گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

سوغات در فرانسه

سرفصل های مقاله

سوغاتی های فرانسه جز جذابیت های سفر به فرانسه می باشد که انواع متنوعی دارند و می توانید ترکیب هنر و فرهنگ فرانسه را در آنها مشاهده کنید. با گردشگران شیراز همراه باشید تا به معرفی سوغات فرانسه بپردازیم:

سوغات فرانسه چیست ؟ از فرانسه چه بخریم؟

Eiffel Tower

برج ایفل 

به عنوان شناخته شده ترین نماد پاریس و کشور فرانسه ، یکی از محبوب ترین سوغاتی های فرانسه برای خرید است. که می توانید در اشکالی مثل تندیس، پازل و مجسمه برای عزیزانتان تهیه و آنان را خوشحال کنید.

بهترین سوغاتی های فرانسه

Perfume

عطر

فرانسه به داشتن عطرهای باکیفیت، مشهور است. در ریوریا فرانسه، می توانید عطر خود را بسازید و یک سوغات و هدیه به یاد ماندنی و خاص داشته باشید. چنانچه به دنبال عطر های بسیار با کیفیت از برندهای معتبر مانند دیور،ورساچه و … در فرانسه هستید باید توجه داشته باشید هزینه زیادی را باید پرداخت کنید.اما برخی از فروشگاه ها هستند که عطرهایی با بویی مشابه عطرهای برند دارند و توسط کارخانه های دیگری ساخته میشوند و قیمت مناسب تری دارند به همین دلیل گزینه مناسبی برای سوغاتی از کشور فرانسه هستند .

 

Chocolate

شکلات

شکلات یکی از بهترین سوغاتی های فرانسه میباشد.شکلات های دست ساز شامل بونبون ها هستند که شکلات های پر شده از میوه، گاناش، پرالین یا کارامل هستند.تخته های شکلات نیز با طیف وسیعی از درصد کاکائو، همچنین با مواد مختلفی مانند آجیل یا میوه ترکیب شده در داخل آن، محبوب هستند. شکلات های دیسکی شکل که روی آن ها آجیل و میوه های خشک قرار گرفته اند، یکی دیگر از انتخاب های محبوب است. 

جاذبه های فرانسه

 

Dijon Mustard

خردل دیژون

خردل دیژون یک چاشنی اصلی در غذاهای فرانسوی است. این چاشنی در سراسر جهان به عنوان سس و طعم دهنده به غذاها محبوبیت زیادی دارد.

 

French Beret

برت فرانسوی

کلاه فرنگی گرد و نرم فرانسوی ،که هنگام بازدید از فرانسه می توانید آن را خریداری کنید.فرانسوی ها از این کلاه در پوشش خود استفاده میکنند و جلوه زیبایی را به پوشش افراد می بخشد.

 

Macarons

ماکارون

کوکی‌های ساندویچی شیرین و نرم، یکی از معروف‌ترین دسرهای فرانسوی و یکی از بهترین سوغاتی‌های فرانسه با توجه به طعم لذیذ و رنگ‌های زیبای آن است.

از فرانسه چه بخریم؟

 

Jewelry

جواهر سازی

جواهرات یکی از محبوب‌ترین سوغاتی‌های فرانسوی است که طراحان مشهور زیادی مانند کارتیه، ون کلیف و آرپلز، دی گریس، برمه و نوول آمور دارد. 

 

Cheese

پنیر

فرانسه به تهیه پنیرهای خوشمزه معروف است. هنگام بازدید از این کشور، امتحان کردن انواع پنیرها بخشی لذت بخش از سفر هستند که میتونید انواع آن را در بسته بندی و سایز های  های متنوع تهیه کنید و به عنوان سوغاتی لذیذ فرانسه به عزیزانتان بدهید.

 

Lavender

اسطوخودوس

گل بنفش زیبای اسطوخدوس، که در قسمت های زیادی از مزارع فرانسه رشد می‌کند، معمولاً در طول تابستان در این کشور شکوفا می‌شود و خواص دارویی زیادی دارد.

مزارع اسطوخدوس در فرانسه

Antiques

عتیقه جات

جست و جوی عتیقه جات تجربه لذت بخشی در هنگام خرید در فرانسه است. شهر ساحلی نیس میزبان چند بازار عتیقه خارق‌العاده است .

در پایان امیدواریم توانسته باشیم با ارائه نکاتی موثردرخصوص سوغات کشور فرانسه ، سفری خاطره انگیز برای شما و همراهانتان به ارمغان آوریم.  برای تهیه تور و بلیط دریافت هرگونه راهنمایی در خصوص سفر به فرانسه میتوانید از طریق لینک و شماره تماس های ذیل با کارشناسان ما در تماس باشید:

https://gardeshgaranshiraz.com/

07191009291

07191009293

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com