فعالیت های تفریحی دبی

جاذبه های گردشگری دبی - گردشگری دبی - تور دبی - ویزای دبی - تفریحات دبی

دبی سرزمینی برای تفریح ​​و ماجراجویی است و فعالیت های تفریحی دبی هر ساله هزاران گردشگر را از سراسر جهان جذب می کند. از آغاز قرن 21، رتبه بندی محبوبیت دبی مدام در حال افزایش است. این شهر در حال اجرای یک استراتژی جاه طلبانه گردشگری برای جذب 25 میلیون بازدید کننده در سال تا سال 2025 است.

آسمان‌خراش‌های نمادین، فعالیتهای تفریحی بی‌نظیر، جاذبه‌های توریستی فوق‌العاده، پارک‌های مناسب برای خانواده، سرگرمی‌های جهانی و تجربیات منحصر به فرد تنها گوشه ای از جذابیت های این شهر منحصربه فرد است. در این مقاله با چند تفریح و سرگرمی هیجان انگیز و بی نظیر این شهر آشنا می شویم.

 

بهترین فعالیت های تفریحی دبی کدام اند؟

شهر دبی به عنوان یک رهبر جهانی در نوآوری، فناوری و گردشگری دارای مراکز تفریحی زیادی است که با هر نوع سلایق و علایق مختلف سازگار است. تجربه اسکی روی برف و بازی با پنگوئن ها و یک ساعت بعد سافاری و یا هیجان سرسره آبی در پارک های آبی دبی از آن لحظه های هیجان انگیز است که فقط در تور دبی گروه مسافرتی گردشگران شیراز می توانید تجربه کنید.

یکی از بهترین جاذبه های توریستی این شهر اسکی دبی است که اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه محسوب می شود. در پیست معروف اسکی دبی هیجان، سرما و برخی تفریحات زمستانی را تجربه می کنید که شاید فقط با رفتن به قطب شما می توانستید از آن ها لذت ببرید. دیگر از تجربه فرهنگ و آداب و رسوم عرب ها در تور سافاری صحرای دبی و یا هیجان فعالیت های مهیج آبی در پارک های زیبای آبی دبی چیزی نمی گوییم، باید خودتان بروید تا آن همه هیجان و شگفتی را تجربه کنید!

 

هیجان انگیزترین تفریحات دبی در یک نگاه

نوع تفریح در دبیمدت زمان تفریح کاملهزینه ورودی و تفریح
سافاری در صحرااز صبح تا شب

تورهای نصف روز و یا یک شبانه روز کامل

بر اساس نوع فعالیت های انتخابی از 120 تا 350 درهم و بالاتر

تورهای لوکس سافاری صحرا از 2000 درهم به بالا

اسکی در دبیبیش از 3 ساعتبر اساس نوع فعالیت انتخابی از 220 تا 320 درهم
پارک های آبیاز صبح تا شببرای فعالیت های آبی مختلف در  از 260 تا 320 درهم

 

 

سافاری در صحرای دبی Safari Park Dubai

گرچه مناظر پر زرق و برق شهری دبی هیجان انگیزند، اما روح واقعی دبی در اعماق تپه های شنی قرمز صحرا نهفته است و هیچ راهی بهتر از سافاری صحرا برای تجربه آن وجود ندارد. این تجربه بی نظیر به شما این فرصت را می دهد که هیجان کویر را کشف کنید و سنت ها و فرهنگ قدیمی اعراب را به روشی معتبر تجربه کنید.

سافاری صحرا به شما بینشی از زندگی بادیه نشین های قدیمی می دهد که تا سال ها قبل در تپه های شنی زندگی می کردند و این گونه فرهنگ و تاریخ خود را زنده نگه می دارند. سافاری به گردشگران اجازه می دهد تا صحرای وسیع عربستان را کشف کنند و شاهد شگفتی های طبیعی آن باشند و به عقیده برخی یک تجربه برای یک بار در زندگی است.  سافاری از مهیج ترین فعالیت هایی است که در سفر به دبی می توانید انجام دهید و ارزش هر درهم و دلار خرج شده را خواهد داشت!

