گردشگران شیراز لوگو

آخرین مقالات و نوشته ها

تورهای ویژه

مشاوره و رزرو تور

071-91009291

شیرازمال

071-91009293

رودکی

هم‌اکنون پاسخگوی شما هستیم

جزایر دارای فرودگاه تایلند

سرفصل های مقاله

تایلند یکی از پربازدیدترین مقاصد جهان است که گردشگران از آن بازدید می کنند. بانکوک یکی از زیباترین جزایر تایلند میباشد که به دلیل سواحل باشکوه، جزایر گرمسیری، معابد باشکوه و کاخ های سلطنتی پر زرق و برق تبدیل به یک مرکز تفریحی شلوغ شده است. تایلند اقامتی آرام و لذت‌بخش را تضمین می‌کند. زندگی شبانه پرهیاهو در تایلند این شانس را می دهد که یکی از بهترین فعالیت ها را تجربه کنید. برای انتخاب تور تایلند و برنامه ریزی سفر و چیدمان جزیره های مختلف تایلند، شناخت جزایر دارای فرودگاه تایلند بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

جزایر دارای فرودگاه تایلند - تور تایلند - گردشگران شیراز

سفری به یاد ماندنی با شناخت جزایر دارای فرودگاه تایلند 

تایلند که به خاطر سواحل خیره کننده، فرهنگ غنی و غذاهای لذیذش معروف است، مقصدی رویایی برای بسیاری از مسافران است. کاوش در این کشور زیبا اغلب از یکی از فرودگاه های شلوغ آن شروع می شود. چه یک مسافر باتجربه باشید و یا چه اولین سفر خود را برنامه ریزی میکنید، شناخت فرودگاه های تایلند می تواند سفر شما را راحت تر و لذت بخش تر کند. تیم گردشگران شیراز علاوه بر توضیح کامل و راهنمایی دقیق، تمام مراحل مربوط به سفر به تایلند از جمله رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، ویزا و غیره راه فراهم خواهد کرد.

بانکوک – فرودگاه سووارنابومی

فرودگاه مدرن و گسترده بانکوک در سال 2006 ساخته شد و تمام ویژگی‌هایی را که از یک فرودگاه در غرب انتظار دارید، دارد و در حدود 30 کیلومتری شرق بانکوک مرکزی واقع شده است. مغازه ها و فروشگاه های غذایی متعددی وجود دارد که همه چیز را از غذاهای محلی تایلندی گرفته تا فست فود غربی سرو می کنند. در طبقه همکف یک ایستگاه تاکسی وجود دارد که می‌توانید با تاکسی به مرکز شهر با قیمتی حدود 600 بات و یا به زیرزمین بروید و برای راه‌آهن فرودگاه که تنها با 45 بات، شما را تا فایا تای می‌برد، بروید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باجه های صرافی در سالن ورودی نرخ های ضعیفی دارند، در حالی که آنهایی که در زیرزمین هستند همان نرخ هایی را ارائه می دهند که در مرکز شهر پیدا می کنید. در نتیجه بانکوک یکی از جزایر دارای فرودگاه تایلند است.

بانکوک – فرودگاه سووارنابومی- تور تایلند - گردشگران شیراز

بانکوک – فرودگاه دون موئانگ

قبل از ساخت سووارنابومی، دون موئانگ تنها فرودگاه بین‌المللی بانکوک بود. اکنون این فرودگاه که پروازهای داخلی ارزان قیمتی را ارائه می دهد، در شمال مرکز شهر قرار دارد. این فرودگاه به طور قابل توجهی کمتر از سووارنابومی چشمگیر است، اما هنوز هم امکانات زیادی از جمله رستوران ها، غرفه های کرایه اتومبیل و صرافی ها دارد.

فرودگاه پوکت

فرودگاه پوکت برای مسافران بین المللی که فقط می خواهند به ساحل بروند و از ازدحام بانکوک دوری کنند بسیار مناسب است. می‌توانید انتظار داشته باشید که برای پروازهای مستقیم به پوکت در مقایسه با بانکوک کمی بیشتر هزینه کنید، اما اگر وقتتان کم است، احتمالاً ارزشش را دارد.فرودگاه پوکت سومین فرودگاه شلوغ تایلند میباشد که نسبتا کوچک است. اما گزینه های حمل و نقل زیادی برای رساندن شما به محل اقامتتان از جمله خدمات کرایه ماشین دارد. پوکت نیز یکی از جزایر دارای فرودگاه تایلند است.

فرودگاه پوکت - تور تایلند - گردشگران شیراز

فرودگاه کو سامویی

فرودگاه کو سامویی کوچک و ساده است اما راهی راحت برای رسیدن به جزیره است. با این حال، از آنجایی که بانکوک ایرویز انحصار فرودگاه را در اختیار دارد، قیمت پروازها به این جزیره حدود سه برابر چیزی است که انتظار دارید. برای صرفه جویی در هزینه، می توانید زمینی به چامفون بروید و با کاتاماران به جزیره بروید، که زمان زیادی طول می کشد اما حداقل 1000 بات صرفه جویی می کنید. از طرف دیگر، می توانید به سورات ثانی پرواز کنید و سپس با قایق به سامویی بروید.

فرودگاه سورات ثانی

در حالی که سورات ثانی خود یک شهر نسبتاً آرام در تایلند است، داشتن فرودگاه در آنجا به این معنی است رفت و آمد زیادی از جانب مسافران وجود دارد. پروازها کمی بیش از یک ساعت طول می کشد و هزینه آن بیش از 500 بات نیست. از فرودگاه، به سادگی باید ترانسفر را به اسکله دون ساک برسانید و از آنجا می توانید سوار کاتاماران لومپرایا شوید که در کو سامویی، کو فانگان و کو تائو توقف می کند.

فرودگاه سورات ثانی - تور تایلند - گردشگران شیراز

فرودگاه بین المللی یو تاپائو

فرودگاه بین‌المللی یو تاپائو یک فرودگاه همزمان غیرنظامی و نظامی است که در استان رایونگ واقع شده است. در حدود 14 کیلومتری جنوب پایتخت قرار دارد و به دلیل موقعیت مکانی آن برای مسافرانی که می خواهند از کوه سامت و پاتایا دیدن کنند بسیار راحت است. از این فرودگاه می‌توانید پروازهای ارزان‌قیمتی به مالزی، ویتنام، روسیه بگیرید و از اواخر سال ۲۰۲۱ حتی پروازهای مستقیم به انگلستان نیز در دسترس قرار گرفت. البته، شما همچنین می توانید بسیاری از مسیرهای داخلی از جمله چیانگ مای، پوکت، کوه سامویی و اودون تانی را پیدا کنید.

فرودگاه بین المللی چیانگ مای

چهارمین فرودگاه شلوغ تایلند، فرودگاه بین المللی چیانگ مای، با آب و هوای خنک تر و جاذبه های گردشگری فراوان، دروازه ای مناسب به سمت شمال کشور ارائه می دهد. خود فرودگاه تنها چند کیلومتری شمال مرکز شهر است و شما میتوانید از فرودگاه به شهر قدیمی در حدود 15 دقیقه برسید. پرواز به چیانگ مای به این معنی است که مسافران می توانند از سفر طاقت فرسا و آهسته آهسته قطار از پایتخت یا سواری طولانی مدت با اتوبوس اجتناب کنند.

فرودگاه بین المللی چیانگ مای - تور تایلند - گردشگران شیراز

فرودگاه چیانگ رای

فرودگاه چیانگ رای یک فرودگاه بسیار کوچک و ابتدایی با امکانات کم است. با این حال، می‌توانید با ویت‌جت ایر، یکی از ارزان‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی در تایلند، تنها با 500 بات از بانکوک به چیانگ رای پرواز کنید. چیانگ رای مکانی عالی برای بازدید است، با معبد سفید معروف، هرچند به طور قابل توجهی کوچکتر و ساکت تر از چیانگ مای میباشد.

فرودگاه اوبون راتچاتانی

این فرودگاه به مسافران این امکان را می دهد که از سفر 10-11 ساعته زمینی از بانکوک اجتناب کنند. باز هم، این یک فرودگاه نسبتا کوچک است و فقط به دون موئنگ و سووارنابومی پرواز می کند، اما برای افرادی که می خواهند به لائوس در موکداهان بروند و در سفارت تایلند ویزای خود را تمدید کنند، بسیار راحت است.

اشتراک گذاری :

Picture of گروه تحریریه گردشگران شیراز

گروه تحریریه گردشگران شیراز

تورهای ویژه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
نظرات کاربران

ارسال نظر

خانه
جستجو
اعلان ها

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com

اطلاعات تماس

شعبه شیرازمال: بلوار ستارخان-نبش کوچه ۲۲-مجتمع شـیـرازمـــــــــال- طبـــقه دوم – واحد ۲۰۴ 07191009291 شعبه رودکی: بلوار زند-خیابان رودکی-نبش ایزدی-ساختمان گردشگران 07191009293 info@gardeshgaranshiraz.com