گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

راهنمای سفر به آلمان

سرفصل های مقاله

در این مقاله راهنمای سفر به آلمان گروه مسافرتی گردشگران شیراز پرجمعیت ترین کشور اروپایی آلمان است که جزو کشورهای صنعتی جهان محسوب می شود. این کشور بسیار دقیق و منظم و قانون مدار است. آلمان با کشورهای دانمارک، لهستان، اتریش، چک، سوئیس، فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک، هلند همسایه می باشد. این کشور در زمان های گذشته از دو قسمت آلمان غربی و آلمان شرقی تشکیل می شده است اما امروزه دارای نظام فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده که آن را اداره می‌کند.

راهنمای سفر به آلمان

فرهنگ آلمانی ها در مقاله راهنمای سفر به آلمان

برخلاف تصوری که بقیه مردم جهان دارند، آلمانی ها آدم های با احساسی هستند فقط بسیار رک هستند و اگر از چیزی خوششان نیایند، رک می گویند. آنها تمام غذاهای خود را با کارد و چنگال می خورند فقط نان است که از دستهایشان استفاده می کنند. دربین ساعت 13 تا 15 و 22 به بعد دوست ندارند کسی مزاحم استراحت آنها شود. آنها حتی دوست ندارند کسی تولد یا ازدواجشان را زودتر تبریک بگوید چون معتقداند که برایشان بدشانسی می آورد.

مهمترین شهرها در مقاله راهنمای سفر به آلمان

برلین:

راهنمای سفر به آلمان

بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور آلمان برلین است که به لحاظ هنر، معماری و فرهنگی یکی از مهم‌ترین مقاصد توریست های خارجی است. در این شهر تفریحات شبانه به صورت گسترده‌ای وجود دارد.

مونیخ:

موزه ها و کاخ های آلمان

کسانی که می خواهند به کوه آلپ بروند باید به شهر مونیخ سفر کنند که یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق در این کشور است.

فرانکفورت:

راهنمای سفر به آلمان

فرانکفورت بزرگترین فرودگاه اروپا را در خود دارد که از لحاظ مالی، اقتصادی بسیار حاظ اهمیت است. یکی دیگر از رویدادهایی که در این شهر اتفاق می افتد برگزاری بزرگترین نمایشگاه کتاب جهان است.

هامبورگ:

راهنمای سفر به آلمان

هامبورگ از مهمترین بندرهای اروپا محسوب می شود که بعد از برلین، بزرگترین شهر آلمان می باشد. در این شهر شما می توانید از تفریحات ساحلی و باشگاه های شبانه لذت ببرید.

کلن:

راهنمای سفر به آلمان

اگر به اماکن و جاذبه های تاریخی علاقه دارید حتما به کلن سفر کنید. در آنجا می توانید از آثار تاریخی از جمله ساختمان ها، مجسمه ها و کلیساهای قدیمی دیدن کنید. یکی دیگر از جاذبه های این شهر برگزاری کارناوال ها است.

درسدن:

راهنمای سفر به آلمان

درسن در مجاورت رودخانه آلبِ است. این شهر به فلورانس آلبِ معروف می باشد که جزو شهرهای تاریخی آلمان محسوب می شود. البته بیشتر آثار تاریخی آن در جنگ جهانی از بین رفته اما باز هم ارزش فراوانی دارد.

لایپزیگ:

راهنمای سفر به آلمان

لایپزیگ مرکز فرهنگ و هنر آلمان است و افراد مشهوری مانند باخ و گوته در این شهر تحصیل کرده اند.

هایدلبرگ:

راهنمای سفر به آلمان

اولین دانشگاه آلمان در این شهر ساخته شده بود البته در جنگ جهانی این شهر بسیار ویران شد. اما امروزه به دلیل وجود رودخانه idyllic و مناظر طبیعی، گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند.

جاذبه های تاریخی در مقاله راهنمای سفر به آلمان

کلیسای توماس؛ شهر لایپزیک

راهنمای سفر به آلمان

در کلیسای تاریخی توماس، آهنگ ساز معروف باخ، در آن به عنوان رهبر گروه کر موسیقی اجرا کرده است که پس از مرگش آن را در همین کلیسا دفن کرده اند.

