گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای سفر به مجارستان

سرفصل های مقاله

در این مقاله گروه مسافرتی گردشگران شیراز سعی دارد شما را با تمام زیباییهای مجارستان آشنا کند.

درباره مجارستان

هانگری یا مجارستان کشوری ست که در اروپای مرکزی واقع شده است. پایتخت مجارستان بوداپست پرجمعیت ترین شهر این کشور می باشد، این کشور با جمعیتی بالغ بر 10 میلیون نفر و زبان رسمی مجاری و واحد پول فورینت به یکی از مقاصد زیبای اروپایی برای گردشگران مبدل شده است.

آب و هوا در مقاله راهنمای سفر به مجارستان

کشور مجارستان همانند اکثر کشورهای اروپایی در تابستان هوایی خنک و زمستانهای سرد و برفی داد، بنابراین بهترین زمان سفر به آن فصل تابستان است. این کشور به خاطر داشتن بارندگی های زیاد بسیار سرسبز است و هوایی پاک دارد.

جاذبه های گردشگری در مقاله راهنمای سفر به مجارستان

در مجارستان از طبیعت زیبا و فعالیتهای ورزشی گرفته تا فرهنگ و تاریخ غنی را می توانید مورد بازدید خود قرار دهید.

قلعه بودا

راهنمای سفر به مجارستان

قلعه بودا به عنوان یکی از آثار ثبت میراث جهانی یونسکو با معماری بی نظریش می تواند اولین جاذبه گردشگری مورد توجه و بازدید توریست ها باشد، این قلعه شامل 200 اتاق است که به شکلی کاملا قرینه بر روی گنبدی 16 متری در بالای رود دانوب ساخته شده است

رود دانوب

این رود پرآب که از شمال تا جنوب مجارستان را طی می کند دومین رود طولانی اروپا محسوب می شود و به شما اجازه دیدن مناظری بی نظیر از طلوع و غروب خورشید بر بلندای پل آزادی را می دهد، پل آزادی نه تنها میان گردشگران بلکه در بین اهالی بوداپست نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است

اسپا

راهنمای سفر به مجارستان

مجارستان به دلیل دارا بودن چشمه های آب معدنی، امکانات زیادی در خصوص اسپا در اختیار گردشگران قرارداده است. این اسپا ها از آب معدنی و چشمه های طبیعی تامین می شوند و اوقات آرام و دلنشینی را برای شما رقم می زنند.

جزیره تیهانی

شبه جزیره تیهانی در دریاچه بالاتون قرار گرفته و تنها به وسعت هشت کیلومتر است اما یکی از زیباترین مناظر طبیعی را در فصل تابستان با شکوفه دهی درختان بادام در این جزیره کوچک می توان دید. یکی از بهترین تفریحات در این جزیره پیاده روی و لذت بردن از چشم اندازهای طبیعی است

غارهای مجارستان در مقاله راهنمای سفر به مجارستان

شهر Lillafured که در کوها های بوک واقع شده به خاطر وجود غارهایش مشهور می باشد، اگر به دنبال تجربه ای ماجراجویانه در سفر خود هستید از غارهای استلاکتیتی این شهر دیدن کنید ضمن اینکه مسیر دسترسی به آن ها بسیار راحت است و احتیاج به پیاده روی طولانی ندارد.

شپرن

راهنمای سفر به مجارستان

یکی از زیباترین مناظر در مجارستان سوپرون است. شهر تاریخی در مجارستان و اتریش است و این شهر علاوه بر آنکه بسیار مناظر زیبایی دارد بناهای دیدنی و تاریخی هم دارد که بسیار چشم اندازهای زیبایی را برای شما می سازد.

کلیسای جامع سنت پیتر در مقاله راهنمای سفر به مجارستان

راهنمای سفر به مجارستان

این کلیسا ی تاریخی که بارها قسمت های از آن تخریب و مجدد بازسازی شده است در سال 1009 میلادی ساخته شده و از قدمت تاریخی و مذهبی غنی برخوردار است و در معماری آن میتوان آثار فرهنگ ادوار گوناگون را به راحتی مشاهده نمود.

کاخ سلطنتی وایسگراد

راهنمای سفر به مجارستان

این کاخ در فاصله 40 کیلومتری شمال شهر بوداپست واقع شده است و بازدید آن یک روز از زمان سفر شما را خواهد گرفت. شکوه و جلال این کاخ بر فراز رود دانوب بازدیدی خاطره انگیز را در ذهن شما به جای خواهد گذاشت.

تپه‌های بودا

راهنمای سفر به مجارستان

در سفر به بوداپست در کنار آثار تاریخی از دیدن پارک ها و فضا های باز نیز می توانید لذت ببرید، تپه های بودا که در غرب شهر بوداپست قرار گرفته اند بهترین مکان برای پیاده روی و دوچرخه سواری و انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی در فضای باز می باشد.

غذا و رستوران

گولاش

راهنمای سفر به مجارستان

یکی از غذاهای خوش طعم محلی از نظر توریست هایی که به این کشور سفر می کنند گولاش است که از گوشت و سیب زمینی و پاپریکا درست می شود. اهالی مجارستان بسیار علاقمند هستند گوشت را با انواع پودر سوخاری ترکیب کنند و بعد از سرخ کردن در روغن ، کنار پنیر فراوان آن را میل میکنند.

رستوران آلاباردوس

ساختمان این رستوران خود به تنهایی با 400 سال قدمت یک بنای تاریخی جذاب محسوب می شود. در این رستوران تاریخی می توانید تجربه ی میل کردن غذاهای سنتی مجاری در ظروف متفاوت سفالی را داشته باشید

رستوران ارانی

راهنمای سفر به مجارستان

رستوران ارانی، رستورانی لوکس و مجلل است که منوی اصلی آن را غذا های روسی تشکیل می دهند، از مزیتهای این رستوران کارمندان خوش برخورد و فضای زیبای آن است.

حمل و نقل

در بوداپست به دلیل وجود سیستم قوی و ارزان قیمت حمل و نقل با مشکل رفت و آمد و هزینه های مربوط به این مقوله روبرو نخواهید شد. برای حمل و نقل های درون شهری از اتوبوس، مترو، تروامو می توانید به راحتی فقط با تهیه یک بلیط استفاده کنید هرچند در هر جای خیابان اراده کنید همیشه تاکسی آماده و منتظر شما ایستاده است البته توصیه می شود.  فقط از ماشین هایی استفاده کنید که علامت زرد رنگ تاکسی دارند.

شماره های ضروری

اگر با مشکلی مواجه شدید می توانید شماره 112 را بگیرید آنها در کمتر از 6 ثانیه با زبان مجاری یا انگلیسی پاسخگوی شما خواهند بود

شماره 104 مربوط به آمبولانس و فوریت های پزشکی می باشد

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com