گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

زیباترین سواحل دنیا

سرفصل های مقاله

برخی از زیباترین سواحل دنیا دارای قدرتی معنوی هستند که گویی زمان را متوقف می‌کنند‌،‌ واقعیت‌ها را کنار می‌زنند و شما را به نیرویی قوی‌تر از خودتان قلاب می‌کنند. فرقی نمی‌کند که عاشق صخره‌های شگفت‌انگیز هستید یا اینکه سواحلی با شن‌های سفید، صورتی یا طلایی را می‌پسندید، چراکه همه‌ی آنها بی‌نقص هستند و خاطره‌ی خوشی را به ارمغان می‌آورند.

تورهای خارجی

خلیج مایا، تایلند در تورهای خارجی

بعد از آنکه لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم «ساحل» بازی کرد، خلیج مایا (Maya Bay) در تایلند مشهور شد و گردشگران زیادی برای دیدن زیبایی‌های کم نظیر این ساحل خود را به این منطقه می‌رسانند.

ساحل وایکیکی ، هاوایی

ساحل وایکیکی در هاوایی یکی از معروف‌ترین سواحل دنیا به شمار می‌رود که با توجه به اینکه خیلی کوچک است، به شدت شلوغ و پرازدحام می‌شود. علاوه براین، گردشگران می‌توانند تصاویر خیره‌کننده‌ای از هونولولو و مخروط آتشفشانی دایموند هد (Diamond Head) را نیز به نظاره بنشینند.

بهشت موج سوارها، استرالیا

بهشت موج‌ سواران (Surfer’s Paradise) در استرالیا بی‌شک یکی از سواحل درجه یک دنیا است. فقط با سفر به این محل و گذراندن چندین روز در ساحل می‌توانید به خوبی درک کنید که چرا این ساحل جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

نگریل، جامائیکا در تورهای خارجی

نگریل (Negril) یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهرهای ساحلی جامائیکا است که می‌توانید در ساحل زیبا و هوای خوب آن به استراحت بپردازید

ساحل جنوبی، میامی بیچ

منطقه ساوت بیچ (South Beach) در میامی بیچ علاوه بر مزرعه نارگیل، به خاطر زندگی شبانه معروف است و به تدریج به یک مقصد بین‌المللی گردشگری تبدیل می‌شود.

ساحل کوپاکابانا، ریو دو ژانیرو در توهای خارجی

ساحل کوپاکابانا (Copacabana Beach) ریو دو ژانیرو که به «ساحل ۴ کیلومتری» نیز شناخته می‌شود، نه تنها به خاطر هتل‌ها و رستوران‌هایش معروف است، بلکه اکثر اوقات میزبانی جام جهانی فوتبال ساحلی را نیز برعهده دارد.

ساحل کوپاکابانا

ساحل ناتادولا، فیجی

ساحل ناتادولا (Natadola Beach) در جزیره ویتی لوو در فیجی قرار دارد و گردشگران می‌توانند در ساحل شن‌های سفید آن به انواع فعالیت‌ها نظیر اسب سواری و پتانک (petanque) بپردازند. تورهای خارجی

تور خارجی

تنریف، جزایر قناری در تورهای خارجی

تنریف بیش از ۱۲ میلیون بازدیدکننده در طول سال دارد و نه تنها بهترین سواحل دنیا در این جزیره کوچک قرار دارد، بلکه سومین آتشفشان بزرگ دنیا به نام کوهستان تید نیز جذابیت خاصی به این محل بخشیده است.

تنریف، جزایر قناری

لنکاوی، مالزی

جزیره لنکاوی (Langkawi) در مالزی قرار دارد و در گذشته مخفیگاه دزدان دریای محسوب می‌شد. جالب است بدانید کلمه لنکاوی به معنای «سرزمین آرزوهای انسان» است.

لنکاوی، مالزی

کیپ کاد، ماساچوست

کیپ کاد یا دماغه کاد (Cape Cod) با آب فیروزه‌ای و شن‌های درخشان در ماساچوست قرار دارد و هزاران گردشگر در طول سال خود را به این ساحل ملی می‌رسانند.

کیپ کاد، ماساچوست

نانگوی، زنگبار

نانگوی (Nungwi)، ساحلی با شن‌های سفید دارد که در زنگبار واقع شده است. در اطراف آن روستاهای ماهیگیری به چشم می‌خورد و در آب دریا می‌توان انواع مختلفی از حیوانات دریایی را مشاهده کرد.

ساحل نانگوی، زنگبار در تورهای خارجی

ساحل رِینیسفیِر، ایسلند

ساحل ماسه سیاه ویک (Black Sand Beach Vik) به خاطر شن‌های سیاهش شهرت جهانی دارد. این محل به عنوان معروف‌ترین ساحل ایسلند به شمار می‌رود و شکل و شمایل منحصر به فرد سنگ‌ها و شن‌های آتشفشانی تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را برای هر بازدیدکننده‌ای رقم می‌زند.

ساحل رِینیسفیِر، ایسلندساحل شن های صورتی، باهاماس

ساحل شن‌های صورتی (Pink Sands Beach) در باهاماس قرار دارد و همانطور که از اسمش مشخص است، به خاطر خط ساحلی طولانی با شن‌های صورتی شهرت جهانی دارد. گردشگرانی که به دنبال تفرجگاهی خلوت و به دور از ازدحام بوده و در عین حال عاشق تماشای طبیعت هستند، این ساحل را نباید از دست بدهند.