جزیره Rugen Island

راهنمای سفر به آلمان

این جزیره در دریای بالتیک قرار دارد و بزرگترین جزیره در آلمان محسوب می شود. در این جزیره شما می توانید از ویلاهای لوکس، استراحتگاه های ساحلی، پارک ملی لذت ببرید و یک فانوس قدیمی که از قلعه تاریکی اسلواکی به مانده است دیدن کنید.

رودخانه راین در مقاله راهنمای سفر به آلمان Romantic Rhine

راهنمای سفر به آلمان

رودخانه راین یکی از معروفترین و طولانی ترین رودخانه های اروپا است که از میان شهر مختلف آلمان، از قلعه های قدیمی، روستاهای زیبا و تاریخی، تاکستان، رستوران و کافه ها می گذرد.

دروازه برلین در مقاله راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به آلمان

این دروازه در خیابان اونتردن لیندن که نزدیک ساختمان پارلمان آلمان است، قرار دارد. این دروازه دارای 6ستون در هر سمت که در مجموع 12 ستون دارد.

کلیسای جامع کلن در مقاله راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به آلمان

این کلیسا سومین کلیسای بزرگ جهان است که ساخت آن در سال 1248 آغاز و در سال 1880 به پایان می رسد. مساحت این کلیسا 6000 متر مربع و دارای 56 ستون می باشد. در بالای محراب کلیسا مقبره 3تن از پادشاهان است.

جنگل سیاه در مقاله راهنمای سفر به آلمان

جنگل سیاه

این جنگل در سمت غرب رودخانه راین قرار دارد و کسانی که به طبیعتگری علاقه دارند مکان مناسبی می باشد که مساحت آن حدود 160 کیلومتر مربع می باشد.

قلعه نوی شوان شتاین در مقاله راهنمای سفر به آلمان

زیبایی و دیدنیهای آلمان

این قلعه در منطقه باواریا در نزدیکی کوه های آلپ قرار دارد. پادشاه لودویگ در سال 1869 دستور ساخت این قلعه را می دهد.

جزیره موزه برلین در مقاله راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به آلمان

دیوار برلین

جاذبه های آلمان

دیوار برلین نقش مهمی در جنگ جهانی دوم داشته است. در سال 1961 ساخت این دیوار آغاز شد به منظور اینکه آلمان به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شود و مردم آلمان شرقی به آلمان غربی فرار نکنند که البته این دیوار در سال 1990 فرو ریخت و دو آلمان غربی و شرقی یکی شدند.

کاخ سانسوی؛ پوتسدام در مقاله راهنمای سفر به آلمان

جذابیتهای آلمان

این کاخ در سال 1744 آغاز به ساخت و درسال 1756 پایان یافته است و از گنبد فیروزه ای، حمام های رومی، سالن های بزرگ و اتاق های دایره ای عجیب و غریب ساخته شده است.

حمل و نقل عمومی در مقاله راهنمای سفر به آلمان

یکی از راه های ارتباط بین شهرهای آلمان و کشورهای همسایه، قطارهای تندرو است ولی اگر میخواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید از اتوبوس ها می توانید استفاده کنید. البته تاکسی و دوچرخه ها نیز راه های ارتباطی دیگر است.

هتل های شاخص در مقاله راهنمای سفر به آلمان

هتل(Hotel Herrnschloesschen)

دیدنی های آلمان

این هتل از نظر کسانی که در آن اقامت داشته اند بهترین هتل آلمان است. این هتل دارای اتاق های بزرگ همراه با طراحی بسیار زیبا است و صبحانه آن بسیار متنوع و خوشمزه است.

هتل آپارتمان کرپفالزهاپ در مقاله راهنمای سفر به آلمان ( Apartments & Hotel Kurpfalzhof)

راهنمای سفر به آلمان

این هتل، 3ستاره است و از نظر موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی از شهر می باشد. غذاهای بسیار خوشمزه و با کیفیت در این هتل سرو می شود و سرویس دهی فوق العاده ای دارد.

هتل آف‌ شونبرگ (Castle Hotel Auf Schoenburg)

راهنمای سفر به آلمان

از دیگر هتل های خوب کشور آلمان محسوب میشود که در واقع این هتل یک قلعه قدیمی در شهر اوبروسل است و در کنار رودخانه راین قرار دارد.

اشتراک گذاری :

گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com