گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

لذت در تایلند

سرفصل های مقاله

لذت در تایلند

پارک سافاری ورلد در بانکوک در مقاله لذت در تایلند

در فصل زمستان و پاییز بهترین انتخاب برای سفر مقاصد گرمسیری هستند.لذت در تایلند  از جمله این کشورها مالزی، تایلند و امارات متحده عربی است که از مقاصد مورد علاقه گردشگران بخصوص ایرانیان می باشند.

اما در نظر داشته باشید که شهرهایی همچون بانکوک و جزیره پوکت، جاذبه های تاریخی و زیادی دارند و اگر یکی از این دو شهر را برای سفر انتخاب کنید حداقل یک هفته تمام را می توانید به گردش و تفریحات سالم بپردازید.

تایلند و یکی از محبوبترین جاذبه هایش

مجموعه تفریحی سافاری ورلد، در واقع پارک بزرگیست که باغ وحش زیبایی را در خود جای داده است که این امکان را برای بازدید کننده ها فراهم می سازد با ماشین های سافاری در محیطی بسیار ویسع از حیوانات باغ وحش دیدن کنید و حس و حال گشت گذار در دشتهای آفریقا به شما دست می دهد.

این پارک روباز است و مساحت حدود 8 کیلومتر دارد که حیوانات در آن آزادانه پرسهمی زنند. البته قسمتی به نام مارینا پارک نیز دارد که آبزیان و پرندگان در آن جا زندگی می کنند. در این پارک امکانات تفریحات مهیجی همچون رفتینگ در روخانه و قایق سواری در دل جنگل  نیز وجود دارد.

لذت در تایلند
سفر به تایلند

خیابان‌ گردی شبانه در تایلند

تایلند یک کشور 24 ساعته است و می‌توان گفت که جنب و جوش و جریان زندگی در شب‌ها بیشتر احساس می‌شود. اگر به دنبال یکی از ارزان‌ قیمت‌ترین و در عین حال بهترین تفریحات مجردی تایلند هستید، کافیست یک صندل پا کنید و شب‌ها در خیابان‌های معروف تایلند بگردید. به عنوان مثال والکینگ استریت، Sois 7، Soi LK Metro و پایا لند، جزء معروف‌ترین خیابان‌های تایلند محسوب می‌شوند که برای یک شب گردی عالی و هیجان انگیز بسیار مناسب خواهند بود. فقط به یاد داشته باشید که بهتر است در این خیابان‌ها پول نقد و اشیاء گران بها همراه نداشته باشید. زیرا امکان سرقت وجود دارد اما به این طریق با حداقل هزینه می‌توانید تا صبح تفریح کنید و شبی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را تجربه نمایید.

کلوب‌های شبانه

همانطور که اشاره کردیم، تایلند تا صبح بیدار است و می‌توانید تا آخرین لحظات شب، از این شهر لذت ببرید. کلوب‌های شبانه یکی از مهیج‌ترین مکان‌ها و از بهترین تفریحات مجردی تایلند محسوب می‌شوند. اگر در خیابان احساس امنیت نمی‌کنید و به دنبال یک مکان ایمن برای تفریح و سرگرمی هستید، می‌توانید به کلوب‌های شبانه مراجعه کنید که تا صبح به بازدیدکنندگان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. فقط به یاد داشته باشید که بهتر است کلوب‌های شبانه معتبر را برای شب نشینی انتخاب کنید تا نگران ایمنی خود نباشید.

ماساژ تایلندی

تایلند را می‌توان به جرات مهد ماساژ دانست و ماساژ تایلندی را بسیاری به عنوان یک هنر خطاب می‌کنند. اگر درد‌های عضلانی دارید یا می‌خواهید تا حد امکان ریلکس شوید، می‌توانید به سالن‌های ماساژ تایلندی مراجعه کنید. سالن‌های ماساژ تایلندی برای آرامش اعصاب و ساکت کردن درد‌های عضلانی بسیار مناسب خواهند بود.

همه چیز درباره ی تور ارزان خارجی

تورهای مسافرتی خارجی ارزان قیمت خارجی آژانس مسافرتی گردشگران شیراز با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است. زیرا می توانید مناسب ترین هتل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. شما می توانید برای سفر ارزان، هتل های ارزان قیمت و 3 ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنید. همچنین می توانید تور لحظه آخری خارجی را در آژانس گردشگران رزرو کنید. یکی دیگر از روش های سفر با تور ارزان خارجی، استفاده از پروازهای ایرلاین های داخلی است زیرا نسبت به ایرلاین های خارجی ارزان تر هستند.

خرید تور ارزان خارجی بستگی به فصل سفر، نوع هتل، مبدا شروع سفر و غیره دارد. در فصل هایی که مسافران کمتری به مقصد مورد نظر بروند یا به اصطلاح لو سیزن (low season) باشد، قیمت تور ها ارزان تر و مناسب تر خواهد بود.

تماشای حیات وحش

حیات وحش تایلند را می‌توان یکی از شگفت‌انگیزترین حیات‌های وحش تمام دنیا دانست. در تایلند حیوانات و گیاهان بسیار زیادی زندگی می‌کنند که بیشتر آنها جزء گونه‌های بومی هستند. شما در سفر خود می‌توانید از گونه‌های خطرناکی همانند شیر و فیل بازدید کنید. این شاید جزو تفریحاتی نباشد که افراد مسن بخواهند آن را تجربه کنند. اما در عین حال جوانان مجردی که به دنبال هیجان بی حد و مرز هستند، باید در سفر خود این خاطره بی‌نظیر را ثبت کنند. همچنین شما می‌توانید در تورهای آبی شرکت کنید و سوار بر قایق‌های سنتی، در رودخانه‌های خروشان تایلند گشت و گذار نمایید.

خرید در بازارهای رنگارنگ

زمانی که همراه خانواده سفر کنید، قطعا نمی‌توانید اجناسی که مد نظرتان هست را پیدا کنید. اما حتی خرید کردن در سفرهای مجردی نیز می‌تواند هیجان انگیز باشد. در تایلند انواع لباس‌های زیبا و ارزان قیمت یافت می‌شود. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در بازارها و پاساژهای مختلف تایلند، خرید‌های بسیار مناسبی داشته باشید.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com