گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای سفر به مالاگا

سرفصل های مقاله

در این مقاله گروه مسافرتی گردشگران شیراز سعی دارد شما را با اطلاعات،جاذبه ها و زیباییهای مالاگا آشنا کند.مالاگا شهری ساحلی همراه با باغ ها و فضاهای سبز بی نظیر می باشد که اماکن و بناهای تاریخی  را نیز در خود جای داده است.

آب و هوای مالاگا و بهترین زمان سفر به مالاگا

آب و هوای کلی شهر مالاگا، مدیترانه ای است و بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر به این شهر از فروردین تا تیر ماه و از شهریور تا آبان ماهمی باشد. از آبان ماه به بعد هوا سرد می شود  و دما هوا به 10 درجه سانتیگراد می رسد و همچنین، در ماه مرداد دما هوا به بیشترین حد خود  رسیده و هوا بسیار گرم می شود.

آب و هوای مالاگا

جاذبه ها در این مقاله راهنمای سفر به مالاگا

القصبه مالاگا

القصبه (الکازابا)، یک قلعه نظامی قدیمی است که در قرن 11 بازسازی شده است. امروزه در این قصر دو موزه وجود دارد ؛ یکی «موزه استانی هنرهای زیبا» که دو نقاشی از نقاش معروف پیکاسو در آن میباشد و دیگری «موزه باستان شناسی» که در آن از عتیقه های رومی و سفال های اندلسی نگه داری می شود.

الکازابا در مالاگا

کلیسای جامع مالاگا

این کلیسا بر روی محوطه یک مسجد قدیمی پی ریزی شده است. فضای داخلی کلیسا بسیار زیبا و خیره کننده است که با نقاشی های «باکره و قدیسین» تزئین شده است.

باغ‌ های گیاه‌شناسی

این باغ ها توسط مارکی لورینگ و همسرش در سال 1855 ساخته شده است که پر از گیاهان و گل های زنده و شاداب مدیترانه ای می باشد. در این باغ از سراسر دنیا گونه های مختلف گیاهان جمع آوری شده است.

قلعه خیبرالفارو

این قلعه یکی دیگر از قلعه های نظامی می باشد که به سبک اسپانیایی – اسلامی ساخته شده است. این قلعه توسط عبدالرحمن سوم ساخته و در اوایل قرن 14 سلطان گرانادا گسترش پیدا کرده است. اسم این قلعه برگرفته از کلمه “gebel-faro” که ترکیبی از زبان عربی و یونانی به معنی صخره ی فانوس دریایی گرفته شده است.

جاذبه های گردشگری مالاگا

بنیاد موزه محل تولد پابلو پیکاسو

این موزه در اصل خانه ای بوده که پیکاسو در آن متولد شده است که در بخش قدیمی شهر قرار دارد و حدود 233 اثر از این هنرمند در موزه نگهداری می شود. این آثار که در بازه زمانی 1892 تا 1972 است، طیف گسترده و وسیعی از سبک و تکنیک هایی که پیکاسو در آن استاد بوده را به نمایش گذاشته است.

هتل های برتر

تقریبا می شود گفت شما با هر بودجه ای که برای اقامت در نظر گرفنه باشید می توانید هتل یا اقامتگاه خود را رزرو کنید، فقط کافی است مقدار بودجه ای که درنظر گرفتید با انتظاراتی که از اقامتگاه خود دارید، یکی باشد. اگر مایل هستید در هتل های 5ستاره ساکن شوید، پیشنهاد ما به شما هتل Vincci Seleccion Posada del Patio و هتل Miramar GL می باشد. هتل های 4ستاره هم که البته دست کمی از هتل های 5ستاره ندارد، هتل Barcelo و هتل Room Mate Larios است.  از هتل های 3ستاره هم می توان به هتل Eurostars Astoria و هتل Hotel Zenit Malaga اشاره کرد.

اقامت رویایی در مالاگا

خوراکی در مالاگا

مالاگا به دلیل نزدیکی به دریا ، صیفی جات و میوه جات تازه و فراوانی دارد. در این شهر شما می توانید غذاهای متنوعی را امتحان کنید. از گرانترین و لوکس ترین رستوران های این شهر می توان به Restaurante Amador و Montana اشاره کرد. از دیگر رستورانهایی که سطح کیفی غذایی خوبی دارند و قیمت متوسطی هم دارند رستورانهای  La Barra de Zapata و Restaurante Alexso می باشد. اما اگر به دنبال رستورانهایی هستید که مقرون به صرفه باشد می توانید به رستوران های Da Saveria و La Tranca بروید. از محبوب ترین غذاهای این شهر می توان به پئیا والنسیایی، پاتاتاس براواس، گازپاچو، پیمنیتوس د پارون، فیده ئوآ، تورتیا و چورروس اشاره کرد.

گردشگری غذا در مالاگا

نوشیدنی ها

از کافه های دنج و مدرن در این شهر، کافه های Casa Aranda و Boca Llena Teatinos می باشد که امتحان کردن نوشیدنی های این 2 کافه خالی از لطف نیست.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com