جاذبه های گردشگری دبی - گردشگری دبی - تور دبی - ویزای دبی - تفریحات دبی

در سافاری صحرای دبی چه کارهایی می توان انجام داد؟

با سوار شدن بر لندکروزهای قدرتمند و رانندگی هیجان انگیز در تپه های شنی به اولین مقصد برای دیدن غروب زیبا از صحرای دبی می رسید. غروب خورشید را تماشا می کنید و ادامه می دهید تا در نهایت به کمپ خود برسید. در کمپ فرصت شتر سواری دارید، فرصت اسکی روی شن و ماسه و زدن طرح حنا روی دست و پای خود را دارید. پس از صرف یک شام کباب خوشمزه و کشیدن قلیان می‌توانید از نمایش آتش و اجرای نمایش تانورا در اطراف آتش با نور ستاره ها لذت ببرید. چند فعالیت تفریحی در سافاری دبی عبارت اند از:

 

اسکی روی شن SAND SKI

بخش بسیار محبوب سافاری صحرا اسکی از بلندترین تپه های شنی روی تخته اسکی است. همه می توانند این کار را انجام دهند، زیرا شن های کویری آن قدر نرم هستند که صدمه ای به شما وارد نمی شود. اسکی روی شن یک تجربه هیجان انگیز و مفرح در صحرا است.

 

شتر نوردی CAMEL TREK

یکی دیگر از فعالیت های محبوب در سافاری صحرای دبی، شتر نوردی است. در حالی که سوار بر شتر هستید، از غروب آفتاب لذت ببرید. با بالا رفتن از بلندترین تپه شنی به سمت کمپ بروید که در آن نوشیدنی و شام منتظر شماست.

 

دوچرخه های کواد Quad / کالسکه های تپه ای

در سافاری صحرای دبی 2 نوع دوچرخه کواد برای بزرگسالان و کودکان ارائه می شود. دوچرخه های کواد یا چهارچرخ بزرگتر 350 سی سی برای بزرگسالان و دوچرخه های کوچکتر 150 سی سی برای کودکان توصیه می شود. دوچرخه های کواد را می توان در یک منطقه مشخص خارج از کمپ راند و به دلایل ایمنی نمی توان آنها را به صحرا برد.

کالسکه های تپه ای می توانند 2 نفر را سوار و به صحرا منتقل کنند. مربی کاروان را هدایت می کند و قبل از سواری تجهیزات ایمنی و دستورالعمل هایی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

 

 

نکات مهم برای نهایت لذت از سافاری صحرای دبی

در طول سافاری، فرصت خواهید داشت که شاهد زیبایی خیره کننده صحرای دبی باشید و در فعالیت های هیجان انگیزی مانند شتر سواری، سندبورد سواری و تپه زنی شرکت کنید. رانندگان باتجربه نیز تضمین خواهند کرد که تجربه ای مهیج و ایمن داشته باشید. برای لذت از سافاری دبی توجه به نکات زیر به شما کمک بسیاری می کند:

  • بهترین حالت تورهای سافاری یک گروه 6 نفره و تهیه کردن یک ماشین کامل برای گروه خود است تا مجبور نباشید آن را با دیگر گردشگران به اشتراک بگذارید.
  • سافاری صحرا یک فعالیت ماجراجویی است که برای کودکان زیر 3 سال، زنان باردار و افراد مسن به ویژه با مشکلات کمر درد توصیه نمی شود.
  • رانندگان لندکروزهای سافاری بسیار حرفه ای و دارای گواهینامه های لازم هستند و در زمینه کمک های اولیه آموزش دیده اند.
  • خودروهای آن ها با تجهیزات ایمنی در برابر تصادف محافظت می شود. علاوه بر این خودروها و مسافران تحت پوشش بیمه هستند.
  • هنگام رفتن به سافاری صحرای دبی برای ثبت مناظر خیره کننده و بی نظیر دوربین همراه داشته باشید.
  • لباس راحتی بپوشید.
  • از پوشیدن جواهرات یا ساعت و تلفن همراه گران قیمت خودداری کنید زیرا در کمپ ها سیگنالی وجود ندارد.
  • طعم خوشایند قهوه عربی را در کمپ امتحان کنید.
  • با رقص عربی شکم خود را کمی تکان دهید!
  • حتی در ماه های تابستان، کویر ممکن است سرد شود. همراه بردن یک شلوار جین معمولی و یک پیراهن با یک ژاکت کش باف پشمی برای احتمال وزش بادهای سرد توصیه می شود.
  • کفش‌های راحتی و بسته بپوشید تا از آفتابزدگی پوست پای شما محافظت کند و به راحتی بتوانید از تپه‌های شنی بالا بروید.
  • کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید!

