مناظر طلوع و غروب خورشید از دریا و طبیعت سرسبز لذت ببرند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کوشی آداسی میتوانید به مقاله سفر به کوشی آداسی سر بزنید. همچنین جهت مشاهده تورهای نوروزی کوشی آداسی و تهیه تور و بلیط از طریق لینک زیر با کارشناسان ما مشاوره کنید:

 سفر خارجی نوروز - نمایی از هتل آتلانتیس پالم

سفری نوروزی 1404 به دبی سرزمین عجایب امارات 

دبی یکی از زیباترین و لوکس ترین شهرهای کشور امارات است. این شهر به دلیل قرار گرفتن در سواحل خلیج فارس و داشتن جاذبه های متعدد تفریحی و گردشگری برای مسافران، یکی از بهترین گزینه های سفر به مقاصد خارجی در نوروز می باشد. دبی به دلیل داشتن سواحل زیبا و پارک های آبی بزرگ با امکانات متنوع برای خانواده ها و همچنین بازارهای خرید بسیار جذاب در ایام نوروز یکی از پربازدید کننده ترین مقاصد برای سفر نوروزی در نظر گرفته میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله سفر به دبی مراجعه کنید تا سفر لذت بخشی از دبی در نوروز را تجربه کنید. همچنین جهت مشاهده تورهای نوروزی دبی 1403 و تهیه تور و بلیط از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

 سفر خارجی نوروز - کوه ها یارات در ارمنستان و نمایی از چرای حیوانات در مزارع سرسبز

تجربه نوروزی متفاوت در سفر به ارمنستان 

ارمنستان که در جنوب قفقاز واقع شده است به دلیل تشابهات فرهنگی و همزمانی نوروز با  ایران یکی از مقاصد خارجی برای سفر نوروزی ایرانیان است. پایتخت این کشور زیبا و سرسبز ایروان می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی، هنری و برگزاری مراسم نوروز در مراکز خرید و میدان های اصلی شهر و پخش موسیقی فضایی دلنشین را برای مسافران فراهم میکند. گروه تحریریه گردشگران شیراز برای آشنایی بیشتر شما با این دیار مقاله ای تحت عنوان سفر به ارمنستان در نظر گرفته است. همچنین جهت مشاهده تورهای نوروزی ارمنستان و تهیه بلیط و تور میتوانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما  در تماس باشید:

 سفر خارجی نوروز -

سفر به بهشت مالدیو در نوروز 1404

مالدیو جزیره ای مستقل در شمال مرکزی اقیانوس هند است. شامل چندین جزیره کوچک مرجانی و شنی است که به دلیل طبیعت فوق العاده زیبا سرسبز و بکر برای زوج ها برای سفر نوروزی و ماه عسل در نظر گرفته میشود. هتل های مالدیو مشرف به دریا و طبیعت هستند و علاوه براینکه خدمات با کیفیتی دارند، برای تعطیلات نوروزی و استراحت کردن بسیار مناسب هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله سفر به مالدیو را پیشنهاد میکنیم تا سفر لذت بخشی را تجربه کنید. همچنین برای مشاهده تورهای نوروزی مالدیو و تهیه بلیط و تور میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

 

سفر در نوروز 1404 به جشنواره رنگ و زیبایی تایلند 

تایلند کشوری با طبیعت استثنایی و فرهنگ های متنوع، یک مقصد ایده آل برای سفر در تعطیلات نوروزی است و با داشتن آب و هوای استوایی در فصل بهار شرایط عالی برای گشت و گذار مسافران را فراهم میکند. هتل های تایلند از سطح کیفی خوبی در ارائه خدمات برخوردار هستند. همچنین سواحل زیبای تایلند فرصت مناسبی را برای خانواده ها و گردشگران جهت تفریحات ساحلی و آبی فراهم میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تایلند میتوانید به مقاله ای که گروه تحریریه گردشگران در رابطه با تایلند در نظر گرفته است مراجعه کنید .علاوه بر این، جهت مشاهده تورهای نوروزی تایلند و تهیه بلیط و تور از طریق لینک زیر از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید:

 

در پایان امیدواریم توانسته باشیم با ارائه نکاتی موثر در خصوص سفر به بهترین مقاصد خارجی در نوروز 1404 سفری خاطره انگیز را برای شما و همراهانتان به ارمغان آوریم.برای تهیه تور و بلیط و دریافت هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به هرکدام از مقاصد مورد نظرتان میتوانید از طریق لینک و شماره تماس های ذیل با کارشناسان ما در تماس باشید:

07191009291

07191009293

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com