گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای-سفر-به-هند

راهنمای سفر به هند

سرفصل های مقاله

در این مقاله راهنمای سفر به هند گروه مسافرتی گردشگران شیراز شما را با جاذبه های گردشگری این کشور زیبا آشنا می کند. هند سرزمینی با عظمت تاریخی، فرهنگی بالا و قدیمی است این کشور از لحاظ سنت، دین و فرهنگ بسیار بالاست. صنایع دستی این کشور در بین گردشگران طرفداران زیادی دارد. تا جایی که به کشورهای دیگر صادرات می شود.

تور هند

موقعیت جغرافیایی

درباره موقعیت جغرافیایی هند باید بگوییم که بخش اعظمی از جنوب قاره آسیا مختص هند می باشد که شامل دشت، فلات، تپه و کوه است.

تاریخچه ای کوتاه از هند در مقاله راهنمای سفر به هند

کشور هند از تاریخی بسیار کهن و پرباری برخوردار است که شامل هزاران فرهنگ، اعتقاد و دین است و همچنین سرزمین آیین ها، نزادها و زبان هاست. و انگلیسی زبان اصلی و تصویب شده قانونی در این کشور است که  البته مردم هند آن را با الفاظ خاص خودشان ادا می کنند.

تفسیر جمعیت در مقاله راهنمای سفر به هند

هند دومین کشور پر جمعیت دنیا بعد از کشور چین می باشد لیونی یکی از  شهرهای پر جمعیت هند به شمار می آید بیشتر از سی و پنج شهر پر جمعیت در هند وجود دارد برای مثال می توان به شهرهای دهلی، کلکته، بنگلور و جی پور اشاره کرد

وضعیت آب و هوایی

آب و هوای کشور هند در اکثر فصل ها گرم و خشک است هند از طبیعتی زیبا و سرسبز برخوردار است که در فصل بهار می توانید شاهد آن باشید به همین خاطر بهترین فصل سفر به این سرزمین فصل بهار است.

راهنمای سفر به هندوستان

دهلی

پایتخت کشور هند، دهلی است گردشگر می تواند معابد و مناظر این شهر را در یک زمان و مکان مشاهده کند این سرزمین سرشار از تضادهای فرهنگی، طبقاتی و نزادی است.

 

رود گنگ

رود گنگ در کشور رود بسیار مقدسی به شمار می آِید که افراد زیادی از دین های مختلف سراسر دنیا در این رود به شنا و عبادت می پردازند.

معبد ویروپاکشا

یکی از زیباترین معبدهای چهان معبد ویروپاکشا که سالیانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان  به خود جذب می کند این معبد در زمان مستعمره انگلیس بنا شده به همین دلیل گردشگر با جاذبه های تاریخی فراوانی در این سرزمین روبه رو می شود.

شهر جایسالم

این شهر فوق العاده زیبا که به شهر طلایی معروف است در نزدیکی مرز پاکستان قرار دارد ساختمان های این شهر قدیمی و کهنه است  و معماری بناهایش به قرن شانزدهم برمی گردد.

تور هند از شیراز

بمبئی یا مومبای در مقاله راهنمای سفر به هند

گردشگرانی که علاقه مند به معماری های بینظیر قدیمی هستند می توانند از شهر بمبئی دیدن کنند.

کشمیر

کشمیر در اقیانوس آرام و در منطقه شمالی هند قرار گرفته است که مملو از مساجد و معابد قدیمی در زمان مغول است.

فستیوال‌های آیین هندو

یکی از معروفترین جشن ها در هند جشن رنگ ها (هولی) است که دیدنش به شدت پیشنهاد می  شود. در این جشن مردم هند روی هم رنگ می پاشند مراسمی دیگر جشن هالیدی است که در آن هندی ها به روی هم ادویه می پاشند به این منظور که زردی یکدیگر را بگیرند و از بین ببرند.

راجستان

یکی از فوق العاده ترین و زیباترین جاذبه ها در سرزیمن هند که در بیابان قرار دارد قلعه راجستان است که علاوه بر تماشای قلعه گردشگر می تواند به شترسواری و سافاری بپردازد و لذت ببرد.

کرالا

گردشگر می تواند برای اینکه از شلوغی های شهر دور باشد این مقصد را انتخاب کند و بهترین غذای دریایی را میل کند.

تاج محل

یکی از بینظیرترین بناهای تاریخی جهان بدون اغراق تاج محل است که سمبل عشق می باشد و از مرمر سفید ساخته شده است تاج محل بنای بسیار باشکوهی است که شهرت جهانی دارد.

گوا

گردشگران می تواند در فصل گرمسیری سواحل زیبا و بینظیر گوا را تجربه کنند.

غذاهای مشهور هند

غذاهای هند از مزه وبوی خاصی برخوردار هستند که با ادویه و فلفل فراوان تهیه می شوند.

کالی دال

این غذا با عدس سیاه درست می شود طرز تهیه این غذا به این صورت است که باید از شب قبل عدس را در آب بخیسانید و با فلفل زیاد طبخ کنید و میل کنید که در بین گردشگران طرفداران بسیاری دارد.

راهنمای سفر به هند برای ایرانیان

رستوران های خوب در هند در مقاله راهنمای سفر به هند

برترین رستورانهای هند را دز زیر مطالعه خواهید کرد.

  • رستوران بخارا
  • رستوران ویلا مایا
  • رستوران اورینت اکسپرس

هتل های معروف در هند در همین مقاله راهنمای سفر به هند

هتل های معروف در هند را از زبان گردشگرانیها بشنوید.

  • هتل ایمپریال دهلی
  • هتل رادیوسون بلو دهلی
  • هتل کانتری دهلی

سوغاتی در هند در مقاله راهنمای سفر به هند

اکثر مردم جهان کشور هند را با صنایع دستی اش می شناسند که یکی از درآمدهای کشور هند صادرات و فروش صنایع دستی می باشد ساری و پنجابی یکی از لباس های معروف در هند است که بسیار زیباست و برای سوغاتی گزینه مناسبی است یکی دیگر از سوغاتی های هند چای هند است که طرفدااران بسیاری دارد.

می توانید جهت کسب اطلاعات درباره تور هند با کارشناسان ما در ارتباط باشید

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com