جاذبه های گردشگری دبی - گردشگری دبی - تور دبی - ویزای دبی - تفریحات دبی

 

اسکی در دبی Ski in Dubai

اسکی دبی که در داخل مرکز خرید امارات دبی واقع شده، سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ جهان و اولین پیست اسکی خاورمیانه به شمار می آید. با یک صندلی بالابر صندلی و یک T-bar و 6000 تن برف اوج هیجان را تجربه خواهید کرد. چه بخواهید اصول اولیه اسکی سواری را یاد بگیرید، چه آنقدر در اسکی مهارت داشته باشید که از رمپ 10 به پایین اسکی کنید، مربیان واجد شرایط این مجموعه به شما کمک می کنند. سرزمین عجایب برفی دبی، دارای پارک برفی، پیست‌ها، مدرسه اسکی، اسنوبورد، صندلی بالابر و تعامل با پنگوئن‌ها است.

 

در مجموعه اسکی دبی چه کارهایی می توان انجام داد؟

در اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه تفریح و هیجان زیادی در انتظار شماست. اسکی دبی با فعالیت‌های متنوع و هیجان انگیز به شما فرصت می‌دهد تا لذت اسکی، اسنوبرد و تجربه دیدن پنگوئن‌ها را در زیر یک سقف تجربه کنید. چند فعالیت جذاب در مجموعه اسکی دبی عبارت اند از:

 

تفریحات قطب شمال در پارک برفی

در پارک برفی سرپوشیده اسکی دبی یا همان سرزمین عجایب زمستانی، جذابیت هایی مانند توپ غول‌پیکر زوربینگ zorbing ball، غار یخی، سواری هیجان‌انگیز کوهستانی و غیره، به شما امکان دسترسی به فعالیت‌های را می‌دهد که فقط در قطب شمال می توانید تجربه کنید. پس از یک روز تفریح ​​در برف، یک فنجان شکلات داغ در کافه اسکی دبی با تم زمستانی لذتی دارد بی نظیر!

ساختن آدم برفی، جنگ برفی، سورتمه سواری در میان برف یا پیاده روی در ساحل یا سراشیبی از تفریحات این پارک برقی می باشد. علاوه بر این می توانید از غار یخی دیدن کنید، از سواری برفی در کوهستان برفی آن لذت ببرید و هیجان سرسره های یخی و بالا رفتن از قله های برفی را امتحان کنید.

 

اسنوبورد سواری Snowboarding

اسنوبورد به عنوان ورزش اصلی زمستانی به سرعت به یکی از محبوب ترین ورزش ها و فعالیت های برفی در همه سنین تبدیل می شود. مجموعه اسکی دبی دارای طولانی‌ترین مسیر 400 متری برای موج‌سواری و همچنین یک منطقه آزاد با پرش‌ها و ریل‌هایی است که به طور منظم تغییر می‌کنند تا هر بار هیجان جدیدی به آن اضافه شود.

 

یادگیری اسکی در مدرسه اسکی

در مدرسه اسکی این مجموعه می توانید برای یادگیری اسکی و اسنوبرد، در کلاس های آموزشی خصوصی یا گروهی شرکت کنید. چه یک مبتدی باشید یا باتجربه و مهارت اسکی، مربیان حرفه‌ای در سطح جهانی وجود دارند تا شما را راهنمایی کنند و برای تجربه اسکی نهایی وارد پیست شوید.