ساحل شن های صورتی، باهاماس 

بهشت سفید، استرالیا

ساحل وایت هیون (Whitehaven)، ساحلی ۷ کیلومتری در جزیره وایت‌ساندی در استرالیا است که لقب تمیزترین ساحل دنیا را از آن خود کرده است. شن‌های ساحلی از ۹۸ درصد سیلیس تشکیل شده‌اند و به همین دلیل تا به این اندازه سفید رنگ هستند.

ساحل ۷۵ مایلی، استرالیا

ساحل ۷۵ مایلی (75Mile Beach) در استرالیا قرار دارد و بخش اعظمی از جزیره فریزر را به خود اختصاص داده است. این ساحل طولانی با اینکه بسیار زیبا است، اما جریان‌های آب خطرناکی دارد و کوسه‌های ببری به وفور به چشم می‌خورد.

ماتیرا پوینت، هائیتی

ساحل ماتیرا (Matira Beach) در جزیره بورا بورا در هائیتی قرار دارد. این ساحل دنج در یک تالاب حفاظت‌شده است و برخی از سفیدترین شن‌های اقیانوس آرام جنوبی را پیشکش نگاه بازدیدکنندکان می‌کند.

ساحل سرخ، یونان

ساحل سرخ (Red Beach) در یونان قرار دارد و با قایق یا طی کردن یک شیب طولانی در کناره صخره می‌توان به این منطقه رسید. با اینکه سانتورینی به خاطر سواحلش معروف نشده است، اما این ساحل شما را ناامید نخواهد کرد. تورهای خارجی

ساحل سرخ، یونان در تورهای خارجی

پارک ملی تایرونا، کلمبیا

پارک ملی تایرونا (Tayrona National Park)، یک ساحل بکر و تقریبا متروکه در کلمبیا است که بی‌شک اگر در کشوری با صنعت گردشگری بهتر قرار داشت، خیل عظیم گردشگر به آن سرازیر می‌شد. تورهای خارجی

Las Islas Cie، اسپانیا

وقتی فردی راجع به ساحلی در اسپانیا صحبت می‌کند، همه به یاد سواحل مدیترانه‌ای اسپانیا می‌افتند؛ اما واقعیت این است که سواحل اقیانوس اطلس نیز در زیبایی چیزی کم ندارد. به عنوان مثال، Las Islas Cies که در گذشته مخفیگاه دزدان دریایی بوده است، اما اکنون به لطف آب‌های بکر و زیبا، لقب ساحل کارائیب را از آن خود کرده است. تورهای خارجی

ساحل ال نیدو، فیلیپین

با اینکه بازیگران سرشناسی نظیر دی‌کاپریو در جایی مثل خلیج مایا، در فیلم بازی می‌کنند؛ اما قطعا ساحل ال نیدو (El Nido) را برای استراحت و الهام گرفتن انتخاب می‌کنند. برخلاف تایلند، اکثر جزایر فیلیپین خالی از گردشگر است و همین موضوع در مورد ساحل ال نیدو نیز صدق می‌کند.

تورهای خارجی

ساحل سیداری، یونان

ساحل سیداری (Sidari) در جزیره یونانی کورفو قرار دارد و بخشی از جاذبه‌های فوق‌العاده آن به خاطر شکل و حالت غیرمعمول صخره‌ها است که به «کانال عشق» مشهور است. بر اساس افسانه‌ها، اگر یک زوج با هم در این آب شنا کنند، همه عمرشان را در کنار هم سپری خواهند کرد.

خرید تورهای خارجیجزیره مالدیو

مالدیو، ۸۷ جزیره تفریحی روی خط استوا دارد و به لطف آب‌های کریستالی، اوقات خوشی را برای هر گردشگری رقم می‌زند. پس قبل از اینکه این سواحل ناپدید شوند، سوار هواپیما شوید و خود را به این سواحل معرکه برسانید.

ساحل لانیکای، هاوایی

ساحل لانیکای (Lanikai Beach) به لطف وجود گیاهان استوایی، شن‌های درخشان و آب‌های آبی. سبز پررنگ، محلی عالی برای تعطیلات به شمار می‌رود

Anse Source d’Argent، سیشل

ساحل آنسه سورس دی آرجنتا حتمالا یکی از بهترین سواحل دنیا برای عکاسی است و تخته سنگ‌های بزرگی در این بهشت سورئال به چشم می‌خورد که بر جذابیت آن افزوده‌اند. آب‌های فیروزه‌ای دورتادور آنها را فراگرفته‌اند و صخره‌های مرجانی محافظ خوبی در برابر امواج اقیانوس هستند.

زیباترین سواحل دنیا

ساحل ماهو، سنت مارتین

ساحل ماهو (Maho Beach) در سنت مارتین به خاطر فرودگاه بین‌المللی سنت مارتین که درست در کنار ساحل قرار دارد، معروف شده است. هواپیماها به حدی به نزدیک به شن‌های ساحل حرکت می‌کنند که گاهی اوقات جت آن باعث پرتاب شدن مردم به آب می‌شود.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com