گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای سفر به سیشل

سرفصل های مقاله

راهنمای سفر به سیشل . سیشل زیبا در مجمع‌الجزایر اقیانوس هند و قاره‌ی آفریقا قرار گرفته است که شامل 115 جزیره می باشد. این جزیره در فاصله 1500 کیلومتری خاور خاک قاره آفریقا و در شمال ماداگاسکار واقع شده است. سیشل با جمعیت 86525 نفر یکی از کمترین جمعیت ها را در کشور آفریقا دارد. شما می توانید تور سیشل را از آژانس گردشگران شیراز تهیه کنید.

آب و هوای سیشل در مقاله راهنمای سفر به سیشل

مقاله ی راهنمای سفر به سیشل درباره ی آب و هوای سیشل اینچنین می گوید:

مجموعه جزیره های سیشل به خاطر موقعیت جغرافیایی خود دارای آب و هوای استوایی دریایی بسیار دلپذیری می باشند و از این مجموعه جزایر، تنها یک سوم آنها مسکونی هستند.

راهنمای سفر به سیشل

راهنمای سفر به سیشل آشنایی با فرهنگ

از آنجا که سیشل جمعیت بومی ندارد، ساکنین این جزیره را غالبا مهاجران فرانسوی، آفریقایی، هندی و چینی تشکیل می‌دهند. زبان‌های فرانسه و انگلیسی به‌عنوان زبان رسمی شناخته شده و ساکنین جزایر به این زبان ها سخن می‌گویند. دین اکثر ساکنین سیشل، مسیحی و کاتولیک است. راه اصلی که مردم سیشل از آن کسب در آمد می کنند صنعت توریسم و صادر کردن انواع ماهی، برگ چای و گیاهان معطر می باشد.

راهنمای سفر به سیشل

راهنمای هزینه ها در سفر به سیشل

سیشل دارای جزیره هایی با شن های سفید و رویاییست که می توانید در تفریحگاه های ساحلی فوق العاده لوکس اقامت و روزهای منحصربه فردی را سپری کنید. شاید فکر کنید سفر کم هزینه به سیشل امکان ندارد اما خبر خوب این است که می توانید سفری مقرون به صرفه به سیشل داشته باشید. در سیشل ویلاها و کلبه های چوبی زیادی وجود دارد که قیمت یک شب اقامت در آن ها از ۷۰ یورو شروع می شود.

جاذبه های گردشگری سیشل:

در مقاله ی راهنمای سفر به سیشل با جاذبه های گردشگری سیشل آشنا می شوید. ادامه ی مطالب زیر را مطالعه کنید.

جزیره Anse Intendance

راهنمای سفر به سیشل

این جزیره در جزیره ماهه واقع شده و هر زمان از سال می‌توان آفتاب گرفت و از مناظر زیبای آن لذت برد.

روستای Baie Lazare

راهنمای سفر به سیشل

یکی از جاذبه های اصلی سیشل با هتل های لوکس در حاشیه ساحل است که  ترکیب زیبای آب لاجوردی و شن و ماسه  در ساحل باعث این جذابیت شده است.

پارک ملی Morne Seychellois

راهنمای سفر به سیشل

این پارک بیش از 20٪ جزیره ماهه را پوشش می‌دهد و بزرگ‌ترین پارک سیشل به حساب می‌آید.مسیرهای پیاده روی سرسبز، مزارع چای و دسترسی به ساحل، آنجا را به بهشتی دل‌انگیز تبدیل کرده است.

پارک ملی دریایی Ste Anne

راهنمای سفر به سیشل

خیلی جالب است که بدانید که این پارک، اولین پارک دریایی می باشد که در اقیانوس هند افتتاح گردیده است. برای بازدید و تماشای موجودات دریایی موجود در این پارک طبیعی، می توان هم غواصی کرد و هم از قایق های با کف شیشه ای استفاده کرد.