 

دیدن نمایش شگفت انگیز پنگوئن ها

نقطه عطف اسکی دبی و یا شاید هیجان انگیزترین بخش این مجموعه برای ما آسیایی ها وجود پنگوئن‌های جنتو و کینگ هستند که در نمایش پنگوئن‌ها نمایش شگفت انگیزی اجرا می کنند. هر چهارشنبه می توانید با آنها شنا و بازی کنید یا با حداکثر ۱۴ پنگوئن در زیر آب تعامل شخصی داشته باشید!

پس از یک روز هیجان‌انگیز و لذت بردن از فعالیت‌ها، می‌توانید در کافه آوالانچ واقع در پیست اسکی استراحت کنید و با یک فنجان شکلات داغ گرم کنید. صندلی بالابر گزینه جالبی است زیرا منظره بی نظیری از اسکی دبی را از ارتفاع ارائه می دهد. در مجموعه اسکی دبی از دیدن نزدیک ساکنان این مجموعه، پنگوئن King Penguins غرق شادی و هیجان می شوید. در نمایش شگفت انگیز ماه مارچ این پنگوئن ها شرکت کنید و از طیف گسترده‌ای از حقایق زندگی پنگوئن‌های اسکی دبی لذت ببرید.

 

نکات مهم برای نهایت لذت از اسکی در دبی

برای لذت از فعالیت های متنوع در تنها پیست اسکی در خاورمیانه با گزینه های مختلف توجه به نکات زیر به شما کمک بسیاری می کند:

  • مربیان حرفه ای برای آموزش اسکی و اسنوبورد، آن را به یک تجربه فراموش نشدنی برای یک تازه کار تبدیل می کنند.
  • منطقه ای به مساحت 22500 متر مربع در طول سال پوشیده از برف واقعی است و پارک برفی با وسعت 3000 متر مربع، بزرگترین پارک برفی سرپوشیده در جهان محسوب می شود.
  • دما در این مجموعه از حدود منفی یک تا منفی 2 درجه (-1 تا -2) حفظ می شود.
  • یک منطقه آزاد برای اسکی بازان در تمام سطوح برای لذت بردن و تمرین انواع فعالیت های مفرح است.
  • این مجموعه با 1.500 نفر بازدیدکننده دارای 85 متر ارتفاع (معادل یک ساختمان 25 طبقه) و 80 متر عرض می باشد.
  • اسکی از سطح مبتدی تا پیشرفته تجربه ای هیجان انگیز را برای هر فرد ایجاد می کند.
  • بازی و نمایش روزانه پنگوئن های این مجموعه از دیدنی های لذت بخش آن محسوب می شود.
  • در تمام مدت روز و به طور نامحدود بر اساس بلیط خریداری شده می توانید در این مجموعه به تفریح بپردازید.
  • لباس های زمستانی (چکمه، شلوار، ژاکت و دستکش)، تجهیزات اسکی و اسنوبورد برای رفتن به این مجموعه مورد نیاز است.

 

پارک های آبی در دبی

سرگرم‌کننده‌ترین و هیجان‌انگیزترین راه برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا حتی روزهای هفته، بازدید از یک پارک آبی در دبی است. این شهر با پارک‌های آبی شگفت انگیز خود گردشگران را متعجب می کند.

پارک های زیبای آبی در دبی بسیار محبوب هستند و یکی از بهترین راه ها برای غلبه بر گرمای هوا در روزهای گرم تابستان است. پارک‌های آبی دبی به‌خاطر فعالیت های هیجان‌انگیز و استخرهای بزرگ تفریح شما را به یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل می‌کنند.

جاذبه های گردشگری دبی - گردشگری دبی - تور دبی - ویزای دبی - تفریحات دبی

جذاب ترین پارک های آبی دبی کدام اند؟

اگر با دوستان و خانواده خود به دبی سفر می کنید، فراموش نکنید که چند پارک آبی معروف را در برنامه های سفر خود به دبی بگنجانید: پارک آبی Aquaventure در آتلانتیس The Palm، IMG Worlds of Adventure، پارک آبی Wild Wadi و پارک آبی Dreamland با تفریحات منحصر به فرد و بی نظیر. در ادامه بیشتر با این پارک های زیبای آبی دبی آشنا می شویم.

