گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

سوغات در دبی

سرفصل های مقاله

سوغات و خرید سوغاتی در واقع ثبت همیشگی خاطرات یک شهر یا کشور خواهد بود. در سفر به دبی باید از بهترین سوغات آن نیز مطلع باشید تا بهترین ها را برای عزیزانتان به یادگار بیاورید.

 

راهنمای کامل خرید سوغات دبی در بازارهای محلی

بخش بزرگی از سفر شامل خرید سوغاتی برای به یادگار بردن برای عزیزان است. بنابراین، دانستن بهترین مکان ها برای خرید هدایای خوب در هر شهری که بازدید می کنید مهم است. در دبی، انواع سوغاتی های سرگرم کننده از لباس های سنتی گرفته تا شترهای شکم پر موجود است. هر سوغاتی بازار محلی و مخصوص خود را دارد. در اینجا بهترین مکان ها برای پیدا کردن آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

   بازار طلا کاری در دبی: بهترین جا برای خرید طلا

دوستداران جواهرات می توانند طلا و جواهرات بی نظیر را از آتلیه های محلی الماس و جواهرات گرانبها در بازار طلا خریداری کنند. این بازار در فاصله کوتاهی از محله تاریخی الفهیدی در بور دبی، دارای مغازه‌هایی با ویترین‌های براق است. به یاد داشته باشید که قیمت طلا در دبی تعیین می شود، بنابراین شما فقط می توانید در مورد هزینه ساخت و ساز چانه بزنید.

 

 بازار عطر و ادکلن در دبی: انتخاب عطرهای محبوب دبی

برای خرید سوغاتی در دبی، یک شیشه عطر خوب بخرید تا خاطراتی از دبی با رایحه‌های معروف خاورمیانه داشته باشید. شب های عربی را با عطر عنبر عود از روژا پرفیومز در دبی مال تداعی کنید که ترکیبی از نت های عود با زعفران، چوب صندل، رز، لیموترش و ترنج است. کسانی که از عطر و ادکلن های سنگین‌تر استفاده میکنند، می‌توانند از روغن عود ترکیب شده با گل رز و یاس ترکی از عرب سوئیس، یکی از خانه‌های عطر پیشرو شهر لذت ببرند. این روغن قوی به گونه‌ای طراحی شده است که روی مچ دست و لبه‌های لباس شما آغشته میشود و بویی قوی از عطر را باقی می‌گذارد. آن را در فروشگاه‌های عربی سوئیس در سراسر دبی، از جمله سوک البهار، پیدا کنید.

خرید سوغات دبی از فروشگاه‌های معتبر

دبی بدون شک یکی از هیجان انگیزترین مقاصد گردشگری است که چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دارد! بهترین راه برای یادآوری سفر خود به دبی این است که سوغاتی های منحصر به فرد آن را خریداری کنید! چه یک مجسمه کوچک برج خلیفه باشد یا یک چراغ سنتی عربی. سوغاتی های فوق العاده ای وجود دارد که می توانید به عنوان یادگاری یا هدیه در دبی خریداری کنید.

اولین گالری در این فهرست، گالری ال جابر است، که فروشگاهی مخصوص سوغاتی در دبی است. این فروشگاه زنجیره‌ای تقریباً در تمام مراکز خرید اصلی دبی یافت می‌شود و بازدیدکنندگان با انتخاب گسترده اقلام، قدرت انتخاب بالایی خواهند داشت. سوغاتی هایی مانند شترهای چرمی یا مینیاتورهای برج العرب و برج خلیفه از جمله این اقلام است. کسانی که به دنبال چیزی سنتی تر هستند می توانند از بین اقلام صنایع دستی نفیس، ساخته شده از برنج، مس، چوب و غیره انتخاب کنند. طیف وسیعی از عطرهای غنی عربی، همراه با شال، روسری، کفتان و جلبیه سنتی در این فروشگاه ها موجود است. گالری ال جابر آثار هنری را متناسب با سبک همه ارائه می‌دهد.

 

فروشگاه‌های لوکس در دبی: خرید لوازم چرمی

یکی دیگر از فروشگاه‌های سوغاتی محبوب در دبی، شرکت Camel (شتر) میباشد که مجموعه‌ای از هدایای زیبا را ارائه می‌دهد. اقلام این مجموعه توسط هنرمندانی ارائه داده میشود که الهام‌بخش آن‌ها خود امارات است. از جای مسواک گرفته تا لوازم التحریر با مضمون میراث امارات، برای هر موقعیتی، هدیه ای در اینجا وجود دارد. این فروشگاه توریستی را در دبی در مکان هایی مانند سوق البهار و مدینه جمیرا خواهید یافت.

خرید سوغات دبی آنلاین: بهترین سایت‌ها و منابع اینترنتی

شما خرید سوغات دبی را میتوانید به صورت آنلاین نیز انجام دهید. از جمله بهترین سایت ها برای خرید سوغات دبی میتوان به:

  • Amazon – آمازون
  • Day to day – دی تو دی
  • Craftihouse – کرفتی هوس

اشاره کرد. 

 

هدایای دبی با نمادهای محلی: انتخاب ایده‌آل برای دوستان و خانواده

موزه دبی که حتما باید از آن بازدید کرد، شما را به تاریخ امارات خواهد برد. این مکان یکی از بهترین فروشگاه های سوغاتی دبی است که با لامپ های عربی با سنگ های قیمتی، مجسمه های شتر، مجسمه های تزیینی، لوازم التحریر و سایر یادگاری ها پر شده است. این مکان بهانه ای عالی برای بازدید از موزه است که تاریخ و فرهنگ بی پایانی را در خود جای داده است.

 

نکاتی برای خرید هدایای دبی با کیفیت و بودجه محدود

بیشتر مردم بازار ادویه را مکانی برای خرید ادویه های اصیل و خوشمزه می دانند، اما در این نقطه توریستی و محلی، سوغاتی نیز می فروشند. در اطراف بازار ادویه، گردشگران می توانند آهن ربا یخچالی، لباس های سنتی و حتی تزیینات جالب خانه بخرند. نکته جالب در مورد خرید سوغاتی در بازار ادویه این است که یکی از معدود مکان‌هایی در دبی است که چانه‌زنی در آن رایج است. بنابراین، این مکان ایده‌آل برای دریافت سوغاتی بیشتر و قیمت کمتر است.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com