باغ ملی گیاه شناسی ویکتوریا

راهنمای سفر به سیشل

از دیگر جاذبه های دیدنی جزیره ی سیشل باغ گیاهشناسی ویکتوریا می باشد. دلیل نامگذاری این باغ گیاهشناسی، ملکه ی بریتانیا می باشد که به افتخار وی، پس از تاجگذاری اش این نام را بر این باغ گذاشتند.

جزیره Aride

سیشل

تعداد هشت گونه از پرندگانی که در آب زندگی می کنند مانند پرستو، ناوچه، دم قرمز، نوک سرخیان و … در این قسمت زندگی می کنند. پوشش گیاهی بومی گونه گل یاسمن سفید و بالنگ نیز از موارد منحصر بفرد این جزیره می باشد.

ساحل Anse Lazio

راهنما

این ساحل برای شنا و غواصی عالی و یکی از زیباترین سواحل جزیره محسوب می‌شود که درختان تاکاماکا در دو سوی آن سایه‌ای آرام بخش ایجاد کرده است.

جزیره مرجانی

سیشل

این جزیره بزرگ‌ ترین جزیره مرجانی در جهان است، که خانه هزاران پرنده، مرغابی، فلامینگو، لاک‌پشت های غول پیکر و … می‌باشد.

اقتصاد سیشل:

منبع درآمد مردم در این جزیره از راه توریسم و صادرات انواع ماهی، برگ چای و گیاهان معطر است  که حدود یک سوم نیروی کار در این کشور وابسته به صنعت گردشگری می باشد. و واحد پول آن روپیه است.

برترین رستوران ها در سیشل

ماری آنتوانت

سفر به سیشل

ماری آنتوانت (Marie Antoinette) بدون شک معروف‌ترین رستوران سیشل محسوب می‌شود. این رستوران در دهه ی 1970 میلادی (در سال 1972) افتتاح گردیده و منویی را ارائه می دهد که از سالیان قبل ارائه می داده است.

لا پلن سنت آندره

سفر به سیشل

این رستوران زمانی که ساخته شد برای خشک کردن نارگیل بوده است. امروزه می‌توانید یک رستوران شگفت‌انگیز را در آن پیدا کنید. هم اکنون این رستوران شگفت انگیز و جذاب در یک ساختمان قدیمی واقع شده که بازسازی شده است. سفره آرایی بی نظیر این رستوران هر چشمی را به خود خیره می کند چرا که تمامی غذاها را با زیبایی آماده می کنند.

لا اسکالا

آشپز ایتالیایی این رستوران جانینی تورس و همسرش این رستوران را اداره می‌کنند و برای کاری که انجام می‌دهند عشق و علاقه زیادی دارند. برای رفتن به این رستوران باید از قبل میز رزرو کنید؛ چراکه در اکثر مواقع این رستوران پر می باشد.

برترین هتل ها در سیشل

  • هتل بردمر
  • هتل کمپینسکی سیشل
  • هتل لمردین فیشرمنز کوو
  • هتل دابل تری بای هیلتون سیشل
  • هتل فور سیزن
  • هتل کنستانس ایفلیا

حمل و نقل در سیشل

حمل و نقل در سیشل

دوچرخه

خیابان ها در جزیره پرپیچ و خم و نقاط کور زیادی دارند و معمولا هم پیاده رو ندارند برای همین پیاده روی و دوچرخه سواری توصیه نمی شود.

اتوبوس

ارزان ترین راه برای گشت و گذار در جزیره اتوبوس هایی با رنگ آمیزی خاص است که آنها را از اتوبوس های دیگر متمایز کرده است.

کرایه اتومبیل

کرایه یک اتومبیل کوچک بهترین راه برای گشت و گذار در جزیره است که قیمت آن هم خیلی مناسب است کافیست فقط یک نقشه تهیه کنید و راه بیفتید، طبیعت دل انگیز سیشل انتظار شما را می کشد.

تاکسی در سیشل

تاکسی خیلی گران است و با سوار نشدن آن در هزینه خود صرفه جویی زیادی می کنید.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com