گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

قیمت ویزای دبی

قیمت ویزای دبی در سال 2023

سرفصل های مقاله

دبی سال‌هاست یکی از کشورهای پر گردشگر جهان است و در میان ایرانی‌ها نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. همانطور که می‌دانید برای ورود به هر کشوری با هر قصدی اخذ ویزای آن کشور الزامی است. اخذ ویزا برای تور دبی اخیراً کمی از لحاظ قوانین و قیمت تغییر کرده است که در این مطلب آخرین تغییرات آن و همچنین قیمت ویزای دبی (امارات) را برای شما آماده کرده‌ایم.

طی قانون جدیدی که سفارت امارات متحده عربی وضع کرده است باید حتماً ویزای صادر شده در بازه زمانی قید شده مورد استفاده قرار گیرد و اگر مسافر به هر دلیل از سفر به دبی منصرف شد باید ویزای دبی خود را کنسل کند و علاوه بر آن جریمه نیز پرداخت کند. 

این در حالی است که پیش از این اگر مسافر از ویزای خود استفاده نمی‌کرد به صورت خودکار ویزای او کنسل می‌شد اما در قانون جدید مسافر باید عدم استفاده خود از ویزا را به اطلاع اداره مهاجرت دبی برساند. در غیر این صورت نام او در سیستم سفارت امارات ثبت شده و نمره منفی خواهد گرفت و ممکن است در دفعات بعدی که برای ویزای دبی اقدام کند درخواست او ریجکت خواهد شد.

سفر به دبی

انواع ویزای دبی 

قیمت ویزای دبی در سال 2023

در جدول زیر قیمت ویزای دبی به همراه انواع آن را در سال 2023  لیست کرده‌ایم که آن را مشاهده می‌نمایید

 

نوع  ویزا قیمت (درهم)
14 روزه 340 درهم
یک ماهه یک بار ورود 340 درهم
یک ماه مولتی 500 درهم
دو ماهه یک بار ورود 510 درهم
دو ماهه مولتی 850 درهم

 

قیمت ویزای دبی در تور دبی 2023

نحوه پرداخت هزینه‌ی ویزای تور دبی به چه صورتی است ؟

برای پرداخت هزینه‌ی ویزای امارات برای تور دبی می‎‌توانید مبلغ را به صورت درهم و یا معادل ریالی آن پرداخت کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری به آژانس گردشگران شیراز مبلغ را به صورت حضوری و یا اگر مراجعه حضوری برای شما مقدور نیست می‌توانید هزینه را به صورت اینترنتی و یا کارت به کارت پرداخت نمایید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای امارات:

اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت

اسکن رنگی عکس 4*3

اسکن رویه کارت ملی

اسکن صفحه اول و دوم شناسنامه

تور دبی

دبی محبوبترین مقصد برای سفر

مدت زمان اخذ ویزا تور دبی

برای صدور ویزای عادی امارات حدود 2 الی 3 روز کاری زمان لازم است و ویزای فوری آن توسط کارشناسان گردشگران شیراز در مدت زمان 1 روزه صادر می‌گردد. همچنین می توانید از تور نوروزی دبی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها بهره مند شوید.

تور نوروزی دبی، انتخابی مناسب برای تعطیلات

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com