گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای سفر به موریس

سرفصل های مقاله

راهنمای سفر به موریس . موریس قسمتی از جزایر ماسکارین بوده و پایتخت آن شهر پورت لوئیس است. مسافرت به این جزیره ی فوق العاده جذاب و دیدنی بدون شک خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. در این مقاله با گردشگران شیراز همراه باشید

بهترین زمان برای بازدید از جزیره موریس

سفر به جزیره ی موریس در فصل تابستان خیلی بهتر است. مخصوصا برای کسانی که با هدف تفریحات آبی و دریایی به این مقصد سفر می کنند.

تفریحات جزیره موریس

دیدن مناظر وحشی در موریس

علاقمندان به حیات وحش می توانند با استفاده از یک سری اتومبیل های محافظت شده از نزدیک به تماشای شیرها و پلنگ ها بپردازند.

غواصی در اعماق دریا موریس

 

در همه ی جزایر بکر و زیبای دنیا، غواصی تجربه ای تکرار نشدنی می باشد. به همین خاطر در جزیره ی موریس هم به دلیل حیات آبزیان خاص آن محدوده، غواصی بسیار لذت بخش می باشد. همچنین در این جزیره ی رویایی با زیردریایی نیز می توانید تا عمق 36 متری آب سفر کنید.

لذت بردن از خورشید کنار ساحل

برنامه لذت بردن از ساحل و آفتاب هم مطمئنا در فهرست گردشگری هر توریستی به این جزیره قرار دارد. علاوه بر آن امکان قایق سواری با قایق های پارویی هم برای دیدن دور تا دور جزیره وجود دارد.

راهنمای سفر به موریس

موج سواری

یکی از بهترین تفریحاتی که در موریس وجود دارد، موج سواری است. در جزیره ی موریس ورزش موج سواری را به راحتی می توان انجام داد چون آب های آزاد این جزیره موج های بسیار زیبایی جهت موج سواری ایجاد می  کنند.

مردم موریس

ساکنان موریس مردمی آرام و مهمان دوست هستند. فرهنگ و آداب اجتماعی و رفتار های آنها را به گرمای خورشید و آرامش دریا وصف می کنند.

غذا در موریس

غذاهای این منطقه معمولا تا مقداری تند بوده و آشپز های جزیره موریس غذاهای دریایی متفاوتی را طبخ می کنند.

حمل و نقل در مقاله راهنمای سفر به موریس

 

برای گردش در شهر از اتوبوس های محلی استفاده کنید زیرا هم گردشی ارزان خواهید داشت و از سوی دیگر تمام نقاط شهر را بخوبی مشاهده خواهید کرد.البته نباید از جاده های بی نظیر جزیره غافل ماند که برای اتومبیل سواری بسیار مطلوب هستند، از این رو مراکز کرایه خودرو در موریس بسیار زیاد هستند. رانندگی با خودروهای جنگل نورد را هم فراموش نکنید چرا که می توانید به محل زندگی حیواناتی مانند گورخرها بروید یا با شتر مرغ های وحشی عکس یادگاری بگیرید و لاک پشت های 100 ساله را از نزدیک ببنید. در ضمن باغ گیاه شناسی موریس هم دیدنی است ، مخصوصاً نیلوفرهای پهن برگی که روی مرداب قرار دارند توجه هر گردشگری را به خود جلب می کنند.

خرید در  موریس

اگر تصمیم به خرید در موریس دارید حتما به مرکز آن در پورت لویی بروید. شرایط برای خرید ارزان و مناسب فراهم است.پس از خرید نوبت به مهمترین عامل شهرت موریس یعنی سواحل زیبای آن می رسد. و اگر خواستید نمادی از این کشور کوچک به یادگار داشته باشید، می توانید مجسمه کوچک و چوبی “دو دو” را بخرید. “دو دو” پرنده ملی موریس است که البته نسلش منقرض شده است

 

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com