گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

صفر تا صد سفر به مالدیو

سرفصل های مقاله

رزرو تور مالدیو

در پکیج های تور مالدیو، آژانس گردشگران شیراز تمام برنامه ریزی های سفر را برای راحتی مسافران انجام داده است. افرادی که تور مالدیو را انتخاب می کنند، مقدمات اولیه سفر مانند تاریخ حرکت تور و پرواز مالدیو را طبق برنامه ریزی گردشگران شیراز دریافت می کنند. به طبع به دلیل وجود پرواز چارتری در تور مالدیو، هزینه کمتری برای بلیط هواپیما مالدیو پرداخته می شود. این نکته از مزایای خرید پکیج مالدیو از گردشگران شیراز است. تور مالدیو آژانس گردشگران شیراز در دو نوع سفر با مدت زمان 5 شب و 6 روز یا 6 شب و 7 روز برگزار می شود. هتل های مختلفی برای انتخاب مسافران در نظر گرفته شده تا قیمت تور مالدیو بنا بر سلیقه و بودجه شما انتخابی باشد.

ویژگی های تور مالدیو
مالدیو امروزه از 26 جزیره منحنی شکل مرجانی و البته آتشفشانی تشکیل شده است. پایتخت این کشور در جنوب غربی اقیانوس هند، شهر مالدیو نام دارد که بزرگترین مرکز تجاری مالدیو است. بهترین راه برای رسیدن به مجمع الجزایر مالدیو و جاذبه های آن، خرید پرواز مالدیو است. فرودگاه بین المللی مالدیو در جزیره ای در ناحیه شمال شرقی مالدیو قرار دارد و تنها ۲ متر از سطح دریا بالاتر است. پس از رسیدن به فرودگاه تا شهر ماله، 15 دقیقه را با ترانسفر فرودگاهی طی کنید و به هتل رویایی که رزرو کرده اید، برسید. بهترین هتل های مالدیو در میان جزایر مختلف آن، پراکنده اند اما با رزرو تور مالدیو گردشگران شیراز به راحتی به مقصد می رسید.
زبان رسمی مردم این کشور، دیوهی است اما به دلیل ورود توریست فراوان به این منطقه، مردم محلی زبان انگلیسی متوجه می شوند. با پرواز مستقیم مالدیو از تهران و شیرا به مالدیو می رسید.

آیا مالدیو ویزا می خواهد؟

تور مالدیو

 

هر آنچه باید درباره سفر به تور مالدیو بدانید

مالدیو از کشورهای رویایی و بهشتی روی زمین است که هر جهانگرد و گردشگری آرزوی سفر به آن را دارد. مکانی که می توان به راحتی در میان طبیعت بکر و دریای شفاف فیروزه ای اقامت داشت و به آرامش رسید. سکون و سکوت طبیعت به همراه اشکال نرم و تراشیده شده صخره های ساحلی و رنگ های سرزنده هر انسانی را آرام می کند. آب و هوای جزیره ای و گرمسیری مالدیو به همراه غذاهای دریایی لذیذ، باعث زیبایی مردم این جزیره شده است. مردم مالدیو شاخه ای از نژاد مردم سریلانکا و هند بوده که پوست صاف و خوشرنگ خود را مدیون طبیعت منحصر به فرد جنوب شرقی آسیا هستند. امروزه چه کسی به دنبال زیبایی نیست؟ همین موضوعات باعث شده تا مالدیو به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شود. غواصی در اطراف هر یک از جزیره های کوچک و توریستی مالدیو، برای هر فردی که در آن شرکت کرده، تجربه ای ناب خواهد بود. جزایری که برای ماه عسل نیز مناسب هستند.
دقت کنید که پریزهای برق این منطقه از نوع D و G هستند. پس برای وسایلی همانند دوربین عکاسی و موبایل، حتما شارژر جدید بخرید. فرودگاه مالدیو که به فرودگاه بین المللی ابراهیم نصیر نیز معروف است، پر از مغازه هایی است که چنین وسایلی را می فروشند.

تور ارزان مالدیو

کشور جمهوری مالدیو به دلیل قرارگیری در مناطق استوایی آب و هوای گرم و مرطوب جزیره ای با پاییز و زمستان های خشک دارد. بهترین زمان سفر به تور مالدیو، از ماه آبان تا ماه اردیبهشت است. زمانی که باران های فصلی تمام شده و بیشتر روزها، هوا آفتابی و صاف است. هوای مالدیو در تابستان برای مسافرات مناسب نیست اما قیمت ها کاهش می یابد. افرادی که به دنبال تور ارزان مالدیو هستند، بایستی گرمای طاقت فرسای پر از رطوبت یا باران های سیل آسای مالدیو در تابستان را در نظر بگیرند. برای سفر در تابستان به مالدیو حتما چتر به همراه داشته باشید. در مجموع مالدیو از مقاصد ارزان جزیره ای در میان مقصدهای توریستی ساحلی همانند هاوایی و جزایر دریای کارائیب است. مقصدی که برای ایرانیان به قصد تفریح، ماه عسل و حتی سفرهای بازنشستگی بسیار مناسب است.

امکان خرید تور مالدیو به همراه خدمات دلخواه

آژانس گردشگران شیراز این امکان را به شما می دهد که خودتان برای سفرتان به مالدیو تور طراحی کنید. مسافران در سیستم رزرواسیون آنلاین آژانس گردشگران شیراز می توانند بنابر سلیقه خود اقدام به انتخاب تغییر پرواز، گشت شهری، خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهی و … بنمایند.

مشاهده اطلاعات هتل های مالدیو

ویژگی برتر رزرو هتل از گردشگران شیراز این است که شما می توانید تمامی جزئیات هتل مورد نظرتان را قبل از رزرو در سایت مجموعه مشاهده کنید و بعد از آن اقدام به رزرو هتل در مالدیو بنمایید

بهترین قیمت تور مالدیو

آژانس گردشگران شیراز با هدف رضایت حال مسافران خود، همواره سعی در ارائه بالاترین خدمات در کنار ارزان ترین قیمت ها در سطح بازار داشته است؛ پس جای هیچ نگرانی بابت قیمت ها نیست. شما می توانید با تغییر پرواز و یا هتل خود هزینه تور مالدیو را منتاسب با بودجه خود تغییر دهید.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com