 

پارک آبی آکواونچر Aquaventure Waterpark

این پارک در جایگاه بزرگ‌ترین پارک آبی دبی دارای برخی از محبوب‌ترین تفریحات آبی در جهان است. برخی از فعالیت‌های آدرنالین‌زا و هیجان انگیز این پارک شامل زیپ‌لاین در پارک و شنا در تالاب‌های پر از کوسه می باشد.

علاوه بر این می‌توانید در سواحل خصوصی این پارک بی‌نظیر قدم بزنید. اگر با بچه ها سفر می کنید، منطقه بازی کودکان Splashers در این پارک با سرسره های آبی و پیچ و خم ها فراوان برای آن بسیار هیجان انگیز و مناسب است.

 

پارک آبی وایلد وادی Wild Wadi Waterpark

اگر به همراه خانواده به دبی سفر می کنید، پارک آبی وایلد وادی خدمات بسیار خوبی به شما ارائه می دهد. می توان گفت محبوب‌ترین پارک آبی دبی، پارک آبی وایلد وادی است که به شما امکان می‌دهد از زندگی شلوغ و پرهیاهوی خود دور شوید و در فضایی خنک هیجان و آرامش را با هم تجربه کنید. این پارک بیش از 30 وسیله سواری و جاذبه مناسب برای کودکان و بزرگسالان، در کنار برج العرب دارد.

قرار گرفتن در استخرهای موج با آب های سرد و سُر خوردن از سُرسره های پرپیچ و خم به پایین آدرنالین خون شما را به بالاترین حد خود می رساند.

 

پارک آبی یاس Yas Water Park

یاس یکی از لذت بخش ترین پارک های زیبای آبی دبی برای بزرگسالان و کودکان است. این پارک آبی با بیش از 45 سواری مناسب برای همه سنین، واقعا مکانی مفرح و پرماجرا برای گذراندن روزهای گرم تابستان در دبی است. از بالای یک کوه در آب سرد یخ فرو می روید و از سُر خوردن به داخل آب درون یک مار غول پیکر غرف هیجان و لذت می شوید.

 

 

سخن پایانی

فعالیت های تفریحی دبی طیف گسترده ای از تجربه های لذت بخش را برای همه گروه های سنی و علایق مختلف آن فراهم می کند. پارک های آبی، سافاری در صحرا، اسکی در دبی و ده ها مجموعه تفریحی زیبا و جذاب گذراندن اوقاتی عالی را برای شمل تضمین می‌کنند، چه برای اولین‌بار قصد ماجراجویی داشته باشید و چه در جستجوی تجربیات جدید. مجموعه گروه مسافرتی گردشگران شیراز نیز با اجرای تورهای دبی امکان لذت بردن از همه این تفریح های دبی و تفریحات سرپوشیده دبی را با خدمات عالی تور برای شما فراهم می کند.

جاذبه های گردشگری دبی - گردشگری دبی - تور دبی - ویزای دبی - تفریحات دبی

سوالات متداول

  1. شهرت شهر دبی برای چیست؟

دبی به خاطر جاذبه‌های دیدنی بی‌شمار و فعالیت‌های تفریحی منحصربه‌فرد برای همه گردشگران جهان شناخته شده است. آسمان‌خراش‌های درجه یک، هتل‌های پر زرق و برق، مجتمع‌های خرید و مجموعه های تفریحی این شهر در نوع خود در جهان بی نظیرند.

  1. بهترین تفریحات سرپوشیده دبی کدام اند؟

دبی مال یا بهشت ​​سرگرمی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، پیست روی یخ دبی مال، اسکی دبی، سیاره سبز، دلفیناریوم دبی، IMG Worlds of Adventure. و کیدزانیا.

  1. 4 جاذبه گردشگری جدید در دبی چیست؟

1.موزه آینده: موزه تعاملی و تجربه منحصر به فرد، 2.چشم دبی چرخ و فلک: نقطه عطف شهر، 3. برج نخل: عرشه رصد شهر، 4.لا پرل: تئاتر هنرهای نمایشی.

 

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
یک گروه باستان شناسی بین المللی در جدیدترین تحقیقات خود
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوع تور را انتخاب کنید
شعبه شیرازمال: 07191009291

بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲- مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم - واحد ۲۰۴

شعبه رودکی: 07191009293

بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران