گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای سفر به ویتنام

سرفصل های مقاله

در این مقاله راهنمای سفر به ویتنام گروه مسافرتی گردشگران شیراز قصد دارد شما را با زیباییهای ویتنام آشنا کند. در ویتنام شما می توانید طبیعت شگفت انگیز و جذابیت های گردشگری، منطقه های تاریخی، بناهای قدیمی و قلعه ها و  غذاهای  فوق العاده خوشمزه رو یکجا تجربه کنید و همین ها باعث شده که ویتنام یک کشور محبوبی برای گردشگران باشد.

دانستنی های ضروری در این مقاله راهنمای سفر به ویتنام

ویتنام با تهران 2ساعت و نیم اختلاف ساعتی دارد. زبان مردم این کشور ویتنامی است و واحد پولشان دونگ است.

آب و هوای ویتنام در این مقاله راهنمای سفر به ویتنام

در ویتنام به طور کل 2 فصل وجود دارد که فصل گرم از ماه می تا اکتبر و فصل سرد از ماه نوامبر شروع می شود. میانگین دما بین 22 تا 27 درجه سانتیگراد می باشد و بارندگی در این کشور زیاد است.

بهترین زمانی که شما می توانید به ویتنام سفر کنید بین ماه های فوریه تا آوریل و از آگوست تا اکتبر می باشد.

 

هزینه های غذا در مقاله راهنمای سفر به ویتنام

آشپزی ویتنام به دلیل اینکه طعم منحصر به فردی دارد، در دنیا بسیار معروف است. ویتنامی ها بیشتر در غذاهای خود از سبزیجات استفاده می کنند به همین دلیل کسایی که گیاهخوار هستند بهترین گزینه برایشان می باشد.

 

حتما از غذاهای جذاب خیابانی ویتنام امتحان کنید چون طعمی بسیار لذیذ و خوشمزه ای دارند. از غذاهایی که حتما باید از آنها تست کنید میتوان به اسپرینگ رول که با گوشت، میگو و خرچنگ همراه با سبزیجات درست میشود و معروفترین غذای ویتنام است، اشاره کرد. از دیگر غذاهای ویتنام، بان می ساندویچی با نان باگت و محتویات دلخواه، بان زئو یک نوع پنکیک که با گوشت و میگو و جوانه لوبیا، سوپ نودل که با محتویات آب گوشت، پیاز و زنجبیل، فو که غذای ملی ویتنام محسوب میشود.

هزینه های حمل و نقل

 

اگر می خواهید در ویتنام به صورت ارزان نقل مکان کنید، می توانید از اتوبوس و قطار استفاده کنید.

جاذبه های گردشگری ویتنام

خلیج هالونگ

این خایج جزو میراث فرهنگی یونسکو محسوب می شود. می توان گفت منظره ی این خلیج یکی از زیباترین منظره هایی است که به عمر دیده اید. اگر دوست دارید از شگفتی ها و غارهای این خلیج دیدن کنید، پیشنهاد می کنیم که حتما از تورهای کروز آن استفاده کنید.

 

شهر هوشی مین: این شهر یکی از شهر شلوغ و شهر اقتصادی ویتنام به حساب می آید. از جاهای دیدنی این شهر می توان به موزه ی HCMC، کلیسای جامع نوتردام، منطقه ی Da Kao، منطقه ی Jade Emperor و کاخ استقلال اشاره کرد.

مجموعه ی باستانی مای سان: ساخت این مجموعه در قرن چهارم انجام شده است و منطقه مهمی برای دین هندو بوده است.

هوی آن: یکی از جاذبه های کشور ویتنام است که به قرن یازدهم بر میگردد.

منطقه ساپا: اگر دوست دارید در منطقه روستایی همراه باشالیزارهای پلکانی قدم بزنید، این منطقه بسیار مناسب است.

هانوی: پایتخت کشور ویتنام هانوی هست که می توان گفت بهترین قسمت ویتنام برای دیدن زندگی شهری می باشد

پارک ملی بابه: این پارک جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی دارد که گردشگران زیادی برای دیدن آن به این کشور می آیند. شما می توانید در این دریاچه قایق رانی کنید و از میان کوه های بلند و سرسبز و حیات وحش آن لذت ببرید.

نهاترانگ: اینجا یک شهر ساحلی است که شما می توانید در آن غواصی و تفریحات ساحلی داشته باشید. از دیگر جاذبه های این شهر برج های Po Nagar Cham است که در زمان های قدیم محل عبادت بوده است.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com